zuhreeea zuhreeea

193 posts   615 followers   420 followings

Zühre Akbaş  VM Medicalpark / Emergency 🚨

Bizlere sunduğun tüm nimetlere sonsuz şükürler olsun verdiğin dertlerede binlerce kez hamd olsun Allahım 🙏🏻

Heeeellllööööğğğğğ 🌸🌺 çok güneş anneciiiim 🤪🤗🙊 su çok güzel sizde gelsenizeee 🙈😛😛

Güüüüneş tenimde güzeeeeeel 🌈🌝🌸🌺 Sabahın köründe kahvaltı diye sürüklediler uyuklayarak yaptım ama beni bilirsiniz ki güzel tatlara ve gezmeye asla hayır demeeem 😂 neyse akşam nöbette görüşürüz umarım sakin bir gece olur 🙏🏻

Haftasonunu çalışarak geçireceğim için şimdiden motivasyona başladım enjeksiyon yaparken dağları düşünücem 🤔😂

Ben geldiiiiiimmm 🙈🤗 Ay nasıl özlemişim sahil kenarlarını Sapanca’yı kaç gündür hasta yatağımdayım yetmezmiş gibi hastanede ayaktayım 112 kardeşlerimizi karşılıyoruz saygılar sevgiler 😂 dün gece ben çıkarken 10. Vaka gelmişti artık sabaha kadar naptılar bilmem 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️ Hemen fırsat bulup kaçtım bir stres attım oh misss 🌞🦋🦄 Gülümseyiniz efendim umutsuz olmayınız kendinizi yalnızlıklar içinde bırakmayınız ☺️ (Allahım bu cümleme bende uymak istiyorum amin 🙏🏻)

Rize diyorum eriyorum bitiyorum 💚 8292738338 tane fotoğraf çekildim yine üşenmedim 😂🙈 İzmite son 1 😔 Aydere özet geçelim eski hemşinliler meslek öğrenmek için Rusya’ya ve farklı ülkelere giderler, gitmeden evvel anneleri karnınızı doyuracak işler edinin der.Öğrenip memlekete geri dönmüşler o yüzden simit pasta tatlı açma çok güzel yapıyorlarmış.Tabi ki yedim affetmem 🤭 Zilkale iki dağın arasında kalmış bir kale ama baya devasa bir şey büyüleyici. Son olarak Palovit şelalesi gelin ve görün böyle muazzam bir yaradılış Rabbimin nimetleri şükürler olsuuuun 🙏🏻🕊🕊 #karadeniz #rize #ayderyaylası #palovitşelalesi #zilkale #fırtınaderesi #anıtur #şenyuva

Günaaaaydııın 🌺 O kadar uykusuz ve yorgunumki ama hala yollardayım 😌 Dün gece Batumdaydım biraz fazla gezdik 🙈 çok geç döndüm yorgunluktan kolumu kaldıracak halim kalmadı anca resimleri değerlendirdim 😂 Hemeeeen Batum’a geçiyoruz ; geçiş kapısında işlemler berbat giriş çok yavaş ve alan tadilat sebebiyle bozuk yoğunluk var. Ben 2 saat bekledim anca geçebildim 😂 Şehrin bir kısmı harabe bir kısmı Avrupa’nın kopyası sadece ışıklandırma olan meşhur caddeleri güzel onlarda büyük alanları kaplamıyor. Dna sarmalı şeklinde Gürcü alfabesi yakından inanılmaz güzel, Gürcü prenses Nino ve Türk genci Ali’nin güzel bir yapısı var, Avrupa Meydanı , Poseidon Meydanı , Piazza Harika mütüşşşş müzikli bir alan en çok beğendiğim yer oldu 🎻 şehrin her tarafından müzik sesleri geliyor o nedenle insana bi dans etme isteği gelmiyor değil 😂 Eğer tadını çıkarmak istiyorsanız gün batımına doğru gitmelisiniz havası çok basık ve sıcak ayrıca ışıklandırma akşam açılıyor yani hayat gece başlıyor.Ama sevgili Gürcü vatandaşlarımız fazlaca kabalar ve hiiiiç hijyenik değiller 😒😒 Fazla uzattım sanırım yaşanılacak bir yer değil ama görmenizi isterim gününüz güzel geçsiiiiin ❤️

Ah Karadeniz sana hayran kalmamak mümkün müüüüğ 😌 Garaster Yaylasına çıktık bugün bulutlarla komşuyduk ☁️☀️Rakım 2600 inanılmaz temiz bir hava alabildiğine mavi yeşil 🌱💐🌸🌼 Ama ne yazık ki Uzungöl’ün çevresini yapıyı bozacak şekilde turizm işletmeleri istila etmiş.Türkiye’min her yerinde olduğu gibi burası da Arap turistlerle dolu 🤦🏼‍♀️ Size tavsiyem Uzungöl’e giderseniz yaylaya çıkın ve oradan sessiz sakin seyredin dönüşte yemek molaları için mecburen duruyorsunuz. Hiç bitmesini istemiyorum hatta buralara yerleşebilirim o derece 🙈😂 #sevdalanduk #karadeniz #trabzon #uzungöl #çaykara #maçka #zigana #of #anıtur #karadenizrüzgarı

Bugün Trabzon’un altını üstüne getirdiiiim 🙈 Allahım nasıl güzel yerler nasıl huzur kokuyor 🙏🏻💙 tabi şansımız yaver gitti yağmura tutulmadık ⛈ Kesinlikle gelip gezip görmeniz gereken bir şehir hatta şöyle 2 gün Trabzon için ayrılmalı 😌 Eğlenceli bir günü Kaçkar dağlarında Zigana geçidinde bitirdik 🙋🏽‍♀️ Tabi ki yöresel tüm lezzetleri yedim 😂 Yarında storylerime maruz kalacaksınız affedin 🙈

Kendimi denize atmamak için zor tuttum mis mis missss gibi bir mavi 💙 Güzel enerjiler depoluyorum vakit dar gezilecek yer çook mümkün olduğunca rotamıza uydurmaya çalışıyoruz takipte kalın 😛😌🤗 Not: Sinop mantısı yemeden sakın dönmeyinnn 🍽

💜

İyi bayramlaaaaar ! 🐺🦄🐴 Bugün burada olduğumuz için çok mutluyuz sizde gelsenize 😂