[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

zoeydollaz zoeydollaz

2257 posts   184322 followers   5812 followings

Zoey Dollaz ๐Ÿ‡ญ๐Ÿ‡น  New Album #MapBoule out right now click link in bio | For bookings contact Manager @DizzyCleanFace bookzoeydollaz@gmail.com

https://youtu.be/OM-V3vMulJA

Amsterdam ๐Ÿ”ฅ ๐ŸŽฅ @qtherebel

I use to feel bothered when ppl would say hateful shit in my comments, then I realized how hard I work , how much passion I have for this , where I'm at , I'm across the world with ppl that's nearly vibrating shaking nervous when I hug them.. while a hater is behind a keyboard home bored af and would give up anything to be doing what I'm doing... I have no worries.. and I'm getting a BAG to do this ๐Ÿ˜‚๐Ÿ–•๐Ÿฟ๐Ÿ’ช๐Ÿฟ blessed!

Aye! I appreciate the support! If u didn't get a chance to watch the music video for #postanddelete Feat Chris brown check the link in my bio!!!

Paris France ๐Ÿ‡ซ๐Ÿ‡ท!!!!!!!!!!! One of my favorite places in the world!!!! I brought this dude on stage with me he was too lit man he knew the songs I had too ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿค™๐Ÿพ๐Ÿค™๐Ÿพ ๐ŸŽฅ @qtherebel

This harddddd

Jean-Jacques Dessalines died today October 17th 1806 at 48 years old ๐Ÿ‡ญ๐Ÿ‡น

Ain't no hate in my heart ain't no envy in my thoughts towards nobody that's in a higher position than me only emotions that runs through me when seeing anybody doing good is motivation to get the same or better so I'm never ever gonna fail or have my blessings blocked!

Anybody can get this finish line!!!!!!! ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ Fuck you mean! @cheeksbossman_gemg

LMFAO OMG ๐Ÿ˜ฎ @CHEEKSBOSSMAN_GEMG ๐Ÿคง๐Ÿ‘ƒ๐Ÿพ๐Ÿซ

Libra love ๐Ÿ–ค ๐Ÿ“ธ @capbylv

Idk him from any where never saw him never met never spoke to him , i got on stage last night in cologne, Germany and just handed him the mic he knew my songs word for word! On the other side of the world! This everything I'm grinding for!! He ain't reading it either he's filming himself on Snapchat rapping with the mic whoever u are or anybody that knows him TAG HIM PLEASE!!!!!!!! @qtherebel thank u for capturing this moment! ๐Ÿ–ค๐Ÿ™๐Ÿพ๐Ÿฆ… ๐Ÿ“น

Cologne, Germany!!!!!!!
I love you... thank you for the love tonight๐Ÿ–ค

Most Popular Instagram Hashtags