zilabakarinofficial zilabakarinofficial

461 posts   184,076 followers   610 followings

Zila Bakarin  Peace ✌️

saya tau ramai yg sakit hati bila tgk saya melakunkan watak jahat.. mcm nak kakikan je saya nih.. saya nasihatkan korg jgn tgk #pengantin100hari bila ade part saya.. kompom pecah tv korg 🤪🤪🤪

apa saja yg situasinya.. percayalah itu tanda allah sayang pada kita.. hadapi dgn senyuman.. be good baby mama @iamkaseh @azridop
#positive #luvmybaby #kasehchinta

tak kisah la wei.. apepun skrg nih... bagi aku pemimpim yg paling aku sayang suami aku @azridop tetap no.1.. so perut dia kena jaga beb... #godfather
#pemimpinkami
#stimikankembung

Tak de benda nih kalo!!!!... Dunia seakan pudar buat diri ku...😘
Tq @azridop faham kehendak isteri mu.. masalahnye dia beli cam carut Kita plak... Byk naw... #stok

yeay #chinta menang best maskot.. tq all the auntie & uncle bekerja keras utk meehoon kan anak saya.. chinta tetap muka tak de perasaan.
#sportsday #brainybunch #pandanindah

#dukun 👍👍👍👍👍 Rugi sape Tak pi tgk...dating wif my boyfriend @azridop

nak tgk 2 org je.. tapi terbeli 3 sit, raseee?!!! tak pe mmg nak support #dukun
jom ramai2 kita pi penuhkan panggong...

💋lapar naw... Tggu makan lmbat smpi...muka dah jadi petak...

Bukan semua senyuman itu ikhlas.. tapi senyuman Ni saya mmg ikhlas..✌️💖

Most Popular Instagram Hashtags