zarazya zarazya

4136 posts   1634743 followers   553 followings

Zara Zya  πŸ™‹alongailina@gmail.com (manager) πŸ‘ΌFOUNDER @zarazyabyzarazya

http://www.facebook.com/lovezarazya

Alhamdulillah rezeki untuk harini... @muffin.kl
@muffin.kl
@muffin.kl
Memang super sedap πŸ˜¬πŸ˜˜πŸ‘πŸΌ

Meskipun akhirnya belum tentu bahagia, setidaknya kita pernah tertawa bersama.. #mysweetlavender
@adpadiputra
@alismariya
@arel_azimi
@zarazyaloverz
#zarazyaloverz
#zarazyatrimz

Tanda anda kuat JIWA :

1. Mampu senyum dikala duka.

2. Mampu memaafkan dikala disakiti.

3. Mampu menerima teguran dikala hati terluka.

4. Mampu mengalah dikala ketegangan.

5. Mampu memberi dikala tiada. .
.
.
Apa lagi? Sila share... #madahzara
#zarazyaloverz
#zarazyatrimz
@zarazyaloverz

Daging goreng ke bawang goreng tak tau lah 😝 tapi letak bawang lebih memang sedap. #zaracook

Selamat pagi, lakukan yang terbaik hari ini. Cuz, today is your day! 😘
Im wearing palazo from @poplook
#poplookootd
#zarazyaloverz
#zarazyatrimz
#trimzlotion

Kalau kita berjaya memotivasi diri sendiri, itu hebat, tetapi andainya kita boleh menjadikan orang lain seperti kita, itu baru hebat sangat. Selamat malam. @zarazyaloverz #zarazyaloverz
@trimzlotion #zarazyatrimz #trimzlotion

Saat awak konfius nak pilih yang mana satu πŸ˜’ helpppp...

Terima kasih @leenyslobster 😘
Ketam and scallop awak fresh.
Skrg senang je nak beli seafood tak pyh pegi pasar. Cepat dan mudah. Click @leenyslobster je dah boleh dpt depan pintu rumah. Orang yg busy macam saya dah tak pyh susah hati lepas ni. 😬
Jeng jeng jeng hari ni saya masak scallop tomyam dgn ketam cili. Jom makan... lepas ni sambung buat keje 😘 #zaracook
#zarazyaloverz
@zarazyaloverz

KOSONG...

Siapa bilang gadis melayu tak menawan...

Alhamdulillah... lapar lain mcm pulak hari ni hehehe... perut keriuk keriuk macam ada dinasour kat dalam. Jom awak... kita lunch... @zarazyaloverz
#zarazyaloverz
#mysweetlavender

Good morning awak...
Nak kurus cepat tanpa penat? Guna @trimzlotion okay. Lepas tu boleh cakap selamat tinggal perut buncit, selamat tinggal selulit, selamat tinggal stretch mark. Sembelit pun hilang. @trimzlotion boleh melawaskan tau. Bestnya kan... paling awesome ialah @trimzlotion ni sejukkkkk... bau mint pulak tu 😍
Jangan tunggu lagi...
.
.
.
STOCKIS
@zarazyatrimz_kedah_stokis
@zarazyatrimz_stokis_slgr
@zarazyatrimz_stokis_penang
@zarazyatrimz_selangor_st
@zarazyatrimz_perakstokis

AGENT
@zarazyatrimz_agentipoh
@zarazyatrimz_agent_taiping
@zarazyatrimz_agentmanjung
@zarazyatrimz_agentkuantan
@zarazyatrimz_agent_kelantan
@zarazyatrimz_agent_kepalabatas
@zarazyatrimz_agent_seberangjy
@zarazyatrimz_agent_jawi
@zarazyatrimz_agent_balikpulau

FOR SINGAPORE CUSTOMER :
STOCKIS @nurain74
AGENT @zarazyatrimz_shilaagentsg @zarazyatrimz_shp.rawiyanisgr

follow this page in feedly

Most Popular Instagram Hashtags