[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

yuyuzulaikha yuyuzulaikha

3045 posts   126002 followers   380 followings

YUYU ZULAIKHA ESWAN, 28  πŸ‡²πŸ‡Ύ 138cm . founder @yulaekaofficial πŸ’Œ Review : yuyuzulaikha@gmail.com | DM πŸ’» Blogger :

http://kupukupukecik.blogspot.com/

Alamak. Pak depa nampak hensem lebih lah pulek. Terus cinta ketat-ketat πŸ™ˆπŸ€€

Aci dak, orang pi beraya, kami pi berkelah? πŸ™ˆ

Yaiyyy! Sampai dah Langkawi! 😍

Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir Batin dari kami Yuyu, Wanjet, Habib & Affan πŸ‘¨β€πŸ‘©β€πŸ‘¦β€πŸ‘¦

Dah siap berdengkoq. Semangat ni nak balik beraya Batu Gajah. Selamat balik kampung semua. πŸ˜…

Sementara tengah jem tu, baca lah entry baru yuyu tu. Hehe. Jemput baca. Link ada di bio (kupukupukecik.blogspot.com)

"Ya Allah sis! Dalam blog nampak sis tinggi, kecik ja rupanya! Ya Allah sis!" Lalu pengsan (memain je πŸ™Š)
.
Kan dah bagitau 138cm ja. πŸ˜„

Tolong lah lepas ni ibu dapat anak perempuan pulak. Aminnn! πŸ˜… #3tahunrehat #lepastuikatterus #naksepuluh #takparezeki

Ingat nak pakai braces, gigi berteraboq, tapi memikirkan azab pakai braces tu, takpa lah, syukurrrr ja lah πŸ˜…

Cap ibu dan anak. Yang ni orang kata ikut muka ibu πŸ˜‰

Ya Allah. Ibu sabaq ja lah ni, kat tempat ramai orang. Dia pu lumoq habeh agaq-agaq kat kepala & muka dia 😀

Alaa Habib. Mana ada orang selfie tunjuk taik hidung 😞

Most Popular Instagram Hashtags