[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

yolacik_yolacik yolacik_yolacik

1218 posts   61035 followers   749 followings

Yol Açık, Yola Çık!  🌍#yolacikyolacik 👣Travel 🎒Backpack 👍Hitchhike 📷Take a Shot Foto paylaşımı için DM'ye gerek yok Etiketlemeniz yeterli 😉

@mr.modolog
🏃🏃

@yerlituristiniz
Düşünsenize, Balıkesir'den kalkıp sırf şu manzarayı görmek için geliyorsunuz Montenegro'ya. Tam bu güzelliğe çıkmaya hazırlanırken ayağınız dikkatsizliğinizin kurbanı oluyor ve tek bir ayağınıza basarak binlerce merdiveni canınız yana yana çıkıyorsunuz. Yazarken bir kez daha sorguluyorum kendimi. Ben kıymık batsa canı yanan insanım ben. Nasıl yapabildim, hala bilmiyorum. Bir de oradan inerken birden ayaklarımın titremesiyle deprem oluyor diye bağırışım geliyor aklıma. Yaptığım en zor geziydi sanırım benim için. Ama bir o kadar da güzeldi diyebilirim. Sizde buranın huzurunu keşfedin. Yürürken yere bakmayı unutmayın, benim gibi çukura girmeyin 😃

#yasiyorkengez #travel #viziting #kotor #castle #montenegro #blue #sea #traveller #turkey #seyahat #hurriyetseyahat

@guneyeikibilet
・・・
Punta del Este’deki ikinci günümüzde, önce sahile yürüyüp kitesurfing yapanları izliyoruz. Rüzgar şiddetlenince limanı, deniz fenerini görmek, bölgeyi keşfetmek için sokaklarda dolaşıyoruz.
🌊 🌊 🌊
Akşam üstü önceden sözleştiğimiz gibi bir banka oturup beklemeye başlıyoruz. Yüzünde sıcacık bir gülümsemeyle, upuzun bir adam yaklaşıyor ve ‘merhaba’ diyor. Böylece Murat’la tanışmış oluyoruz 😊. Biraz sonra Gülen de bize katılıyor ve gece yarısı son otobüsü yakalayabilmek için evlerinden neredeyse koşarak çıkana kadar sohbetin dibine vuruyoruz 😄 @bigezipgelelimbiz
💙 💙 💙
Böyle kıymetli zamanlarda hep yaptığımız gibi fotoğraf çekmek aklımıza gelmediğinden, ertesi sabah şehirden ayrılmadan hemen önce çektiğimiz kareyi paylaştık 🙈.
#bigezipgelelimbiz #visituruguay #traveluruguay #puntadeleste #losdedos #exploreuruguay #uruguay #beachday #çokgezenportreler #travelsouthamerica #traveltheworld #traveldiaries #travelblog #travelphoto #guneyeikibilet #worldtour #dunyaturu #backpacking #çokgezenportreler #yesmomondo #gununkaresi #aniyakala #yirtik_harita #nereyekacsak #milliyetrota #hurriyetseyahat #cokgezenadamlar #heryeregidelim #hayatgezincegüzel

@ozgefis
・・・
Tayland’da gidilecekler listesinin en başında👉🏻 Ayutthaya🖤

@secilulvan
Hangi ulkeye gitsek cok guzel parklar, bahceler goruyoruz. Hepsine de bayiliyoruz. Turkiye’de neden boyle buyuk, guzel agaclarin oldugu parklar yok, acaba biz dogayi diger milletlerden daha mi az seviyoruz? Ya da dogaya daha mi az ihtiyac duyuyoruz? 🍁

@hizlikosankaplumbaga
・・・
Yepyeni bir yaşama doğru!
"Atlanta'dan çıkıp batıya yöneldiğinde sınırsız deneyimler içinde dilediğince kaybolabileceği, bütünüyle yeni bir yaşam yaratmak istiyordu. Hatta önceki yaşamından kopuşunu sembolize etmek amacıyla kendine yeni bir isim de bulmuştu. Bundan sonra Chris McCandless diye biri olmayacaktı. O, artık kendi kaderinin efendisi olan Alexander Supertramp (Süperberduş)tu." 📚İnto the Wild 📌Jon Krakauer.

@gezginsirine
・・・
Hani hic hava yağmurlu degilmis gibi hani daha biraz once denizden gelmis ve oh be güzel evim demisiz gibi... Kadınlar elele verirse kışlar bahar olur🍀 pazartesileri cumartesi yapamiyoruz henüz ama cumartesi tadında pazartesiler hayal ediyoruz😜💃🌼 iyi haftalar🙋 #travelpic #travel #travelblogger #travels #instatravel #photography #photographer #photo #treking #seyahat #seyyah #macera #yol #dag #dagdogacamp #kamp #kampinboylesi #camprail #camp #camping #yolacik #yolacik #sun #nature #camper #takenbyme #travelturkey #naturephotography #yolgunlukleri

@patilibebekli
Rotenburg ob der Tauber yaklaşık 15.000 kişilik nüfusu ile Almanya'nın Wurzburg kentinden başlayıp Fussen 'de biten "Romantik Yol" un gozdesi Tauber Nehrinin üstündeki Kırmızı Kale... ⭐️ Nightwatchman ile tur.... Karanlıkta ara sokaklarda loş bir ışık eşliğinde ortaçağ öykülerini dinleyerek yürüyüş turu, 20:00 da belediye sarayı önünden başlayan turu kacirmayin... ⭐️Das Plönlein 'de fotoğraf çekmeyi unutmayın, boş bulmanız imkansız olan bu fotoğraf noktasına sabah erken saatlerde gidin... ⭐️Gecesinide görmeniz gereken bir şehir, genelde tur otobüsleri 18:00 da geri dönüyor ve şehir size kalıyor kalabalıkta gezmekten hoşlanmıyorsanız bir gece konaklayın.... ⭐️Avrupa'nın en büyük Noel pazarı bu sehre kuruluyor "Kathe Wohlfart " 🎄 Noel dükkanıni mutlaka görün... ⭐️Old Town, St. James Kilisesi, Oyuncak ve kukla müzesi gezebileceginiz diğer yerler... ⭐️Yerel yemek yemek isterseniz Gasthof Rodertor👍 #gezilecekyerler #gezi #seyehat #gününkaresi #trip #tour #travel #traveler #traveling #instagood #instagramers #annesibebisi #photographer #photooftheday #picoftheday #naturelovers #photoshoot #gezgin #gezginanne #gezginlerle #gezginfoto #bebekleseyahat #bebeklegeziyoruz

@zamanda_ki_yolcu
・・・
Yaz bittiğinde kış da üzülür, çünkü zıtlar sıklıkla birbirlerine gizli hayranlık duyarlar!