wheretravelmarta wheretravelmarta

201 posts   18,646 followers   885 followings

Travel ➡️ Baby ➡️ Lifestyle  "Dreams don't work unless you do" 🗺 57 Countries 5 Continents 5 World Wonders 📩 Współpraca:wheretravelmarta@gmail.com ⬇️ 50 pln DISCOUNT booking.com⬇️

Ten malutki człowieczek zawładnął moim sercem 💗 trzy miesiące temu w 100 %, a teraz przejmuje mojego Instagrama 😅

A wam przeszkadza, że jest tu mniej zdjęć z podróży a więcej dzidziusia? Czy nie przeszkadza wam, nasza zmiana?

Trzy miesiące temu zostałam mamą 💗
Niesamowite uczucie trzymać w ramionach swój największy skarb 🤱Nadal jestem zdumiona, że ją stworzyliśmy i rosła w moim brzuszku 🤰

Rośnij zdrowo nasza malutka calineczko 💗👼 •

Na zdjęciu śliczna spódniczka od @tuszyte 😍 A na hasło "wheretravelmarta" otrzymacie 10% zniżki na całe zamówienie 🙂
_________________________________
#coreczkamamusi #córeczka #córka #jestembojestes #instamatka #instamtki #instababy #instadziecko #mojewszystko #rodzina #familygoals #familyphotography #babyphotography #babylove #cutebaby #babygirl #baby #niemowle #newbornbaby #newborn #mommydiaries #mothercare #momlife #mommy #littlegirl #sweetbabygirl #adorablebaby
#babyphoto #mylittleprincess
#mylove

Kolorowa Hawana ma swój niepowtarzalny klimat 💗😍 Stare samochody, przepiękna kolonialna zabudowa jest świadectwem dawnej świetności miasta, które w przeszłości znajdowało się w centrum "Nowego Świata", by obecnie popadać w ruinę. Jej zwiedzanie to jak prawdziwa podróż w czasie, a jej charakter pięknie oddaje cytat z Hawana – miasto utracone :
"Hawana jest jak róża. Ma płatki i kolce – zależy jak ją pielęgnujesz. Ale na końcu i tak podbija Twoje serce ❤"
_________________________________________
#cuba🇨🇺 #havana #cubatravel #instacuba #lahabana #travelcuba #havanavieja #cubaphoto #cuba_gallery #travelblogger #travelinspiration #podroze #podróże #blogipodroznicze #wearetravelgirls #ladiesgoneglobal #femmetravel #dametraveler #instagirls #instamatka #instamatki #travelawesome #traveldiary #wpodrozy #blogtroterzy #lovetravel #hawana #travelstoke #ig_travel #mytravelgram

Kontynuując poprzedni wpis, podręczny bagaż oraz taki na kilku dniowe wypady za miasto zawsze pakuję do plecaka ze @skiphoppolska. Jego atutem jest sportowy design i lekkość, posiada całe mnóstwo małych kieszonek, które pomieszczą wszystkie niezbędne drobiazgi oraz matę do przewijania . Plecak posiada wygodne uchwyty do noszenia w ręku, regulowane szelki oraz uchwyty mocujące do wózka. Dodatkowo do tego mamy plastikowy pojemnik na mokre chusteczki tej samej marki. Do samolotu spakowałam 2 dodatkowe komplety ubranek dla maleństwa, bluzę dresową, czapeczkę, pampersy ok 10 szt, zapasowe smoczki, dwie pieluszki bambusowe, buteleczki z zapasem wody na całą podróż, mleczko. Kocyki, nigdy nie jest ich mało, zabrałam ze sobą dwa jeden lżejszy bambusowy z @pinknomore i drugi grubszy z @nameme_pl.
Duży otulacz to rzecz wielofunkcyjna i niezbędna podczas podróży. Można owinąć w niego maleństwo, użyć jako ręcznik który szybko wyschnie na słońcu, w ciepłym miejscu nakryć dziecko zamiast kocyka czy spokojnie położyć mała na nich na leżaku i mogła fikać w każda stronę, w wózku osłonić od wiatru i słońca, okryć się przy karmieniu piersią. Jak sami widzicie zastosowań jest wiele. Ja zabrałam ze sobą dwa muślinowe niezwykle miłe w dotyku o pięknym princie marki @aden_and_anais_polska . Ciuszków na cały pobyt wzięłam zdecydowanie za dużo 😜 Na takich wyjazdach wygrywają zwiewne rzeczy plus nakrycia głowy i to wszystko! z rzeczy do higieny spakowałam: mokre chusteczki oraz pampersy ( tu musiałam zabrać zapas na cały pobyt ze względu na słabą dostępność na Kubie), krem na odparzenia (my używamy Linomag), krem przeciwsłoneczny, emulsja do kąpieli (od początku używamy kosmetyków z @mustela_polska i jesteśmy z nich zadowoleni), aspirator do nosa oraz sól morską do nosa. W następnym wpisie napiszę wam co spakować do apteczki podróżnej malucha 😀
_________________________________________
#cubatravel #travelwithbaby #travelwithkids #skiphop #mommy #firtstrip #mommydiaries #mommy #mommylife #podroze #traveldiary #babytravel #mumlife #mamabloger #mamaicorka #mytravelgram #travelgirl #traveldiary #traveler #travelingbaby #babytravel #instamatka #instamtki #travelmom #travelgirl #travelkids

Dostaję od was masę wiadomości ”Co zdało egzamin na wakacjach z maluchem, a co nie było potrzebne” 😅 , nie jestem w stanie na wszystkie wiadomości każdemu z osobna odpisywać, więc postanowiłam wszystko spisać tutaj !
Zacznę od początku, czyli od wylotu, bo chyba tego boją się rodzice najbardziej, jeśli chodzi o pierwsze wakacje z malutkim dzieckiem 🙂 Nasze maleństwo ma 2 miesiące, wiec musieliśmy zabrać ze sobą wózek, w którym dzidziuś wygodnie będzie mógł leżeć. Świetną opcją okazał się @easywalkerpolska i ich Buggy XS, który jest idealnym rozwiązaniem dla podróżujących rodziców – jest ultra lekki (jedyne 6kg), składa się go jedną ręką do stojącej samodzielnej paczki wielkości bagażu podręcznego, a jego siedzisko można rozłożyć na płasko, do tego jest zwinny i łatwo się go prowadzi. Wózek zabraliśmy złożony na pokład samolotu jako bagaż podręczny – dzięki temu uniknęliśmy ryzyka zniszczenia go. W drodze powrotnej chcieliśmy mieć wolne ręce do kontroli bezpieczeństwa, więc zdaliśmy wózek razem z bagażami. Pewnie zastanawiacie się jak sobie poradziliśmy bez wózka po kontroli bezpieczeństwa i tutaj „Nasze” odkrycie - jak już widzieliście na wcześniejszych zdjęciach i stories nosidełko - „leżadło” marki @najell_official, które można nosić w jednej ręce, ale dla mnie najlepszym rozwiązaniem było przypiąć to nosidło do stelaża, które zapięłam sobie na plecach. Mogłam spokojnie okazywać dokumenty i dać dziecku spokojnie spać. W samym samolocie na czas startu i lądowania karmiłam malutką buteleczką, w jedną stronę nie dostaliśmy łóżeczka i tutaj było nasze wybawienie położyliśmy w nim maluszka, mogła leżeć w wygodnej pozycji (nosidło ma lekko utwardzony materac, więc jest zdrowy dla kręgosłupa dziecka). Przydało się ono również w hotelu gdzie malutka spała w nim w nocy. Lea oba loty zniosła świetnie, praktycznie przesypiając większość część.... dalsza część w następnym poście ➡️
#travelwithkids #havana #cubatravel
#cuba🇨🇺 #cuba_gallery #ig_cuba #cubaphoto #instatravel #photooftheday
#travelphotography #travelmom #instamtki #podrozzdzieckiem #aktywnarodzina #spaceryzeasywalker #spacerówka #spacerowkaxs #easywalker #easywalk

Wczoraj zwiedzaliśmy po raz drugi Hawanę 😀 Tak nam się spodobało, że czuliśmy niedosyt tego miasta. Wypożyczyliśmy samochód i po niecałych dwóch godzinach byliśmy na miejscu 😍🇨🇺 •
TRAVEL TIP- Łapcie listę miejsc, które koniecznie trzeba odwiedzić/zrobić będąc w Hawanie 😀🏙
▪︎Neoklasyczny budynek Kapitolu będący kopią budowli z Waszyngtonu.
▪︎Przejażdzka autem z lat 50-tych doskonale odda klimat amerykańskiej prosperity lat przedrewolucyjnych.
▪︎ Spacer długą promenadą Malacon, ochlapywaną przez fale Oceanu Atlantyckiego, wzdłuż której stoją gmachy hoteli, fortecy, urzędów i pomniki. Toczy się tu wieczorne życie Hawańczyków - piją tu rum, śpiewają i tańczą.
▪︎ Zamki i fort El Moro i La Cabana z XVI w. górujące nad wejściem do portu - z których murów roztacza się piękna panorama na miasto.
▪︎4 słynne place starego miasta: Plaza de la Catedral (główny plac z barokową katedrą), Plaza de Armas, Plaza Vieja i Plaza San Francisco. ▪︎Plac rewolucji przy którym znajdują sie najważniejsze obiekty Socjalistycznej Kuby z budynkiem centralnego komitetu na czele oraz miejsce, z którego Fidel Castro wygłaszał swoje płomienne przemówienia do narodu. ▪︎Bary Ernesta Hemingwaya znanego amerykańskiego pisarza, który mieszkał i tworzył na Kubie np. Floridita Bar, Bodeguita del medio.
▪︎ Cmentarz Kolumba.
▪︎ Budynek teatru wielkiego w Hawanie.
****
Jednym z najwygodniejszych sposobów na zwiedzanie miasta z maluszkiem, jest noszenie w nosidełku gdzie maluch leży jak w łóżeczku - nam świetnie sprawdził się ten z @najell_official
________________________________________________
#traveler #havana #cubatravel #havanacuba #cuba_gallery #ig_cuba #cuba🇨🇺 #cubaphoto
#instatravel #instamatka #photooftheday #travelphotography #postcardsfromtheworld #mommydiaries #mommy
#mommylife #podroze #traveldiary #travelmom #travelwithkids #babytravel #femmetravel #mumlife #mamabloger #mama #mamaicorka #mytravelgram #travelgirl #living_destinations #bestplacestogo

Kochane kobietki, ten piątek należy do nas 😀🌷⚘😀

Życzymy wszystkim Paniom tego czego tylko sobie zapragną! 💖💖

Dla mnie ten dzień jest wyjątkowy, bo moja malutka kobitka obchodzi go po raz pierwszy 😍 •
Kobietki pamiętajcie w tym szczególnym dniu “Prawdziwa kobieta” jest dokładnie taka jaką chce być. Nie dajcie sobie wmawiać jakie macie być, jak powinnyście wyglądać czy się zachowywać. Bądzcie przede wszystkim sobą!!! Otwarcie mówcie o swoich przekonaniach. Nie gącie ślepo za perfekcją, nie ma ludzi idealnych - ale są szczęśliwi. I tu najwiecej zależy od Ciebie samej !!! 😉 Może jest ktoś, kto jest dla Ciebie inspiracją, kto pomaga Ci zaakceptować siebie dokładnie taką jaką jesteś? Na kogo zawsze możesz liczyć 💗
_________________________________________
#cuba #cuba_gallery #visitcuba #cubatravel #cubalibre #cuba🇨🇺 #traveler #travelinspiration #travelingbaby #traveldiary #babytravel #travelmom #travelgirl #wearetravelmums #wearetravelgirls #femmetravel #travelkids #travelwithkids #mommydiaries #instamatka #instamatki #mommylife #mommyanddaughter #mamabloger #mamaicorka #podroze #havekidswilltravel #familytravel #photooftheday
#polskamama #

Troszkę nas ostatnio tutaj mało,niestety na Kubie jest problem z internetem. Wiem, że jesteście Ciekawi relacji z pierwszego wyjazdu naszej dzielnej podróżniczki 👶😻 Obiecuję nadrobić wszystkie zaległości po powrocie 😀

Chusta od @_lulando znakomicie sprawdziła się podczas spacerów po plaży oraz w miejscach gdzie ciężko było iść z wózkiem.
Z okazji dnia kobiet wszystkie produkty dla mam w sklepie @_lulando kupicie z 20% rabatem.

A wy korzystaliście z chusty bądź nosidełka? Jakie są wasze opinie?
_________________________________
#cuba #caraibes #traveler #travelingbaby #traveldiary #babytravel #travelmom #travelgirl #travelkids #travelwithkids #travelinspiration #mommydiaries #mommylife #mommy #mamabloger #instababy #instamatki #mommyanddaughter #mumlife #wearetravelmums #havekidswilltravel #familytravel #familygoals #familyphotography #mybaby #podroze #podróże #podrozzdzieckiem
#wearetravelgirls #travelinglady

Malutka to urodzona podróżniczka 👶🌏 Przespała prawie cały 11 godzinny lot, nie mówiąc o 3 godzinach w samochodzie w drodze na lotnisko 😍 W nocy udało nam się również wyspać. Jak na 10 tygodniowego dzidziusia pełen sukces 💗 •

Jak, ktoś mi jeszcze raz powie - że z dzieckiem się nie da, że nie bedziemy podróżować tyle co kiedyś, że nasze życie się całkowicie zmieni... to mu pokaże uśmiechniętą buźkę naszej kruszyny i zapytam czy tak wygląda nieszczęśliwe dziecko, któremu dzieje sie krzywda?

I wiecie co tak zmieniło się nasze życie, ale na lepsze bo teraz mamy ze sobą małego kompana, który jest mega ciekaw świata i dzielnie nam towarzyszy w poznawaniu go ❤😉
_________________________________
#cuba #caraibes #traveler #travelingbaby #babytravel #travelwithkids #travelinspiration #traveldiary #travelrepost #mommydiaries #mamabloger #mommy #mommylife #mommyanddaughter #mumlife #wearetravelmums #havekidswilltravel #familytravel #familyholiday #mybaby #instamtki #podroze #travelmom #travelfamily #podrozzdzieckiem
#aktywnarodzina #spaceryzeasywalker #spacerowkaxs #easywalker #easywalkerpolska

Na drugi miesiąc rodzice odebrali mi paszport i kupili pierwszy bilet lotniczy. Kto zgadnie gdzie lecimy?Chyba szykuje się mój pierwszy długiiii lot samolotem. Trzymajcie kciuki za dobry humorek 😉👶💗 _________________________________
#traveler #traveldiary #travelingbaby #travelkids #travelmom #travelwithkids #familytravel #familytrip #familygoals #instababy #instadziecko #instamatki #mommydiaries #mommy #mommylife #travelinspiration #babytravel #coreczka #podróżniczka #podroze #blogipodroznicze #onetpodroze #babygirl #polishgirl #photooftheday #newborn
#mylittleprincess
#littletraveler
#matkapolka #babyphoto

Dwa miesiące temu czas zatrzymał się na moment, przyszła na świat Lea - nasz największy cud 💗 Ta maleńka kruszynka wywróciła całe nasze życie do góry nogami 👶❤

Jak oceniam te dwa miesiące? A no różnie... Dla mnie to był czas ogromnej radości, ale również czas wyzwań i poświęceń. Pojawiły się łzy i wątpliwości czy dam radę. Czasem brakuje mi dawnego życia. Tego, że mogę robić to na co mam ochotę, nie będąc uzależnioną od humorów maluszka. Ale kiedy patrzę na tą malutką twarzyczkę, która się do mnie uśmiecha, trzymam za palce tak jak by nigdy nie chciała ich puścić. To wiem, że nie wyobrażam sobie świata bez niej 💗👶❤
________________________________________________

#purelove #love #2months #mylittlegirl #mybaby #coreczka #coreczkamamusi #mommylife #mommydiaries #noworodek #newbornbaby #cutebaby #sweetbabygirl #sweetbaby #instababy #instamatki #mommytobe #mommyanddaughter #jestembojestes #newborn #baby #twomonths #happiness #babyphotography #babylove
#babyphoto #polishgirl #photooftheday
#mybabki

Kto z was poczuł dziś wiosnę? Więcej takich ciepłych i słonecznych dni poproszę ☀️😊 Od razu ma się więcej energii do życia 🤸‍♀️🙂🤸‍♀️

Opactwo Benedyktynów w Tyńcu to kompleks znajduje się nad malowniczym przełomem Wisły, wokół którego rozciąga się przepiękny widok na okolicę. Jest to świetne miejsce na spacer w takie dni jak dziś.
_________________________________________
#tyniec #malopolska #polskajestpiekna #familytravel #familygoals #familytrip #traveler #travelmom #travelingbaby #travelwithkids #babyontheway #instababy #instamtki #travelinspiration #traveldiary #traveleurope #eurotrip #mommydiaries #mommylife #mommy #mommytobe #mommyanddaughter #krakowskiemamy #europe_ig
#pocztowkazpolski #superpolska #besteurope #europegallery #mybabki #matkawariatka