viviengwr viviengwr

2,621 posts   2,566 followers   868 followings

Vivien びびあん ♡  Story of my life in snippets📸 Food🍱 | Travel✈️ | Fun🎉 🍜 @gluttonvien🐷 💌 viviengwr26@gmail.com

Always thinking about where to go, what to eat & what to wear 🤔💭 #LifeDecisions #DMKshoes
.
.
.
#fashion #fashionootd #floral #floraldress #instadress #instagood #singapore #picturesque

Although the MBS carnival is over 🎡 but BETTER LATE THAN NEVER🤗 hehe too lazy to post anything nowadays...😂

Whee~ Exactly one month in VCT🍷 hahaha, one month anniversary😂 But, gotta say goodbye to my dear 🧀 who has been helping and teaching me for the past 1 month❤️ Gonna miss you so badly! @lighthouseflashes take care and hope your business HUAT HUAT HUAT💰💰💰 Please come back and visit us often😘 Will miss you many many💕

When you sneakily take a selfie in office🤗✌🏻 hahaha.

Wheeee~! Our Casillero del Diablo’s display at @singjazzfestival Main stage this 2018🍷✨ #diabloasia

Brunch with my #bimmmbz today💕 Always twinning with one another. 😂😉😜 #unplannedtwinning👯

Yayyyy! Finally got my name card✨ New start, new company, new colleagues, new environment✌🏻 && to more wine-y times 🍷 hahaha! 🎉🎉🎉 #Conchaytoro

<GIVEAWAY> Wanna win tickets to SING JAZZ this year?! I’m giving away 1 pair of ticket (worth $336) to the show @ Main Stage on 8th April 2018🎼✨
.
Simply FOLLOW me and @diabloasia, LIKE this post & TAG the person you want to attend the festival with in my comments section. 🎉
.
To increate your chance of winning, participate in the giveaway @ Casillero del Diablo Asia’s Facebook Page & @diabloasia’s Instagram account.
.
Winner will be announced on Monday, 2 April 2018 at 12pm.
.
.
.
#diabloasia #xiaoinfluencer #HAHA #KIDDING #itsnotsponsored #becauseitsmycompany #hahahahahaha #giveaway #Singjazz #free #freeticket #igsg #casillerodeldiablo #casillerodeldiablo🍷 #VCTgroupofwineries #potd #followforfollow #likesforlikes

I LOVE RACOON❤️ hahahahaha, this is definitely my favourite part at Lost World 🌎 Haha! It’s super cute la omg. MADE MY DAY! 😂 Hopefully it will make your day tooo!!!! 😍 SWIPE LEFT FOR MORE CUTENESS!!! 😘 #SUPERCUTE #RACOON
.
.
.
#vivtravelogue #instadaily #animal #lostworld #cute #ipoh #malaysia #travelogue #traveldiary #tambun #feeding #agameoftones #artofvisuals #exploreeverything #instafollow #lifewelltravelled #passionpassport #livefolk #earthpix #theimaged #travelogue #travelgram #instatravel

Always in love with DISNEY😍😍😍 Hahahaha I used to have all the Disney princess dresses. Imagine I wear a princess dress to this😂 #DisneyonIce #Imstillakid👧🏻

Wheee~! Happy Birthday @sssmmmz✨ Belated celebration, hope you like the surprise! 🎉 Always a good time with you girls😘 Can’t wait to meet you all again next time! HAHAHA. Let’s see what’s the next update hor hor hor😉 @calissachua #bimmmbz #ootd #happybirthday #igsg #fumée

Most Popular Instagram Hashtags