tuuudiapaktam tuuudiapaktam

258 posts   552 followers   12 followings

Tuuu.. Dia Pak Tam  No 3, 5, 7 Jalan 2/10 Dataran Templer Bandar Baru Selayang 68100 Batu Caves Selangor 03 6138 8388 #tuuudiapaktam

Kalau hidup tanpa tujuan, Kalau nafsu jadi pedoman,
Umur habis dalam pencarian, Kebahagiaan menjauh dari pandangan. Puasa saatnya benahi tujuan, Untuk mengabdi pada Tuhan, Agar diri diliputi kebahagiaan,
Hidup bermakna bagi sesama ciptaan
Makan,makan juga amalan pun perlu gandakan nak-nak dah hampir ke hujung puasa malam Lailatul Qadar paling di tunggu-tunggu. Solat jemaah terawih dengan kami disini pun boleh jugak, dapat meriahkan lagi jemaah.

Kepada yang ingin membuat tempahan berbuka di buffet ramadhan, tempahan masih terbuka..
contact kami di:
📱Hotline : 016-2168215 (Whatsapp)
📞Tel : 03-61271795 / 61271761 / 61388388

Keutamaan 10 Hari Terakhir Ramadhan
Bulan Ramadhan merupakan momentum peningkatan kebaikan bagi orang-orang yang bertaqwa dan ladang amal bagi orang-orang soleh. Terutama, sepuluh hari terakhir Ramadhan.
Sebagian ulama kita membagi bulan ini dengan tiga fasa: fasa pertama sepuluh hari awal Ramadhan sebagai fasa rahmat, sepuluh di tengahnya sebagai fasa maghfirah dan sepuluh akhirnya sebagai fasa pembebasan dari api neraka. Sebagaimana diriwayatkan oleh sahabat Salman Al Farisi: “Adalah bulan Ramadhan, awalnya rahmat, pertengahannya maghfirah dan akhirnya pembebasan dari api neraka.” Tidak lupa juga,di restoran Tuuu...Dia PakTam, Buffet Ramadhan masih Terbuka untuk anda.....
Kepada yang belum buat tempahan berbuka,Tempahan masih terbukaaaa.. 📱Hotline : 0162168215 (Whatsapp)
📞Tel : 0361271795 / 61271761 / 61388388
#tuuudiapaktam #bufetramadhan

20 Ramadhan
Separiuh Ramadhan telah sampai,

Dari Abu Hurairah RA berkata, Rasulullah SAW bersabda : "Apabila bulan Ramadhan datang , maka pintu-pintu langit dibbuka sedangkan pintu-pintu Jahannam ditutup dan syaitan-sayaitan dibelengu"

Mashallah, pejam celit pejam celit tinggal tak sampai seminggu lagi je Ramadhan hampir di penghujungnya. Janganlah pernah muak kita beribadah bukan sekadar berpuasa sahaja dan jadikanlah amalan kita di bulan ini satu tabiat kita di bulan-bulan lain juga, Inshaallah mudah-mudahan 😉😉😉 Terima Kasih kepada para pelanggan yang sudi datang hari ini memeriahkan buffet Ramadhan di sini... Tidak lupa juga,di restoran Tuuu...Dia PakTam, Buffet Ramadhan masih Terbuka untuk anda..... Kepada yang belum buat tempahan berbuka,Tempahan masih terbukaaaa..
📱Hotline : 0162168215 (Whatsapp)
📞Tel : 0361271795 / 61271761 / 61388388
#tuuudiapaktam #bufetramadhan

Assalamualaikum.... "Alhamdulilah selesai melewati 10 hari pertama ramadhan, sekarang kita akan memulai fasa kedua bulan ramadhan atau fasa 10 hari pertengahan ramadhan dimana keutaman fasa kedua ini adalah Allah banyak memberikan maghfirah atau ampunan. Inilah saat yang tepat bagi kita untuk meminta ampun atas dosa-dosa kita dengan memperbanyak dzikir dan meminta ampunan, meminta agar semua dosa-dosa kita di maafkan dan diterima taubat kita.

Tidak ada bulan-bulan lain yang sebaik bulan ramadhan, maka janganlah kita mensia-siakannya, agar kita tidak menjadi orang yang rugi." Tidak lupa juga,di restoran Tuuu...Dia PakTam, Buffet Ramadhan masih Terbuka untuk anda..... Kepada yang belum buat tempahan berbuka,Tempahan masih terbukaaaa..
📱Hotline : 0162168215 (Whatsapp)
📞Tel : 0361271795 / 61271761 / 61388388
#tuuudiapaktam #bufetramadhan

17 Ramadhan “Perkataan yang indah adalah “ALLAH”. Lagu yang merdu adalah “ADZAN”. Media yang terbaik adalah “AL-QUR’AN”. Senam yang sehat adalah “SHALAT”. Diet yang sempurna adalah “PUASA”. Kebersihan yang menyegarkan adalah “WUDHU”. Perjalanan yang indah adalah “HAJI”. Khayalan yang baik adalah ingat akan “DOSA & TAUBAT”. Wah !
Hampir separuh ramadhan, setiap hari kita ada promosi terbaik untuk semua.Tunggu apa lagiiii.... Kepada yang belum buat tempahan berbuka,Tempahan masih terbukaaaa..
📱Hotline : 0162168215 (Whatsapp)
📞Tel : 0361271795 / 61271761 / 61388388
#tuuudiapaktam #bufetramadhan

16 Ramadhan

Makin hari makin meriah sambutan buffet di Tuuu...Dia Pak Tam Selayang, Alhamdullillah, terima kasih para pelanggan yang buat tempahan.

Setiap hari kami sentaiasa terbuka untuk menerima tempahan dan kedatangan semua untuk datang makan di sini.
Kami akan ada promosi dari masa ke semasa, sentiasa memberi sambutan .

Kepada yang belum buat tempahan berbuka,Tempahan masih terbukaaaa..
📱Hotline : 0162168215 (Whatsapp)
📞Tel : 0361271795 / 61271761 / 61388388
#tuuudiapaktam #bufetramadhan

Ramadhan 14 sudah, mashallah ! kami tak berhenti sambut tempahan buffet pelanggan Alhamdulillah. Lepas berbuka boleh solat dulu, makan isikan perut dengan menu kami. Lepas isyak boleh la berjemaah sekali solat terawih.
Apa lagi,semua kami sediakan boleh la cari kami contact buat tempahan
Apa lagi mari la, contact kita cepat :
📱Hotline : 0162168215 (Whatsapp)
📞Tel : 0361271795 / 61271761 / 61388388
#tuuudiapaktam #bufetramadhan

Assalammualaikum...
Hari ni dah masuk 12 Ramadhan makin ramai yang berkunjung di buffet kita ni alhamdulillah. Hari ni tak menang tangan kami terima tempahan buffet, mai mai lagi try buffet kita nah
Solat jemaah sama-sama,terawih sama-sama surau kami ada sediakan.
Apa lagi mari la, contact kita cepat :
📱Hotline : 0162168215 (Whatsapp)
📞Tel : 0361271795 / 61271761 / 61388388
#tuuudiapaktam #bufetramadhan

Selesai sudah puasa hari ini, sampai kita ke Ramadhan ke-12. Mashallah,rezeki Allah beri kita dapat berpuasa ke hari ni ibadah dan solat terawih jangan dilupakan
Alhamdulillah setiap hari ramai dah datang buffet kita,yang dok hari2 like post tu yang dok tgok gambar kita tu...mai la datang buffet kita, macam2 ada tak rugi datang berbuka dengan keluarga kat sini.

Apa lagi mari la, contact kita cepat :
📱Hotline : 0162168215 (Whatsapp)
📞Tel : 0361271795 / 61271761 / 61388388
#tuuudiapaktam #bufetramadhan

Assalammualaikum kepada semua pelanggan Pak Tam.
Alhamdulillah kita sudah masuk Ramdhan yang ke 11, ramai yang datang tempah dan memeriahkan buffet kita minggu ni. Mai la yang tak pernah datang tu tempah buffet dengan kami, menu memuaskan hati Inshaallah.
Jangan risau,kami sediakan surau untuk solat maghrib dan solat terawih berjemaah selepas isyak dan jugak tazkirah Mashaallah.

Apa lagi mari la, contact kita cepat :
📱Hotline : 0162168215 (Whatsapp)
📞Tel : 0361271795 / 61271761 / 61388388
#tuuudiapaktam #bufetramadhan

Selera dijamah sebelum subuh
Azan maghrib tanda berbuka
Sebulan cuma Ramadhan berlabuh
Mohon berkat selagi mata terbuka... - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Alhamdulillah, genap sudah 10 Ramadhan...
Berbuka,berbuka juga jangan lupa ibadah sama... Moga2 diterima Allah, aminn...
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Kepada yang belum buat tempahan berbuka,Tempahan masih terbukaaaa..
📱Hotline : 0162168215 (Whatsapp)
📞Tel : 0361271795 / 61271761 / 61388388

#tuuudiapaktam #bufetramadhan

Salam dihulur kasih diterima,
Agar ikatan terjalin mesra,
Syaaban berlalu Ramadhan menjelma,
Tingkatkan amalan hadkan selera…

Nyalakan api, panaskan cerek,
Emak membebel, terjerit-jerit
90 Juadah, harga menarik,
Tuuu Dia Pak Tam, pilihan terbaik.

Oleh itu mari indahkan bulan ramadhan dengan ibadah..
dan tidak lupa juga untuk merasai juadah juadah berbuka puasa di Tuuu...Dia Paktam (selayang)

Kepada yang belum buat tempahan berbuka,Tempahan masih terbukaaaa..
Hotline : 0162168215 (Whatsapp)
Tel : 0361271795 / 61271761 / 61388388
#tuuudiapaktam #bufetramadhan

Most Popular Instagram Hashtags