trmzzimhmd trmzzimhmd

961 posts   9,424 followers   1,318 followings

CEO LUXE’ COSMETICS 

Selamat menunaikan ibadah umah mak tercinta, Semoga urusan dipermudahkan Allah..
Selamat pergi & Selamat Pulang..
#111218

Selawat & salam buat Nabi junjungan kita Nabi Muhammad s.a.w dan keatas keluarganya.. SALAM MAULIDUL RASUL

Alhamdulillah 2 unit Skali Dapat , Penuntup 2018...
.
Jangan berdiri lama sangat, dah boleh berjalan, usahakan untuk berlari. Dah pandai berlari, belajar untuk terbang.
.
#Rezekiluxeperfect
#AlhamdulillahYaAllah
#Luxe

Dulu suka dulu.. 🀣

πŸ’ž

1 Bulan kerja , 1 hari je cuti...Tak salah kan ? πŸ˜‚
#kenyirdrive

Niat enson matakaji semar ngiseng !
#luxeperfectcover

Dah genap 2 Tahun sayang ! Semoga terus menjadi isteri yang terbaik dan jangan lupa selalu cantik yaa... πŸ€—πŸ€—πŸ’•

Macam ni laa setiap hari , sebelum keluar kerja...Kena beli jiwa si kecik dulu...si mummy nye Kelip-Kelip tengok...jadi berhuhu lah ye πŸ˜ŽπŸ˜†

Dalam tiga pilihan engkau cuma boleh dapat dua.
.
Ada ni ha tgh pilih-pilih...nak kirim PM tepi πŸ€—

My everything πŸ’•

Most Popular Instagram Hashtags