theelephantpants theelephantpants

3,242 posts   131,453 followers   1,130 followings

The Elephant Pantsยฎ  โค๐Ÿ˜โคAS SEEN ON SHARK TANKโค๐Ÿ˜โค $1 from every item sold is DONATED #ForElephantsEverywhere

๐Ÿ“ฃ LISTEN UP Y'ALL: We're in the final stretch of our #ElephantAwarenessMonth ๐Ÿ˜ Sweepstakes!! ๐Ÿ’ฐ THREE grand prize winners will be announced Monday September 23rd!! Click the link in our bio to get the low-down on how to enter!!

2 days left until our MASSIVE #ElephantAppreciationDay sale! I don't think I can hype this up enough tbh. Seriously, you're gonna need to mark this in your calendar. ๐Ÿค“๐Ÿ‘๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ

๐ŸŽ‰ MARK YOUR CALENDARS PHAM! ๐ŸŽ‰ 3 days left until our #ElephantAppreciationDay Sale!! IT'S GONNA BE ๐Ÿ”ฅ ๐Ÿ”ฅ ๐Ÿ”ฅ

Who also loves this delicate Ellie art? #TEPhome ๐Ÿ˜๐Ÿ 
.
๐Ÿ“ทโœจ@potenza.designs

Being under the belly of its mother, baby Ellie is safe from predators and the fiery sun. ๐Ÿ˜โ˜€๏ธ #motherslove

What's been your biggest inspiration this month? ๐Ÿ•Š #WhatLiftsYou #TEPstyle
.
๐Ÿ“ทโœจ@lifeinmotionphoto
๐Ÿ’ƒ๐Ÿป @earthbound_lexi ๐Ÿ‘–โžก๏ธ Lydia Harem Pants

๐Ÿ“ฃ EXTRA EXTRA! READ ALL ABOUT IT! โœจ
It's time to announce the Grand Prizes for our #ElephantAwarenessMonth Sweepstakes!! With the grand prize valued at $250+ ๐Ÿ’ฒ ๐Ÿ’ฒ ๐Ÿ’ฒ you're not gonna want to miss this!
.
A HUGE thanks to all the coolest brands on the block (must be following to win):
@lifetoken
@muzen1964
@ricelovebags
@sand_cloud
@eschocolate
.
Any entries you've made so far already count, but in order to be eligible to win, you need to go back to the link in our bio and make sure to verify that you followed our partners!
.
.
Tag a friend in the comments to spread the word!

๐Ÿ“ฃGIVEAWAY TIME๐ŸŽ‰ ๐ŸŽ‰ ๐ŸŽ‰
THE LAST $50 GIFT CARD GOES TOOO *cue drum roll*
@micharasewicz
.
.
๐ŸŽˆ๐ŸŽŠ๐ŸŽˆ๐ŸŽŠ๐ŸŽˆ๐ŸŽŠ๐ŸŽˆ๐ŸŽŠ๐ŸŽˆ๐ŸŽŠ๐ŸŽˆ๐ŸŽŠ๐ŸŽˆ๐ŸŽŠ
Next week we're announcing the THREE GRAND PRIZE WINNERS! Don't miss your chance to win some DOPE GEAR! Enter to win via the link in our bio!
.
Must be following @theelephantpants and participating brands to win! U.S. participants ONLY! ๐Ÿ‡บ๐Ÿ‡ธ

โ“Quiz: What's a flying elephant called? Nope not the tusk fairy, good guess tho.
๐Ÿ“ข An ELEcopter. ๐Ÿ˜๐Ÿš #imhilarious๐Ÿ˜‚

Everyone needs a ten-minute break from life now & then to reflect on themselves. #Zenday ๐Ÿ‚
.
๐Ÿ“ทโœจ@lauren_angela_music
๐Ÿ‘–โžก๏ธ Rapsu Harem Pants

๐Ÿ™Œ Giveaway Reminder ๐ŸŽŠ
LAST CHANCE to win a $50 giftcard! Enter the contest via link in bio before 9/17 & stay tuned for those three GRAND PRIZES! ๐ŸŽ๐ŸŽ๐ŸŽ #GetHype
.
๐Ÿ“ทโœจ@lindsxo95 ๐Ÿ‘–โžก๏ธ Lydia Harem Pants

"Mom, take me to brunch with you." ๐Ÿฑโ˜•๏ธ #Caturday .
๐Ÿ“ทโœจ@samanthabee_894

Most Popular Instagram Hashtags