thecomicgeekartist thecomicgeekartist

474 投稿   33,392 フォロワー   802 フォロー

The Comic Geek  Facebook : Comic Geek Resources Telegram channel : The Comic Geek

Berjuang memang pahit
Kerana syurga itu manis
Bukan sedikit mahar yang perlu dibayar
Bukan sedikit pedih yang ditagih.

Dah baca #komikkhair? Apa pendapat korang?😊

Lagu ni autoplay masa admin pasang youtube petang tadi. Lepas tu sampai sekarang tak keluar keluar dari kepala. Asyik terngiang - ngiang je. Siapa tau lagu apa? Tak boleh google! 😜

Wudhuklah dengan sempurna

Take your ablution properly

Salam jumaat

Jumaah barokah.
Follow --> @thecomicgeekartist
#jumaat
#komikseram
#komik
#komikmalaysia

Selain dari melukis komik, @thecomicgeekartist juga menyediakan servis design maskot, ilustrasi buku, design logo dan servis melukis komik untuk syarikat.
Order than drawing comic as a hobby, @thecomicgeekartist is also providing services such as mascot design, illustration, logo design and comic arts for corporate use.
Email : joejitakash@gmail.com

#mascotdesign
#logo
#logodesign
#comicartist
#illustration
#commission

And do not say that whose is killed in the path of Allah is dead. No! Indeed they are alive but you do not know how. (Surah 2, al-Baqarah verse 154)

#christchurch
#shootingvictims
#newzealand
#masjid
#mosqueshooting
#martyrs
#prayforchristchurch
#prayforchristchurchmosque
#condolences
#muslim
#hellobrother
#peace

Follow: ---->@thecomicgeekartist

Rasulullah s.a.w bersabda: "Sesungguhnya orang yang paling baik antara kamu semua adalah orang yang paling baik terhadap isterinya dan aku adalah orang yang terbaik antara kamu semua (dalam membuat kebaikan) terhadap isteriku." - Hadis riwayat al-Tirmizi di dalam Sunan al-Titmidzi, kitab al-Manaqib, hadis no: 3830.

#KomikSuamiVsIsteri
#KomikKhair
#suamiisteri
#komik
#komikmalaysia
#kartundakwah

Terima kasih atas pembelian komik KHAIR5 samada dlm bentuk fizikal atau ebook! Follower baru boleh ikuti kisah episod 1-4 di insta highlight ya. Preview #KomikKhair episod 5 pun ada. Komik KHAIR5 ada lagi ya kalau nak beli. Boleh wasap. Link di bio.
Komik ni 104 ms
Hitam putih

“Dan di antara tanda-tanda (kebesaran)-Nya ialah Dia menciptakan pasangan-pasangan untukmu dari jenismu sendiri, supaya kamu cenderung dan merasa tenteram kepadanya, dan Dia menjadikan di antaramu rasa kasih dan sayang. Sungguh, pada yang demikian itu benar-benar terdapat tanda-tanda (kebesaran Allah) bagi kaum yang berfikir.” [Ar-Ruum : 21]

#KomikSuamiVsIsteri
#KomikKhair
#suami
#isteri
#rumahtangga
#kahwin
#nikah
#kartunmalaysia
#komikmalaysia

人気ハッシュタグ