terrormissu terrormissu

334 posts   3181 followers   545 followings

Terrormissu  ♦️♠️Mad Love♥️♣️ Next Cosplays/ Cons: TBA at AN2017 and Unplugged!

http://www.thiscrush.com/~terrormissu

❄Come play with me?❄
.
Yup I think I'll do a Mei themed give away in a bit, with maybe a pool print, Polaroid, a pop figure/plushie and some stuff! Who'd be into that? .
Photo by the fabulous @joesgarage.photos !!

❄You're a life saver!❄
.
First little sneak peek at the absolutely a-MEI-zing shoot with Joe!! I love every single shot so prepare to get spammed! .
Thinking of doing a Mei themed give away! Who would join?
.
Photo by the stunningly awesome @joesgarage.photos !!

❤️A Rose for every day I love you❤️
.
Hot damn what happened to my follower count!! Thank you to everyone that joined the family ❤️ thinking of doing a giveaway soon CAUSE HOLY SHIT IM OVER 3k now?? Love you all!! I still have some Rakan Pics coming in! .
This lovely shot is by @santiagophotography !!

#throwback to when I did a Mei costest! .
Before I run off to work, I have a Beach Mei shoot set up!! So get ready for some a-Mei-zing summer pics!!

-Edit-
I'm doing much better and just wanted to say a quick thank you to everyone that left comments and talked to me. I don't deserve you guys!! Love you all <3

🍁Happy Canada Day you nerds! 🍁
We're officially 150 years old!! I was stuck at work, but we had a BEAUTIFUL fire work display there! So I honestly don't even mind~ Hope everyone had a AMAZING day, eh?

🌹"Consequences only matter if I don't get away."🌹
.
So I got my Daenery's wig but it's totally the wrong shade >.< I don't currently have funds to invest into another lacefront wig though so please bear with it for ConBravo! I'll hopefully be able to get a more accurate one eventually!!
.
Amazing photo by @everagestudios !! Thank you so much <3

Before my Rakan spam begins, #throwbackthursday to my Arkham Harley Quinn!!
.
Photo by @santiagophotography

Little throwback to our Kill la kill Group last year! Love you nerds <3

🌹"My fellow travelers, you are all about to witness my majestic epicness! ... unless I get killed, but... probably not!"🌹
.
Is it bad that im pretty proud of my waist in this cosplay? No editing on it I swear!! I just didn't eat for a day or two with constress LOL

About to go to work with a massive migraine and nausea just because phones freak me out enough to not want to call in sick :D
.
UPDATE: the noise turned out too be too much for me and made me really nauseous. Thank god my work is really nice though and let me go home!
.
Also I'm going back to being homestuck trash LOL SO HAVE SOME SPIDER QUEEN.

People have been asking me about my newest hair adventure, and it's a beautiful witchy orange-red!! It's hard to pick up the color right at night (since apparently I only ever think to take selfies at night apparently LOL) ALSO SOMEONE WANNA DO A MILITARY!STUCK GROUP WITH ME??

Most Popular Instagram Hashtags