#womendisereeessentialcream

107 posts

TOP POSTS

Fuyooo 😱😱JERAGAT,JERAWAT MAKIN MENGHILANG

Jomss kitaa Zoom dekat sikit . Seriuss chantekk kulit sis niee haa, sekarang
Dulu Stress yakmat bila muka ada jerawat,lagi stress bila ada jeragat. Bila keluar nak kene tempek bedak tebal tebal dah macam opera cina pulak.malunyee

Tapi kini tak lagi,keluar rumah dengan yakin. Tak payah nak tempek bedak tebal pondesen tebal.calit calit liptip nipis,ajomm.

Compare kan gambar lama dengan gambar harini Masya allah berbeza nau nauu.

Whitehead, blackhead, dan yang palinggg bestt, JERAGAT yang degil ya amat tu hilang uolss.glowing mowing muka,dari jauh dah nampak memancor mancor.

Hasil 5 bulan berchinta dengan WD

Whatsapp 012 6600414
#wd #wdec #wdecsenawang #wdecseremban #womendisereeessentialcream

KULIT SEMAKIN GLOWING

Bukanlah satu rahsia lagi! hanya KONSISTEN dengan Krim Hormon Wdec ternyata sangat berpuas hati.

Hormon tak stabil buat muka jadi kusam, leher dan muka juga gelap. Sedih kan 😭😭😭 Tapi sekarang tidak lagi, 3 bulan #calitcalitcantik ternyata berbaloi muka jadi semakin berseri-seri 💃🏼💃🏼 Apa tunggu lagi jadilah pengguna bijak rebut harga promosi 👯👯👯 Whatsap : 0127697532
Whatsap : 0127697532
Whatsap : 0127697532

#calitcalitcantek
#womendisereeessentialcream 😘

Rahsia saye pasti nya women desiree
Essential cream...the best cream yg pernah saye gune....mmg awet muda!!!?dalaman memang terbaik!!!skin tegang dan bersih.... Berminat whtspp saye...
0111-9294688

#womendisereeessentialcream
disereecream
#krimcalit
#calitcalitcantik
#saye
#cantik😍

Wahhh! Seriusss akak niee umur dah 48 tahun cucu dah ada 3 orang 😱Tapi mokda tengokk macam anakk dara yooo mcam umur 20an pulakk dahh hahaha
.

Dasyatt lah penangan Wd niee kan krim kalis usiaa , Dalam ramuan ada Arbutin sangat hebat anti penuaan . Boleh melambatkn wajah kita nampakk ketuaan .Sebab tu lah testimoni Wd semuaanyaa awet muda gittew .😁
.

Akak juridah niee asalnyaa dari cust beli selalu banyakkk 3-5 botol mmg konsisten tiap tiap bulan , Lalu terbuka hati nak join daeler Wd yerlah sesambil boleh cantikk sesambil share kan manfaat Wd niee kepada wanita2 yang memerlukan .
.

Testimoni terkini tu selepas penggunaan 11 botol fuyoooo! padan lah semakin cantikk naw naww .
Whatsapp 012 6600414
#wd #wdec #wdecsenawang #wdecseremban #womendisereeessentialcream

ANDA INGIN WAJAH YANG CANTIK BEBAS DARIPADA JERAWAT & PARUT?
Takut guna skincare?Dah guna macam2 produk kulit jer yang cerah tapi jerawat masih tak surut2.
Setiap kali nak period,Jerawat naik macam cendawan tumbuh selepas hujan?? Jom selesaikan masalah KULIT WAJAH ANDA Sebelum ianya menjadi lebih kritikal.
Tahukah anda ianya adalah sangat berkaitan dengan Masalah GANGGUAN HORMON YANG TIDAK STABIL DALAM TUBUH BADAN.
Jadi di sini kami ada jalannya untuk membantu permasalahan anda.
yang pasti mampu memberikan anda KEPUASAN MAKSIMUM walaupon mengambil sedikit masa kerana ianya perlu di rawat dati dalaman anda sendiri.
Ianya semudah ABC HANYA BUAT SAPUAN DI NADI2 SETIAP HARI SECARA KONSISTEN.
WhatsApp Nana 0148164242👄👄
Free postage

#womendisereeessentialcream #wdec #feedbackwdec #testimoniwdec #wdeckuantan

Tanda2 masalah hormon. Kerana hormon dalaman kita x stabil mcm2 boleh jd pada kita. Sebarang pertanyaan boleh whatsapp saya +6017 25964 . Produk ini adalah antara hot selling dkt malaysia. ramai dah berjaya termasuk saya. 😊

#wdecampang #wdecpandanjaya #wdecpandanmewah #womendisereeessentialcream #calitcalitcantik #flawless #tipskecantikan #cantik #kimhormon #bazaronline #villagepeople.

BE FIT KKM JAMU RAHSIA
===============================
Fungsi/kelebihan/manfaat/kebaikan Be Fit
===============================
✔Kesan KETARA seawal 1 minggu
✔Menghentikan selera makan
✔Menyekat pertambahan berat badan
✔Membaiki sistem penghadaman
✔Membakar lemak dengan pantas secara semulajadi
✔Tiada kesan sampingan yang memudaratkan
✔Menghalang pembentukan lemak berlebihan
✔Meningkatkan metabolisme badan untuk membantu bakar lemak
✔Membuang toksin dalam badan
✔Tiada masalah kulit menggelebeh
✔Tanpa perlu bersenam
✔ Membantu mengekalkan berat badan secara sihat.
===============================
Harga: RM45(SM) / RM50(SS)
Whatsapp : 0194491058
=============================== #followme #pamoga #love #viral #instagood #like4like #terapiinstagram #follow4follow #unabeautyshop #uitm #trending #senangnakboom #syukurselalu #7hatimencintaiku #selangor #aydajebat #produkkecantikkanborong #symabeautyskincare #happy #produkkecantikkan #kurus #slimrichbotanicalslimming #jelitapro5in1
#bestslim
#shhazbeautywhiteningbooster
#befitkkm #womendesiree #womendisereeessentialcream #wdecoriginal #befit

(Kredit to Nor Nadiah)

Baru sebulan amalkan Min Kaffe , Inilah kesan yang sahabat saya dapat!

Baca sahaja conversation ini terbukti Min Kaffe sangat berkesan sebagai kopi kurus! 👉Tanpa perlu berlapar turun 4kg dalam masa sebulan! 👉Tiada senaman !

Cuba sekarang !! PM
#ProjekRM1000seMinggu |bizOnline ModalRM50 cara STG #beU #awalashaari #aaisyahdhiarana #teachersfollowteachers #terapiinstagram #terengganu #gadgetmurah #garlictablet #vitamincstacypilihanhati #aurawhite #dherbsterlajaklaris #vasia #almas #kkolly #CalitCalitCantik #womendisereeessentialcream #firmax #KopiMineral #losyenmustajab #lipstikdherbstrlajaklaris #jamubidankampung #jamujelita #mamadil #susukhalal #moedermilkboostermurah #sabunjerawat #setkurusbajet

MOST RECENT

Kulit muka saya niee memang putih . Tapi malangnyaa jerawat merah merah menerjahh satu muka , Kalau di biar nanti . Haishh jadi kronik pulak nanti . Takutttnyaaa ! Lagi satu dia punyer pedih tangkap sampai ke otakk oo kalau di picit picit .

Macam mana lah nakk raya nanti niee . Cover dengan foundation pun masih belum mampu menutup kelibat jerawat tersebut . Takkan nakk pakai foundation setebal 2 inci kan . Ehh takk mau lah aku rimass mcm topong gomokss lak nanti .

Sehinggalah suatu hari , Ternampakk iklan Wd cream bio teknologi niee . Teknologi jepun tu taw , Tapi sekarang nampakknyaa mendapat perhatian para wanita dan lelaki kat malaysia sekarang niee . Sebab dah beribu testimoni masukk takk terkira .

Tahap terujaa sangat saya sebab cara pakainyaa mudah bebonar . Calit 3 point nadi sahsja . 3 minit dah sattel. Paling suka sebab ia takk mengelupaskan kulit . Sebab ia rawat masalah jerawat niee dari dalam darah kita . Membuang sel kulit mati , dan teruss membina sel kulit baru yang chantekk berseri . Bau pulakk wangi #Lavender dan krim takk panas yaa . Sejukk nyaman jaaa macam duduk tepi econ #Daikin .huhhu

Seronokk takk terhingga rasa macam nakk terobang robangg di angkasa . Mukaa saya dah bebas masalah jerawat . Rasa macam nak hebahkan 1 malaysia pulakk heppinyaa .
Nampakk tu mukaa saya terserlah chantekknyaa sampai ramai jugakk rakan rakan dokk bertanyaa mukaa nampakk semakin lawa , Sampai hehari kenysng dekk puji puji niee . hehe .Jerawat dah Ghaib entahh kemana .

Ehh ehh uolss kalau ada nampakk jerawat tu mula nak berkawan dengan awakk . Hai tolonglah lari jauh jauh . Haa cecepat rawat tau dengan cream Wd niee . Bagi Wd niee sattelkn masalah jerawat uolss zass zass dari dalam darah uolss.

Bilaa dalaman dah cun dan bersih dari segala kotoran . Haaa baru lah si jerawat tu takk mau main cakk cakk lagi dengan kulit uolsss . Bersihh berseri selamanyaa .

Mari oder SEKARANG !! Macam mana nakk oder ? ok boleh terus Whatsapp 012 6600414
#wdseremban #wdesenawang #wdec #womendisereeessentialcream

(Kredit to Nor Nadiah)

Baru sebulan amalkan Min Kaffe , Inilah kesan yang sahabat saya dapat!

Baca sahaja conversation ini terbukti Min Kaffe sangat berkesan sebagai kopi kurus! 👉Tanpa perlu berlapar turun 4kg dalam masa sebulan! 👉Tiada senaman !

Cuba sekarang !! PM
#ProjekRM1000seMinggu |bizOnline ModalRM50 cara STG #beU #awalashaari #aaisyahdhiarana #teachersfollowteachers #terapiinstagram #terengganu #gadgetmurah #garlictablet #vitamincstacypilihanhati #aurawhite #dherbsterlajaklaris #vasia #almas #kkolly #CalitCalitCantik #womendisereeessentialcream #firmax #KopiMineral #losyenmustajab #lipstikdherbstrlajaklaris #jamubidankampung #jamujelita #mamadil #susukhalal #moedermilkboostermurah #sabunjerawat #setkurusbajet

Fuyooo 😱😱JERAGAT,JERAWAT MAKIN MENGHILANG

Jomss kitaa Zoom dekat sikit . Seriuss chantekk kulit sis niee haa, sekarang
Dulu Stress yakmat bila muka ada jerawat,lagi stress bila ada jeragat. Bila keluar nak kene tempek bedak tebal tebal dah macam opera cina pulak.malunyee

Tapi kini tak lagi,keluar rumah dengan yakin. Tak payah nak tempek bedak tebal pondesen tebal.calit calit liptip nipis,ajomm.

Compare kan gambar lama dengan gambar harini Masya allah berbeza nau nauu.

Whitehead, blackhead, dan yang palinggg bestt, JERAGAT yang degil ya amat tu hilang uolss.glowing mowing muka,dari jauh dah nampak memancor mancor.

Hasil 5 bulan berchinta dengan WD

Whatsapp 012 6600414
#wd #wdec #wdecsenawang #wdecseremban #womendisereeessentialcream

Krim WD ni bukan untuk wanita sahaja ye sesayang.. Lelaki pun nak nampak jambu juga macam artis kpop tu. Tengok ni perubahan cik abang selepas calit2 WD.
Jom Whatsapp 012 6600414
#wd #wdec #wdecsenawang #wdecseremban #womendisereeessentialcream

Duluu embang sekarang dah KUCUP 😁 "Ramai terkejot dengan perubahan terkini saya . Ketara giler perubahan, Tengok pic dulu pun rasa nakk gelakk guling guling mcm cite industann hehe

Tapi itu dulu sekarangg , Wahh happy go lucky dengan penampilan terkini . Ada yang cakap Aku anakk dara ! What ? Aku dah kawen lah dan dah mempunyai anak punggg . Hebat kan Wd niee buat kerja dgn baikk 👍" Makinn bergetahhh toing toingg Awett muda Tahniah Senie Berjaya tranformasi macam anakkk Daraaa
Perkongsian ikhlas dari Senie sendiri jomm bacaa 👇👇 Tp btoii, byk manfaat wd ni.
Senie share ngan korang eehh. Smnjk pakai wd ni -senggugt xde dh
-kurus,brt maintain 50kg je skrg(walau mkn mcm bela saka 😅)
-muka v shape
-liang pori mengecil
-kulit bdan sedikit cerah
-rambt kurang gugur
-aset makin pejal
-selulit makin pudar
-abg makin syg. Aummm 😜

Whatsapp 012 6600414
#wd #wdec #wdecsenawang #wdecseremban #womendisereeessentialcream

KEJELITAAN SEBENAR KIAN TERSERLAH. 😍
======================================= WANITA & KECANTIKAN sememangnya tidak dapat dipisahkan. Tak kira apa sekalipon status yg disandang, bujang ke, dah bergelar isteri ke, dah jadi mak orang ke, dah bercucu cicit ke, tetap nak kelihatan cantik. Kalau ada yg menafikan, ego jer kot, kita boleh menipu orang lain, tp tak boleh tipu diri sendiri. Kan... Jadi, tak kisah la kita dah beranak pinak ke, penjagaan setiap inci tubuh badan perlu dititikberatkan, bukan hanya utk kita sendiri, malah utk insan tersayang juga. 💏

Cantik, sihat, ceria, bahagia adalah impian dan keinginan setiap wanita. Tapi, semua itu takkan datang sendiri jika kita tidak mengambil langkah pertama.
Pengguna kami yg cantik ini 👇 sbg contoh,

Walaupun pernah melahirkan, tubuh badan pernah mengalami perubahan itu ini sepanjang tempoh kehamilan, kulit jadi tak cantik, kusam, gelap, tak berseri. 'Alignment' bersepah sana sini. 😖

Tapi, beliau tetap menitikberatkan penjagaan diri, kesan pembawakan baby tidak dibiar begitu sahaja. Hasil usaha dan kesungguhan, kini, kejelitaan sebenar sudah beliau miliki, malah tampak lebih berseri dan menawan dari dulu. 😍😍 💖 RAHSIA nya hanya satu, iaitu KONSISTEN dgn CALITAN WD. Transformasi yg amazing. 💖 ---------------------------------------- Jangan terus berlengah, bagi peluang utk WD 'membelai' diri anda yg amat berharga itu!💞 Whatsapp 012 6600414
#wd #wdec #wdecsenawang #wdecseremban #womendisereeessentialcream

PROMOSI.📣📣📣 Beli 3pcs jimat RM60 😱😱😱
Jangan terlepas peluang.. Grab yours noww 😍

Whatsapp 012 6600414
#wd #wdec #wdecsenawang #wdecseremban #womendisereeessentialcream

Jom dapatkan si kecil kebabom krim WD di @mate_empire Bangi.
#wd #wdec #wdecsenawang #wdecseremban #womendisereeessentialcream

MACAM DULU-DULU KEMBALI 😍
Lahaii baru dicuit dah rasa bebunga cinta , cer bayang kalau di belai2 manjee gitu . Mesti fefeling time honeymoon kensss 😙

Akak ni Sebelum guna WD, diseru disergah pun tak timbul rasa NAK tu. Kesiann suami nyee. Sejak cecalit ni, haii tak sempat nak panggil dah tunggu dalam bilik. Power tul cinonet nii erkk.

Kunci utama dalam rumah tangga ni lah yg paling kena JAGA ye sayang2.. Bagi yg belum tahu, Selain krim kecantikan, WD banyak manfaat yg korang pasti terkezutt 😘

Testimoni ni adalah perkongsian customer, Alhamdulilah dapat kebaikan lain, walau WD hanya cream kecantikkan

Whatsapp 012 6600414
#wd #wdec #wdecsenawang #wdecseremban #womendisereeessentialcream

Aduhh #testimoni fresh dari ladang.hikhik 🌹keputihan takde
🌹bau nafas takde
🌹Resdung pun xde ( pantang salah makan mesti gatal mata)
Pastu tak sangka duk belek2 muka..eh dagu dah runcing...💃💃💃
Baru 1/2 bulan berwd.. Perkongsian dari adik manis ni...krim ni adalah krim kecantikan berteknologi nano..tahniah dapat manfaat lain dari krim ni.

Whatsapp 012 6600414
#wd #wdec #wdecsenawang #wdecseremban #womendisereeessentialcream

🌼Bestnyaaa kulit dah bebas gangguan jerawat dan peparut hitam yang buat diri down. 🌼Tengok senyuman pon dah dapat agak betape leganya hati sebab kulit sudah cantik dan awet mude khenss 😍 🌼Fuhhh, jeless sungguh la kalau camni. Guna cream WD kesan meletops cenggini. 🌼"Dulu guna skincare sahaja kulit memang cerah tapi jerawat tak berhenti tumbuh, sekarang combine skincare dengan WD, jerawat tak tumbuh Lansung dah 😍"
-Miss June - 🌼Alhamdulillah, Syukur kami berkongsi cream nano terbaik dan termurah di pasaran agar lebih ramai tampil awet muda dan gojezzz!
Meh whatssap SEKARANG JUGAKK
012 6600414
#wd #wdec #wdecsenawang #wdecseremban #womendisereeessentialcream

WOMEN DESIREE ESSENTIAL CREAM (WD)💞 Krim Kecantikan Teknologi Terkini... Hanya CALIT² DINADI, anda akan tampil JELITA, AWET MUDA dan BERSERI². 😍 =================
FUNGSI UTAMA WD:
=================
1▶ ANTI PENUAAN (Anti Aging)
2▶ MENCERAHKAN (Whitening)
3▶ MENEGANGKAN (Lifting)
4▶ MENGANJALKAN (Firming) ==================
CARA PENGGUNAAN:
==================
👉 Sapuan di Nadi Tangan (kiri & kanan).
👉 Sapuan di Nadi Leher (kiri & kanan).
👉 Sapuan di bahagian Ari² (Rahim). Berat 15gm. Utk kegunaan 3-5 minggu.

PENTING ❗❗❗
Banyakkan minum air masak, sekurang²nya 3Liter sehari utk mempercepatkan proses pembuangan toksin berlaku.

Penggunaan perlu konsisten 2 KALI SEHARI, SELEPAS MANDI.

Whatsapp 012 6600414
#wd #wdec #wdecsenawang #wdecseremban #womendisereeessentialcream

" Orang perempuan ni senang je nak tau dalaman dia cantik tak, rahim dia cantik tak. Kalau rahimnya cantik, Kita boleh lihat dari raut wajahnya yang berseri seri dan kemerahan.Jadi kenalah jaga dalaman kita Kalau nak cantik"

Boleh la calit dengan #Wd ni. Luar dalam terjaga ❤❤ #wd #wdec #wdecsenawang #wdecseremban #womendisereeessentialcream

RASA DIRI LEBIH YAKIN 😍

Teruja pulak tengok kulit baru adik kita ni haa. Licin gebuss macam telur dikupas kupas giteww. Baru pakai 2 botol tapi woww sangatt.
Kawan kawan pun bila pandang mesti mulut tak lepas dari memuji, mata tak lepas pandang.Tak rugi #KONSISTEN mencalit. Kena ingat minum air masak cukup tau ukkeyy.
Uuolsss, tak kan nak tengok je #wdlovers makin cantikss😌 Mehh la calit sekali.iteww dah nak raya ni tau. Baju lawo diri pun kena segak. Hekhek.
Untuk info lanjut
Whatsap 📲 012 6600414
#wd #wdec #wdecsenawang #wdecseremban #womendisereeessentialcream

.
10 Kali Tatap .. 10 Kali Luruh Hati Cik Abang
.
Setiap kali mengandung, bermula la episod pengumpulan lelemak yang kebal. Masalah berat badan dengan wanita selepas bersalin memang susah untuk dipisahkan. Tapi takkan nak biar je kan?
.
Ni belum amik kira alignment body yang lari sana sini. Adeihhh. Memang menggerunkan. Nak tak nak Cik Pia (bukan nama sebenar) terpaksa cari juga jalan untuk langsing kembali.
.
Lepas satu-satu tips langsing Cik Pia cuba. Masih tak berhasil. Cik Pia beralih cari produk untuk kuruskan badan lak. Pun sama. Masih tak membuahkan hasil. Ada kalanya rasa macam malas dah. Nak biar je berat ni camni
.
Dok tengah ralit patah hati, alih-alih Cik Pia ternampak iklan WD. Garu kepala gak dengan produk ni. Cemana calit sikit-sikit boleh kurus pulak. Hari-hari testimoni baru naik
.
Cik Pia sambar gak sebekas. Untuk leraikan hati yang gundah gulana ini kikiki. Cik Pia pun mula mencalit seperti yang disarankan
.
Cik Pia pejam je mata terus calit. Tup tup .. Cer tengok. Ni la hasil calitan Cik Pia WD. Cik Pia sendiri pun terkejut. Cik Pia dah langsing!!! Bukan tu je tau. Alignment body dari atas sampai bawah anjal ... Kemas je
.
Wajah yang dulunya sembab, sekarang kemas comei terbentuk. Cerah berseri lagi. Muka & seluruh badan tau
.
Cik Piah betul-betul jatuh hati dengan WD. Tapi yang paling best, Cik Abang tersayang hari-hari jatuh hati ngan Cik Pia. Ngeeer
.
WD krim kecantikan teknologi nano. Alhamdulillah Cik Pia dapat kesan best lebih dari tu
.
Nak transform sehebat Cik Pia bersama WD? Whatsapp 012 6600414
#wd #wdec #wdecsenawang #wdecseremban #womendisereeessentialcream

Alkisah :
TAMPAK AWET MUDA & MAKIN MENAWAN.
========================================== 1⃣ "Kau pakai apa sekarang, lain jer aku tgok sejak dua menjak ni!!!"
••••• {💬 Reaksi rakan² sekerja yg dah tak tahan dan mula nak korek rahsia.} .

2⃣ "Ye ke umur sis 40, ingatkan baru 20 lebih!!!"
•••••
{💬 Reaksi kenalan baru atau yg berniat nk meng usha. 'Ingatkan anak dara, rupa²nya mak dara beranak 5.'} .

3⃣ "Eh Limah, kau perasan tak dia tu makin lama makin awet muda (sambil mata duk menjeling², korek bijik mata kang baru tauu 😂), aku tengok mcm pakai susuk jer!!!"
•••••
{💬 Reaksi makcik² bergosip yg lagi terror dari nujum pak belalang." } .

4⃣ "Lama tak jumpa, awak ni tak nampak tua langsung, makin muda ada la!!!"
•••••
{💬 Reaksi kenalan lama yg rasa pelik. 'Eh, kenapa dia nampak makin muda, aku tak.'} .

5⃣ "Awak ni makin cun la sekarang, kulit awak tak berkedut, anjal pulak tu, tak macam sy, padahal kita sebaya, ke awak cucuk botox?!"
•••••
{💬 Reaksi kawan yg rasa sedikit tergugat dan ditambah dgn 'perencah' cap dengki.} .

6⃣ "Aku tengok bini kau makin lawa la sekarang, ni mesti ada rahsia pape!!!"
•••••
{💬 Reaksi rakan suami yg ingin nak tahu apa sebabnya isteri kawan tampak jauh lagi berseri dari surihatinya.} 😳 (Kira bertuah sbb tak dihempuk suami, ko dah kenapa tetiba berminat psal bini aku!!! 😂) 😅 Ni lah akibatnya bila proses transformasi dah berjaya, macam² soalan diajukan, ada yg suka, ada yg tak, ada yg dengki, ada yg tak percaya, ada yg sangka bukan².

Apapun, biar jer la, ni lah yg perlu WD LOVERS hadapi, sebab makin hari MAKIN MUDA, MAKIN JELITA, MAKIN MANTAP, dan macam² lagi.

Terima jer yg itu adalah 'tempias' akibat terkena #PERCIKAN #MAGIKA si RERAMA WD, alah bisa tegal biasa. Hihihi... 😄😄 Bila dah berseri² macam ni, keyakinan diri pun automatik akan meningkat, so takde masalah lah nk hadap semua pujian atau kritikan tu. Yang penting kita dpat apa yg kita nak. Kennsss. 😉 🔻Kuasa SABAR, KONSISTEN & ikut tips penggunaan yg BETUL, inilah HASILNYA.🔻 Whatsapp 012 6600414
#wd #wdec #wdecsenawang #wdecseremban #womendisereeessentialcream

Ramai yang mengadu "sis apa WD da buat dengan saya ni? Tengok pipi pau saya da makin hilang tau. "

Tak sedar pulak, calit-calit makin runcing pulak kalah Dato Siti, gituwww. Tak sangka Krim sekecil ni banyak manfaatnya pada anda yang da gunakan.
Best kan? Sedar-sedar je terkurus pulak, opsss.. Ingat nak calit settlekan yang lain tapi dapat bonus ke lain pulak jadinya.
Krim ajaib abad ini kini menjadi rebutan ramai para wanita yang ingin kekalkan kecantikan dan awet muda. Cara guna yang sangat mudah dan pantas.
Mahu kekal cantik dan muda?
Meh whatssap SEKARANG JUGAKK 012 6600414
#wd #wdec #wdecsenawang #wdecseremban #womendisereeessentialcream

.
Hye hye kulit flawless bye bye kulit kusam 🙋 Kulit tegang dan licin lain macamm. Kulit makin anjal. Toink toink gitcheww. Nyamuk hinggap pun boleh melantun balik tauuuu! Kalau nak tahu antara fungsi WD, menegangkan, menganjalkan dan mencerahkan.
.
.
Itulah istimewanya krim kecantikan WD ni. Diformulasikan menggunakan teknologi nano. TEKNOLOGI NANO memberi perlindungan, penyembuhan dan khasiat kepada kulit. Molekulnya halussss dapat meresap 12 kali lebih pantas yang mampu bertindak lebih pantas dan efektif. Bila dah meresap, bahan bahan hebat dlm WD akan merawat kulit satu demi satu.
.
Memang sangat- sangat rugi siapa tak konsisten mencalit. Konsisten untuk lebih sihat dan cantik. Makin calit makin cantik berseri, makin calit makin cerah, makin calit makin awet muda, makin calit makin terjaga dalamannya. Siapa tak suka kan?

Tak caya?? Jom sembang 012 6600414
#wd #wdec #wdecsenawang #wdecseremban #womendisereeessentialcream

PADA AWALNYA TAK PERASAN PUN ADA PERUBAHAN, ALIH² MEMANG DAH LAIN.☺
====================================== (Alkisah selepas compare gambar sebelum dan selepas , kata pengguna kami 👇) "Both photo without make-up. Before and after. I just realise that i look very different. Hahaha." "Lain kan! Baru i perasan. Patutlah uncle sebelah rumah cakap hari tu 'U LOOK DIFFERENT, MORE BEAUTIFUL'." 😂😂 "A ah, look fairer. I tak pakai make-up pun tadi, just pakai bedak baby je." "The cream really good tau kak, nanti nak beli lagi." - Pengguna WD -

KULIT SIS CANTIK NI DAH SEMAKIN CERAH, TAMPAK BERSERI PULA TU, DITAMBAH PULA PUJIAN ORANG SEKELILING, HATI PUN BERBUNGA² LAH KAN... hihi... ☺☺😍 Jom calit².💃 ------------------------------------- Terima kasih sis, diatas perkongsian ini 😍 dan tahniah kerana mendapat manfaat yg baik dari krim kecantikan WD. 💋 💨 FAST RESPONSE: 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻
📲 012 6600414
#wd #wdec #wdecsenawang #wdecseremban #womendisereeessentialcream

Most Popular Instagram Hashtags