[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#womendisereeessentialcream

129 posts

TOP POSTS

Fuyooo 😱😱JERAGAT,JERAWAT MAKIN MENGHILANG

Jomss kitaa Zoom dekat sikit . Seriuss chantekk kulit sis niee haa, sekarang
Dulu Stress yakmat bila muka ada jerawat,lagi stress bila ada jeragat. Bila keluar nak kene tempek bedak tebal tebal dah macam opera cina pulak.malunyee

Tapi kini tak lagi,keluar rumah dengan yakin. Tak payah nak tempek bedak tebal pondesen tebal.calit calit liptip nipis,ajomm.

Compare kan gambar lama dengan gambar harini Masya allah berbeza nau nauu.

Whitehead, blackhead, dan yang palinggg bestt, JERAGAT yang degil ya amat tu hilang uolss.glowing mowing muka,dari jauh dah nampak memancor mancor.

Hasil 5 bulan berchinta dengan WD

Whatsapp 012 6600414
#wd #wdec #wdecsenawang #wdecseremban #womendisereeessentialcream

KULIT SEMAKIN GLOWING

Bukanlah satu rahsia lagi! hanya KONSISTEN dengan Krim Hormon Wdec ternyata sangat berpuas hati.

Hormon tak stabil buat muka jadi kusam, leher dan muka juga gelap. Sedih kan 😭😭😭 Tapi sekarang tidak lagi, 3 bulan #calitcalitcantik ternyata berbaloi muka jadi semakin berseri-seri 💃🏼💃🏼 Apa tunggu lagi jadilah pengguna bijak rebut harga promosi 👯👯👯 Whatsap : 0127697532
Whatsap : 0127697532
Whatsap : 0127697532

#calitcalitcantek
#womendisereeessentialcream 😘

Rahsia saye pasti nya women desiree
Essential cream...the best cream yg pernah saye gune....mmg awet muda!!!?dalaman memang terbaik!!!skin tegang dan bersih.... Berminat whtspp saye...
0111-9294688

#womendisereeessentialcream
disereecream
#krimcalit
#calitcalitcantik
#saye
#cantik😍

ANDA INGIN WAJAH YANG CANTIK BEBAS DARIPADA JERAWAT & PARUT?
Takut guna skincare?Dah guna macam2 produk kulit jer yang cerah tapi jerawat masih tak surut2.
Setiap kali nak period,Jerawat naik macam cendawan tumbuh selepas hujan?? Jom selesaikan masalah KULIT WAJAH ANDA Sebelum ianya menjadi lebih kritikal.
Tahukah anda ianya adalah sangat berkaitan dengan Masalah GANGGUAN HORMON YANG TIDAK STABIL DALAM TUBUH BADAN.
Jadi di sini kami ada jalannya untuk membantu permasalahan anda.
yang pasti mampu memberikan anda KEPUASAN MAKSIMUM walaupon mengambil sedikit masa kerana ianya perlu di rawat dati dalaman anda sendiri.
Ianya semudah ABC HANYA BUAT SAPUAN DI NADI2 SETIAP HARI SECARA KONSISTEN.
WhatsApp Nana 0148164242👄👄
Free postage

#womendisereeessentialcream #wdec #feedbackwdec #testimoniwdec #wdeckuantan

Wahhh! Seriusss akak niee umur dah 48 tahun cucu dah ada 3 orang 😱Tapi mokda tengokk macam anakk dara yooo mcam umur 20an pulakk dahh hahaha
.

Dasyatt lah penangan Wd niee kan krim kalis usiaa , Dalam ramuan ada Arbutin sangat hebat anti penuaan . Boleh melambatkn wajah kita nampakk ketuaan .Sebab tu lah testimoni Wd semuaanyaa awet muda gittew .😁
.

Akak juridah niee asalnyaa dari cust beli selalu banyakkk 3-5 botol mmg konsisten tiap tiap bulan , Lalu terbuka hati nak join daeler Wd yerlah sesambil boleh cantikk sesambil share kan manfaat Wd niee kepada wanita2 yang memerlukan .
.

Testimoni terkini tu selepas penggunaan 11 botol fuyoooo! padan lah semakin cantikk naw naww .
Whatsapp 012 6600414
#wd #wdec #wdecsenawang #wdecseremban #womendisereeessentialcream

BE FIT KKM JAMU RAHSIA
===============================
Fungsi/kelebihan/manfaat/kebaikan Be Fit
===============================
✔Kesan KETARA seawal 1 minggu
✔Menghentikan selera makan
✔Menyekat pertambahan berat badan
✔Membaiki sistem penghadaman
✔Membakar lemak dengan pantas secara semulajadi
✔Tiada kesan sampingan yang memudaratkan
✔Menghalang pembentukan lemak berlebihan
✔Meningkatkan metabolisme badan untuk membantu bakar lemak
✔Membuang toksin dalam badan
✔Tiada masalah kulit menggelebeh
✔Tanpa perlu bersenam
✔ Membantu mengekalkan berat badan secara sihat.
===============================
Harga: RM45(SM) / RM50(SS)
Whatsapp : 0194491058
=============================== #followme #pamoga #love #viral #instagood #like4like #terapiinstagram #follow4follow #unabeautyshop #uitm #trending #senangnakboom #syukurselalu #7hatimencintaiku #selangor #aydajebat #produkkecantikkanborong #symabeautyskincare #happy #produkkecantikkan #kurus #slimrichbotanicalslimming #jelitapro5in1
#bestslim
#shhazbeautywhiteningbooster
#befitkkm #womendesiree #womendisereeessentialcream #wdecoriginal #befit

Ramai yang tertanya2 Apakah KELEBIHAN WDEC ADVANCE FORMULA ?

Fungsinya sama dengan yang sebelum ni.. Cuma kelebihan yang WOMEN DESIREE adalah : ✅IBU HAMIL BOLEH GUNA
✅PESAKIT CYST BOLEH GUNA
✅PESAKIT FIBROID BOLEH GUNA
✅PESAKIT KANSER BOLEH GUNA
✅SEMUA JENIS PENYAKIT BOLEH GUNA
✅KESAN SEAWAL SEMINIT (INSTANT LIFTING &FIRMING)
.
FUNGSI UTAMA WOMEN DESIRE ESSENTIAL CREAM (WDEC) :-
🌷Membantu meregenerasi, merevitalisasi dan memelihara sel kulit agar selalu tampak awet muda.
🌷Memperbaiki elastilasi, mengencangkan serta menguatkan struktur kulit
🌷Membuat kulit cerah seperti semulajadi
🌷Mencegah kulit dari kusam
🌷Menyamarkan garis halus
🌷Membantu mencegah dan mengatasi masalah kulit seperti flek hitam akibat sinar matahari, jerawat, garis halus, luka dsb.
🌷Membantu menjaga kesihatan rambut, mata, kulit, sistem pencernaan dan sistem kardiovaskular.
🌷Menyamarkan kesan parut serta noda hitam
🌷Sebagai antioksidan alami serta anti kanser
🌷Meremajakan kulit anda
🌷Menstabilkan hormon dalam badan anda
🌷Mengawal tahap STRESS anda
🌷Menganjalkan dan menegangkan kembali payudara anda yang kendur
🌷Mencerahkan kawasan pelipat2 yang gelap dan puting payudara
🌷Menaikkan seri wajah
Menegang dan peningkatan serta-merta tisu kendur.
🌷Menghilangkan Double Chin (V-Shape)
🌷Membantu melembapkan kulit secara natural dan menjaga kadar air kulit agar terhindar dari masalah dehidrasi.
🌷Membantu detoksifikasi/pengeluaran racun tubuh
🌷Meningkatkan daya tahan tubuh terhadap penyakit dan infeksi
🌷Membantu mengatasi gangguan pencernaan dan pernafasan
🌷Membantu mengatasi kelelahan, letih, lesu serta kram otot .
CARA PENGGUNAAN WOMEN DESIRE ESSENTIAL CREAM (WDEC) :-
.
Cara Penggunaan yang paling wajib dan konsisten perlu sapu di nadi tangan dan leher. 2kali sehari.
Dan jika nak di gunakan untuk fokus masalah2 tertentu kita ada cara penggunan yang lebih tepat yang akan di hantar sekali semasa penghantaran produk .
.
Whatsapp 0122598684 utk order jom!
.
#wdec #wdecmurah #wdecmalaysia #womendesiree #womendisereeessentialcream #wdeclovers #wdecoriginal #wdecdesireeenssentialcream #mollysbeauty #befitmurah #azanisserum #kcolly #bvrc

"VERY RECOMMENDED!"
.
.
Alhamdulillah...feedback drpd sepupu saya sendiri ni. .
.
Dengan izin Allah, penggunaan Shampoo Marine Essence menyebabkan masalah KELUMUMUR & KEGATALAN kulit kepala dah hilang!
KEGUGURAN RAMBUT pun dah berkurang!
.
.
Sikit lagi dah nak settled semua masalah rambut & kulit kepala dengan #ShampooHijau ni. Jom istiqamah dengan Shampoo ME ni.
.
.
#buatduitraya2017
#terapiinstagram
#terengganu
#dherbsterlajaklaris
#lipstikdherbstrlajaklaris
#ajimaura
#bbplus
#susukhalal
#ivmist
#dianzvitamin
#glowglowing
#quputehmurah
#pamoga
#vaselinepetroleumjellyready
#vasia
#jusperawanvasia
#jusnusantara
#jamuseripengantin
#aurawhite
#kkolly
#boosterwhitening
#makeupmurah
#makeuptutorial
#womendisereeessentialcream
#shaklee
#tatiskincare
#bazarpaknil

MOST RECENT

Diskaun #fattahhati kebabom raya bakal berakhir 8hari lg?? 😱😱😱
Cepat2 dapatkan segera #wd #wdec #wdecsenawang #wdecseremban #womendisereeessentialcream

Satisfied customer 😍😍😍 Jom cuba. Whatsapp lelaju 012 6600414
#wd #wdec #wdecsenawang #wdecseremban #womendisereeessentialcream

Alhamdulillah happy customer, happy me yeayy
Baru guna kurang seminggu jerawat dah semakin kurang. Yang penting WAJIB MINUM AIR KOSONG AT LEAST 2LITER SEHARI

Pm 012 6600414
#wd #wdec #wdecsenawang #wdecseremban #womendisereeessentialcream

Kulit muka saya niee memang putih . Tapi malangnyaa jerawat merah merah menerjahh satu muka , Kalau di biar nanti . Haishh jadi kronik pulak nanti . Takutttnyaaa ! Lagi satu dia punyer pedih tangkap sampai ke otakk oo kalau di picit picit .

Macam mana lah nakk raya nanti niee . Cover dengan foundation pun masih belum mampu menutup kelibat jerawat tersebut . Takkan nakk pakai foundation setebal 2 inci kan . Ehh takk mau lah aku rimass mcm topong gomokss lak nanti .

Sehinggalah suatu hari , Ternampakk iklan Wd cream bio teknologi niee . Teknologi jepun tu taw , Tapi sekarang nampakknyaa mendapat perhatian para wanita dan lelaki kat malaysia sekarang niee . Sebab dah beribu testimoni masukk takk terkira .

Tahap terujaa sangat saya sebab cara pakainyaa mudah bebonar . Calit 3 point nadi sahsja . 3 minit dah sattel. Paling suka sebab ia takk mengelupaskan kulit . Sebab ia rawat masalah jerawat niee dari dalam darah kita . Membuang sel kulit mati , dan teruss membina sel kulit baru yang chantekk berseri . Bau pulakk wangi #Lavender dan krim takk panas yaa . Sejukk nyaman jaaa macam duduk tepi econ #Daikin .huhhu

Seronokk takk terhingga rasa macam nakk terobang robangg di angkasa . Mukaa saya dah bebas masalah jerawat . Rasa macam nak hebahkan 1 malaysia pulakk heppinyaa .
Nampakk tu mukaa saya terserlah chantekknyaa sampai ramai jugakk rakan rakan dokk bertanyaa mukaa nampakk semakin lawa , Sampai hehari kenysng dekk puji puji niee . hehe .Jerawat dah Ghaib entahh kemana .

Ehh ehh uolss kalau ada nampakk jerawat tu mula nak berkawan dengan awakk . Hai tolonglah lari jauh jauh . Haa cecepat rawat tau dengan cream Wd niee . Bagi Wd niee sattelkn masalah jerawat uolss zass zass dari dalam darah uolss.

Bilaa dalaman dah cun dan bersih dari segala kotoran . Haaa baru lah si jerawat tu takk mau main cakk cakk lagi dengan kulit uolsss . Bersihh berseri selamanyaa .

Mari oder SEKARANG !! Macam mana nakk oder ? ok boleh terus Whatsapp 012 6600414
#wdseremban #wdesenawang #wdec #womendisereeessentialcream

Fuyooo 😱😱JERAGAT,JERAWAT MAKIN MENGHILANG

Jomss kitaa Zoom dekat sikit . Seriuss chantekk kulit sis niee haa, sekarang
Dulu Stress yakmat bila muka ada jerawat,lagi stress bila ada jeragat. Bila keluar nak kene tempek bedak tebal tebal dah macam opera cina pulak.malunyee

Tapi kini tak lagi,keluar rumah dengan yakin. Tak payah nak tempek bedak tebal pondesen tebal.calit calit liptip nipis,ajomm.

Compare kan gambar lama dengan gambar harini Masya allah berbeza nau nauu.

Whitehead, blackhead, dan yang palinggg bestt, JERAGAT yang degil ya amat tu hilang uolss.glowing mowing muka,dari jauh dah nampak memancor mancor.

Hasil 5 bulan berchinta dengan WD

Whatsapp 012 6600414
#wd #wdec #wdecsenawang #wdecseremban #womendisereeessentialcream

Krim WD ni bukan untuk wanita sahaja ye sesayang.. Lelaki pun nak nampak jambu juga macam artis kpop tu. Tengok ni perubahan cik abang selepas calit2 WD.
Jom Whatsapp 012 6600414
#wd #wdec #wdecsenawang #wdecseremban #womendisereeessentialcream

Duluu embang sekarang dah KUCUP 😁 "Ramai terkejot dengan perubahan terkini saya . Ketara giler perubahan, Tengok pic dulu pun rasa nakk gelakk guling guling mcm cite industann hehe

Tapi itu dulu sekarangg , Wahh happy go lucky dengan penampilan terkini . Ada yang cakap Aku anakk dara ! What ? Aku dah kawen lah dan dah mempunyai anak punggg . Hebat kan Wd niee buat kerja dgn baikk 👍" Makinn bergetahhh toing toingg Awett muda Tahniah Senie Berjaya tranformasi macam anakkk Daraaa
Perkongsian ikhlas dari Senie sendiri jomm bacaa 👇👇 Tp btoii, byk manfaat wd ni.
Senie share ngan korang eehh. Smnjk pakai wd ni -senggugt xde dh
-kurus,brt maintain 50kg je skrg(walau mkn mcm bela saka 😅)
-muka v shape
-liang pori mengecil
-kulit bdan sedikit cerah
-rambt kurang gugur
-aset makin pejal
-selulit makin pudar
-abg makin syg. Aummm 😜

Whatsapp 012 6600414
#wd #wdec #wdecsenawang #wdecseremban #womendisereeessentialcream

KEJELITAAN SEBENAR KIAN TERSERLAH. 😍
======================================= WANITA & KECANTIKAN sememangnya tidak dapat dipisahkan. Tak kira apa sekalipon status yg disandang, bujang ke, dah bergelar isteri ke, dah jadi mak orang ke, dah bercucu cicit ke, tetap nak kelihatan cantik. Kalau ada yg menafikan, ego jer kot, kita boleh menipu orang lain, tp tak boleh tipu diri sendiri. Kan... Jadi, tak kisah la kita dah beranak pinak ke, penjagaan setiap inci tubuh badan perlu dititikberatkan, bukan hanya utk kita sendiri, malah utk insan tersayang juga. 💏

Cantik, sihat, ceria, bahagia adalah impian dan keinginan setiap wanita. Tapi, semua itu takkan datang sendiri jika kita tidak mengambil langkah pertama.
Pengguna kami yg cantik ini 👇 sbg contoh,

Walaupun pernah melahirkan, tubuh badan pernah mengalami perubahan itu ini sepanjang tempoh kehamilan, kulit jadi tak cantik, kusam, gelap, tak berseri. 'Alignment' bersepah sana sini. 😖

Tapi, beliau tetap menitikberatkan penjagaan diri, kesan pembawakan baby tidak dibiar begitu sahaja. Hasil usaha dan kesungguhan, kini, kejelitaan sebenar sudah beliau miliki, malah tampak lebih berseri dan menawan dari dulu. 😍😍 💖 RAHSIA nya hanya satu, iaitu KONSISTEN dgn CALITAN WD. Transformasi yg amazing. 💖 ---------------------------------------- Jangan terus berlengah, bagi peluang utk WD 'membelai' diri anda yg amat berharga itu!💞 Whatsapp 012 6600414
#wd #wdec #wdecsenawang #wdecseremban #womendisereeessentialcream

PROMOSI.📣📣📣 Beli 3pcs jimat RM60 😱😱😱
Jangan terlepas peluang.. Grab yours noww 😍

Whatsapp 012 6600414
#wd #wdec #wdecsenawang #wdecseremban #womendisereeessentialcream

Jom dapatkan si kecil kebabom krim WD di @mate_empire Bangi.
#wd #wdec #wdecsenawang #wdecseremban #womendisereeessentialcream

MACAM DULU-DULU KEMBALI 😍
Lahaii baru dicuit dah rasa bebunga cinta , cer bayang kalau di belai2 manjee gitu . Mesti fefeling time honeymoon kensss 😙

Akak ni Sebelum guna WD, diseru disergah pun tak timbul rasa NAK tu. Kesiann suami nyee. Sejak cecalit ni, haii tak sempat nak panggil dah tunggu dalam bilik. Power tul cinonet nii erkk.

Kunci utama dalam rumah tangga ni lah yg paling kena JAGA ye sayang2.. Bagi yg belum tahu, Selain krim kecantikan, WD banyak manfaat yg korang pasti terkezutt 😘

Testimoni ni adalah perkongsian customer, Alhamdulilah dapat kebaikan lain, walau WD hanya cream kecantikkan

Whatsapp 012 6600414
#wd #wdec #wdecsenawang #wdecseremban #womendisereeessentialcream

Aduhh #testimoni fresh dari ladang.hikhik 🌹keputihan takde
🌹bau nafas takde
🌹Resdung pun xde ( pantang salah makan mesti gatal mata)
Pastu tak sangka duk belek2 muka..eh dagu dah runcing...💃💃💃
Baru 1/2 bulan berwd.. Perkongsian dari adik manis ni...krim ni adalah krim kecantikan berteknologi nano..tahniah dapat manfaat lain dari krim ni.

Whatsapp 012 6600414
#wd #wdec #wdecsenawang #wdecseremban #womendisereeessentialcream

🌼Bestnyaaa kulit dah bebas gangguan jerawat dan peparut hitam yang buat diri down. 🌼Tengok senyuman pon dah dapat agak betape leganya hati sebab kulit sudah cantik dan awet mude khenss 😍 🌼Fuhhh, jeless sungguh la kalau camni. Guna cream WD kesan meletops cenggini. 🌼"Dulu guna skincare sahaja kulit memang cerah tapi jerawat tak berhenti tumbuh, sekarang combine skincare dengan WD, jerawat tak tumbuh Lansung dah 😍"
-Miss June - 🌼Alhamdulillah, Syukur kami berkongsi cream nano terbaik dan termurah di pasaran agar lebih ramai tampil awet muda dan gojezzz!
Meh whatssap SEKARANG JUGAKK
012 6600414
#wd #wdec #wdecsenawang #wdecseremban #womendisereeessentialcream

WOMEN DESIREE ESSENTIAL CREAM (WD)💞 Krim Kecantikan Teknologi Terkini... Hanya CALIT² DINADI, anda akan tampil JELITA, AWET MUDA dan BERSERI². 😍 =================
FUNGSI UTAMA WD:
=================
1▶ ANTI PENUAAN (Anti Aging)
2▶ MENCERAHKAN (Whitening)
3▶ MENEGANGKAN (Lifting)
4▶ MENGANJALKAN (Firming) ==================
CARA PENGGUNAAN:
==================
👉 Sapuan di Nadi Tangan (kiri & kanan).
👉 Sapuan di Nadi Leher (kiri & kanan).
👉 Sapuan di bahagian Ari² (Rahim). Berat 15gm. Utk kegunaan 3-5 minggu.

PENTING ❗❗❗
Banyakkan minum air masak, sekurang²nya 3Liter sehari utk mempercepatkan proses pembuangan toksin berlaku.

Penggunaan perlu konsisten 2 KALI SEHARI, SELEPAS MANDI.

Whatsapp 012 6600414
#wd #wdec #wdecsenawang #wdecseremban #womendisereeessentialcream

" Orang perempuan ni senang je nak tau dalaman dia cantik tak, rahim dia cantik tak. Kalau rahimnya cantik, Kita boleh lihat dari raut wajahnya yang berseri seri dan kemerahan.Jadi kenalah jaga dalaman kita Kalau nak cantik"

Boleh la calit dengan #Wd ni. Luar dalam terjaga ❤❤ #wd #wdec #wdecsenawang #wdecseremban #womendisereeessentialcream

RASA DIRI LEBIH YAKIN 😍

Teruja pulak tengok kulit baru adik kita ni haa. Licin gebuss macam telur dikupas kupas giteww. Baru pakai 2 botol tapi woww sangatt.
Kawan kawan pun bila pandang mesti mulut tak lepas dari memuji, mata tak lepas pandang.Tak rugi #KONSISTEN mencalit. Kena ingat minum air masak cukup tau ukkeyy.
Uuolsss, tak kan nak tengok je #wdlovers makin cantikss😌 Mehh la calit sekali.iteww dah nak raya ni tau. Baju lawo diri pun kena segak. Hekhek.
Untuk info lanjut
Whatsap 📲 012 6600414
#wd #wdec #wdecsenawang #wdecseremban #womendisereeessentialcream

.
10 Kali Tatap .. 10 Kali Luruh Hati Cik Abang
.
Setiap kali mengandung, bermula la episod pengumpulan lelemak yang kebal. Masalah berat badan dengan wanita selepas bersalin memang susah untuk dipisahkan. Tapi takkan nak biar je kan?
.
Ni belum amik kira alignment body yang lari sana sini. Adeihhh. Memang menggerunkan. Nak tak nak Cik Pia (bukan nama sebenar) terpaksa cari juga jalan untuk langsing kembali.
.
Lepas satu-satu tips langsing Cik Pia cuba. Masih tak berhasil. Cik Pia beralih cari produk untuk kuruskan badan lak. Pun sama. Masih tak membuahkan hasil. Ada kalanya rasa macam malas dah. Nak biar je berat ni camni
.
Dok tengah ralit patah hati, alih-alih Cik Pia ternampak iklan WD. Garu kepala gak dengan produk ni. Cemana calit sikit-sikit boleh kurus pulak. Hari-hari testimoni baru naik
.
Cik Pia sambar gak sebekas. Untuk leraikan hati yang gundah gulana ini kikiki. Cik Pia pun mula mencalit seperti yang disarankan
.
Cik Pia pejam je mata terus calit. Tup tup .. Cer tengok. Ni la hasil calitan Cik Pia WD. Cik Pia sendiri pun terkejut. Cik Pia dah langsing!!! Bukan tu je tau. Alignment body dari atas sampai bawah anjal ... Kemas je
.
Wajah yang dulunya sembab, sekarang kemas comei terbentuk. Cerah berseri lagi. Muka & seluruh badan tau
.
Cik Piah betul-betul jatuh hati dengan WD. Tapi yang paling best, Cik Abang tersayang hari-hari jatuh hati ngan Cik Pia. Ngeeer
.
WD krim kecantikan teknologi nano. Alhamdulillah Cik Pia dapat kesan best lebih dari tu
.
Nak transform sehebat Cik Pia bersama WD? Whatsapp 012 6600414
#wd #wdec #wdecsenawang #wdecseremban #womendisereeessentialcream

Most Popular Instagram Hashtags