#widwiddiamonddollfoundation

697 posts

TOP POSTS

Formula terbaik, lembut pada kulit tapi merawat secara efektif dari dalam
Stay Cantik Stay WIDWID
For details click below ❤

http://www.wasap.my/6096047919
#widwidyouthserum
#widwidsnowyfair
#widwiddiamonddollfoundation
#syukurselalu

Nak nampak glowing dan flawless gunalah #widwiddiamonddollfoundation
#widwidlovers

.
Hi uols! .
Mesti stress kan bangun je tido, tenguk ada jerawat muncullah itula inilah kat kulit muka uols.

Jangan risau WIDWID YOUTH SERUM kan ada, penyelamat kulit muka uols! Dah jgn stress 😉

WIDWID YOUTH SERUM
Experts Skin Solution

#widwidproduk #widwidyouthserum #widwidsnowyfair #widwiddiamonddollfoundation #malaysiaproduct #skincaremalaysia #skincare #beautyface #testimoni #facescrub #serum #sayajualprodukkecantikan #bazaarpaknil #lokalah #produkhalal #sayajual #kulitcantik #flawlessface #selangor #shahalam #sayajualmurah #promo #happymonday #february #sayajualserum #widwidserum #scdc #pinklady #qm

Widwid punya serum ni bukan dicipta utk wanita AKA perempuan je tau. Laki-laki, Kanak-kanak @ orang-orang tua semua boleh guna jugak. 😎

Nak guna utk apa?? Okey. Meh nak habaq ;
•masalah jerawat •jeragat •tompok hitam
•tona tak sekata
•kulit minyak / kusam
•segala jenis parut

Takde kesan sampingan tau !! Cuma segala masalah yg ada akan hilang. Tu jer 😍No KIMIA. 💯% bahan semulajadi
Nak order wasap suzie CEPAT. Pandai bodek dapat harga terlajak murah❗️
0139345083
0139345083
0139345083

#teamcaryear #widwidsnowyfairscrub #widwidyouthserum #agendsdiperlukan #serumcantik #serumwajahmurah #serum #kulitsehat #kulitcantikberseri #bazaarpaknil #widwiddiamonddollfoundation #snowyfairyscrub #diamonddolls #makeupbase #makeuplawa #mekapnikah #mekappengantin #mekapgojes #jerawatbandel #jerawat #jeragat #parut #sunburn #vitamins

Good morning all you beautiful people!! Each and every one of you is beautiful in your own way....and don't you forget it 💝. #widwidyouthserum
#widwidsnowyfairscrub
#widwiddiamonddollfoundation
#teamstarlightlegacy

MOST RECENT

.
Hi uols! .
Mesti stress kan bangun je tido, tenguk ada jerawat muncullah itula inilah kat kulit muka uols.

Jangan risau WIDWID YOUTH SERUM kan ada, penyelamat kulit muka uols! Dah jgn stress 😉

WIDWID YOUTH SERUM
Experts Skin Solution

#widwidproduk #widwidyouthserum #widwidsnowyfair #widwiddiamonddollfoundation #malaysiaproduct #skincaremalaysia #skincare #beautyface #testimoni #facescrub #serum #sayajualprodukkecantikan #bazaarpaknil #lokalah #produkhalal #sayajual #kulitcantik #flawlessface #selangor #shahalam #sayajualmurah #promo #happymonday #february #sayajualserum #widwidserum #scdc #pinklady #qm

Nak nampak glowing dan flawless gunalah #widwiddiamonddollfoundation
#widwidlovers

Kiter guna benda alah ni. Muka kiter takde kesan negatif pon even kiter stop guna for a while. Tapi kita takleh berjauhan lame dgn dia ni. Rase cam rindu yg semacam jerk. So kita bawak je ke mana2 kiter go. Sebab kiter dah rase apa yg dia mampu buat kat kite.
Antara nya : ✅muka tanpa jerawat
✅jeragat menghilang
✅kulit bebas minyak
✅tona yang sekata
✅kesan parut makin pudar
✅tanpa make up tebal

Nak cuba ler teww 🤗 Whatsapp je no ni 📲011-26997988

#teamcaryear #widwidsnowyfairscrub #widwidyouthserum #agendsdiperlukan #serumcantik #serumwajahmurah #serum #kulitsehat #kulitcantikberseri #bazaarpaknil #widwiddiamonddollfoundation #snowyfairyscrub #diamonddolls #makeupbase #makeuplawa #mekapnikah #mekappengantin #mekapgojes #jerawatbandel #jerawat #jeragat #parut #sunburn #vitamins

.
.
Selamat Malam uols!
.
Moga harini dipemudahkan dan bertambah rezeki uols ❤️
.
Jom cantik berseri2 dengan WIDWID YOUTH SERUM .
#widwidproduk #widwidyouthserum #widwidsnowyfair #widwiddiamonddollfoundation #malaysiaproduct #skincaremalaysia #skincare #beautyface #testimoni #facescrub #serum #sayajualprodukkecantikan #bazaarpaknil #lokalah #produkhalal #sayajual #kulitcantik #flawlessface #selangor #shahalam #sayajualmurah #promo #happymonday #february #sayajualserum
.
Wssap 'amoura' dan send ke :
.
📲019-263 8768
📲019-263 8768
📲019-263 8768

Formula terbaik, lembut pada kulit tapi merawat secara efektif dari dalam
Stay Cantik Stay WIDWID
For details click below ❤

http://www.wasap.my/6096047919
#widwidyouthserum
#widwidsnowyfair
#widwiddiamonddollfoundation
#syukurselalu

Serum wajah membantu melindungi kulit wajah anda terhadap tanda-tanda penuaan. kita perlu kepada serum yang sesuai untuk wajah, kerana serum adalah pelembap ringan yang menembusi jauh ke dalam kulit untuk menyampaikan bahan-bahan aktif dan sihat ke dalam kulit kita.
.
Scrub wajah merupakan produk pengelupasan yang dicipta khusus untuk wajah. Kulit pada wajah lebih lembut dan sensitif berbanding kulit di bahagian lain. Oleh sebab itu wajah perlu dijaga dan diberi perhatian. Salah satunya menggunakan scrub.
.
Scrub berkesan untuk menanggalkan sel-sel kulit mati, meremajakan kulit serta menjadikan kulit wajah sentiasa bersih dan sihat. Apabila kerap menggunakannya, kulit menjadi lebih licin dan cerah, namun mestilah dengan pemakaian yang betul (sekurang-kurangnya 2 kali seminggu).
.
Foundation pula berfungsi untuk menutup cela-cela dikulit wajah seperti pigmentasi, tompok putih, warna kulit tidak sekata, parut, lingkaran hitam sekeliling mata tanpa menyumbatkan pori atau merosakkan kulit wajah serta pelindung UV bagi menghasilkan kulit yang sihat (SPF 50+++).
.
Jom berikan manfaat kulit wajah anda dengan #WidwidYouthSerum, #WidwidSnowyFairScrub dan #WidwidDiamondDollFoundation.
.
Asli dan semulajadi.
Wajah FLAWLESS lembut terpaksa.
.
Harga :
Widwid Youth Serum RM 120
Widwid Snowy Fair ScrubRM 46.00
Widwid Diamond Doll Foundation RM 109.00
.
Harga Pakej 3 in 1 hanya RM 220 sahaja
.
Hubungi saya untuk konsultasi secara percuma,
@shahrulnizanenin @widwid_skincare
#WA_0192297686
.
.
#SerumWajah #SkinCare #SerumWidwid #ScrubWajah #ScrubWidwid #Foundation #FoundationWidwid #Jerawat #Jeragat #BintikHitam #EyeBagHilang #GlowingSkin #SkincareLover #NaturalSkincare #KulitCantik #KulitKusam #KulitPutih #JeragatHilang #JerawatTiada #YakinCantik

Mari kita baca apa kepentingan menyental muka. Lets go!

Mungkin anda akan bertanya pada sendiri, perlukah saya menggunakan scrub wajah? Sedangkan saya telah menggunakan produk lain. Jawapannya Ya! Mungkin anda tidak mahu membeli atau menggunakan produk penjagaan wajah yang lain, atau mengambil masa untuk menggunakannya, tetapi scrub wajah antara produk penjagaan wajah yang penting.

Mengapa? Apa itu scrub wajah?

Sebelum anda mengetahui kelebihan scrub, ada baiknya terlebih dahulu kita mengetahui apa sebenarnya scrub wajah? Scrub wajah merupakan produk pengelupasan yang dicipta khusus untuk wajah. Kulit pada wajah lebih lembut dan sensitif berbanding kulit di bahagian lain. Oleh sebab itu wajah perlu dijaga dan diberi perhatian. Salah satunya menggunakan scrub.

Terdapat beberapa sebab mengapa perlu menggunakan scrub wajah. Scrub berkesan untuk menanggalkan sel-sel kulit mati, meremajakan kulit serta menjadikan kulit wajah sentiasa bersih dan sihat. Apabila kerap menggunakannya, kulit menjadi lebih licin dan cerah, namun mestilah dengan pemakaian yang betul (sekurang-kurangnya 2 kali seminggu). Banyak juga scrub wajah yang mengandungi pelembap, jadi ia mampu melembapkan kulit ketika sel-sel kulit mati ditanggalkan.

#WidWidYouthSerum
#WidwidSnowyFairScrub
#WidWidDiamonddollFoundation

Good morning all you beautiful people!! Each and every one of you is beautiful in your own way....and don't you forget it 💝. #widwidyouthserum
#widwidsnowyfairscrub
#widwiddiamonddollfoundation
#teamstarlightlegacy

Kiter guna benda alah ni. Muka kiter takde kesan negatif pon even kiter stop guna for a while. Tapi kita takleh berjauhan lame dgn dia ni. Rase cam rindu yg semacam jerk. So kita bawak je ke mana2 kiter go. Sebab kiter dah rase apa yg dia mampu buat kat kite.
Antara nya : ✅muka tanpa jerawat
✅jeragat menghilang
✅kulit bebas minyak
✅tona yang sekata
✅kesan parut makin pudar
✅tanpa make up tebal

Nak cuba ler teww 🤗 Whatsapp je no ni 📲011-26997988
#teamcaryear #widwidsnowyfairscrub #widwidyouthserum #serumcantik #serumwajahmurah #serum #kulitsehat #kulitcantikberseri #bazaarpaknil #widwiddiamonddollfoundation #snowyfairyscrub #diamonddolls #makeupbase #makeuplawa #mekapnikah #mekappengantin #mekapgojes #jerawatbandel #jerawat #jeragat #parut #sunburn #vitamins

Kiter guna benda alah ni. Muka kiter takde kesan negatif pon even kiter stop guna for a while. Tapi kita takleh berjauhan lame dgn dia ni. Rase cam rindu yg semacam jerk. So kita bawak je ke mana2 kiter go. Sebab kiter dah rase apa yg dia mampu buat kat kite.
Antara nya : ✅muka tanpa jerawat
✅jeragat menghilang
✅kulit bebas minyak
✅tona yang sekata
✅kesan parut makin pudar
✅tanpa make up tebal

Nak cuba ler teww 🤗 Whatsapp je no ni 📲013-9345083📱

#teamcaryear #widwidsnowyfairscrub #widwidyouthserum #agendsdiperlukan #serumcantik #serumwajahmurah #serum #kulitsehat #kulitcantikberseri #bazaarpaknil #widwiddiamonddollfoundation #snowyfairyscrub #diamonddolls #makeupbase #makeuplawa #mekapnikah #mekappengantin #mekapgojes #jerawatbandel #jerawat #jeragat #parut #sunburn #vitamins

follow this page in feedly

Most Popular Instagram Hashtags