[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#wdrm75

256 posts

TOP POSTS

Habis satu muka naik jerawat pasir. Surut satu naik satu. Setiap kali tengok cermin mesti stress. Makin seram pulak bila tengok jerawat berkampung kt muka ni.
.
Sis faham sangat situasi mcmni, sebab sis pernah alami. Lagi la bila kerja kawasan kilang, banyak habuk debu muka cepat berminyak. Bilanya muka ni berpeluang nk bersih. Last last cuba si kenid WD sebab tengok banyak testimoni yang berjaya.
.
Pengguna setia panggil WD ni krim AJAIB tau. Sebab just calit calit je boleh dapat kulit yang tegang, anjal, cerah, jerawat hilang, selamat tinggal masalah kulit !.
.
Bekerja siang malam menyingkirkan toksin melekat pada dinding saluran darah. Perbaharui sel lama, dan buang sel mati. Hormon dalaman distabilkan, menyerap nutrient baik utk membantu merawat dalaman dan luaran.
.
✔Mana tak nya, banyak kandungan hebat dalam wd ni:-
.
🔥EKSTRAK AKAR TREE PEONY yang bertindak melancarkan peredaran darah dan mengeluarkan toksik dari badan.
.
🔥EKSTRAK PUERARIA MIRIFICA bertindak sebagai penstabil hormon estrogen.
.
🔥GLUTHATIONE & ARBUTIN
mencerahkan kulit serta sebagai agen anti penuaan.
.
🔥EKSTRAK AKAR SCUTELLARIA BAICALENSIS berfungsi menyerap sinaran UV serta melindungi kulit dari radikal bebas untuk mengurangkan risiko tumbuhnya jerawat.
.
🔥EKSTRAK SAXIFRAGA SARMENTOSA bertindak mencerahkan kulit secara semulajadi, memgurangkan minyak serta mengecilkan pori-pori kulit yang terbuka akibat parut jerawat.

Baru cerita sikit, belum semua lagi tau. Ni pun buat uols tak lena nk tido, tak sabar tunggu esok nk dapatkan WD kan.
.
Lagi best sebab ada PROMOSI JIMAT RM20. Harga hanya RM75 je FREE POSTAGE, FREE GIFT & FREE GUIDE 😉

Kenapa tunggu lagi. Whtsapp sekarang tau 0123512791

#DealerAdleesyaBeauty
#wdrm75
#wdkualalumpur
#wdmurah

Ini antara testimonial yang dah berjaya hapuskan cik jerawat . Malu weyh muka penuh jerawat , sengsara nya hanya dia ja tahu .
.
Apa lagi dah tau ada produk yang super #Hebat takkan nak tengok ja kan . Jum la kita tenyeh wd hehari sampai miss J tak verani nak singgah . .
Antara jadi kami punya testimoni seterusnya , atau tengok ja la orang lain muka cantek berseri raya ni tu uols tentukan . Guna la kuasa tindakan . .

#HakakSyomeliyah
#CalitCalitCantik
#WdRm75

Yayank | +6017-5491415
Yayank | +6017-5491415
Yayank | +6017-5491415

Promosi Fattah_Hati masih berlansung ya sayunk2.😍😍
#WDrm75
Jimat rm20

Senyuman tetap sama. Tekstur kulit yg dah berbeza 100%. Kalau di tengok, di belek, di kaji, di tenung takdo kuasa magik dapat hasil kak.

Aaa.. Cuba meh try satu WD dulu. Baru kakak dapat rasai perubahannya sendiri.

Saya sudah ! Bukan satu, tp 3 4 5 dan lebih sis dapat dengan Si Kenid WD ni tau. Alahaii calit calit mudah pun dapat hasil. Acane tu 🤔

#dealerwdkelantan
#wdrm75
#gengjutawanmokda
0126590181(fadzuraismail)

Jeragat adalah perubahan warna kulit sementara menjadi kecoklatan, bintik-bintik hijau atau abu-abu pada dahi, bibir atas, dan pipi bahagian atas. Warna jeragat juga terkadang biru keabu-abuan. Masalah kulit ini kerap berlaku kepada kaum perempuan umur 35 tahun keatas. Wanita yang lagi hamil juga biasa dijumpai mempunyai perbezaan warna kulit akibat jeragat. Walaupun mungkin, tapi sangat jarang lelaki yang terkena jeragat.
.
.
Keadaan ini dipercayai mempunyai kaitan dengan pendedahan sinar ultraviolet, hormon luaran seperti pil perancang keluarga, dan perubahan hormon dalaman pada saat hamil. Kebanyakan pesakit jeragat ialah mereka yang sentiasa terdedah kepada sinaran matahari.
.
.
Untuk menghilangkan jeragat memang tidak mudah, jadi anda boleh mencuba dua cara ini untuk membuat toner bagi merawat dan menghilangkan jeragat.
.
.
Cara-caranya :
.
1. Kisar timun biar menjadi lumat.
.
2. Lepas tu tapis untuk dapatkan jus dan mengasingkan serbuk mentimun tadi dan perahkan limau nipis. Limau nipis ni berfungsi untuk merawat dan menghilangkan masalah jeragat.
.
3. Masukkan campuran tadi ke bekas botol spray dan simpan dalam peti sejuk. Bila nak pakai cuma perlu spray spray je kat muka,mudah bukan.
.
.
Selamat mencuba ! 😘
.
.
#wdkuching #wdmurah #wdrm75 #agentadleesyabeauty #tipskecantikanbizbyan

Orang kata perempuan nampak cantik waktu malam. Betul ke? Tapi korang tahu tak cantik tu bukan sekadar penjagaan luaran. Dalaman turut sama main peranan. Orang tua-tua kata kulit pinkish ni bermula dari dalaman yang sihat. Jadinya waktu malam, jangan lupa ikut tips dibawah khas untuk WD lovers :
.
.
✔️ Pastikan kulit muka bersih dan bebas dari segala makeup. Tidur dengan makeup boleh buat kulit muka 7 kali lebih tua dari usia sebenar. Seram kan? Itu yang belum 30 tahun, garis halus dan pigmentasi mula menempel.
.
✔️ Pastikan ada penjagaan kulit lengkap untuk jaga kelembapan dan merawat kulit semasa tidur.
.
✔️ Paling penting bagi pencalit WD, mestilah kena calit WD dulu. Calit pada 3 nadi utama :
🔸 Nadi tangan, leher dan ari-ari (kawasan rahim). 3 nadi utama ni sahaja dah cukup untuk bahan-bahan didalamnya menjelajah ke seluruh badan untuk merawat kulit kita satu persatu. .
.
🔸 Ada pueraria mirifica untuk cantik dan tegangkan kulit, merawat/ menghalang jerawat dari dalam. Ada tree peony untuk buang toksin. Ada gluthathione untuk cerahkan kulit seluruh badan. Ada Niacinamide iaitu Vitamin B3 yang berfungsi mengekalkan kelembapan kulit. Dan banyakkkkk lagi bahan hebat lain. .
.
🔸 Lepas calit terus WD jalankan kerjanya. Buang toksin, lancarkan aliran darah, dan aktifkan sel-sel kita yg sedang tidur dan bina sel baru dalam badan. .
.
🔸 Kalau ada masalah dalam perjalanan, WD akan berhenti dulu sebelum melancong ke destinasi yang lain. Masalah kita semuanya berbeza. Sebab tu dah beribu testimoni mereka berbeza-beza. Ada yang jerawat hilang dulu, ada pulak kulit anjal dan tegang dulu, ada pulak kulit nampak berseri, glowing/ pinkish seawal seminggu, ada pulak yang sehari calit asyik tertentut tentut ajee. Kerja kita calit aje, yang lain biar kita bagi WD yg buat kerja. Tengok-tengok dapat pujian dari orang tersaiyang kenapa makin hari makin tegang, makin berseri, makin awet muda, makin anjal 🙈
.
.
📲0136379697
#wdrm75 #wdkl #wdselangor#wdkl#codwd#wdmurah

Hidung mancung nak kemana tuuu sis ☺

Ni contohnya kalau PANTANG jumpa WD dok mencalit je. Hehe habis satu badan dilumurnya. Ngee. Jangan marah sis. Nanti kena jual 🤗

Rugi ke kalau KONSISTEN? Guna 1 botol tak nampak kesan, sabarrrrr. Teruskan calit dan minum air secukupnya. Sebulan pakai mmg hakak kita ni ckp, "takde perubahan pun sis"... Eh, sabar.. Cuba bandingkan gambar sebelum calit WD dgn gambar baru. Alamakk ! Sekali berubah sipi sipi jd Fathiya Latiff la pulak 😱. Terus lah konfiden nak selfie.

Tak gittueww sis 😍. Korang nampak tak perubahannya? Korang nak alami dan rasai sendiri tak?

Pape roger sis ✌
www.wasap.my/60123512791

FREE COD AREA :
📍KL Sentral - Pantai Dalam - Bangsar South - Bangsar - LRT Bangsar (Old Town) - UM - PPUM
.
Nak cuba WD?
RM95 seunit
Harga PROMO RM75 seunit
Buy 3 unit RM225
✔FREEPOSTAGE
✔FREE PERFUME 30ML
.
.
0123512791
Izzati Zambri
#DealerAdleesyaBeauty
#wdrm75
#wdkualalumpur
#wdmurah
#periodpain
#masalah
#jerawat

Kenapa bayar lebih kalau WD mampu merawat dalaman dan mencantikan luaran wanita zaman moden ni. Nak tahu apa kerja WD?
.
Fungsi Utama WD:
1) Anti Penuaan / Anti Aging
2) Pencerahan / Whitening
3) Menegangkan / Lifting
4) Menganjalkan / Firming .
.
Kelebihan lain :
+Menaikkan seri wajah tidak kusam
+Mencerahkan kulit (Glowing)
+Menegang dan memantapkan tisu kendur
+Membantu mengatasi/mencegah masalah jerawat dan jeragat
+Membantu mengecilkan liang pori terbuka
+Masalah eyebag
+Membantu mencerahkan kulit kusam dan tona tidak sekata.
+Mengurangkan kesan Parut
+Megurangkan Blackhead
+Mengurangkan kulit berminyak
+Menjaga kelembapan kulit .
+Antipenuaan(awet muda)
.
.
ℹWD dihasilkan drpd formulasi khas menggunakan BIO teknologi nano yang dapat meresap terus kedalam kulit. Calit-calit je dah cantik!.
.
Nota tambahan:
Yes! Tak dinafikan ada MANFAAT lain yg pengguna alami sendiri bila konsisten dengan WD.
.
✔Turun berat badan
✔Berat badan naik kembali
✔Ada selera makan
✔Masalah keputihan tiada lagi
✔Period kembali teratur dan normal
✔Menjadi subur & mendapat zuriat
✔Kemesraan suami isteri kembali erat
✔Tiada sakit sendi sendi
✔Hilangkan stress
✔Susu ibu menjadi banyak
✔Darah dalam badan kembali lancar selepas bersalin.

Ehhh, banyak lagilah kalau nak senarai. Nak tahu kenapa? Sebabnya WD merawat dari DALAMAN. Kandungan luar biasa dalam WD membantu menyingkirkan TOKSIN, menstabilkan HORMON, melancarkan SALURAN DARAH, membuang DARAH KOTOR. Bila dalaman dah bersih, sel tisu kembali aktif, sel mati digantikan baru dan memudahkan penyerapan nutrient ke dlm saluran darah.
.
❗Mmg tak hairanlah kalau KONSISTEN dengan WD lagi banyak manfaat kita peroleh dengan hanya RM95 sahaja. Nak lagi best, HQ umumkan HARGA PROMOSI sempena ulangtahun ke-3 produk ni dipasaran.
.

Boleh dapat dengan Harga RM75 sahaja uols. FREE POSTAGE lagi.

Jadi anda mahu 1WD atau 3WD? Pilihan ditangan anda. Sis cuma nak bantu 📲📲01119978001
.
#wanimohd
#DealerAdleesyaBeauty
#teammokda
#wdmurah
#wdrm75

Kalau sis kata WD boleh rawat masalah jerawat hanya dengan calitan WD percaya tak?
.
Kalau tak percaya, cuba tengok testimoni. Nilai sendiri dan bayangkan kalau masalah jerawat yg menghantui awk selama ni hilang. Seronok tak?
.
Nak sis bantu? Jom dear. Sementara WD tengah harga promo RM75. Sis dgn ikhlas hati nak bantu anda bebas jerawat sekarang 😊.
.
0123512791
Dealer Adleesya Beauty
IZZATI ZAMBRI.
.
#wdkualalumpur
#wdmurah
#wdrm75

MOST RECENT

Makin konsisten makin flawless. Betul kata orang cepat bertindak, cepatlah cantik. Lambat bertindak, tengok ajelah orang lain cantik 🙊 Jerawat ni naik boleh jadi sebab banyak faktor samaada dalaman atau luaran. Faktor luaran mungkin sebab produk yg tak sesuai tapi faktor dalaman kemungkinan besar disebabkan hormon, toksin, sel sel yang tak aktif atau darah kotor. .
.
Dalam WD ada satu bahan istimewa iaitu Pueraria Mirifica. Pueraria Mirifica atau ubi betina ni sangat femes dinegara luar untuk kecantikan dalaman termasuk merawat jerawat dari dalam. Sebab tu bila u olss calit WD, kesannya untuk dalaman sekali sebab bahan bahan WD boleh bantu untuk stabilkan dalaman kita dan bina sel sel baru.
.
.
Kulit muka? Toksah cakaplah! Kalau konsisten lagilah meletops kesannya. Lagi lama guna lagi cantik. Lagi lama konsisten lagi banyak yang terawat. Sebab WD ni akan rawat satu persatu masalah kulit kita.
.
.
Kalau kita fokus penjagaan muka sahaja, kita akan dapat kelebihan utk kulit muka sahaja. Tapi kalau kita fokus untuk penjagaan dalaman dan luaran, kita akan dapat kesannya secara keseluruhan ❤️
.
.
WD PROMO RM75 FREE POSTAGE sahaja.
Whatsapp 📲0136379697
#wd #wdpromosi #wdrm75 #codwd #womendesiree #wdkl #wdselangor #nourain #nourainmurah #nourain3in1 #nourain5in1 #wdmurah#sabunjerawat#aurawhite

Terkesima sekejap dengan feedback adik cantik seorang ni. Kenapa cantik sangat Suri? 9 bulan setia dengan WD dan ini yang WD berikan. Kulit cerah, licin, pinkish, paling best hilang pipi tembam. WD ni satu krim tapi manfaat dia u olss boleh dapat berkombo-kombo tau. Sebab tu ada yang mula-mula nak mencuba macam tak percaya hanya 1 krim sahaja tapi bila dah guna baru tersedar manfaatnya yang terlalu banyakkk! .
.
.
Ramai fikir WD ni hanya sesuai digunakan untuk wanita 30-an dan keatas. Senang cerita golongan mak mak je sesuai sapu katanya. Eh siapa kata? Sebenarnya dari muda kalau dah start sapu tu lagi bagus. Nanti meningkat usia, umur tu sekadar angka sahaja. Kulit tetap maintain cantik tegang tanpa anasir jahat. Nama pun krim awet muda kan? Semestinya WD akan bekerja keras untuk meremajakan kulit mu 🙈
.
.
WD krim sapuan yang merawat kulit dari dalam. Awak ingat kulit muka ni hanya perlukan perlindungan luaran sahaja ke? Dalaman pun turut sama mainkan peranan. Kalau tidak, kenapa kulit muka kita ni makin meningkat usia makin muncul segala parasit jahat. Kalau boleh setiap inci ruang muka dia nak menyelit. Semuanya disebabkan perubahan dalaman kita. Lagi-lagi wanita perubahan hormon yang sentiasa berubah selepas berkhawin, semasa datang haid, semasa mengandung. .
.
.
Paling mudah, sapu WD di 3 nadi utama. WAJIB kalau nak cantik. Nadi tangan, leher dan ari-ari (kawasan rahim). Krim WD ni diformulasikan guna teknologi nano dimana molekul dia halussss sangat 50 kali lebih halus dari sehelai rambut. Bila sudah meresap, ianya akan mencantikkan kulit satu demi satu. Khasiat bahan dalam WD akan terus masuk ke pembuluh darah dan mengangkut ke seluruh badan kita. .
.
.
Bila saluran darah kita bila penuh toksin. Penjalanan darah jadi tak lancar, darah kotor yg tersimpan itu terjadinya kulit merengsa, kulit jadi kusam, kulit kelihatan tak bermaya dan berjerawat. Jangan ingat faktor luaran je boleh jadi punca masalah kulit muka ni tau! .
.
.
✔1 krim PROMO hanya RM75 free postage.
Whatsapp 📲0136379697
.
#wd#ubatjerawat #jerawathilang #jeragat#womendesiree #firmax #activefollowers #instafamous #instashop #wdRM75 #firmax3 #sayajual #jerawatbatu #jerawatpasir #bioeverplus #

Auchhh malunya bila tengok gambar sebelum tu🙈.
Jelas kelihatan di situ PORI PORI di wajah. Kulit plak nampak tua dan meggerutu. Padahal muda lagi taw umur bakal doktor ni.
.
Bila kolagen dalam badan berkurang, inilah yang terjadi. Nampak berusia dari usia sebenar! .
.
Dengan konsisten calit calit WD kat 3 POINT UTAMA (tak perlu calit kat wajah pun), kulit makin tampak lebih muda. Pori pori yang dulunya BESAR, kini dah terkatup rapat. Malah kulit bertambah licin dan cerah sekata.
.
Sebab WD ni berfungsi merawat kulit dari dalam dgn membina sel sel baru. Dalam WD plak ada ekstrak #SaxifragaSarmentosa yang berfungsi mengecilkan liang liang pori korang yang luas terbentang tu. Sis akan share apa kelebihan bahan ni n kat mana ada #SaxifragaSarmentosa ni dlm posting lain na. ☺️
_
Jadi memang berbaloi sangat korang beli WD dgn harga PROMOSI sekarang hanya RM75 sahaja.
.
Berminat?.
📲📲0136379697
Kami akan guide anda .
.
#ubatjerawat #jerawathilang #jeragat#womendesiree #firmax #activefollowers #instafamous #instashop #wdRM75 #firmax3 #sayajual #jerawatbatu #jerawatpasir #bioeverplus #viral#kdollbeauty #dms360 #krimjerawat #jerawatkecut #jeragatdegil #jerawatkronik #sabunjerawat #WDmurah #aurawhite #womendesire #womendesirecream #wdecRM75#wdkl#wdselangor

Penjagaan kulit muka penting. Kalau dibiarkan muka bermasalah tidak di rawat, mmg makin teruk jadinya.
.
Berjerawat, kesan parut, muka berminyak, kulit kusam, jeragat halus, tompok2 jeragat, blackhead, pori terbuka akan menyebabkan timbulnya garis halus dan kedutan. Makin lama dibiarkan muka nampak berusia dari usia sebenar.
.
Nak rawat? Jom calit WD. WD bukan shj membantu menghilangkan jerawat, malah dalaman pun sihat. Bila WD dah bekerja habis semua sisa toksin dan kotoran melekat oada saluran darah dicuci.
.
Tak hairanlah calit calit cantik, calit calit muka berseri seri, calit lg, badan ramping. Ehh. Macam2 lah kalau konsisten. Syok aih 🙈.
.
Nak rawat dengan WD, jom sis guide. Penggunaan yg betul dan tips penjagaan luar dalam sis share bersama.
.
.
Best bukan? Nak lagi best, HQ umumkan HARGA PROMOSI sempena ulangtahun ke-3 produk ni dipasaran. Boleh dapat dengan Harga RM75 sahaja uols. FREE POSTAGE lagi.

Jadi, sis biarkan anda buat pilihan. Anda mahu 1WD atau 3WD? Pilihan ditangan anda. Sis cuma nak bantu ☺
.
.
📲0136379697
NADIA
Dealer Adleesya Beauty.
.
#DealerAdleesyaBeauty
#wdrm75
#wdkualalumpur
#wdselangor
#wdmurah
#periodpain
#masalah
#jerawat
#jerawatteruk

Orang kata perempuan nampak cantik waktu malam. Betul ke? Tapi korang tahu tak cantik tu bukan sekadar penjagaan luaran. Dalaman turut sama main peranan. Orang tua-tua kata kulit pinkish ni bermula dari dalaman yang sihat. Jadinya waktu malam, jangan lupa ikut tips dibawah khas untuk WD lovers :
.
.
✔️ Pastikan kulit muka bersih dan bebas dari segala makeup. Tidur dengan makeup boleh buat kulit muka 7 kali lebih tua dari usia sebenar. Seram kan? Itu yang belum 30 tahun, garis halus dan pigmentasi mula menempel.
.
✔️ Pastikan ada penjagaan kulit lengkap untuk jaga kelembapan dan merawat kulit semasa tidur.
.
✔️ Paling penting bagi pencalit WD, mestilah kena calit WD dulu. Calit pada 3 nadi utama :
🔸 Nadi tangan, leher dan ari-ari (kawasan rahim). 3 nadi utama ni sahaja dah cukup untuk bahan-bahan didalamnya menjelajah ke seluruh badan untuk merawat kulit kita satu persatu. .
.
🔸 Ada pueraria mirifica untuk cantik dan tegangkan kulit, merawat/ menghalang jerawat dari dalam. Ada tree peony untuk buang toksin. Ada gluthathione untuk cerahkan kulit seluruh badan. Ada Niacinamide iaitu Vitamin B3 yang berfungsi mengekalkan kelembapan kulit. Dan banyakkkkk lagi bahan hebat lain. .
.
🔸 Lepas calit terus WD jalankan kerjanya. Buang toksin, lancarkan aliran darah, dan aktifkan sel-sel kita yg sedang tidur dan bina sel baru dalam badan. .
.
🔸 Kalau ada masalah dalam perjalanan, WD akan berhenti dulu sebelum melancong ke destinasi yang lain. Masalah kita semuanya berbeza. Sebab tu dah beribu testimoni mereka berbeza-beza. Ada yang jerawat hilang dulu, ada pulak kulit anjal dan tegang dulu, ada pulak kulit nampak berseri, glowing/ pinkish seawal seminggu, ada pulak yang sehari calit asyik tertentut tentut ajee. Kerja kita calit aje, yang lain biar kita bagi WD yg buat kerja. Tengok-tengok dapat pujian dari orang tersaiyang kenapa makin hari makin tegang, makin berseri, makin awet muda, makin anjal 🙈
.
.
📲0136379697
#wdrm75 #wdkl #wdselangor#wdkl#codwd#wdmurah

Orang kata cantik tu subjektif, tapi dengan sapu sapu WD orang tak boleh nafikan yang kakak sorang ni memang semakin cantik! Sapu 1 krim tapi boleh dapat manfaat berkombo-kombo. Kulit tegang, anjal, glowing, cerah sekata, muka pun lebih V-shape. .
.
.
Bila dah transform 360 perubahan tu, pasti ada logiknya. Nak tahu logiknya? Memang WAJIB baca info ni. Ini 4 BAHAN SUPERB dalam WD yang buat penggunanya cantik tak ingat donia. .
.
.
✔️ Gluthatione dan Arbutin sebagai agen pencerah kulit dan anti penuaan.
Kalau dekat Jepun dan Korea, arbutin ni memang pemes digunakan dan jadi bahan penting untuk merawat kulit khususnya mencerahkan, melambatkan proses penuaan kedutan, bintik-bintik hitam dan sunburn. Gluthathione ni diperlukan dalam pemecahan lemak oxidized dan dalam metabolism karbohidrat. Kalau glutathione dalam badan tak cukup keperluan, sel akan cepat mati dan membuatkan sesetengah orang kelihatan lebih tua dari usia dan kulit kering yang mempercepatkan kedutan.
.
.
✔️ Esktrak Tree Peony singkirkan toksin jahat.
Bohong kalau ckp dlm badan tiada toksin. Toksin ni berpunca dari pemakanan kita. Itulah punca guna skincare, makan supplement masih tiada kesan bahkan lagi teruk. Rugi tau labur banyak duit tapi sebenarnya dalaman masih berkeladak. Bila berkeladak memang tak boleh tutup kulit muka kita yang semakin kusam. .
.
.
✔️ Ekstrak Pueraria Mirifica jaga kecantikan dalaman wanita.
Kecantikan dalaman wanita akan terpancar dari wajah yang berseri-seri. Ini yang pueraria mirifica bantu untuk merawat kulit melalui dalaman. Bagus tau untuk kecantikan dalaman kita sbb boleh menganjalkan, menghaluskan liang roma, mengurangkan minyak, merawat dan mencegah pertumbuhan jerawat dari dalam, mencerahkan dan menghilangkan lebam bawah mata. Ini semua antara masalah kulit kita kan? Mesti selama ni ingat nak atasi hanya melalui produk penjagaan luaran tapi tanpa sedar dalaman turut sama kita perlu jaga dengan baik. .
.
.
Paling penting bersih dan rawat dalaman dulu. Nak kulit cantik, rawat dari akar umbinya. Sedangkan bunga nak tumbuh mekar disiram pada akar bukan daunnya, begitu juga dengan kulit muka kita 🤗
.
.
WD PROMO RM75 free pos
📲0136379697
.
#wd #wdrm75 #wdpromosi

" BESTNYA KALAU "..
.
Bila tengok cermin senyum jer
Bila bangun tido pun senyum
Bila lepas mandi pun senyum
Bila nak tido pun senyum jer
.
Mana taknya, cinta hati dah start puji memuji😙😙.
.
Yelah bila WD dah start bekerja, semua toksin disingkirkan. Sel kulit mati mula ditanggalkan dan sel baru dibina semula. Muka mula nampak sinar dan jerawat segan nak berkampung.
.
Awk pernah tak cuba pelbagai skincare or pencuci muka tp tak berkesan, jerawat tetap naik or muka makin kusam. Dengan kaedah bio teknologi nano wd meresap 12x ganda kedlm pembuluh darah dgn pantas. Cuci semua kotoran dan menstabilkan hormon.
.
Tahu tak puncanya terlalu bnyk toksin melekat dlm saluran darah yg membuat block utk penyerapan nutrient baik ke dlm badan. Sebab tu kena bermula dri dalam. Dalaman bersih, secara tak langsung habis luaran dipulihkan sedikit demi sedikit.
.
.
Dalam hati terdetik tak sia-sia mencalit-calit. Kalau tahu dari awal lagi, dari dulu dah ku pakai #Krim #Ajaib ini. Yang penting konsisten dan sabar ada hasilnya.
.
**Psstt, promo jimat RM20 masih ada tau. Bertambah cantik la awak bila mencalit WD ni sebab dia bertindak dari dalam.
.
Awak mmg dah cantik pakai skincare tu, tambah calit WD pada nadi je, perghh makin cantik melecunn la jawabnya 😘
.
Nak cuba selesaikan masalah awk dengan wd?
.
PROMOSI WD RM75 FREE POSTAGE + FREE GIFT ❤️
.
Kita pakai, kita jual 🤗

Pm/ whtsapp/ SMS
📲0136379697☺
NADIA Dealer WDEC
Kami akan guide anda

#wdrm75 #wdkualalumpur #jeragat #womendesiree #ubatjerawat #jerawathilang #jeragat #womendesiree #jerawatbatu #jerawatpasir #bioeverplus #viral #kdollbeauty #dms360 #krimjerawat #jerawatkecut #jeragatdegil #jerawatkronik #sabunjerawat #sabunkopi #aurawhite #kcolly #terapiinstagram #womendesire #womendesirecream #wdec

#testimoniwd
_
Cantik nye kulit adik manis kita ni kan. Dah la makin cerah, flawless plak tu. Jauh beza dari sebelum tu. .
✔️Muka kusam dah takde
✔️Kulit cerah sekata
✔️Kulit nampak lembap jer
.
.
Awaak taknak ke kulit bersih cantik camni? Tak perlu susah nak shake shake. Just sapu kat nadi nadi je. .
.
WD bukan skincare tau saiyang. Tiada set pun. Jika uols sedang guna skincare, boleh guna krim WD ni. Krim WD sapu nya di nadi nadi, skincare guna nye kat muka, so takde masalah jika nak guna bersama. WD merawat dari dalam, skincare merawat dari luar. Bila combine bersama kesan nye meletop top top. .
.
Pastikan minum air masak secukupnya utk bantu WD buang toksin dalam badan. Bila toksin dah takde, lagi senang la zat zat dalam WD ni nak serap dalam badan kita.
.
.
WD masih promo saiyunk. Promo tamat bila bila masa je. Jom grab sekarang. RM75 postage cik yunn velanja ✌🏻
Whatsapp 0182655485

Bangun pagi2 sambil tengok muka di cermin,sedih tengok jerawat semakin banyak,kedutan tak terkira,jeragat semakin menempel,kulit pulak berminyak.
:
:
kalau senyum tepi mata nampak dari satu garis.Tak anjal tak tegang,haishh umur belum masuk 30 tahun lagi dah macam2 masalah kulit muka ni.
:
:
Tapi kita ada krim paling mudah untuk cantik.Calit banyak tu jerrr(macam dalam gambar)boleh cantik!memang berkesan.Ia menggunakan revolusi
teknologi nano yang mana mampu menyerap di bawah lapisan kulit, terus masuk ke pembuluh darah tanpa sebarang tapisan.WD ni special dirumus khas untuk sapuan di nadi,buang toksin,aktifkan sel-sel yang tidur dan mengangkat sel baru dan selesaikan masalah kulit satu persatu syokkan??
:
:
Dulu Rm95 ramai yang tak kisah dengan harganya .Disebabkan banyak manfaat, sekarang PROMO RM75 masih nak tunggu HQ bagi salam penutup promo ke?? whatsapp 0174656236

#womendesire #wdrm75
#wd#wdpromosi #wdmurah

Arghhhh Tidakkk😱
.
.
Kenapa dengan pipi aku ni, tompok- tompok hitam makin menebal plak kat pipi ni?? Makin banyak pulak tu, arghhh stress nyeeee
.
.
Tompok ape pulak ni siss? Mesti risau kan bile ada tompokan yang tak dihingini bertapa di muka kita. Hari ni Nadia nak kongsi tompok ape yang paling ditakuti golongan hawa ni yerr,
.
Mehh ler kite tinjau,
.
.
JERAGAT!!
➡️Jeragat berlaku akibat daripada pigmentasi yang mana sel-sel kulit membuat satu warna (coklat/hitam) dan menghasilkan satu bahan yang dipanggil melanin. Bagi kulit yang biasa, kita akan nampak ada tompok gelap pada kulit. Tompok tu pula tak sekata. Perubahan tu terjadi akibat lebihan melanin. Jadi, anda kena tahu yang jeragat atau pigmen tu terjadi disebabkan lebihan melanin pada kulit kita, di mana melanin dihasilkan dengan begitu banyak. Haa paham ke idok tuu.
.
.
Apabila melanin terhasil dengan banyak dan tertumpu pada satu bahagian kulit kita, maka jeragat akan berlaku. Kulit menjadi semakin gelap dan bertompok. Ia juga akan menyebabkan kulit kita menjadi kusam.
.
.
Kebiasaannya, wanita hamil mempunyai masalah pada kulit terutamanya dibahagian wajah akibat perubahan hormon yang ketara. Masalah kulit wajah tersebut dipanggil melasma yang mana dikenali juga sebagai "topeng kehamilan". Ia akan menyebabkan tompok-tompok hitam seperti jeragat muncul pada muka. .
.
Boleh dikatakan hampir 50% wanita hamil mengalami pigmentasi iaitu jeragat dan melasma pada muka akibat daripada peningkatan hormon. Sebab itulah, ada sesetengah wanita hamil nampak berseri malah ada yang kulit semakin kusam.
.
.
🌷 Masih belum terlambat kalau sis nak pulihkan masalah jeragat ni, yang penting mestilah menggunakan produk yang betul dan berkesan, contohnye macam si cinonet #WD ni lerr.
Hanya calit di 3 point nadi sahaja dapat membantu menyelesaikan masalah jeragat.
.
.
Psstt kite ada promosi lagi ni, mane yang terjatuh hati nak cube tu meh la klik link Nadia kat bawah ni yer.☺️ Cepat- cepat, jangan lepaskan peluang keemasan ni yer sis, rugi tau kalo x grab.
.
📲0136379697
📲0136379697
📲0136379697
.
.
#wd #wdmurah #wdpromosi #wdrm75 #ubatjerawat #ubatjeragat #viral #tipskecantikan #cantik #wdkl #wdselangor #infosihat

#tipswd
_
Assalamu'alaikum dan selamat pagi kesayangan Cik yunn 😍 .
.
Siapa yang ada masalah kulit muka seperti ini, masih mencari cari produk yang sesuai utk masalah kulit wajah? .
.
WD dah ada depan mata saiyanggg. WD bukan sekadar cantik luaran malah akan merawat mencantikkan dalaman korang. .
.
Jom review apa bahan bahan dalam #WD ni yang boleh membantu masalah kulit wajah uolsss. .
.
☘🍀Ekstrak Pueraria Mirifica - Bertindak sebagai penstabil hormon estrogen anda
.
☘🍀Ekstrak Akar Tree Peony - Bertindak sebagai antibodi .
☘Arbutin - Ekstrak berberry yang boleh mencerahkan kulit serta sebagai agen anti penuaan.
.
☘🍀Saxifraga Sarmentosa Extract - Memutihkan kulit secara semula jadi,mengurangkan minyak serta mengecilkan pori-pori kulit yang terbuka akibt parut jerawat.
.
☘🍀Ekstrak Akar Scutellaria Baicalensis - Menyerap sinaran UV serta melindungi anda dari radikal bebas untuk mengurangkan risiko tumbuhnya jerawat.
.
☘🍀Cetearyl Glucoside - Menjaga kelembapan kulit anda dari kering. .
.
☘🍀Glycerin - Menghilangkan kesan parut kulit anda.
.
☘🍀Glutathione - Agen anti penuaan dan kanser
.
☘🍀Niacinamide - Vitamin B3 yang berfungsi mengekalkan kelembapan kulit.
.
☘🍀Cetearyl Glucoside - Mengekalkan kelembapan dan menganjalkan kulit.
.
☘🍀Dimethicone Topical - Mempercepatkan proses pertumbuhan sel kulit serta melindungi kulit dari kekeringan.
.
☘🍀Hidrolyzed Sesame Protein - Menjadikan kulit licin lembut dan anjal.
.
☘🍀Xylitylglucoside - Melembabkan serta mempercepatkan proses pertumbuhan kulit yang baru sehingga dapat memeberhentikan pendarahan dengan segera.
.
☘🍀Phenoxyethanol - Mengeluarkan toksik yang terperangkap didalam tubuh badan.
.
☘🍀Aminopropyl Ascorbyl Phosphates - Agen antioksida yang melambatkan proses penuaan
.
Cara guna 2x sehari calit pada nadi nadi utama pun dah cukup buat kulit korang cantik mengepak ngepak. .
.
Ajommm saiyunk dapatkan WD hari ni. Promo RM75 saja. Jimat RM20 dari harga biasa.
Whatsapp 0182655485

PROMOSI JIMAT RM20 MASIH BERLANSUNG!

Kalau tak beli sekarang bila lagi, harga akan kembali asal bila bila je tauuu
Cepat ‼️ 😍 FREE POSTAGE
😍 FREE GIFT
😍 FREE GUIDE

WHATSAPP NADIA 📲0136379697
📲0136379697

#wd #wdrm75 #wdmurah #womendesiree #codwd #nourain #wdkl #wdselangor #wdmalaysia #wdoriginal #ubatjerawat #ubatjeragat #cantik

SETAHUN PENGGUNAAN SECARA KONSISTEN TANPA NGELAT !
.
✔Jeragat dan parut dipipi hilang
✔Kulit makin lembap tapi tidak berminyak
✔Kulit cerah sekata tidak kusam
✔Tiada lagi bibir mengelupas kering
✔Kulit tegang awet muda
.
.
Hari hari tengok testimoni pengguna WD cmni kt ig & fb. Tak tahan rasa jiwa menggelodak tengok testimoni WD yg berubah 360. Mmg nak sangat cuba WD.
.
Kalau sebelum ni RM95, ckp kt hati tungguuuu dulu. Tengah kumpul duit. TAPI sekarangggg, HQ dah umumkan harga PROMO kembali tiba !!.
.
RM75 sebotol WD. Penjimatan sehingga RM20. Patut la ramai berkejaran tersungkur sungkur nak dapatkan WD. Harini je 20 WD terbang ke tuannya.
.
Ada yg tengah risik2 WD ke? Bila nak jdkan WD sahabat empunya diri?
.
Sihat dalaman, cantik luaran.
Hanya dengan calitan WD ❣
.
.
.
.
0123512791
Izzati Zambri
Dealer Adleesya Beauty.
.
#wdrm75
#wdkualalumpurl
#wdmurah

Sukanyaaaa 😍😍
Alahaiii. Bukan org je yg boleh bersuka ria dik. Awk pun boleh. Almaklumlah badan dah selim melim pinggang dah ramping.
.
4 bulan konsisten, nah hasilnya. Kulit muka makin lembap, v-shape. Tak susah nak cantik dan sihat zaman sekarang ni. Jamu susuk modenkan ada. WD sgt MUDAH & PANTAS menyerap dah menjadi kawan baik kpd wanita diluar sana.
.
Kali ni kenyang makan pujian je dik nanti. Hihi. Awk konsisten, awk layak dapat hasil pom pom meletop ni oii 😄.
.
HARGA PROMO? ADA!! .
RM75/unit . Jom dapatkan sekarang 😍 .
.
.
Kita pakai, kita jual 🤗
.
.
Milaa maira
+60174656236
Mila Dealer WDEC
Kami akan guide anda .
.
#ubatjerawat #jerawathilang #jeragat#womendesiree #activefollowers #instafamous #instashop #wdRM75 #sayajual #jerawatbatu #jerawatpasir #viral #krimjerawat #jerawatkecut #jeragatdegil #jerawatkronik #sabunjerawat #WDmurah #womendesire #womendesirecream #wdecRM75

Kenapa kita perlu KONSISTEN dengan produk yang kita ambik dan guna? Ha kenapa-kenapa? Mesti ramai sebenar nya suka sangat tukar2 sesuatu produk,betul tak? Dan paling ramai yang tak konsisten. Orang kata setakat nak mencuba2 sahaja. Kalau begitu percaya lah cakap nad sampai bila2 pun uolls tak kan dapat kesan seperti yang uolls harapkan. .
💄Apa² produk pun yang kita guna, Kalau setakat sebotol, lepas tu takde pulak kesan macam yang kite nak,kita dah putus asa dan beralih arah. .
💄Paling-paling pun guna la lebih 3 atau 6 bulan untuk pastikan produk yang kita guna tu betul2 serasi. Ini tidak,masa dia baru nak berfungsi, nak kenal2 dengan sistem badan Kite, kite pulak stop, kan dah terbantut dia nak bekerja.
. 💄Macam testimoni jugak,tak semestinya dengan sebotol dua yang diaorg guna dah berhasil dengan jayanya. Rata2 pengguna dah setahun, dah berbotol2 dah dorang amalkan untuk dapatkan hasil yg terbaik.Lagipun hormon badan setiap org ni tak sama. Betul tak. Ada yang jenis dalaman bersih jadi penyerapan yg berlaku cepat manakala ada yg dalaman banyak toksin. Jadi perlu dibersihkan dahulu. 👉Yang Penting adalah KONSISTEN dan RAJIN...
AIR PUTIH pastikan minum Lebih . Seeloknya 3 liter sehari atau mengikut keperluan badan kita. .
Tak Susah Pun kan sebenar nya nak cantik. Kolagen dalam badan kita semakin hari semakin berkurang. Tak kan kita nak biarkan sahaja tanpa sebarang usaha untuk menjaga nya? Tepuk dada tanya hati. Cewahhhh😜
.
Yang nak cantik tu jom kita sembang dlm whatsapp.
0136379697
.
SITI NADIAH ZAKARIA DEALER WD BERDAFTAR:0136379697
.
#womendesire
#wd#wdmurah
#wdpromosi #wdkl #wdselangor #codwd#wdrm75 #nourain #warungpaknil #ubatjerawat #ubatjeragat #kulitcantik

Bangun pagi2 sambil tengok muka di cermin,sedih tengok jerawat semakin banyak,kedutan tak terkira,jeragat semakin menempel,kulit pulak berminyak.
:
:
kalau senyum tepi mata nampak dari satu garis.Tak anjal tak tegang,haishh umur belum masuk 30 tahun lagi dah macam2 masalah kulit muka ni.
:
:
Tapi kita ada krim paling mudah untuk cantik.Calit banyak tu jerrr(macam dalam gambar)boleh cantik!memang berkesan.Ia menggunakan revolusi
teknologi nano yang mana mampu menyerap di bawah lapisan kulit, terus masuk ke pembuluh darah tanpa sebarang tapisan.WD ni special dirumus khas untuk sapuan di nadi,buang toksin,aktifkan sel-sel yang tidur dan mengangkat sel baru dan selesaikan masalah kulit satu persatu syokkan??
:
:
Dulu Rm95 ramai yang tak kisah dengan harganya .Disebabkan banyak manfaat, sekarang PROMO RM75 masih nak tunggu HQ bagi salam penutup promo ke?? whatsapp: 0136379697

#womendesire #wdrm75
#wd#wdpromosi #wdmurah
#wdselangor#wdkl

Sampai bila awak nak tutup masalah jerawat kat wajah dengan foundation. Masa pakai memang cantik. Balik rumah basuh muka. Masalah tetap sama. Jerawat tetap jugak ada. 😥
.
Tentang jerawat tu dari dalam. Kadang-kadang pakai skincare je tak cukup. Sebab dalaman awak masih tak bersih. Darah kotor dalam badan. Sebab tu muka banyak masalah. .
Calit WD 2 kali sehari. Senang je. Tak perlu sapu kat muka pun. Hanya calit pada 3 point nadi kat badan awak. Settle.

Point pertama nadi pergelangan tangan. Point kedua nadi leher. Point ketiga kat bahagian ari-ari. Iya itu sahaja. Dah cukup untuk cover awak satu badan.
Molekul halus nano dalam WD boleh meresap masuk melalui kulit. Sampai ke pembuluh darah dalam badan awak. WD ni bertindak dari dalam badan. Terus ke akar umbi masalah.
WD berfungsi menegang, menganjal, mencerah dan buat awak nampak awet muda. WD akan bantu badan awak singkirkan toksin dengan lebih cepat.
Keluarkan darah kotor dan lancarkan peredaran darah dalam badan. WD juga akan kejutkan balik sel-sel badan awak yang dah tidur tu. Semua tu boleh jadi punya masalah jerawat awak yang tak pernah selesai. 🌴Ekstrak Pueraria Mirifica - Bertindak sebagai sahabat baik hormon estrogen awak. Eh jangan tak tahu. Ramai yang punya masalah jerawat sebab hormon estrogen dalam badan tak stabil. Pakai skincare harga beribu pun kalau yang basic ni tak settle tak guna jugak kan. 😉 🌴Ekstrak Akar Tree Peony - Bertindak sebagai antibodi untuk mengeluarkan toksik dari badan anda. Eeww..jangan tak tau. Darah kotor dan toksin bertimbun dalam badan juga boleh jadi punca masalah jerawat yang tak pernah surut. 🌴Saxifraga Sarmentosa Extract - Memutihkan kulit secara semula jadi,mengurangkan minyak serta mengecilkan pori-pori kulit yang terbuka akibat parut jerawat. 🌴Ekstrak Akar Scutellaria Baicalensis - Menyerap sinaran UV dan lindungi awak dari radikal bebas untuk mengurangkan risiko tumbuhnya jerawat. 🌴Glycerin - Menghilangkan kesan parut kulit anda. 🌴Cetearyl Glucoside - Mengekalkan kelembapan dan menganjalkan kulit. Eh bukan jerawat je terawat tau. Kulit pun tegang toing toing..😍 .
SITI NADIA DEALER BERDAFTAR WOMEN DESIREE
0136379697/0136379697

🌸Customer COD🌸
.
Alhamdulillah.Terima kasih beli #womendesiree dengan nadia.
.
Nak cantik jugak? calit-calit dekat nadi..wow kejelitaan akan muncul berseri seri muka 😍.DEALER BERDAFTAR WOMEN DESIREE NADIA 0136379697
.
.
Anda bila lagi??jom jangan tangguh lagi rugi tak cuba taw🤗

COD:KAJANG/PUTRAJAYA/BANGI/CHERAS/ SGBESI/CYBERJAYA KL&SELANGOR YANG BERDEKATAN.
.
📲WhatsApp/Dm/sms/ nadia untuk detail ye dear 013639697/0136379697/
.
#wd #codwd #wdkl #wdselangor #womendesire #wdmurah #wdpromosi #wdrm75#

🌸Customer COD🌸
.
Alhamdulillah.Terima kasih beli #womendesiree dengan nadia.
.
Nak cantik jugak? calit-calit dekat nadi..wow kejelitaan akan muncul berseri seri muka 😍.DEALER BERDAFTAR WOMEN DESIREE NADIA 0136379697
.
.
Anda bila lagi??jom jangan tangguh lagi rugi tak cuba taw🤗

COD:KAJANG/PUTRAJAYA/BANGI/CHERAS/ SGBESI/CYBERJAYA KL&SELANGOR YANG BERDEKATAN.
.
📲WhatsApp/Dm/sms/ nadia untuk detail ye dear 013639697/0136379697/
.
#wd #codwd #wdkl #wdselangor #womendesire #wdmurah #wdpromosi #wdrm75

Most Popular Instagram Hashtags