#wd

291275 posts

TOP POSTS

День Икс)
.
Новая ступень в жизни!👰🤵✍
.
Едем дальше🚀💨🎆
.
#justMarried #wd #weddingday #женатик #кольца #супруги #Филиппенковы #семья

Hello my Beautiful gems 💎
|
|
|
| Thanks frens for getting me over my breakup. Keep doing this and i may not have to be sad.
|
|
|
|Credit to topherdraws
|
|
|
||#stevenuniverse #meme #pearlmethyst #peri #peridot #lapislazuli #lapis #lapidot #cheesepuff #jasper #rose #rosequartz #YD #WD #BD #PD #sardonyx #stevonnie #garnet #amethyst #pearl #steven #universe #stevenuniverse #su #corruption #gem #crystalgems #ruby #sapphire #fusion

i can’t think of a funny and creative caption - Peridot 💚
{Source: tumblr}
{Credit: in pic}
「」
「」
「」
「」
#stevenuniverse #su #sumemes #steven #garnet #amethyst #pearl #jasper #peridot #lapis #greg #rosequartz #connie #sapphire #ruby #yellowdiamond #yd #bluediamond #bd #pinkdiamond #pd #whitediamond #wd #hollyblueagate #homeworld #cartoonnetwork

#WD#счастья молодым!!!💂👰

Who is your favourite Diamond? ⠀⠀ ⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀ ⠀ ━━
⋆。「📷; Mupparts」。⋆
⋆。「Source; Tumblr」。⋆ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀ ⠀•

Backup: @Clustercrap
#stevenuniverse #meme #pearlmethyst #peri #peridot #lapislazuli #lapis #lapidot #cheesepuff #jasper #rose #rosequartz #YD #WD #BD #PD #sardonyx #stevonnie #garnet #amethyst #pearl #steven #universe #stevenuniverse #su #corruption #gem #crystalgems #ruby #sapphire #fusioncooking

Back hitting ramps again..riding the mini moto a lot lately. Get on, start, stop, get off all done by myself..stacking it still is deff not independent..yet.😎😄✊🏼 #sci#independence#ramp#fmx#maddog#wd#whatdisability#mdp#goldcoast#tattoo @mightdieproductions @wahoosburleigh

静波🌺
楽しすぎた!!!今日もたくさん笑ってたくさんはしゃぎました。
ありがとうございました😊大好き〜〜💜
とりあえず贅肉なくなれ。🐽
#WD
#仲良しすぎて幸せ
#海ってすごいね👫👫
#まだ波に乗ってる感じ

MOST RECENT

#WD 18.08.2017

Свадьба Зумрата и Акерке❤ Угадайте кто поймал букет невесты?😉😉 #ZumratandAkerke #WD

Zumrat&Akerke Wedding day💍❤ Bud'te schastlive rodnie moi @zumrat.koch and @akerke_kozhatay 😘😘 17.08.17 #ZumratandAkerke #WD #love

#мейірбекГаухар #wd Қазақтың тойы бітпесін

Krim Kecantikan Teknologi Nano Yang Terhebat Untuk Wanita Hebat
Dengan #WD segala nya mungkin.
Watsapp :
012-3068402
012-3059402

Tanpa Botok pun boleh anjal, tegang, cerah dan awet muda.
Murah, jimat masa dan harga, kesan terbukti dari testimoni.

Meh cuba susuk moden terhebat terhangat dipasaran.

Sekali dah calit tamo lepaskan lagi. Sampai meroyan kalau kehilangan cinonit #WD

Apa tunggu lagi...Women Desire Essential Cream. Where Beauty Become Reality

Watsapp :
012-3069402
012-3069448

JERAWAT GHAIBBB😍😍😍
====================== #WD bukan hari ni pakai, terus cantik. WD ni lagi lama kita pakai, lagi la gojes. Sebabnya WD baiki dari dalam, buang toksin kat badan kita, cuci darah. Itu sebab WD kene calit pada nadi.

Sebab pada nadi ade pembuluh darah dan sifat WD pula adalah jenis NANO (molekul yang sangat halus) yang mampu meresap 12kali lebih cepat terus ke pembuluh darah.

Pernah dengar tak badan banyak toksin mudah kene penyakit, jerawat ni sebab darah kotor. Disebabkan punca2 macam nilah krim WD terhasil. Inilah tugas WD bersihkan darah kita, dan kita tak sedar pun. Bila dah sedar badan kita makin sihat, muka makin berseri. .

WD mengandungi Ekstrak Akar Tree Peony yang bertindak sebagai antibodi untuk mengeluarkan toksik dari badan anda. Bila badan dah bersih, jerawat, penyakit pun susah nak datang. So selesailah masalah kita. .

Yakin lah WD boleh bantu masalah kita. Bukan hanya untuk jerawat tapi banya lagi. Sat lagi Nik terangkan ek. Nak bagi korang jelas dan yakin untuk cuba.

Yang dah beli jangan simpan bawah katil ye. Rugi sesangat.

Whatsapp:
012-3069402
012-3069458

PIGMENTASI KULIT (Jeragat) 🔬Gangguan metabolik kepada fungsi sistem badan dalam memproses nutrien yang diperlukan oleh tubuh dalam fungsi normal badan. 🔬Jeragat muncul biasanya akibat perubahan hormon seperti pada wanita hamil. 🔬Faktor umur atau penuaan. Sel-sel tidak dapat memulihkan dan mengawal pengeluaran melanin. 🔬Semakin banyak kulit terdedah kepada sinaran cahaya matahari, menyebabkan terjadinya tompok-tompok coklat, tona tak sekata.

Dengan calitan #WD..tompok jeragat dapat diatasi.

Watsapp :
012-3069402
012-3069448

Most Popular Instagram Hashtags