#wardega

443 posts

TOP POSTS

W nadchodzacym tygodniu drugi odcinek wyprawy do Peru @monikolakowska @virginmobilepl #peru#wardega #travel #przygoda

Sylwek nie mial kogo zaprosi膰 wiec wzial mnie. Sprawdzcie o czym gadamy z @martinstankievitz w nowym Wardega Show :)
#wardega #show #youtuber #youtube

MOST RECENT

SA Wardenga by艂 pierwszym yotuberem kt贸ry zdoby艂 3 miliony subskrybcji. Ja go nie ogl膮dam ale jest spoko. Ciekawostki: ma psa, jest trenerem policji
#sa #wardega #sa wardenga #ok Oki #spoki #spoko #zdj #zdj臋cie yotuberowiczka #yotuber #youtube #Sylwester

Kiedy zjesz za du偶o s艂odyczy na noc a rano zapomnisz umy膰 z臋b贸w. :)
When you ate too much candies and forgot to brush your teeth :) Jesli ktos zrobi sobie takie zdjecie na ktorym naturalna tecza wychodzi z Waszych ust i mnie oznaczy to dostanie ode mnie nagrode :) np. Dwie bluzy albo trzy bo to nielatwe. Wygrywa jedna osoba :) (photoshop sie nie liczy) pozdro
#virginmobile @virginmobilepl #iguaz煤 #waterfalls #filmmakers #filmmakers #rainbow #wardega #wardegarainbow #polishboy #youtuber #lifestyle #iguazufalls #brazil #rainbows #travel #traveler #podr贸偶e #podroze #podrozepelneinspiracji

Jezus mi powiedzial ze Blowek mnie dogoni w subach :) @virginmobilepl #wardega #riodejaneiro #christtheredeemer #chrystusodkupiciel #filmmakers

Kupilem sobie w Rio okulary... ukradli mi je w bialy dzien z glowy po kilku godzinach :D Jestem w Brazylii dzieki @virginmobilepl 偶eby nakr臋ci膰 dla Was nowe filmy :) niestety pierwszego dnia zostali艣my okradzeni, ale przynajmniej sa emocje :) zainspirowa艂o mnie to tez do bardzo ciekawego video ... ale b臋dzie ryzykownie #riodejaneiro #sunglasses #wardega

Troch臋 wspomnie艅 troch臋 nic 馃槷 #warszawa #expo #wardega #youtube #wspomnieniawracaj膮

Insane People are The best!! #wardega #wardegawear #ward臋ga #wardegasa #warszawa

Most Popular Instagram Hashtags