#wannabecholo

341 posts

TOP POSTS

TBT to my Ese Days lol #tbt #wannabecholo #cholo

Don't be scared little puppet lol. Escape last night was dope #diadelosmuertos #wannabecholo

Back en El Barrio they called me the homie "Smiley" because I smiled a lot haha! #WannaBeCholo #6thGade #NotGangSigns

#isladelosalacranes ๐Ÿ˜จ #wannabecholo ๐Ÿ˜Ž #thuglife #prisonpose ๐Ÿ˜‚

Last YEAR! first night of psyclone 2016 this fucking piece of shit tried to claim a gang/hood he doesnt even have or come from trying to act tough as fuck callin ma woman a bitch and acting like a fucking wannabe cholo after we. Both called his bitch ass out to fuck him up . Backed off talking shit like a little bitch with a fucking prostitute in his cheap ass car . Down in long beach . What a piece of shit .. #littlebitch #cunt #wannabecholo

Wat tha ! ๐Ÿ‘€๐Ÿ‘€yikes! #pachuco #cholo #wannabecholo

New year.. same me! #wannabecholo #gangsta #homes

Boom goes the dynamite. #wannabecholo #tbt #majorkey

MOST RECENT

Pues aquรญ... limpiando mi depa. Que mรกs voy a estar haciendo?! #limpiando #soyla #housechores #cleaning #ugh #heehee #midepa #bandana #wannabecholo #chola #eastla #eastlos #selfie #selfiegram

Messing around at work can be fun #wannabecholo #workshenanigans

Wat tha ! ๐Ÿ‘€๐Ÿ‘€yikes! #pachuco #cholo #wannabecholo

Found my belt from high school when i was a wanna be cholo ๐Ÿ˜‚ who still has their cholo belt #cholo #cholos #wannabecholo #cholobelt

Throw back!
One them in my high school days..
Puro paisa!
#centuryhighschool
#wannabecholo
#paisa

Finally done polishing all the chrome on this bitch. Now I'm gonna set here and stare at it for a while.
#fuckchrome #softtail #evo #wannabecholo #, #harleydavidson #hd #outlawcycleproducts

Throw back to senior year in high school. I was 18 here. Thats 12 years ago! #tbt #timeflies #highschool #senioryear #wannabecholo

Last YEAR! first night of psyclone 2016 this fucking piece of shit tried to claim a gang/hood he doesnt even have or come from trying to act tough as fuck callin ma woman a bitch and acting like a fucking wannabe cholo after we. Both called his bitch ass out to fuck him up . Backed off talking shit like a little bitch with a fucking prostitute in his cheap ass car . Down in long beach . What a piece of shit .. #littlebitch #cunt #wannabecholo

Cholo Loko ABORDAJE CONDICIONADO. #ThugLife #LastMinute #boarding #TravelLikeABikeStar ๐Ÿ˜Ž๐Ÿ’ช๐ŸŒ‹๐Ÿšฒ๐Ÿ’—๐Ÿด๐Ÿด๐Ÿด๐Ÿด๐Ÿ‘Œ

Most Popular Instagram Hashtags