#volkswagenkuning

1263 posts

TOP POSTS

#Repost @atikahsuhaime with @repostapp
・・・
#VolkswagenKuning movie premiere. My outfit by Dato @nadia_marni , hair by @ridzokumura salon. ❤

Selamat Pagi #VolkswagenKuning

Memang pelik bin ajaib lah qeta ni siang ada malam ja tadak taktau pi mana. Qumah besaq tapi tuannya tak ada. Siapakah sebenarnya pemilik kereta antik ini? Nak kata saya bukan. Kalau lah saya pemilik sebenar kereta ni atau jadi pemandu tu, memang dah lama saya tak buat 'kerja bodoh' dok pi ligan cucuk angin qeta oqang, buang masa saja. No plat qeta ni hampir sama macam dalam filem. Dia lani dok ada kat loqstaq Kedah pulak mai buat kacaw, misteri sunggoh haih. Haish! Dok merapu merepek pa lagi la aku ni. Hahaha! Tapi rahsia kisah disebalik Misteri Volkswagen Kuning itu sudah terjawab. Kalau ada sapa² tak tengok lagi tu, tak tau ceqita sebenaq, tunggu pa lagi pi tengok lekaih filem "Volkswagen Kuning."

Semalam punya cerita @amai_kamarudin my father masa muda..😝 abg rafi my father jugak 😘😘 #volkswagenkuning #aidaothman #insta #instagrammer

The Heroin #volkswagenkuning

Thank you MSU, Shah Alam! 😘 #VolkswagenKuning #SikolotSuamiku

Layan cerita volkswagen kuning dulu...
#aeontebrau
#volkswagenkuning

MOST RECENT

Ternyata Bro Pekin tak menggunakan Volkswagen kuning, tapi Volkswagen merah..
#pekinibrahim
#volkswagenkuning

#volkswagenkuning
Gerak dulu...pape roger🚕💨

Layan dulu citer ni Volkswagen Kuning Arahan Shadan Hashim... #VolkswagenKuning #ShadanHashim #AstroCitra131... @puteri_suraya

Huhuu let's #volkswagenkuning

#Throwback #TheFateOfTheFurious #FastAndFurious8 #DatingWizMySoulmate

Salah satu movie yg harus ditonton, sebab akak mmg suka cite #FastAndFurious nie. Dating ngan Che Somi di awal tayangan. 😍😍😍 ⚬

Agak2 nak tengok camane #VolkswagenKuning bergerak tanpa pemandu, bolehlah tonton cite nie. Nie bkn aje volkswagen, segala jenis keta ada. Kalaulah teknologi nie blh diguna pakai, rasa malas nak drive antar or pick up anak2. Kita main picit2 punat, keta terus bergerak antar or pick-up dorang. 🚘🚘🚘 ⚬

Apabila Si Hero #DominicToretto belot, mesti dlm hati akan kata dia takkan belot. Part2 belot nie, akak tak teruja.
Tapi akak teruja yg nie; bayangkan #LukeHobbs dan #IanShaw bergabung, kompom meletop. Si Luke ngan Ian bergabung??? Tengoklah sendiri 😂😂😂 Akak still terbayang2 #JasonStatham dlm cite #Spy 🙃🙃🙃 ⚬

Sedikit sedih berakhirnya watak #ElenaNeves, tp still x leh lawan sedih matinya #Han & #GiseleYashar, apatah lagi #BrianOConner. Apabila ending cite, Dom letakkan nama pertama anaknya Brian, akak touching banget 😢😢😢... Dom ada anak??? 🤔🤔🤔🤗🤗🤗 ⚬

Apa2 pun kehadiran #ScottEastwood dlm cite nie menggantikan kerinduan pada #PaulWalker 😜😜😜😘😘😘 (Takde kena mengena dengan watak 😂😂😂)

Most Popular Instagram Hashtags