[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#volkswagenkuning

1276 posts

TOP POSTS

๐Ÿ’ช

Semalam punya cerita @amai_kamarudin my father masa muda..๐Ÿ˜ abg rafi my father jugak ๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜ #volkswagenkuning #aidaothman #insta #instagrammer

jangan potong jalan aku
Malam yang hidup
jaga jaga, ada yg memerhati...
anda keseorangan?
#VolkswagenKuning

#volkswagenkuning .kahkahkah

The Heroin #volkswagenkuning

This is my first time to be act in a horror movie .#DormMelati . Trailer dah release kat youtube. Take a look guys! #dormmelati coming soon !! #migfilm #horror #volkswagenkuning

Selamat Pagi #VolkswagenKuning

Memang pelik bin ajaib lah qeta ni siang ada malam ja tadak taktau pi mana. Qumah besaq tapi tuannya tak ada. Siapakah sebenarnya pemilik kereta antik ini? Nak kata saya bukan. Kalau lah saya pemilik sebenar kereta ni atau jadi pemandu tu, memang dah lama saya tak buat 'kerja bodoh' dok pi ligan cucuk angin qeta oqang, buang masa saja. No plat qeta ni hampir sama macam dalam filem. Dia lani dok ada kat loqstaq Kedah pulak mai buat kacaw, misteri sunggoh haih. Haish! Dok merapu merepek pa lagi la aku ni. Hahaha! Tapi rahsia kisah disebalik Misteri Volkswagen Kuning itu sudah terjawab. Kalau ada sapaยฒ tak tengok lagi tu, tak tau ceqita sebenaq, tunggu pa lagi pi tengok lekaih filem "Volkswagen Kuning."

my girl โค๏ธ preview #volkswagenkuning

MOST RECENT

๐Ÿ’ช

#volkswagenkuning
Gerak dulu...pape roger๐Ÿš•๐Ÿ’จ

Layan dulu citer ni Volkswagen Kuning Arahan Shadan Hashim... #VolkswagenKuning #ShadanHashim #AstroCitra131... @puteri_suraya

Huhuu let's #volkswagenkuning

#Throwback #TheFateOfTheFurious #FastAndFurious8 #DatingWizMySoulmate โšฌ

Salah satu movie yg harus ditonton, sebab akak mmg suka cite #FastAndFurious nie. Dating ngan Che Somi di awal tayangan. ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜ โšฌ

Agak2 nak tengok camane #VolkswagenKuning bergerak tanpa pemandu, bolehlah tonton cite nie. Nie bkn aje volkswagen, segala jenis keta ada. Kalaulah teknologi nie blh diguna pakai, rasa malas nak drive antar or pick up anak2. Kita main picit2 punat, keta terus bergerak antar or pick-up dorang. ๐Ÿš˜๐Ÿš˜๐Ÿš˜ โšฌ

Apabila Si Hero #DominicToretto belot, mesti dlm hati akan kata dia takkan belot. Part2 belot nie, akak tak teruja.
Tapi akak teruja yg nie; bayangkan #LukeHobbs dan #IanShaw bergabung, kompom meletop. Si Luke ngan Ian bergabung??? Tengoklah sendiri ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ Akak still terbayang2 #JasonStatham dlm cite #Spy ๐Ÿ™ƒ๐Ÿ™ƒ๐Ÿ™ƒ โšฌ

Sedikit sedih berakhirnya watak #ElenaNeves, tp still x leh lawan sedih matinya #Han & #GiseleYashar, apatah lagi #BrianOConner. Apabila ending cite, Dom letakkan nama pertama anaknya Brian, akak touching banget ๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข... Dom ada anak??? ๐Ÿค”๐Ÿค”๐Ÿค”๐Ÿค—๐Ÿค—๐Ÿค— โšฌ

Apa2 pun kehadiran #ScottEastwood dlm cite nie menggantikan kerinduan pada #PaulWalker ๐Ÿ˜œ๐Ÿ˜œ๐Ÿ˜œ๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜ (Takde kena mengena dengan watak ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚)

Most Popular Instagram Hashtags