[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#vitcpahangpharmaoriginal

6 posts

TOP POSTS

VIT C PAHANG PHARMA
100 BIJI

RM 43

POSTAGE : RM7 SM / RM11 SS

WHATSAPP : +60172387122

#vitcpahangpharma #vitcpahangpharmamurah #vitcpahangpharmamalaysia #vitcpahangpharmaoriginal #zihooshop

FUNGSI / KELEBIHAN VITAMIN C PAHANG PHARMA:
.
>> Menghaluskan & melicinkan kulit secara menyeluruh
>> Megecilkan pori2 kulit
>> Menaikkan seri muka
>> Memberikan warna kulit yg sekata & cerah
>> melembabkan kulit secara menyeluruh satu badan
>> Memulihkan rekahan pada tumit kaki & siku
>> Merawat jerawat di wajah & badan
>> Mengurangkan jeragat pada muka
>> Melindungi daripada pembekuan darah & lebam.
>> Mengurangkan parut jerawat & kesan luka
>> Diperlukan untuk pertumbuhan dan pembaikan tisu
>> Meningkatkan imuniti badan, kurangkan jangkitan selesema
>> Membantu mengurangkan tahap kolesterol & tekanan darah tinggi
>> Mengurangkan gejala-gejala lain alergi
>> Meningkatkan penglihatan
>> Membantu tubuh menyerap zat besi yang lebih
>> Membantu sistem peghadaman
>> Amat sesuai untuk Orang yg mempunyai masalah resdung.
>> Boleh menambahkan susu badan untuk ibu-ibu yang menyusukan anak.

#vitcpahangpharma #vitcpahangpharmamurah #vitcpahangpharmaoriginal

KEISTIMEWAAN VITAMIN C PAHANG PHARMA:
■ Berkesan mencerahkan kulit wajah dan badan secara sekata.
■ Mengatasi masalah kulit.
■ Merawat penyakit kulit seperti bisul, ekzema, dermatitis, juga batuk serta demam selesema.
■ Anti penuaan dan anti kedut.
■ Mengatasi masalah resdung dan alahan.
■ Diperlukan untuk pertumbuhan dan pembaikan tisu badan.
■ Meningkatkan sistem imuniti dalam badan.
■ Membantu mengurangkan tekanan darah tinggi, dan mencegah aterosklerosis.
■ Menggalakkan penyembuhan luka dan pengeluaran hormon anti-stress.
■ Membantu tubuh menyerap zat besi yang berlebihan, berguna dalam rawatan anemia.
■ Menurunkan paras kolesterol dalam darah.
■ Diperlukan untuk metabolisme asid folik dan vitamin lain.

PENGGUNA YANG SESUAI UNTUK PRODUK INI:
■ Wanita dan lelaki berumur 12 tahun dan ke atas.
■ Ibu yang hamil dan menyusukan bayi.
■ Pengguna yang mengambil supplement kolagen dan glutathione kerana dapat membantu mengoptimumkan fungsi dan serapan bahan tersebut oleh badan.
■ Perokok tegar.

WHATSAPP: AISHAH 0192646251
WHATSAPP: AISHAH 0192646251
WHATSAPP: AISHAH 0192646251

#vitamincpahangpharma #vitaminc #pahangpharmavitc #pahangpharma #supplements #collagen #sayajual #sayajualmurah #promosi #iklan #royalpahang #cheta #zainsaidin #pegawaiperubatan #malaysia #sale #hargaborong #bazaarpaknil #ver88 #tweezerblackheadremover #tropikababyherbalcream #tonerpelunturdaki #toujoursadvanced #whiteningbooster #booster #vitcpahangpharma #vitamincpahangpharmamurah #vitamincpahangpharmaoriginal #vitcpahangpharmamurah #vitcpahangpharmaoriginal

Feedback vitamin c paling best!
Siapa cakap kalau consume vit c saja tak boleh dapat kulit yang sihat dan bersih?
Vit c pahang pharma the best.
.
Sis sendiri pun consume jugak vit c pp ni. Memang kulit jadi cerah.
Cerah kemerahan gituu. Hiks.
.
Cust sis sendiri pun ramai yg consume.
Yang ada masalah jerawat, sis suggest awak try vit c ni dulu ok.
.
Whatsapp sis 017-7009858 / DM

____________

#vitcpahangpharmaoriginal #vitcpahangpharmamurah #vitaminc #vitamincpahangpharma #sayajualvitc #vitc #sayajual #igbizmalaysia #hotitem #fastselling #iklanigmalaysia #jomsihat #trustedseller #beautywhitening #whiteningbooster #like4like #likeforlike #customerfeedback #happycustomer #feedbackbypelangisweetheart #originalproduct #takoritakjual #serbukmutiara #awetmuda

VITAMIN C PAHANG PHARMA 1000MG
Harga: RM45 free postage SM (SS add RM5)

Original 100% straight from HQ!

Pengambilan 1 biji sehari. Sangat berkesan! Disyorkan oleh Doktor Pakar.

Dalam seminggu kulit akan menjadi lembut dan lembap semulajadi. Jerawat akan mengecut dan berkurangan. Ia akan membuang toksin dari badan dan menjadikan badan lebih sihat dan bersih.

Semakin lama mengamalkan, semakin cerah berseri dan seperti memakai blusher! Tak percaya lihat testimoni dan cuba sendiri!! Kandungan Vitamin C 70% oren dan 30% anggur. Ia organic, halal dan diluluskan oleh KKM. Disyorkan oleh pakar kulit Malaysia. Sebiji pil sama dengan 7 biji oren Sunkist!

Setiap individu lain-lain kesanya. Ada seminggu dah nampak kesan, ada sebulan dan seterusnya. Selalu sebulan tu dah rasa kesanya.

Takde side effect. Sama macam kita makan vitamin C masa kecik, takda kesan buruk pape kan? Jadi jangan risau k.

Kalau stop takkan sama dengan masa ambil Vitamin C, sebab kita dah tak serap zat yang cukup. Tapi kulit masih ok. Cuma tak sebest masa amal Vitamin C ni. Boleh ambik beberapa kali dalam seminggu bila rasa kulit dah ok.

Tak perlu pantang apa2. Ia hanya vitamin.

Boleh amal untuk ibu-ibu mengandung dan menyusu. Bagus untuk ibu dan bayi. Boleh banyakkan susu badan juga.

CARA MAKAN VITAMIN C
1.Telan 1 biji tablet vitamin C setengah jam selepas sarapan atau sebelum tidur.
2.Amalkan minum banyak air kosong (sekurang-kurangnya 2.5-3 liter sehari) bagi melancarkan pembuangan toksin serta membolehkan penyerapan vitamin secara optimum oleh badan.
3.Bagi anda yang sedang hamil, berpantang, menyusu bayi, selepas pembedahan dan menghidapi penyakit penyakit tertentu, anda disarankan mendapatkan khidmat nasihat pakar/doktor yang bertauliah sebelum mengambil vitamin c ini.
Isi kandungan: 100 biji

Untuk order, whatsapp/mesej +60109030606 😃
(Add +6 masa save number, kalau tak, Whatsapp tak muncul)

#vitcpahangpharma #vitcpahangpharmamurah #vitcpahangpharmacy #vitamincpahangpharma #vitamincpahangpharmamurah #vitamincpahangpharmaoriginal #vitcpahangpharmaoriginal #babiesblinkmurah #produkkecantikanmurah #ieymabeautyvitcpahangpharma

MOST RECENT

VIT C PAHANG PHARMA .

100 BIJI

RM 43

POSTAGE : RM7 SM / RM11 SS

WHATSAPP : +60172387122

#vitcpahangpharma #vitcpahangpharmamurah #vitcpahangpharmamalaysia #vitcpahangpharmaoriginal #zihooshop

KEISTIMEWAAN VITAMIN C PAHANG PHARMA:
■ Berkesan mencerahkan kulit wajah dan badan secara sekata.
■ Mengatasi masalah kulit.
■ Merawat penyakit kulit seperti bisul, ekzema, dermatitis, juga batuk serta demam selesema.
■ Anti penuaan dan anti kedut.
■ Mengatasi masalah resdung dan alahan.
■ Diperlukan untuk pertumbuhan dan pembaikan tisu badan.
■ Meningkatkan sistem imuniti dalam badan.
■ Membantu mengurangkan tekanan darah tinggi, dan mencegah aterosklerosis.
■ Menggalakkan penyembuhan luka dan pengeluaran hormon anti-stress.
■ Membantu tubuh menyerap zat besi yang berlebihan, berguna dalam rawatan anemia.
■ Menurunkan paras kolesterol dalam darah.
■ Diperlukan untuk metabolisme asid folik dan vitamin lain.

PENGGUNA YANG SESUAI UNTUK PRODUK INI:
■ Wanita dan lelaki berumur 12 tahun dan ke atas.
■ Ibu yang hamil dan menyusukan bayi.
■ Pengguna yang mengambil supplement kolagen dan glutathione kerana dapat membantu mengoptimumkan fungsi dan serapan bahan tersebut oleh badan.
■ Perokok tegar.

WHATSAPP: AISHAH 0192646251
WHATSAPP: AISHAH 0192646251
WHATSAPP: AISHAH 0192646251

#vitamincpahangpharma #vitaminc #pahangpharmavitc #pahangpharma #supplements #collagen #sayajual #sayajualmurah #promosi #iklan #royalpahang #cheta #zainsaidin #pegawaiperubatan #malaysia #sale #hargaborong #bazaarpaknil #ver88 #tweezerblackheadremover #tropikababyherbalcream #tonerpelunturdaki #toujoursadvanced #whiteningbooster #booster #vitcpahangpharma #vitamincpahangpharmamurah #vitamincpahangpharmaoriginal #vitcpahangpharmamurah #vitcpahangpharmaoriginal

VIT C PAHANG PHARMA
100 BIJI

RM 43

POSTAGE : RM7 SM / RM11 SS

WHATSAPP : +60172387122

#vitcpahangpharma #vitcpahangpharmamurah #vitcpahangpharmamalaysia #vitcpahangpharmaoriginal #zihooshop

FUNGSI / KELEBIHAN VITAMIN C PAHANG PHARMA:
.
>> Menghaluskan & melicinkan kulit secara menyeluruh
>> Megecilkan pori2 kulit
>> Menaikkan seri muka
>> Memberikan warna kulit yg sekata & cerah
>> melembabkan kulit secara menyeluruh satu badan
>> Memulihkan rekahan pada tumit kaki & siku
>> Merawat jerawat di wajah & badan
>> Mengurangkan jeragat pada muka
>> Melindungi daripada pembekuan darah & lebam.
>> Mengurangkan parut jerawat & kesan luka
>> Diperlukan untuk pertumbuhan dan pembaikan tisu
>> Meningkatkan imuniti badan, kurangkan jangkitan selesema
>> Membantu mengurangkan tahap kolesterol & tekanan darah tinggi
>> Mengurangkan gejala-gejala lain alergi
>> Meningkatkan penglihatan
>> Membantu tubuh menyerap zat besi yang lebih
>> Membantu sistem peghadaman
>> Amat sesuai untuk Orang yg mempunyai masalah resdung.
>> Boleh menambahkan susu badan untuk ibu-ibu yang menyusukan anak.

#vitcpahangpharma #vitcpahangpharmamurah #vitcpahangpharmaoriginal

VITAMIN C PAHANG PHARMA 1000MG
Harga: RM45 free postage SM (SS add RM5)

Original 100% straight from HQ!

Pengambilan 1 biji sehari. Sangat berkesan! Disyorkan oleh Doktor Pakar.

Dalam seminggu kulit akan menjadi lembut dan lembap semulajadi. Jerawat akan mengecut dan berkurangan. Ia akan membuang toksin dari badan dan menjadikan badan lebih sihat dan bersih.

Semakin lama mengamalkan, semakin cerah berseri dan seperti memakai blusher! Tak percaya lihat testimoni dan cuba sendiri!! Kandungan Vitamin C 70% oren dan 30% anggur. Ia organic, halal dan diluluskan oleh KKM. Disyorkan oleh pakar kulit Malaysia. Sebiji pil sama dengan 7 biji oren Sunkist!

Setiap individu lain-lain kesanya. Ada seminggu dah nampak kesan, ada sebulan dan seterusnya. Selalu sebulan tu dah rasa kesanya.

Takde side effect. Sama macam kita makan vitamin C masa kecik, takda kesan buruk pape kan? Jadi jangan risau k.

Kalau stop takkan sama dengan masa ambil Vitamin C, sebab kita dah tak serap zat yang cukup. Tapi kulit masih ok. Cuma tak sebest masa amal Vitamin C ni. Boleh ambik beberapa kali dalam seminggu bila rasa kulit dah ok.

Tak perlu pantang apa2. Ia hanya vitamin.

Boleh amal untuk ibu-ibu mengandung dan menyusu. Bagus untuk ibu dan bayi. Boleh banyakkan susu badan juga.

CARA MAKAN VITAMIN C
1.Telan 1 biji tablet vitamin C setengah jam selepas sarapan atau sebelum tidur.
2.Amalkan minum banyak air kosong (sekurang-kurangnya 2.5-3 liter sehari) bagi melancarkan pembuangan toksin serta membolehkan penyerapan vitamin secara optimum oleh badan.
3.Bagi anda yang sedang hamil, berpantang, menyusu bayi, selepas pembedahan dan menghidapi penyakit penyakit tertentu, anda disarankan mendapatkan khidmat nasihat pakar/doktor yang bertauliah sebelum mengambil vitamin c ini.
Isi kandungan: 100 biji

Untuk order, whatsapp/mesej +60109030606 😃
(Add +6 masa save number, kalau tak, Whatsapp tak muncul)

#vitcpahangpharma #vitcpahangpharmamurah #vitcpahangpharmacy #vitamincpahangpharma #vitamincpahangpharmamurah #vitamincpahangpharmaoriginal #vitcpahangpharmaoriginal #babiesblinkmurah #produkkecantikanmurah #ieymabeautyvitcpahangpharma

KELEBIHAN PAHANG PHARMACY VITAMIN C ADALAH:-
1.Berkesan mencerahkan kulit wajah dan badan secara sekata, licin, gebu dan berseri.
2.Mengekalkan kelembapan kulit, menghilangkan bintik2 hitam, memudarkan jeragat dan lingkaran gelap di bawah mata.
3.Merawat penyakit kulit seperti bisul, ekzema, dermatitis, juga batuk serta demam selesema.
4.Membasmi bakteria jerawat dan merawat parut.
5.Anti penuaan dan anti kedut.
6.Mengatasi masalah resdung dan alahan.
7.Diperlukan untuk pertumbuhan dan pembaikan tisu, fungsi kelenjar adrenal, dan juga mengekalkan kesihatan gusi dan gigi.
8.Melindungi sel tubuh daripada kesan-kesan pencemaran, jangkitan serta meningkatkan imuniti.
9.Membantu mengurangkan tekanan darah tinggi, dan mencegah aterosklerosis -Melindungi daripada pembekuan darah, lebam, menggalakkan penyembuhan luka dan pengeluaran hormon anti-stress.
10.Penting untuk penyuburan sel darah putih dan juga bertindak sebagai antihistamin semulajadi yang amat berguna untuk mengurangkan hidung bengkak semasa selesema, dan mengurangkan gejala-gejala lain alergi.
11.Membunuh bakteria patogenik, yang bertindak sebagai antibiotik yang tidak berbahaya.
12.Melindungi sel-sel otak dan saraf tunjang, yang sering dirosakkan oleh radikal bebas.
13..Membantu tubuh menyerap zat besi yang berlebihan, berguna dalam rawatan anemia.
14.Ia memainkan peranan penting dalam penghasilan hemoglobin dan sel darah merah dan menurunkan paras kolesterol dalam darah.
15.Merawat jangkitan saluran kencing.
16.Diperlukan untuk metabolisme asid folik dan vitamin lain Vitamin C adalah jenis sustained released atau pelepasan perlahan-lahan, dalam masa 12 jam. Oleh itu, ia memastikan tubuh kita mendapat bekalan vitamin C yang berterusan.

RM50 SM / RM55

FREE POSTAGE

SMS / WHATSAPP : 0172387122

SMS / WHATSAPP : 0172387122

#sayajualvitcpahangparma #vitcpahangpharma #vitcpahangpharmamalaysia #vitcpahangpharmaoriginal #zihooshop

Most Popular Instagram Hashtags