[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#vitaminmurah

48333 posts

TOP POSTS

JImat dan sihat.

Boleh tahan sampai 6 bulan.

Sehari sebiji. Yang penting konsisten

Lepas 6 bulan masuk paper. Muke lebih berseri dari anak

Amin. Sama2 doakan.😆 #vitamincshaklee
#vitaminmurah

i'm 99.9% sure she doesn't like me, but the 0.01% keeps me going
. .
#suplemenpeninggibadan
#vitaminmurah #freeongkir #bisacod

#vitagold
#kemamkemamcomelotey
#mellvita2017
#kenidcomel
#vitaminmurah
Nk kan kulit lembab even dok kt office ....jom try vitagold...

MOST RECENT

Jamu kemam no.1 dimalaysia...
#DrLady ..kesan seawal 1 sachet ..
.
Rm35 sekotak
Harga tidak masuk pos
••••••••••••••••••••••••••••••
#drproduct #jutawandrproduct #drpurevita #vitaminc #productmurah #vitaminmurah #drlady #jamukemamviral #jamumanisdrlady #jamumurahrm35 #vitaskincare #purevitaladyvitaskincare #agentn9 #TeamCikAyu #TeamRocketRara #EmpireOfKakMy #BeautyIsMiracle

Selain untuk makan ..purevita bole buat scrub@ masker tau ..
Lepas buat mesti kulit wajah makin lembut dan kurang berminyak..
.
Hanya rm35 sekotak
Harga tidak termasuk pos..
•••••••••••••••••••••••••
#drproduct #jutawandrproduct #drpurevita #vitaminc #productmurah #vitaminmurah #drlady #jamukemamviral #jamumanisdrlady #jamumurahrm35 #vitaskincare #purevitaladyvitaskincare #agentn9 #TeamCikAyu #TeamRocketRara #EmpireOfKakMy #BeautyIsMiracle

Hallo..
Tau gak sih? Untuk menyambut akhir tahun, Bio-Formula memberikan diskon untuk kamu loh!
.
•Pembelian 1 box Bio-Formula + Rp1.000, get 2 box Bio-Formula di Guardian.
•Pembelian Bio-formula diskon 20% di Watsons.
.
Promo ini berlangsung dari 15-30 Desember 2017.
.
Tunggu apa lagi? Yuk buruan beli produknya di tempat terdekat!

#MultivitaminNowZamanNow #BioFormula #ChokySitohang #suplemen #suplemenmakanan #obatfitness #suplemenfitness #healthywork #officetooffice #ootdngantor #tubuhsehat #fitness #diet #dietsehat #obatdiet #healthydiet #vitamin #suplemenmurah #vitaminfitness #vitaminmurah #vitaminsea #suplemendiet #suplemenkesehatan #suplemenherbal

Tahukah anda?
.
Selain dari khasiat vitamin c di atas 👆🏻..
.
vitamin c juga sesuai diambil bagi sesiapa yg mempunyai gastrik
.
ingin tampil cantik dan sihat ? boleh cuba vitamin c ni..
.
DM hanim👇🏻
011 2889 3213
.
#shaklee #shakleevitaminc #vitaminmurah #shakleemurah #shakleesihat #shakleemalaysia #shakleegombak

DIANZ VITAMIN SESUAI UNTUK ⤵ 🌼 berumur 16 tahun keatas 🌼 sesuai untuk lelaki dan wanita 🌼 ibu mengandung dan menyusukan bayi 🌼 boleh diambil ketika period dan dalam pantang 🌼 1 biji dianz vitamin sehari selepas makan
Nak tahu apa lagi kelebihan dianz vitamin?
Jom risik khabar dianz vitamin dengan Epah 😍

WhatsApp 014.590.2281
ATAU klik link di bio 😊

#DealerOfficialDianz
#TeamAuraDianz
#dianzvitamin
#vitaminmurah
#jerawat
#jeragat

Kerja luar bukan alasan tertinggal supplement yang diperlukan badan. .

Kan ada pill box! Nak sihat, nak cantik kena committed 💪 #shakleemurah #shakleemurahsangat #shakleemurahmurah #vitaminmurah #sayajualshaklee #shaklee #espmurah #espshaklee #espmurahsangat #vitamincmurah #vitamincshaklee #vitaminc

Testimoni lagi... HERBAL BLEND MULTI PURPOSE CREAM
Semalam beli hari ni dah nampak perubahan
Alhamdulillah

thanks dik @marykynajihah 😘😘😘 Nak order wasap ain www.wasap.my/60176727572

#herbalblendshaklee#herbalblend#herbalblendeffect#krimajaib#parutparut#lukadalam#lukacepatsembuh#nakshaklee#esp#vitaminmurah#bazarpaknilmurah

NIAT, IKHTIAR, DOA & TAWAKKAL

Ramai pasangan berkahwin mengalami masalah sukar utk melahirkan zuriat.

Kini, anda boleh jadikan supplement Shaklee sebagai satu ikhtiar.

Kebaikan supplement Shaklee bagi mereka yang ingin merancang utk bina sebuah keluarga:
❤ GLA Complex: utk menstabilkan hormon & haid
❤ Alfalfa Complex: membekalkan stamina serta membantu mengatasi masalah keputihan
❤ Vita-Lea: melengkapkan bekalan nutrisiti dlm badan sebagai persediaan utk hamil
❤ B-Complex: mengandungi folic acid utk kebaikan perkembangan awal bayi
❤ ESP: menguatkan otot bagi mengelakkan keguguran
❤ Vita-E Complex: memperbanyakkan hasil air mani

Berusaha demi kebahagiaan pd masa depan

Whatsapp 010-4260392 (Syafiqah/Ummi Razin)

#syafiqahamirshopnetwork #shakleeindependentdistrbutor #shakleeauthorizeddistributor #vitaleashaklee #bcomplexshaklee #espshaklee #familytime #sayajualshaklee #sayajual #shakleedistributor #vitaminshaklee #instashop #instaonline #iklanvisitig #visitmyig #onlinebusiness #trustedseller #shakleepetalingjaya #shakleemalaysia #shaklee #sayajualmurah #vitaminmurah #sesamaseriussihat #multivitamin #kalsium

31
Milk Booster
Dianz Vitamilk

ORIGINAL
Utk semak keaslian,
Boleh scan hologram n masukkam no pin.

FREE tissue dianz
FREE pouch bag dianz
Sehingga stok masih
COD selected area
-shah alam
-klang

Whatsapp/sms 0139915787 (ataupun add +6 di depan nombo) #floralmask #maskmalaysia #maskemurah #sayajualmurah #dianvitaminmurah #dianvitamin #vitaminmurah #dianpixy #dian #nano #nanolightener #nanolightenercream #nanodian
#dianvitaminextrapearl
#hisaphisapteruscantik
#dianzvitaminmurah
#dianzvitaminoriginalmalaysia rah #dianpixy #dian #nanoremovalcreammurah
#vitamilk
#milkbooster
#dianzmilkbooster

RAJIN2 BACA FEEDBACK CUST KT IG @zana_vitaminshoppe. almost 1000++ feedback ORIGINAL CUSTOMER yg consume vitamin c ni😆.
. .
.
meh cepat sapa nk join post ESOK uollss bole beli yg offer ni dh murah sgt tau bole share ngn kengkawan! 😉.
.
#vitcrosehip1000mg #vit #vitcrosehip #vitaminmurah #vitamincrosehip#nakcantik #nakmurah #borongmurah #murahgiler#murahmeriah #kosmetikborong #bazarpaknil #bazarpaknilprodukkecantikkan #kamunting #perak#taiping#malaysia#sayajual #sayajualmurah #sayajualoriginal #sayajualori#jeragat#jerawat#putihgebu#murah

Hallo..
Tau gak sih? Untuk menyambut akhir tahun, Bio-Formula memberikan diskon untuk kamu loh! •Pembelian 1 box Bio-Formula + Rp1.000, get 2 box Bio-Formula di Guardian.
•Pembelian Bio-formula diskon 30% di Watsons.

Promo ini berlangsung dari 15-30 Desember 2017.

Tunggu apa lagi? Yuk buruan beli produknya di tempat terdekat!

#MultivitaminNowZamanNow #BioFormula #ChokySitohang #suplemen #suplemenmakanan #obatfitness #suplemenfitness #healthywork #officetooffice #ootdngantor #tubuhsehat #fitness #diet #dietsehat #obatdiet #healthydiet #vitamin #suplemenmurah #vitaminfitness #vitaminmurah #vitaminsea #suplemendiet #suplemenkesehatan #suplemenherbal #suplemenaman #suplemenanak #suplemensehat #suplemenindo

Hallo..
Tau gak sih? Untuk menyambut akhir tahun, Bio-Formula memberikan diskon untuk kamu loh! •Pembelian 1 box Bio-Formula + Rp1.000, get 2 box Bio-Formula di Guardian.
•Pembelian Bio-formula diskon 30% di Watsons.

Promo ini berlangsung dari 15-30 Desember 2017.

Tunggu apa lagi? Yuk buruan beli produknya di tempat terdekat!

#MultivitaminNowZamanNow #BioFormula #ChokySitohang #suplemen #suplemenmakanan #obatfitness #suplemenfitness #healthywork #officetooffice #ootdngantor #tubuhsehat #fitness #diet #dietsehat #obatdiet #healthydiet #vitamin #suplemenmurah #vitaminfitness #vitaminmurah #vitaminsea #suplemendiet #suplemenkesehatan #suplemenherbal #suplemenaman #suplemenanak #suplemensehat #suplemenindo

Pagi before kerja Jaja mesti workout, kadang2 Jaja kerja luar. Memang penat. .

Tapi takde masalah, dengan ESP Jaja stay energetic sampai ke petang. 💪 #shakleemurah #shakleemurahsangat #shakleemurahmurah #vitaminmurah #sayajualshaklee #shaklee #espmurah #espshaklee #espmurahsangat #vitamincmurah #vitamincshaklee #vitaminc

.
.
😍CERAHKAN kulit sehingga bersinar tanpa makeup bersama Dianz Vit C & E
. 😍HILANGKAN PARUT jerawat seluruh badan dengan Dianz Vit C & E
. 😍CEGAH jerawat tumbuh dengan Dianz Vit C & E
. 😍PUKAUKAN WAJAH anda yg sedia Cantik bertambah cantik dengan Dianz Vit C & E
. 😍MUKA Cantik matching dengan baju raya. Sama2 cantik, sama2 padan
====================
.
.
📢📢📢Peluang keemasan anda untuk bertindak!
Sudah tiba masanya untuk melakukan tindakan
yg Menguntungkan diri anda📢📢📢
.
.

Tukarkan Kulit wajah anda dari kusam kepada LEBIH CERAH bersama dianz Vit C & E

wassap 0148227822 untuk cantik.
- [ ]
#dianz #dianzvitamin #dianzlegacy #dianzmy #dianzpahang #dianzrompin #hisaphisapteruscantik #jerawathilang #vitaminmurah #nakcantik #jeragathilang #hilangparut #vitaminuntukcantik #cantik #gebu #licin #flawless #glowing #artismalaysia #malaysia #brunei #indonesia #singapura

.
.
😍CERAHKAN kulit sehingga bersinar tanpa makeup bersama Dianz Vit C & E
. 😍HILANGKAN PARUT jerawat seluruh badan dengan Dianz Vit C & E
. 😍CEGAH jerawat tumbuh dengan Dianz Vit C & E
. 😍PUKAUKAN WAJAH anda yg sedia Cantik bertambah cantik dengan Dianz Vit C & E
. 😍MUKA Cantik matching dengan baju raya. Sama2 cantik, sama2 padan
====================
.
.
📢📢📢Peluang keemasan anda untuk bertindak!
Sudah tiba masanya untuk melakukan tindakan
yg Menguntungkan diri anda📢📢📢
.
.

Tukarkan Kulit wajah anda dari kusam kepada LEBIH CERAH bersama dianz Vit C & E

wassap 0148227822 untuk cantik.
- [ ]
#dianz #dianzvitamin #dianzlegacy #dianzmy #dianzpahang #dianzrompin #hisaphisapteruscantik #jerawathilang #vitaminmurah #nakcantik #jeragathilang #hilangparut #vitaminuntukcantik #cantik #gebu #licin #flawless #glowing #artismalaysia #malaysia #brunei #indonesia #singapura

.
.
😍CERAHKAN kulit sehingga bersinar tanpa makeup bersama Dianz Vit C & E
. 😍HILANGKAN PARUT jerawat seluruh badan dengan Dianz Vit C & E
. 😍CEGAH jerawat tumbuh dengan Dianz Vit C & E
. 😍PUKAUKAN WAJAH anda yg sedia Cantik bertambah cantik dengan Dianz Vit C & E
. 😍MUKA Cantik matching dengan baju raya. Sama2 cantik, sama2 padan
====================
.
.
📢📢📢Peluang keemasan anda untuk bertindak!
Sudah tiba masanya untuk melakukan tindakan
yg Menguntungkan diri anda📢📢📢
.
.

Tukarkan Kulit wajah anda dari kusam kepada LEBIH CERAH bersama dianz Vit C & E

wassap 0148227822 untuk cantik.
- [ ]
#dianz #dianzvitamin #dianzlegacy #dianzmy #dianzpahang #dianzrompin #hisaphisapteruscantik #jerawathilang #vitaminmurah #nakcantik #jeragathilang #hilangparut #vitaminuntukcantik #cantik #gebu #licin #flawless #glowing #artismalaysia #malaysia #brunei #indonesia #singapura

Antara khasiat & kelebihan YaraVita with Apple Stem Cell🍏 🍏Produk HALAL Bumiputera dengan kesan sepantas 3 hari ❗️❗️❗️❗️
🍏Memberikan tenaga untuk cergas aktif tidak mudah letih lesu
🍏Merawat,mencerah,melembab, menghalus dan menggebukan kulit
🍏Anti-penuaan
🍏Mengecilkan liang pori, menganjal dan membuatkan kulit sihat berseri
🍏Mengecutkan jerawat dan memudarkan parut dengan pantas
🍏Mengatasi gejala resdung,migrain & sembelit
🍏Mengurangi kedutan halus dan jeragat / pigmentasi
🍏Sesuai untuk lelaki dan wanita dari awal remaja (18 tahun) hingga warga berusia
🍏Boleh diambil oleh wanita mengandung dan ibu yang menyusu bayi(membantu menambahkan susu badan)

#yaravita #yaravitahq #yaravitamy #yaravitapahang #yaravitarompin #hilangsembelit #blackhead #whitehead #jerawathilang #vitaminmurah #nakcantik #jeragathilang #hilangparut #vitaminuntukcantik #cantik #gebu #licin #flawless #glowing #artismalaysia #malaysia #brunei #indonesia #singapura
#YaraVitawithApplestemcell🍏
#whiteningbooster
#kunyah2dahgebu😘

Antara khasiat & kelebihan YaraVita with Apple Stem Cell🍏 🍏Produk HALAL Bumiputera dengan kesan sepantas 3 hari ❗️❗️❗️❗️
🍏Memberikan tenaga untuk cergas aktif tidak mudah letih lesu
🍏Merawat,mencerah,melembab, menghalus dan menggebukan kulit
🍏Anti-penuaan
🍏Mengecilkan liang pori, menganjal dan membuatkan kulit sihat berseri
🍏Mengecutkan jerawat dan memudarkan parut dengan pantas
🍏Mengatasi gejala resdung,migrain & sembelit
🍏Mengurangi kedutan halus dan jeragat / pigmentasi
🍏Sesuai untuk lelaki dan wanita dari awal remaja (18 tahun) hingga warga berusia
🍏Boleh diambil oleh wanita mengandung dan ibu yang menyusu bayi(membantu menambahkan susu badan)

#yaravita #yaravitahq #yaravitamy #yaravitapahang #yaravitarompin #hilangsembelit #blackhead #whitehead #jerawathilang #vitaminmurah #nakcantik #jeragathilang #hilangparut #vitaminuntukcantik #cantik #gebu #licin #flawless #glowing #artismalaysia #malaysia #brunei #indonesia #singapura
#YaraVitawithApplestemcell🍏
#whiteningbooster
#kunyah2dahgebu😘

TIENS / TIANSHI ZINC CAPSULES
100% ORIGINAL - 100% BARU - SEGEL - EXPIRED PANJANG
HARGA PROMO 1 BOTOL ZINC ( isi 60 Kapsul )

Mengatasi kurang nafsu makan, diare, hormon seksual terganggu / disfungsi seksual, penyembuhan luka lambat, sariawan dan panas dalam, pertumbuhan terhambat, cacat kandungan, jerawat, dll.

Fungsi :
Sangat penting untuk mempertahankan metabolisme normal.
Meningkatkan pertumbuhan dan perkembangan tubuh serta regenerasi jaringan.
Menambah nafsu makan.
Memelihara fungsi imunitas normal tubuh.
Memelihara penglihatan normal dan kesehatan kulit.
Meningkatkan perkembangan otak besar, meningkatkan kecerdasan.
Meningkatkan pertumbuhan tulang.
Memelihara mekanisme reproduksi normal.

Sangat disarankan bagi orang yang :
Bagi remaja dan anak-anak yang sedang tumbuh.
Ibu hamil dan menyusui.
Manula dan mereka yang berbadan lemah, imunitas rendah, cepat terserang flu, menjalani diet, vegetarian.
Penderita gizi buruk dan fungsi pencernaan yang tidak baik.
Mereka yang sedang dalam masa pemulihan dari sakit.
Para penderita hipertensi.

Aturan :
Usia 3 - 5 tahun : 2 x 1
Usia 5 - 10 Tahun : 2 x 2
Usia 10+ : 2 x 4
.
#peninggibadan#peningginadantiens#peninggibadanmurah#peninggimurah#peninggibadampuh#zinc#zinctiens#zincmurah#tiens#tiensori#tiensasli#tienspromo#penggemukbadan#obatjerawat#obatnerawatampuh#kosmetikmurah#obatherbal#tienstermurah#vitamin#vitaminmurah#agentiens#distributortiens

16

vitamin c & e
With extra ascorbic acid Dan glutathione

ORIGINAL
Utk semak keaslian,
Boleh scan hologram n masukkam no pin.

FREE tissue dianz
FREE suprise gift
FREE pouch bag dianz

FREE 1 BOTOL DIAN VITAMIN
Bila kumpul 8 penutup
(Dilanjutkan sehingga 31dec17)

Kandungan vit:
Vitamin C
Vitamin E
Collagen ikan talapia
Glutathione
Ascorbic asic

COD selected area
-shah alam
-klang

Whatsapp/sms 0139915787 (ataupun add +6 di depan nombo) #floralmask #maskmalaysia #maskemurah #sayajualmurah #dianvitgaminmurah #dianvitamin #vitaminmurah #dianpixy #dian #nano #nanolightener #nanolightenercream #nanodian
#dianvitaminextrapearl
#hisaphisapteruscantik
#dianzvitaminmurah
#dianzvitaminoriginalmalaysia rah #dianpixy #dian #nanoremovalcreammurah
#vitaminmurah
#vitaminc

Dulu, kulit sis ni berjerawat, kusam, gelap. Tak bermaya je tengok. Kekadang naik segan bila lepak dgn member2.
Yelaa, kawan2 semua kulit ploles gituww.. tapi sis ni hmmm.. Tapi, Alhamdulillah lepas consume Dianz Vitamin, kulit sis dah boleh kalahkan kulit2 kekawan dia tau. Kulit sis ni dah makin ploles gituww.. Jerawat nak singgah pun dah tak berani. Kulit sis ni pun dah makin cerah..Mmg tak sia2 la sis ni consume dengan Dianz Vitamin.
.
korang pun nak gebus jugak ?
klik link ni www.wasap.my/601116518502

#dianzvitamin #dianzvitamilkraub #dianzvitaminmurah #dianzvitamin #vitamins #ubatjerawat #ubatjeragatberkesan #ubatparutmurah #ubatjeragat #bazarpaknil #bazarkarat #jualanmurah #vitaminmurah #ubatkurus #skincare

Dulu, kulit sis ni berjerawat, kusam, gelap. Tak bermaya je tengok. Kekadang naik segan bila lepak dgn member2.
Yelaa, kawan2 semua kulit ploles gituww.. tapi sis ni hmmm.. Tapi, Alhamdulillah lepas consume Dianz Vitamin, kulit sis dah boleh kalahkan kulit2 kekawan dia tau. Kulit sis ni dah makin ploles gituww.. Jerawat nak singgah pun dah tak berani. Kulit sis ni pun dah makin cerah..Mmg tak sia2 la sis ni consume dengan Dianz Vitamin.
.
korang pun nak gebus jugak ?
klik link ni www.wasap.my/601116518502

#dianzvitamin #dianzvitamilkraub #dianzvitaminmurah #dianzvitamin #vitamins #ubatjerawat #ubatjeragatberkesan #ubatparutmurah #ubatjeragat #bazarpaknil #bazarkarat #jualanmurah #vitaminmurah #ubatkurus #skincare

💜KANDUNGAN & FUNGSI DIANZ VITAMIN💜
. 🍊Vitamin C berasaskan Oren untuk merawat parut / jerawat / jeragat .
🍇Vitamin E berasaskan Maquiberry untuk melembapkan kulit .
🐟Kolagen asli berasaskan IKAN TALAPIA untuk kulit lembut dan gebu
💊EXTRA Glutathione sebagai antioksida & menggandakan kesan pencerahan .
💊EXTRA Ascorbic Acid untuk lebih kuasa penyerapan vitamin dalam tubuh .
.
.
Berminat?
Tekan je link kat bawah ⤵
📲Www.wasap.my/601156931794/dianzvitamin

TIENS / TIANSHI ZINC CAPSULES
100% ORIGINAL - 100% BARU - SEGEL - EXPIRED PANJANG
HARGA PROMO 1 BOTOL ZINC ( isi 60 Kapsul )

Mengatasi kurang nafsu makan, diare, hormon seksual terganggu / disfungsi seksual, penyembuhan luka lambat, sariawan dan panas dalam, pertumbuhan terhambat, cacat kandungan, jerawat, dll.

Fungsi :
Sangat penting untuk mempertahankan metabolisme normal.
Meningkatkan pertumbuhan dan perkembangan tubuh serta regenerasi jaringan.
Menambah nafsu makan.
Memelihara fungsi imunitas normal tubuh.
Memelihara penglihatan normal dan kesehatan kulit.
Meningkatkan perkembangan otak besar, meningkatkan kecerdasan.
Meningkatkan pertumbuhan tulang.
Memelihara mekanisme reproduksi normal.

Sangat disarankan bagi orang yang :
Bagi remaja dan anak-anak yang sedang tumbuh.
Ibu hamil dan menyusui.
Manula dan mereka yang berbadan lemah, imunitas rendah, cepat terserang flu, menjalani diet, vegetarian.
Penderita gizi buruk dan fungsi pencernaan yang tidak baik.
Mereka yang sedang dalam masa pemulihan dari sakit.
Para penderita hipertensi.

Aturan :
Usia 3 - 5 tahun : 2 x 1
Usia 5 - 10 Tahun : 2 x 2
Usia 10+ : 2 x 4 .WS📲+601151537764

#peninggibadan#peningginadantiens#peninggibadanmurah#peninggimurah#peninggibadampuh#zinc#zinctiens#zincmurah#tiens#tiensori#tiensasli#tienspromo#penggemukbadan#obatjerawat#obatnerawatampuh#kosmetikmurah#obatherbal#tienstermurah#vitamin#vitaminmurah#agentiens#distributortiens##peninggibadanasli#peninggibadanherbal#zincmurah#agentiens#distributortiens##

Dulu, kulit sis ni berjerawat, kusam, gelap. Tak bermaya je tengok. Kekadang naik segan bila lepak dgn member2.
Yelaa, kawan2 semua kulit ploles gituww.. tapi sis ni hmmm.. Tapi, Alhamdulillah lepas consume Dianz Vitamin, kulit sis dah boleh kalahkan kulit2 kekawan dia tau. Kulit sis ni dah makin ploles gituww.. Jerawat nak singgah pun dah tak berani. Kulit sis ni pun dah makin cerah..Mmg tak sia2 la sis ni consume dengan Dianz Vitamin.
.
korang pun nak gebus jugak ?
klik link ni www.wasap.my/601116518502

#dianzvitamin #dianzvitamilkraub #dianzvitaminmurah #dianzvitamin #vitamins #ubatjerawat #ubatjeragatberkesan #ubatparutmurah #ubatjeragat #bazarpaknil #bazarkarat #jualanmurah #vitaminmurah #ubatkurus #skincare

TEMPEK MAKE-UP BARU BAGI NAMPAK CANTIK & CERIA

Wah, lawa sungguh akak ni harini.

Pakai make-up baru ke?

Eh, takda lah. Macam ni lah muka akak bila dah tak kena sakit migrain!

Muka ceria selalu! Manisnya senyuman!

Kalau tak, selalu nampak stress je, berkerut dahi, genggam kepala, berdrama saja.

Lihat lah, penampilan akak turut berubah, bukan sebab make-up tapi sebab dah sihat & bebas dari kesakitan!

Ada 2 supplement untuk melegakan sakit migrain:
❤ B-Complex: mengandungi vitamin B yang dapat mengurangkan kesakitan migraine serta mencegahkan depresi
❤ Ostematrix: mencegah kekejangan pembuluh darah & mengurangkan frekuensi sakit kepala

Esok bila kawan-kawan jumpa, mesti mereka kata awak nampak semakin baik. Kenapa ya? Pergi facial ke? Beli make-up baru?

Jawab saja: ini muka saya bila dah sembuh dari migraine, tak runsing memikirkan masalah.

Hilangkan masalah migrain anda harini hanya dengan Shaklee

Whatsapp 010-4260392 (Syafiqah/Ummi Razin)

#syafiqahamirshopnetwork #shakleeindependentdistributor #shakleeauthorizeddistributor #vivixshaklee #alfalfacomplexshaklee #herblaxshaklee #peppermintgingerplusshaklee #bcomplexshaklee #espshaklee #familytime #sayajualshaklee #sayajual #shakleedistributor #vitaminshaklee #instashop #instaonline #iklanvisitig #visitmyig #onlinebusiness #trustedseller #shakleepetalingjaya #shakleemalaysia #shaklee #sayajualmurah #vitaminmurah #sesamaseriussihat #multivitamin #kalsium

Sis ni, sblum consume DV, jrawat byk kt bhgian pipi. Sis ni kaki hiking..mmg cepat je jerawat mmbiak kt pipi dia tu..
Tapi lepas consume DV ni, jrawat dah hilang. Kulit muka sis ni dh clean. Dh bebas jrawat. . .berminat?
Tekan je link kat bawah⤵
📲Www.wasap.my/601156931794/dianzvitamin

RAJIN2 BACA FEEDBACK CUST KT IG @zana_vitaminshoppe. almost 1000++ feedback ORIGINAL CUSTOMER yg consume vitamin c ni😆.
.
Sebelum ni guna vit c brand lain tapi jerawat makin galak asyik naik. Lepas dh try #vitcrosehipbyzana kulit makin lembab, jerawat pun tak naik tau. VITAMIN C PALING BEST juoollsss sebab murah kesan berbaloi2 tauuuu.
.
meh cepat sapa nk join post ESOK ni. uollss bole beli yg 5 btl (PROMO DEC) tu dh murah sgt tau bole share ngn kengkawan! 😉.
.
#vitcrosehip1000mg #vit #vitcrosehip #vitaminmurah #vitamincrosehip#nakcantik #nakmurah #borongmurah #murahgiler#murahmeriah #kosmetikborong #bazarpaknil #bazarpaknilprodukkecantikkan #kamunting #perak#taiping#malaysia#sayajual #sayajualmurah #sayajualoriginal #sayajualori#jeragat#jerawat#putihgebu#murah

.
29 NOVEMBER 2017

Thanks my dear customer

Posting via poslaju

ER073603510MY
SITI AMYNINA

ER073367970MY
NURUL FATIN SHUHADAH

ER073368034MY
NORULHUDA

ER073488195MY
FAIZAH

ER073965859MY
SHARMILA

ER073798382MY
NURAZHIMAH

Vitamin C & E new (extra ascorbic asid & glutathione)
Harga rm50

Vitamilk Milk Booster
Harga rm65

Nano Lightener Cream new (with mint & aloevera)
Harga rm40

Nano Removal Cream
harga rm55

Eau De Parfum Professional Signature
Harga rm60

Free gift

Whatsapp/sms 0139915787

AGEN & DROPSHIP diperlukan

#floralmaskdianz #floralmask #maskmalaysia #maskermurah #sayajual #sayajualmask #sayajualmaskmurah #sayajualmurah #dianvitaminmurah #dianvitamin #vitaminmurah #nanodian #nanolightener #nanolightenercream #nano
#nanoremoval
#nanoremovalcream

5
CLEARANCE STOCK

Eau de parfum
Dianz professional signature
Limited edition
Wangian apple blossom.
30ml

ORIGINAL
Utk semak keaslian,
Boleh scan hologram n masukkam no pin.

FREE GIFT surprise gift
FREE GIFT body soup Dianz

FREE GIFT pouch bag (for purchase over rm100)

COD selected area
-shah alam, klang

Whatsapp/sms 0139915787 (ataupun add +6 di depan nombo)

Atau klik
Http://www.wasap.my/60139915787

#floralmaskdianz #floralmask #maskmalaysia #maskmurah #sayajualmurah #dianvitaminmurah #dianvitamin #vitaminmurah #dianpixy #dian #nano #nanolightener #nanolightenercream #nanodian
#dianvitaminextrapearl
#hisaphisapteruscantik
#dianzvitaminmurah
#dianzvitaminoriginalmalaysia rah #dianpixy #dian #nano #nanolightener #nanolightenercream #nanodian
#dianvitaminextrapearl
#hisaphisapteruscantik
#dianzvitaminmurah
#dianzvitaminoriginalmalaysia
#dianzvitamince
#dianzvitaminc
#dianzperfume
#dianzperfumesignature

tak smpai 2 botol dapat hasil mcm ni . lepas tu stop dah terus cantik . alahaii untungnya 😍😍 .

Nak share feedback DV nii..
.
Sis ni, sblum consume DV, jrawat byk kt bhgian pipi. Sis ni kaki hiking..mmg cepat je jerawat mmbiak kt pipi dia tu..
Tapi lepas consume DV ni, jrawat dah hilang. Kulit muka sis ni dh clean. Dh bebas jrawat.

RM50
postage rm7(sm), rm11(ss)

beli 2 rm107 sekali postage 😉

agent sah dianz
0136803182

#dianzmurah #selangor #danaukota #kualaterengganu #melaka #kelantan #ipoh #putihgebu #bellaz #dianzvitamin #dianzvitamincmurah #nanolightenercreammurah #vitaminCmurah #vitamin #cerahkulit #jerawat #kualalumpur #hujan #cantik #hot #dianzvitaminc #dianzmurah #vitaminmurah #supplimentkulit #ubatjerawat #lensmurah #ubatparut #mondayblues #detox #nanolighter

TESTIMONI ESP + VITAMIN C SHAKLEE
.
.
If korang ada masalah kulit kusam , berjerawat , berparut & nak cuba ikhtiar dengan SET BASIC KECANTIKAN ni . InshaAllah puas hati 👍
.
.
Apakah KELEBIHAN Vitamin C Shaklee?
.
- Baik untuk imunisasi dan daya tahan badan
- Mengurangkan simptom demam dan selsema
- Perlindungan sinar UV
- Mengurangkan kesan SUNBURN
- Menjadikan kulit lebih gebu
- Melembabkan kulit dari dalam
- Mengurangkan minyak dekat muka
- Mengurangkan kedutan dan tanda penuaan
- Tona kulit menjadi lebih sekata
- Melindungi badan dari radikal bebas
- Menggantikan tisu yang rosak dan menyembuhkan kan luka
- Mencerahkan kulit secara semulajadi
- Membantu kelihatan lebih muda
.
Apakah KELEBIHAN ESP?
.
- Memudarkan parut jerawat
- Mengawal pertumbuhan jerawat
- Kulit menjadi lebih tegang dan sihat
- Mengekalkan tenaga untuk jangka masa panjang
- Menguatkan daya ingatan
- Kulit menjadi lebih anjal dan gebu
- Melindungi dan menjaga rahim
- Mengandungi PROTIEN lengkap
- Sangat mengeyangkan
- Paras Glisemik Indeks (GI) yang rendah (hanya 39) untuk mengekalkan paras gula dalam darah
.
.
.
Amrah | 013-8711859
Pengedar Shaklee Anda 🍃
-
#shakleeshahalam
#shakleecodshahalam
#shakleesubang
#shakleeklang
#shakleesetiaalam
#shakleebrunei
#espshaklee
#promoespshaklee
#vitamincshaklee
#cerahgebu
#shakleeselangor
#sayajualshaklee
#shakleemurahmalaysia
#shakleeoriginal
#sayajualmurah
#flawlessskin
#vivixmurah
#setslimmingshaklee
#shaklee
#shakleeffect
#shakleeunisel
#vitaminmurah
#shakleeklang
#espshakleemurah
#setkurusshaklee
#like4like

TESTIMONI ESP + VITAMIN C SHAKLEE
.
.
If korang ada masalah kulit kusam , berjerawat , berparut & nak cuba ikhtiar dengan SET BASIC KECANTIKAN ni . InshaAllah puas hati 👍
.
.
Apakah KELEBIHAN Vitamin C Shaklee?
.
- Baik untuk imunisasi dan daya tahan badan
- Mengurangkan simptom demam dan selsema
- Perlindungan sinar UV
- Mengurangkan kesan SUNBURN
- Menjadikan kulit lebih gebu
- Melembabkan kulit dari dalam
- Mengurangkan minyak dekat muka
- Mengurangkan kedutan dan tanda penuaan
- Tona kulit menjadi lebih sekata
- Melindungi badan dari radikal bebas
- Menggantikan tisu yang rosak dan menyembuhkan kan luka
- Mencerahkan kulit secara semulajadi
- Membantu kelihatan lebih muda
.
Apakah KELEBIHAN ESP?
.
- Memudarkan parut jerawat
- Mengawal pertumbuhan jerawat
- Kulit menjadi lebih tegang dan sihat
- Mengekalkan tenaga untuk jangka masa panjang
- Menguatkan daya ingatan
- Kulit menjadi lebih anjal dan gebu
- Melindungi dan menjaga rahim
- Mengandungi PROTIEN lengkap
- Sangat mengeyangkan
- Paras Glisemik Indeks (GI) yang rendah (hanya 39) untuk mengekalkan paras gula dalam darah
.
.
.
Amrah | 013-8711859
Pengedar Shaklee Anda 🍃
-
#shakleeshahalam
#shakleecodshahalam
#shakleesubang
#shakleeklang
#shakleesetiaalam
#shakleebrunei
#espshaklee
#promoespshaklee
#vitamincshaklee
#cerahgebu
#shakleeselangor
#sayajualshaklee
#shakleemurahmalaysia
#shakleeoriginal
#sayajualmurah
#flawlessskin
#vivixmurah
#setslimmingshaklee
#shaklee
#shakleeffect
#shakleeunisel
#vitaminmurah
#shakleeklang
#espshakleemurah
#setkurusshaklee
#like4like

TESTIMONI ESP + VITAMIN C SHAKLEE
.
.
If korang ada masalah kulit kusam , berjerawat , berparut & nak cuba ikhtiar dengan SET BASIC KECANTIKAN ni . InshaAllah puas hati 👍
.
.
Apakah KELEBIHAN Vitamin C Shaklee?
.
- Baik untuk imunisasi dan daya tahan badan
- Mengurangkan simptom demam dan selsema
- Perlindungan sinar UV
- Mengurangkan kesan SUNBURN
- Menjadikan kulit lebih gebu
- Melembabkan kulit dari dalam
- Mengurangkan minyak dekat muka
- Mengurangkan kedutan dan tanda penuaan
- Tona kulit menjadi lebih sekata
- Melindungi badan dari radikal bebas
- Menggantikan tisu yang rosak dan menyembuhkan kan luka
- Mencerahkan kulit secara semulajadi
- Membantu kelihatan lebih muda
.
Apakah KELEBIHAN ESP?
.
- Memudarkan parut jerawat
- Mengawal pertumbuhan jerawat
- Kulit menjadi lebih tegang dan sihat
- Mengekalkan tenaga untuk jangka masa panjang
- Menguatkan daya ingatan
- Kulit menjadi lebih anjal dan gebu
- Melindungi dan menjaga rahim
- Mengandungi PROTIEN lengkap
- Sangat mengeyangkan
- Paras Glisemik Indeks (GI) yang rendah (hanya 39) untuk mengekalkan paras gula dalam darah
.
.
.
Amrah | 013-8711859
Pengedar Shaklee Anda 🍃
-
#shakleeshahalam
#shakleecodshahalam
#shakleesubang
#shakleeklang
#shakleesetiaalam
#shakleebrunei
#espshaklee
#promoespshaklee
#vitamincshaklee
#cerahgebu
#shakleeselangor
#sayajualshaklee
#shakleemurahmalaysia
#shakleeoriginal
#sayajualmurah
#flawlessskin
#vivixmurah
#setslimmingshaklee
#shaklee
#shakleeffect
#shakleeunisel
#vitaminmurah
#shakleeklang
#espshakleemurah
#setkurusshaklee
#like4like

Sapa nak TESTER RICE VITA C SCRUB PERCUMA ?🙋🏼‍♀️
.
.
.
💁Okay cara nak dapatkannya senang jer 💃 Syarat2 nya ialah ⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵
.
.
.
.
.
.
.
💁Dengan setiap pembelian sebotol Glow Shine Rosehip ( nama baru untuk vitamin c glow shine ) + Vitamin Blossom C korang layak dapat sebotol MINI RVC SCRUB mcm dlm pic bawah ni 😍
.
.
.
BEST KE BEST SANGAT ❓❓💞
.
.
.
💁Tapi Tawaran nihhh TERHAD untuk 50 orang PEMBELI TERAWAL SAHAJA tau tauuuu ! 😘

💁Ramai whatsapps kakeija tanya Vitamin c Glow & Shine ni untuk apa ya ❓ 😎
.
.
💁Ok2 meh sini sis nak story sikit, Vitamin c glow & shine ni vitamin c 1000mg Rosehip, yang bagus sangat sangat untuk merawat masalah jerawat, parut jerawat, jeragat, kulit kusam, kulit sunburn gelap dan jugak mencerahkan kulit wajah & mencerahkan seluruh badan. .
.
.
💁Maksudnya cerah sekata, idok ler tang muka jer bagi cerah, tang tangan badan semua gelap.. sooo tak balance kan ❓ Vitamin C ni bagi kulit korang cerah putih gebu sekata gituuuu 😇 selain tu boleh jugak merawat masalah resdung tauuu 🤒
.
.
@vitaminc_glowshine ni jugak ada fungsi membuang kotoran dan clear toxin jahat dalam badan ( detox semulajadi ) , sooo memang ada kes kes kastemer makan vitamin c ni pembuangan jadi lawas semua 🤗 no more masalah sembelit dah 👍badan pon rasa ringan, silap silap berat badan pon boleh turun tauuu..haaa bonusss laaa tu ! Bukan bagi kulit jer cantik siap pakej bagi slimmm sekali 😎
.
.
💁Kalau korang rajin, Boleh scroll scroll slowly instagram @vitaminc_glowshine tengok feedback ikhlas dari kastemer kesayangan glow shine , testimoni semua kastemer share dengan rela hati tau .
.
.
.
💁tapi jaga jaga ye , sis risauuu selepas koranggg view testimoni yang berlambak semakin cantik gebu ni confirm korang terus wasap & transfer payment kat kakeija heee sebab koranggg pon exsaited nak kulit cantik sihat jugak 😎 .
.
.
❗Kalau tengok feedback mostly, Alhamdulillah masalah sembelit, jerawat berkurangan, parut semakin pudar, kulit semakin cerah resdung pon dah kurang 💋 best kan 👍 jangan tengok je awaaak mana ada masalah kulit tu, mai la cuba mana tau serasi ha boleh gebu gebass lepas ni tau 😘
.
.
❗❗Okay Harga Retail Sebotol 💗 RM69.90 tak termasuk postage 💋
.
.
❗Harga Promosi Bulan nih Special Sikit RM52 exclude postage 😘
.
❇ Sebotol 30 biji ( sooo tahan sebulan )
.
.
🍒Order Whatsapp : +60175947267 .
🍒Order Whatsapp : +60175947267 .
🍒Order Whatsapp : +60175947267.

MANUKA HONEY COMVITA UMF5+ 500gr
Manuka honey no.1 brand frlm New Zealand is now available trough us.
Manuka honey has natural antibacterial,antimicrobial and antifungal properties. Most honey has enzymes that crrate hydrogen parpxude. Manuka honey has a second antibacterial component which has beclme knwon as the unique manuka factor or UMF
For more detail pls contact:
WA : 081803881299
Follow our IG : @me.vitamins

#jualvitaminanak#vitagummies#jackandjill#mommyneed#kidsneed#minyakikan#blackmores#pregnancy#elevitoriginal#goodsource#chiaseedku#jualanku#jualvitaminanak#myshoppingbuddy#myvitamins#vitaminmurah#cetaphilgentleskin#cetaphil#smooth#lucaspawpaw#ointment#manuka#honey#australia#chiaseedsmurah#lucaspawpaw#cetaphilskincare#lucaspawpaw#manukahoneymurah

MANUKA HONEY COMVITA UMF5+ 500gr
Manuka honey no.1 brand frlm New Zealand is now available trough us.
Manuka honey has natural antibacterial,antimicrobial and antifungal properties. Most honey has enzymes that crrate hydrogen parpxude. Manuka honey has a second antibacterial component which has beclme knwon as the unique manuka factor or UMF
For more detail pls contact:
WA : 081803881299
Follow our IG : @me.vitamins

#jualvitaminanak#vitagummies#jackandjill#mommyneed#kidsneed#minyakikan#blackmores#pregnancy#elevitoriginal#goodsource#chiaseedku#jualanku#jualvitaminanak#myshoppingbuddy#myvitamins#vitaminmurah#cetaphilgentleskin#cetaphil#smooth#lucaspawpaw#ointment#manuka#honey#australia#chiaseedsmurah#lucaspawpaw#cetaphilskincare#lucaspawpaw#manukahoneymurah

MANUKA HONEY COMVITA UMF5+ 500gr
Manuka honey no.1 brand frlm New Zealand is now available trough us.
Manuka honey has natural antibacterial,antimicrobial and antifungal properties. Most honey has enzymes that crrate hydrogen parpxude. Manuka honey has a second antibacterial component which has beclme knwon as the unique manuka factor or UMF
For more detail pls contact:
WA : 081803881299
Follow our IG : @me.vitamins

#jualvitaminanak#vitagummies#jackandjill#mommyneed#kidsneed#minyakikan#blackmores#pregnancy#elevitoriginal#goodsource#chiaseedku#jualanku#jualvitaminanak#myshoppingbuddy#myvitamins#vitaminmurah#cetaphilgentleskin#cetaphil#smooth#lucaspawpaw#ointment#manuka#honey#australia#chiaseedsmurah#lucaspawpaw#cetaphilskincare#lucaspawpaw#manukahoneymurah

15

vitamin c & e
With extra ascorbic acid Dan glutathione

ORIGINAL
Utk semak keaslian,
Boleh scan hologram n masukkam no pin.

FREE tissue dianz
FREE suprise gift
FREE pouch bag dianz

FREE 1 BOTOL DIAN VITAMIN
Bila kumpul 8 penutup
(Dilanjutkan sehingga 31dec17)

Kandungan vit:
Vitamin C
Vitamin E
Collagen ikan talapia
Glutathione
Ascorbic asic

COD selected area
-shah alam
-klang

Whatsapp/sms 0139915787 (ataupun add +6 di depan nombo) #floralmask #maskmalaysia #maskemurah #sayajualmurah #dianvitgaminmurah #dianvitamin #vitaminmurah #dianpixy #dian #nano #nanolightener #nanolightenercream #nanodian
#dianvitaminextrapearl
#hisaphisapteruscantik
#dianzvitaminmurah
#dianzvitaminoriginalmalaysia rah #dianpixy #dian #nanoremovalcreammurah
#vitaminmurah
#vitaminc

HARGA PROMO
.
TIENS / TIANSHI ZINC CAPSULES
100% ORIGINAL - 100% BARU - SEGEL - EXPIRED PANJANG
HARGA PROMO 1 BOTOL ZINC ( isi 60 Kapsul )

Mengatasi kurang nafsu makan, diare, hormon seksual terganggu / disfungsi seksual, penyembuhan luka lambat, sariawan dan panas dalam, pertumbuhan terhambat, cacat kandungan, jerawat, dll.

Fungsi :
Sangat penting untuk mempertahankan metabolisme normal.
Meningkatkan pertumbuhan dan perkembangan tubuh serta regenerasi jaringan.
Menambah nafsu makan.
Memelihara fungsi imunitas normal tubuh.
Memelihara penglihatan normal dan kesehatan kulit.
Meningkatkan perkembangan otak besar, meningkatkan kecerdasan.
Meningkatkan pertumbuhan tulang.
Memelihara mekanisme reproduksi normal.

Sangat disarankan bagi orang yang :
Bagi remaja dan anak-anak yang sedang tumbuh.
Ibu hamil dan menyusui.
Manula dan mereka yang berbadan lemah, imunitas rendah, cepat terserang flu, menjalani diet, vegetarian.
Penderita gizi buruk dan fungsi pencernaan yang tidak baik.
Mereka yang sedang dalam masa pemulihan dari sakit.
Para penderita hipertensi.

Aturan :
Usia 3 - 5 tahun : 2 x 1
Usia 5 - 10 Tahun : 2 x 2
Usia 10+ : 2 x 4
.
#peninggibadan#peningginadantiens#peninggibadanmurah#peninggimurah#peninggibadampuh#zinc#zinctiens#zincmurah#tiens#tiensori#tiensasli#tienspromo#penggemukbadan#obatjerawat#obatnerawatampuh#kosmetikmurah#obatherbal#tienstermurah#vitamin#vitaminmurah#agentiens#distributortiens##

Eits, jangan dulu merasa puas dengan upaya kamu melakukan fitness. Kamu harus memerhatikan kesehatan tubuh dari dalam seperti yang penting adalah makanan. Jika kamu tidak bisa rutin makan makanan sehat, kamu bisa lengkapi dengan rutin mengonsumsi suplemen makanan Bio-Formula!
Siapa yang sudah merasakan khasiat Bio-Formula! :) #MultivitaminNowZamanNow #BioFormula #ChokySitohang #suplemen #suplemenmakanan #obatfitness #suplemenfitness #healthywork #officetooffice #ootdngantor #tubuhsehat #fitness #diet #dietsehat #obatdiet #healthydiet #vitamin #suplemenmurah #vitaminfitness #vitaminmurah #vitaminsea #suplemendiet #suplemenkesehatan #suplemenherbal #suplemenaman #suplemenanak #suplemensehat #suplemenindo

Wajah Choky Sitohang begitu segar, tubuhnya semakin bugar dengan kumpulan otot yang semakin terlihat. Ternyata Choky Sitohang memiliki konsep hidup sehat yang membawanya semakin hari semakin bugar. Selain gemar berolahraga sejak kecil, Choky juga selalu berpikir positif dan menjalani hidup yang sehat. Choky juga sangat peduli akan apa yang ia makan. Maka, ia juga rutin mengonsumsi Bio-Formula!
#MultivitaminNowZamanNow #BioFormula #ChokySitohang #suplemen #suplemenmakanan #obatfitness #suplemenfitness #healthywork #officetooffice #ootdngantor #tubuhsehat #fitness #diet #dietsehat #obatdiet #healthydiet #vitamin #suplemenmurah #vitaminfitness #vitaminmurah #vitaminsea #suplemendiet #suplemenkesehatan #suplemenherbal #suplemenaman #suplemenanak #suplemensehat #suplemenindo

Most Popular Instagram Hashtags