#v83fcktn

50 posts

TOP POSTS

Iftar dgn Member2 Bola
#v83fcktn

Alhamdulilah...menunggu kelahiran baby girls...Dady ttgu syg nnt ya...#sayanganak #sayangisteri #newbaby#comingsoon#v83fcktn

Main bolo
#v83fcktn

Demi lancana di Dada...#v83fcktn #puma #nike✔️ #23 #football

APA yang ada Dr sudut pandangan ini..berfikir Dan terus berfikir...berbual sendiri untuk memujuk diri ini supaya sabar DLM kehidupan dunia sementara ini...Dan patut memikir bagaimana untuk hidup di Alam yg kekel iaitu Alam akhirat..keluarga,isteri,Anak,saudara,sahabat,rakan...akan jauh dimata nnt.#v83fcktn #23 #family #sayangisteri #sayanganak #

Dari arwah...aku,skrng ank sulong aku pulak yg minat dengan sukan bola sepak...DLM sukan bola sepak aku xpergi jauh...sampai u18 sahaja dengan Pahang..lepas tu kelaut..harap buntat dpt pergi jauh dalam bola sepak...pelajaran jng di lupa..#sayanganak #sayangisteri #v83fcktn #puma #nike✔️

Persediaan satu pasukan adalah penting bagi memboleh sebuah kejayaan..persabatan itu jugak penting bagi membina nilai2 murni antara semua...bila ada pasukan kita satukan dia menjadi semua keluarga..isi hati,sikap,masalah,gembira,sedih,akan kita sama2 kupas DLM pasukan v83fcktn ini...itulah..kita semua.. #v83fcktn#23#puma#sahabat#

#v83fcktn #23 #nike✔️ ttg wife jmp doc..

Aksi yg begitu menarik ketika pelawan menetang HONGKONG bagi merebut slot ke final liga juara2 ASIAN di Tokyo Japan..pelawanan ini kesudahan seri 2-2 pelawanan timbal balik akan di adakan di tempat lwn di hongkong nnt...#v83fcktn#puma#nike#23#koyalebih

MOST RECENT

Friendly Match #5 for our team.. this coming Thursday.

Repost from @v83fcktn NEXT GAME | #37
Friendly Match againts BROADWAY FC at Kuantan | Perlawanan persahabatan menentang BROADWAY FC di Kuantan.

#bolasepak #soccer #friendlymatch #football #kuantan #broadwayfc #v83fcktn #bolasepaksebenar #bolasepaksarkas #sports #friends

Nafsu! Kalau di ikutkn usia..mmg dah xmampu untk bersaing dengan Orng muda...tapi kederat tua masih ada..#v83fcktn #23 #bolasepakmalaysia #liga #amatur #nike #puma

Coach yg disayangi oleh semua ank didiknya....semuga sihat selalu Dan dilindungi oleh Allah...#v83fcktn #coach #raya #hariraya

Salam Ramadan...semuaga Ramadan tahun ini diberkati oleh Allah #puasaramadhan2017 #ramadan ##v83fcktn

Iftar dgn Member2 Bola
#v83fcktn

Bila dah berumur Ni...mmg xboleh nk melawan tenaga2 muda Ni...tapi#v83fc selalu bagi yg terbaik apabila berada dipadang....#v83fcktn #puma #nike #padangsentetik #padangbola # #football #dreamfootball #23 #kuantan #pahang #sayangisteri #sayanganak

Persiapkan kelengkapan team kesayangan v83 next game nnt...mlm Ni kena siapkan semua...bsk keja smpai mlm..nasib baik ada seorng isteri yg menyokong penuh apa yg aku minat...last game...aku terharu tengok isteri yg sarat mengandung 8bulan lebih mengutip jc2 yg x dipakai simpan DLM bag...Dr tepi pdng tak kala aku sedang berada didlm padang...itulah isteri saya yg xde pada isteri org lain...sentiasa menyokong Dan menolong persiapkan kelengkapan team v83...#v83fcktn #puma #sayangisteri #sayanganak #jc #sapanaktolongakukalautakisteriaku

Most Popular Instagram Hashtags