[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#usrah

33891 posts

TOP POSTS

IMAN ADA NAIK DAN TURUN

Manusia perlu berjihad gagahkan diri berusaha perbaiki diri hari-hari.Tiada kesempurnaan.Pohonlah rahmat dan kasih sayang Allah untuk tempatkan kita di syurga nanti.InsyaAllah😍😍👍🏻#muhasabah #usrah #reminder

IKUT JA APA YANG ALLAH SURUH

Nak jadi baik.Mula-mula terpaksa buat apa yang Allah suruh belum ada di hati.Tidak akan sempurna kita manusia.
Itu sahaja caranya supaya tidak tersesat jalan.#reminder #usrah #muhasabah #diri #dakwahsantai

Aku masuk, aku keluar, aku emosi, aku lari, aku datang balik, aku khianat, aku taubat, aku bermaksiat, aku keliru, aku sesat dan sekarang aku tongsan. Berapa juta kali aku buat masalah, pintu masuk tu seakan tak pernah tertutup dan sentiasa ada jalan untuk aku masuk dan merasional. Mungkin cerita aku tak sama dengan kamu, tak sebaik kamu tapi itulah mereka. Aku tak malu mula balik dari mula dan aku sentiasa optimis dengan apa yang aku peluk sekarang. Sebab mereka tahu, manusia sempurna tak pernah wujud.

#usrah

MOST RECENT

Assalamualaikum dan selamat pagi bidadari semua. Sis just nk infom je. Hari ni last day payment ya untuk posting isnin ni. Sapa nak join, WAJIB wassep sis lelaju tau tau. Kalau tk sempat uollz jangan risau sebab rabu in sha Allah ada posting lagi.

#bazaarpaknil #korean #swapreviewforfree #bawallabuh #bawal60 #pemborongtudung #giveaway #pemborong #agentsahbynaa #bawalcrepe #bawalglitter #bawalcorak #moca #uia #usim #daie #usrah #bawalsaudia #trending #viral #bidang60 #hijab #runningman #meletop #islam #murah #chiffon55 #throwbacks #chiffon60 #bawalmurahmalaysia

#MILauraInstant
LAURA INSTANT
MEDIUM | EXTRA LARGE |
.
Ukuran:
Medium: 2m x 0.7m
Extra large: 2m x 0.9m
Purdah: 12" x 18"
_________________________________
CIRI-CIRI LAURA INSTANT
_______________________________
🔹Material Lycra cotton & Chiffon Nasiji
🔹Lembut dan flowy
🔹Mudah bentuk
🔹Labuh depan dan belakang
🔹Jahitan baby seam
________________________________
KEISTIMEWAAN :
❣Berbentuk curve dihujung Laura instant
❣Lembut dan kemas
❣Tidak mudah kedut dan senang bentuk
❣Direka utk nampak pipi lebih kecil dengan flare di 2nd loop muka
❣Tidak melekap di muka dan tidak panas!
❣Kelabuhan yang maksimum sehingga saiz XL!
======
HARGA (tidak termasuk pos)
======
Medium RM55
Extra large RM59
Purdah add on RM10
======
>>>CARA ORDER<<< .
📲0148030349
📲0148030349
📲0148030349

#bridesmaid #tudunglabuh #instantshawllabuh #warda #tudunginstantinner #usrahfitrah #usrah #kenduri #bajupengantin #tudungpengantin #veil #malaysia #tutorialinstantshawl #laurainstant #innerlabuh #laurainstant #aurapengantin #instantshawl #shawllabuh #shawlpengantin #instantshawllabuh #selamatmalam #malaysia #sabahsarawak #usrahdihati #ootdmuslimah

#MILauraInstant
LAURA INSTANT
MEDIUM | EXTRA LARGE |
.
Ukuran:
Medium: 2m x 0.7m
Extra large: 2m x 0.9m
Purdah: 12" x 18"
_________________________________
CIRI-CIRI LAURA INSTANT
_______________________________
🔹Material Lycra cotton & Chiffon Nasiji
🔹Lembut dan flowy
🔹Mudah bentuk
🔹Labuh depan dan belakang
🔹Jahitan baby seam
________________________________
KEISTIMEWAAN :
❣Berbentuk curve dihujung Laura instant
❣Lembut dan kemas
❣Tidak mudah kedut dan senang bentuk
❣Direka utk nampak pipi lebih kecil dengan flare di 2nd loop muka
❣Tidak melekap di muka dan tidak panas!
❣Kelabuhan yang maksimum sehingga saiz XL!
======
HARGA (tidak termasuk pos)
======
Medium RM55
Extra large RM59
Purdah add on RM10
======
>>>CARA ORDER<<< .
📲0148030349
📲0148030349
📲0148030349

#bridesmaid #tudunglabuh #instantshawllabuh #warda #tudunginstantinner #usrahfitrah #usrah #kenduri #bajupengantin #tudungpengantin #veil #malaysia #tutorialinstantshawl #laurainstant #innerlabuh #laurainstant #aurapengantin #instantshawl #shawllabuh #shawlpengantin #instantshawllabuh #selamatmalam #malaysia #sabahsarawak #usrahdihati #ootdmuslimah

#MILauraInstant
LAURA INSTANT
MEDIUM | EXTRA LARGE |
.
Ukuran:
Medium: 2m x 0.7m
Extra large: 2m x 0.9m
Purdah: 12" x 18"
_________________________________
CIRI-CIRI LAURA INSTANT
_______________________________
🔹Material Lycra cotton & Chiffon Nasiji
🔹Lembut dan flowy
🔹Mudah bentuk
🔹Labuh depan dan belakang
🔹Jahitan baby seam
________________________________
KEISTIMEWAAN :
❣Berbentuk curve dihujung Laura instant
❣Lembut dan kemas
❣Tidak mudah kedut dan senang bentuk
❣Direka utk nampak pipi lebih kecil dengan flare di 2nd loop muka
❣Tidak melekap di muka dan tidak panas!
❣Kelabuhan yang maksimum sehingga saiz XL!
======
HARGA (tidak termasuk pos)
======
Medium RM55
Extra large RM59
Purdah add on RM10
======
>>>CARA ORDER<<< .
📲0148030349
📲0148030349
📲0148030349

#bridesmaid #tudunglabuh #instantshawllabuh #warda #tudunginstantinner #usrahfitrah #usrah #kenduri #bajupengantin #tudungpengantin #veil #malaysia #tutorialinstantshawl #laurainstant #innerlabuh #laurainstant #aurapengantin #instantshawl #shawllabuh #shawlpengantin #instantshawllabuh #selamatmalam #malaysia #sabahsarawak #usrahdihati #ootdmuslimah

#MILauraInstant
LAURA INSTANT
MEDIUM | EXTRA LARGE |
.
Ukuran:
Medium: 2m x 0.7m
Extra large: 2m x 0.9m
Purdah: 12" x 18"
_________________________________
CIRI-CIRI LAURA INSTANT
_______________________________
🔹Material Lycra cotton & Chiffon Nasiji
🔹Lembut dan flowy
🔹Mudah bentuk
🔹Labuh depan dan belakang
🔹Jahitan baby seam
________________________________
KEISTIMEWAAN :
❣Berbentuk curve dihujung Laura instant
❣Lembut dan kemas
❣Tidak mudah kedut dan senang bentuk
❣Direka utk nampak pipi lebih kecil dengan flare di 2nd loop muka
❣Tidak melekap di muka dan tidak panas!
❣Kelabuhan yang maksimum sehingga saiz XL!
======
HARGA (tidak termasuk pos)
======
Medium RM55
Extra large RM59
Purdah add on RM10
======
>>>CARA ORDER<<< .
📲0148030349
📲0148030349
📲0148030349

#bridesmaid #tudunglabuh #instantshawllabuh #warda #tudunginstantinner #usrahfitrah #usrah #kenduri #bajupengantin #tudungpengantin #veil #malaysia #tutorialinstantshawl #laurainstant #innerlabuh #laurainstant #aurapengantin #instantshawl #shawllabuh #shawlpengantin #instantshawllabuh #selamatmalam #malaysia #sabahsarawak #usrahdihati #ootdmuslimah

#MILauraInstant
LAURA INSTANT
MEDIUM | EXTRA LARGE |
.
Ukuran:
Medium: 2m x 0.7m
Extra large: 2m x 0.9m
Purdah: 12" x 18"
_________________________________
CIRI-CIRI LAURA INSTANT
_______________________________
🔹Material Lycra cotton & Chiffon Nasiji
🔹Lembut dan flowy
🔹Mudah bentuk
🔹Labuh depan dan belakang
🔹Jahitan baby seam
________________________________
KEISTIMEWAAN :
❣Berbentuk curve dihujung Laura instant
❣Lembut dan kemas
❣Tidak mudah kedut dan senang bentuk
❣Direka utk nampak pipi lebih kecil dengan flare di 2nd loop muka
❣Tidak melekap di muka dan tidak panas!
❣Kelabuhan yang maksimum sehingga saiz XL!
======
HARGA (tidak termasuk pos)
======
Medium RM55
Extra large RM59
Purdah add on RM10
======
>>>CARA ORDER<<< .
📲0148030349
📲0148030349
📲0148030349

#bridesmaid #tudunglabuh #instantshawllabuh #warda #tudunginstantinner #usrahfitrah #usrah #kenduri #bajupengantin #tudungpengantin #veil #malaysia #tutorialinstantshawl #laurainstant #innerlabuh #laurainstant #aurapengantin #instantshawl #shawllabuh #shawlpengantin #instantshawllabuh #selamatmalam #malaysia #sabahsarawak #usrahdihati #ootdmuslimah

#MILauraInstant
LAURA INSTANT
MEDIUM | EXTRA LARGE |
.
Ukuran:
Medium: 2m x 0.7m
Extra large: 2m x 0.9m
Purdah: 12" x 18"
_________________________________
CIRI-CIRI LAURA INSTANT
_______________________________
🔹Material Lycra cotton & Chiffon Nasiji
🔹Lembut dan flowy
🔹Mudah bentuk
🔹Labuh depan dan belakang
🔹Jahitan baby seam
________________________________
KEISTIMEWAAN :
❣Berbentuk curve dihujung Laura instant
❣Lembut dan kemas
❣Tidak mudah kedut dan senang bentuk
❣Direka utk nampak pipi lebih kecil dengan flare di 2nd loop muka
❣Tidak melekap di muka dan tidak panas!
❣Kelabuhan yang maksimum sehingga saiz XL!
======
HARGA (tidak termasuk pos)
======
Medium RM55
Extra large RM59
Purdah add on RM10
======
>>>CARA ORDER<<< .
📲0148030349
📲0148030349
📲0148030349

#bridesmaid #tudunglabuh #instantshawllabuh #warda #tudunginstantinner #usrahfitrah #usrah #kenduri #bajupengantin #tudungpengantin #veil #malaysia #tutorialinstantshawl #laurainstant #innerlabuh #laurainstant #aurapengantin #instantshawl #shawllabuh #shawlpengantin #instantshawllabuh #selamatmalam #malaysia #sabahsarawak #usrahdihati #ootdmuslimah

#MILauraInstant
LAURA INSTANT
MEDIUM | EXTRA LARGE |
.
Ukuran:
Medium: 2m x 0.7m
Extra large: 2m x 0.9m
Purdah: 12" x 18"
_________________________________
CIRI-CIRI LAURA INSTANT
_______________________________
🔹Material Lycra cotton & Chiffon Nasiji
🔹Lembut dan flowy
🔹Mudah bentuk
🔹Labuh depan dan belakang
🔹Jahitan baby seam
________________________________
KEISTIMEWAAN :
❣Berbentuk curve dihujung Laura instant
❣Lembut dan kemas
❣Tidak mudah kedut dan senang bentuk
❣Direka utk nampak pipi lebih kecil dengan flare di 2nd loop muka
❣Tidak melekap di muka dan tidak panas!
❣Kelabuhan yang maksimum sehingga saiz XL!
======
HARGA (tidak termasuk pos)
======
Medium RM55
Extra large RM59
Purdah add on RM10
======
>>>CARA ORDER<<< .
📲0148030349
📲0148030349
📲0148030349

#bridesmaid #tudunglabuh #instantshawllabuh #warda #tudunginstantinner #usrahfitrah #usrah #kenduri #bajupengantin #tudungpengantin #veil #malaysia #tutorialinstantshawl #laurainstant #innerlabuh #laurainstant #aurapengantin #instantshawl #shawllabuh #shawlpengantin #instantshawllabuh #selamatmalam #malaysia #sabahsarawak #usrahdihati #ootdmuslimah

#MILauraInstant
LAURA INSTANT
MEDIUM | EXTRA LARGE |
.
Ukuran:
Medium: 2m x 0.7m
Extra large: 2m x 0.9m
Purdah: 12" x 18"
_________________________________
CIRI-CIRI LAURA INSTANT
_______________________________
🔹Material Lycra cotton & Chiffon Nasiji
🔹Lembut dan flowy
🔹Mudah bentuk
🔹Labuh depan dan belakang
🔹Jahitan baby seam
________________________________
KEISTIMEWAAN :
❣Berbentuk curve dihujung Laura instant
❣Lembut dan kemas
❣Tidak mudah kedut dan senang bentuk
❣Direka utk nampak pipi lebih kecil dengan flare di 2nd loop muka
❣Tidak melekap di muka dan tidak panas!
❣Kelabuhan yang maksimum sehingga saiz XL!
======
HARGA (tidak termasuk pos)
======
Medium RM55
Extra large RM59
Purdah add on RM10
======
>>>CARA ORDER<<< .
📲0148030349
📲0148030349
📲0148030349

#bridesmaid #tudunglabuh #instantshawllabuh #warda #tudunginstantinner #usrahfitrah #usrah #kenduri #bajupengantin #tudungpengantin #veil #malaysia #tutorialinstantshawl #laurainstant #innerlabuh #laurainstant #aurapengantin #instantshawl #shawllabuh #shawlpengantin #instantshawllabuh #selamatmalam #malaysia #sabahsarawak #usrahdihati #ootdmuslimah

#MILauraInstant
LAURA INSTANT
MEDIUM | EXTRA LARGE |
.
Ukuran:
Medium: 2m x 0.7m
Extra large: 2m x 0.9m
Purdah: 12" x 18"
_________________________________
CIRI-CIRI LAURA INSTANT
_______________________________
🔹Material Lycra cotton & Chiffon Nasiji
🔹Lembut dan flowy
🔹Mudah bentuk
🔹Labuh depan dan belakang
🔹Jahitan baby seam
________________________________
KEISTIMEWAAN :
❣Berbentuk curve dihujung Laura instant
❣Lembut dan kemas
❣Tidak mudah kedut dan senang bentuk
❣Direka utk nampak pipi lebih kecil dengan flare di 2nd loop muka
❣Tidak melekap di muka dan tidak panas!
❣Kelabuhan yang maksimum sehingga saiz XL!
======
HARGA (tidak termasuk pos)
======
Medium RM55
Extra large RM59
Purdah add on RM10
======
>>>CARA ORDER<<< .
📲0148030349
📲0148030349
📲0148030349

#bridesmaid #tudunglabuh #instantshawllabuh #warda #tudunginstantinner #usrahfitrah #usrah #kenduri #bajupengantin #tudungpengantin #veil #malaysia #tutorialinstantshawl #laurainstant #innerlabuh #laurainstant #aurapengantin #instantshawl #shawllabuh #shawlpengantin #instantshawllabuh #selamatmalam #malaysia #sabahsarawak #usrahdihati #ootdmuslimah

#MILauraInstant
LAURA INSTANT
MEDIUM | EXTRA LARGE |
.
Ukuran:
Medium: 2m x 0.7m
Extra large: 2m x 0.9m
Purdah: 12" x 18"
_________________________________
CIRI-CIRI LAURA INSTANT
_______________________________
🔹Material Lycra cotton & Chiffon Nasiji
🔹Lembut dan flowy
🔹Mudah bentuk
🔹Labuh depan dan belakang
🔹Jahitan baby seam
________________________________
KEISTIMEWAAN :
❣Berbentuk curve dihujung Laura instant
❣Lembut dan kemas
❣Tidak mudah kedut dan senang bentuk
❣Direka utk nampak pipi lebih kecil dengan flare di 2nd loop muka
❣Tidak melekap di muka dan tidak panas!
❣Kelabuhan yang maksimum sehingga saiz XL!
======
HARGA (tidak termasuk pos)
======
Medium RM55
Extra large RM59
Purdah add on RM10
======
>>>CARA ORDER<<< .
📲0148030349
📲0148030349
📲0148030349

#bridesmaid #tudunglabuh #instantshawllabuh #warda #tudunginstantinner #usrahfitrah #usrah #kenduri #bajupengantin #tudungpengantin #veil #malaysia #tutorialinstantshawl #laurainstant #innerlabuh #laurainstant #aurapengantin #instantshawl #shawllabuh #shawlpengantin #instantshawllabuh #selamatmalam #malaysia #sabahsarawak #usrahdihati #ootdmuslimah

#MILauraInstant
LAURA INSTANT
MEDIUM | EXTRA LARGE |
.
Ukuran:
Medium: 2m x 0.7m
Extra large: 2m x 0.9m
Purdah: 12" x 18"
_________________________________
CIRI-CIRI LAURA INSTANT
_______________________________
🔹Material Lycra cotton & Chiffon Nasiji
🔹Lembut dan flowy
🔹Mudah bentuk
🔹Labuh depan dan belakang
🔹Jahitan baby seam
________________________________
KEISTIMEWAAN :
❣Berbentuk curve dihujung Laura instant
❣Lembut dan kemas
❣Tidak mudah kedut dan senang bentuk
❣Direka utk nampak pipi lebih kecil dengan flare di 2nd loop muka
❣Tidak melekap di muka dan tidak panas!
❣Kelabuhan yang maksimum sehingga saiz XL!
======
HARGA (tidak termasuk pos)
======
Medium RM55
Extra large RM59
Purdah add on RM10
======
>>>CARA ORDER<<< .
📲0148030349
📲0148030349
📲0148030349

#bridesmaid #tudunglabuh #instantshawllabuh #warda #tudunginstantinner #usrahfitrah #usrah #kenduri #bajupengantin #tudungpengantin #veil #malaysia #tutorialinstantshawl #laurainstant #innerlabuh #laurainstant #aurapengantin #instantshawl #shawllabuh #shawlpengantin #instantshawllabuh #selamatmalam #malaysia #sabahsarawak #usrahdihati #ootdmuslimah

#MILauraInstant
LAURA INSTANT
MEDIUM | EXTRA LARGE |
.
Ukuran:
Medium: 2m x 0.7m
Extra large: 2m x 0.9m
Purdah: 12" x 18"
_________________________________
CIRI-CIRI LAURA INSTANT
_______________________________
🔹Material Lycra cotton & Chiffon Nasiji
🔹Lembut dan flowy
🔹Mudah bentuk
🔹Labuh depan dan belakang
🔹Jahitan baby seam
________________________________
KEISTIMEWAAN :
❣Berbentuk curve dihujung Laura instant
❣Lembut dan kemas
❣Tidak mudah kedut dan senang bentuk
❣Direka utk nampak pipi lebih kecil dengan flare di 2nd loop muka
❣Tidak melekap di muka dan tidak panas!
❣Kelabuhan yang maksimum sehingga saiz XL!
======
HARGA (tidak termasuk pos)
======
Medium RM55
Extra large RM59
Purdah add on RM10
======
>>>CARA ORDER<<< .
📲0148030349
📲0148030349
📲0148030349

#bridesmaid #tudunglabuh #instantshawllabuh #warda #tudunginstantinner #usrahfitrah #usrah #kenduri #bajupengantin #tudungpengantin #veil #malaysia #tutorialinstantshawl #laurainstant #innerlabuh #laurainstant #aurapengantin #instantshawl #shawllabuh #shawlpengantin #instantshawllabuh #selamatmalam #malaysia #sabahsarawak #usrahdihati #ootdmuslimah

#MILauraInstant
LAURA INSTANT
MEDIUM | EXTRA LARGE |
.
Ukuran:
Medium: 2m x 0.7m
Extra large: 2m x 0.9m
Purdah: 12" x 18"
_________________________________
CIRI-CIRI LAURA INSTANT
_______________________________
🔹Material Lycra cotton & Chiffon Nasiji
🔹Lembut dan flowy
🔹Mudah bentuk
🔹Labuh depan dan belakang
🔹Jahitan baby seam
________________________________
KEISTIMEWAAN :
❣Berbentuk curve dihujung Laura instant
❣Lembut dan kemas
❣Tidak mudah kedut dan senang bentuk
❣Direka utk nampak pipi lebih kecil dengan flare di 2nd loop muka
❣Tidak melekap di muka dan tidak panas!
❣Kelabuhan yang maksimum sehingga saiz XL!
======
HARGA (tidak termasuk pos)
======
Medium RM55
Extra large RM59
Purdah add on RM10
======
>>>CARA ORDER<<< .
📲0148030349
📲0148030349
📲0148030349

#bridesmaid #tudunglabuh #instantshawllabuh #warda #tudunginstantinner #usrahfitrah #usrah #kenduri #bajupengantin #tudungpengantin #veil #malaysia #tutorialinstantshawl #laurainstant #innerlabuh #laurainstant #aurapengantin #instantshawl #shawllabuh #shawlpengantin #instantshawllabuh #selamatmalam #malaysia #sabahsarawak #usrahdihati #ootdmuslimah

#MILauraInstant
LAURA INSTANT
MEDIUM | EXTRA LARGE |
.
Ukuran:
Medium: 2m x 0.7m
Extra large: 2m x 0.9m
Purdah: 12" x 18"
_________________________________
CIRI-CIRI LAURA INSTANT
_______________________________
🔹Material Lycra cotton & Chiffon Nasiji
🔹Lembut dan flowy
🔹Mudah bentuk
🔹Labuh depan dan belakang
🔹Jahitan baby seam
________________________________
KEISTIMEWAAN :
❣Berbentuk curve dihujung Laura instant
❣Lembut dan kemas
❣Tidak mudah kedut dan senang bentuk
❣Direka utk nampak pipi lebih kecil dengan flare di 2nd loop muka
❣Tidak melekap di muka dan tidak panas!
❣Kelabuhan yang maksimum sehingga saiz XL!
======
HARGA (tidak termasuk pos)
======
Medium RM55
Extra large RM59
Purdah add on RM10
======
>>>CARA ORDER<<< .
📲0148030349
📲0148030349
📲0148030349

#bridesmaid #tudunglabuh #instantshawllabuh #warda #tudunginstantinner #usrahfitrah #usrah #kenduri #bajupengantin #tudungpengantin #veil #malaysia #tutorialinstantshawl #laurainstant #innerlabuh #laurainstant #aurapengantin #instantshawl #shawllabuh #shawlpengantin #instantshawllabuh #selamatmalam #malaysia #sabahsarawak #usrahdihati #ootdmuslimah

#MILauraInstant
LAURA INSTANT
MEDIUM | EXTRA LARGE |
.
Ukuran:
Medium: 2m x 0.7m
Extra large: 2m x 0.9m
Purdah: 12" x 18"
_________________________________
CIRI-CIRI LAURA INSTANT
_______________________________
🔹Material Lycra cotton & Chiffon Nasiji
🔹Lembut dan flowy
🔹Mudah bentuk
🔹Labuh depan dan belakang
🔹Jahitan baby seam
________________________________
KEISTIMEWAAN :
❣Berbentuk curve dihujung Laura instant
❣Lembut dan kemas
❣Tidak mudah kedut dan senang bentuk
❣Direka utk nampak pipi lebih kecil dengan flare di 2nd loop muka
❣Tidak melekap di muka dan tidak panas!
❣Kelabuhan yang maksimum sehingga saiz XL!
======
HARGA (tidak termasuk pos)
======
Medium RM55
Extra large RM59
Purdah add on RM10
======
>>>CARA ORDER<<< .
📲0148030349
📲0148030349
📲0148030349

#bridesmaid #tudunglabuh #instantshawllabuh #warda #tudunginstantinner #usrahfitrah #usrah #kenduri #bajupengantin #tudungpengantin #veil #malaysia #tutorialinstantshawl #laurainstant #innerlabuh #laurainstant #aurapengantin #instantshawl #shawllabuh #shawlpengantin #instantshawllabuh #selamatmalam #malaysia #sabahsarawak #usrahdihati #ootdmuslimah

#MILauraInstant
LAURA INSTANT
MEDIUM | EXTRA LARGE |
.
Ukuran:
Medium: 2m x 0.7m
Extra large: 2m x 0.9m
Purdah: 12" x 18"
_________________________________
CIRI-CIRI LAURA INSTANT
_______________________________
🔹Material Lycra cotton & Chiffon Nasiji
🔹Lembut dan flowy
🔹Mudah bentuk
🔹Labuh depan dan belakang
🔹Jahitan baby seam
________________________________
KEISTIMEWAAN :
❣Berbentuk curve dihujung Laura instant
❣Lembut dan kemas
❣Tidak mudah kedut dan senang bentuk
❣Direka utk nampak pipi lebih kecil dengan flare di 2nd loop muka
❣Tidak melekap di muka dan tidak panas!
❣Kelabuhan yang maksimum sehingga saiz XL!
======
HARGA (tidak termasuk pos)
======
Medium RM55
Extra large RM59
Purdah add on RM10
======
>>>CARA ORDER<<< .
📲0148030349
📲0148030349
📲0148030349

#bridesmaid #tudunglabuh #instantshawllabuh #warda #tudunginstantinner #usrahfitrah #usrah #kenduri #bajupengantin #tudungpengantin #veil #malaysia #tutorialinstantshawl #laurainstant #innerlabuh #laurainstant #aurapengantin #instantshawl #shawllabuh #shawlpengantin #instantshawllabuh #selamatmalam #malaysia #sabahsarawak #usrahdihati #ootdmuslimah

Assalamualaikum bidadari semua. Mesti ada yg trtanya tanya kan bila sis nk buad giveaway. Iya dk??hehe. Okeyh uollz. Sis akn buad giveaway sebaik saja ada 9k followers ya. And. The best thing setiap bulan akan ada giveaway. Hadiah dia tk semestinya tudung ya. Jadi. Korang wajib stay tuned di ig sis and turn on noti. WAJIB TAU

#bazaarpaknil #korean #swapreviewforfree #bawallabuh #bawal60 #pemborongtudung #giveaway #pemborong #agentsahbynaa #bawalcrepe #bawalglitter #bawalcorak #moca #uia #usim #daie #usrah #bawalsaudia #trending #viral #bidang60 #hijab #runningman #meletop #islam #murah #chiffon55 #throwbacks #chiffon60 #bawalmurahmalaysia

Cari #tshirtmuslimah #designmenarik pada #hargamampumilik ?
Jom tengok tshirt muslimah kami, 💕 potongan longgar dan labuh menutup punggung
💕 detail boleh rujuk di gambar
💕 detail ukuran rujuk di #ukurantshirtgayatrendy
💕COD #paritraja, #johor, tempat lain kami segera poslaju 💕jaminan boleh TUKAR SAIZ atau REFUND 💕 ---> beminat nak oder?

www.wasap.my/60105769594
www.wasap.my/60105769594
www.wasap.my/60105769594

jom follow page saya @gayatrendy

#tshirtmuslimahmurah
#bajumuslimah
#cotton
#blouse
#tudung
#saizbesar
#cutisekolah
#riadah
#jalanjalan
#familyday
#balikkampung
#selesa
#uniform
#istiqamah
#kuliah
#usrah
#hijrah
#ootd
#yes

Cari #tshirtmuslimah #designmenarik pada #hargamampumilik ?
Jom tengok tshirt muslimah kami, 💕 potongan longgar dan labuh menutup punggung
💕 detail boleh rujuk di gambar
💕 detail ukuran rujuk di #ukurantshirtgayatrendy
💕COD #paritraja, #johor, tempat lain kami segera poslaju 💕jaminan boleh TUKAR SAIZ atau REFUND 💕 ---> beminat nak oder?

www.wasap.my/60105769594
www.wasap.my/60105769594
www.wasap.my/60105769594

jom follow page saya @gayatrendy

#tshirtmuslimahmurah
#bajumuslimah
#cotton
#blouse
#tudung
#saizbesar
#cutisekolah
#riadah
#jalanjalan
#familyday
#balikkampung
#selesa
#uniform
#istiqamah
#kuliah
#usrah
#hijrah
#ootd
#yes

Cari #tshirtmuslimah #designmenarik pada #hargamampumilik ?
Jom tengok tshirt muslimah kami, 💕 potongan longgar dan labuh menutup punggung
💕 detail boleh rujuk di gambar
💕 detail ukuran rujuk di #ukurantshirtgayatrendy
💕COD #paritraja, #johor, tempat lain kami segera poslaju 💕jaminan boleh TUKAR SAIZ atau REFUND 💕 ---> beminat nak oder?

www.wasap.my/60105769594
www.wasap.my/60105769594
www.wasap.my/60105769594

jom follow page saya @gayatrendy

#tshirtmuslimahmurah
#bajumuslimah
#cotton
#blouse
#tudung
#saizbesar
#cutisekolah
#riadah
#jalanjalan
#familyday
#balikkampung
#selesa
#uniform
#istiqamah
#kuliah
#usrah
#hijrah
#ootd
#yes

IKUT JA APA YANG ALLAH SURUH

Nak jadi baik.Mula-mula terpaksa buat apa yang Allah suruh belum ada di hati.Tidak akan sempurna kita manusia.
Itu sahaja caranya supaya tidak tersesat jalan.#reminder #usrah #muhasabah #diri #dakwahsantai

Terima kasih atas segala pkongsian ilmu tips dan sebagainya💕 best memories in 2017🌸 semoga dapat jumpa lagi buat mse akn dtg insya Allah🍃 -almuhibbincrew🍃

#dai #kem #dakwah #almuhibbin #islam #love #tv3 #fasilitator #dainiezal #thebest #pmb #miss #usrah #tarbiah #deep #ayat #motivasi

Assalamualaikum & Salam Jumaat 😘
.

Semoga bermanfaat. Zura sibuk sikit sekarang jaga anak. Harraz tak berapa sihat seminggu ni. Lagilah dia memerap mama dia je. Nak pegang hp pun susah 🌚
.
.

Doakan Muhammad Harraz Arsyad cepat sembuh ye. Terima kasih. Semoga Allah membalas segala kebaikan kalian. 🙏😘
.
.

#mutiarakata #muhasabahdiri #auditdiri #profmuhaya #positif #doa #inspiration #motivation #positivevibes #switch #nakubahhidup #salamjumaat #mujahidah #dakwah #tarbiah #usrah #Doayangbaikbaik #likeforlike #resultmatters #moneymagnet #like4like #syukurselalu #setiapmasabernilai #kitaOK #notetoself

🔊 MUSLIMAH HOODIES UNTUK WANITA COMEL 🔊
.
👐 JOM GRAB HARGA PROMO + FREE GIFT 👐
.
💞 SWEATER MUSLIMAH 💞
🍃 Potongan labuh dan longgar
🍃 Kain tebal, selesa dipakai dalam cuaca sejuk
🍃 Pelbagai saiz dari XS - 5XL (tak perlu risau saiz badan anda 😉)
🍃 Sesuai utk wanita bekerjaya, kaki travel, student ke kuliah atau menunggang motosikal mahupun ibu yang dalam tempoh berpantang.
.
🔊 Dapatkan HARI INI JUGA
🍂 Ada ready STOK
🍂 Jaminan 7 hari pemulangan wang.
🍂 Ada 5 pilihan warna untuk dipilih.
👐 Nak tengok warna lain ?
📲 Whatsapp ke 0172409416
.
#sweater #sweaterhood #sweatermuslimahhood #sweatermuslimahhoodies #hoodiemuslimah #sweatermuslimah #tshirtmuslimah #tshirt #jaketmuslimah #muslimah #muslimahfashion #muslimahcloting #muslimahstyle #hijabmuslimah #muslimahhijab #muslimahwear #bajumuslimah #usrah #usrahsantai #pakaianmuslimah #muslimahmalaysia #menutupaurat #aurat #igshoppingmalaysia #instashopmalaysia #instashopmalaysia

Dari Abu Sa'id Al Khudri r.a berkata : "Siapa yang melihat kemungkaran maka ubahlah dengan tangannya, jika tidak mampu maka ubahlah dengan lisannya, jika tidak mampu maka (tolaklah) dengan hatinya dan hal tersebut adalah selemah-lemahnya iman."
.
.
.
Menurut cara Islam, ada 5 langkah bagaimana hendak menegur kesalahan orang lain...
1)Memberi kesedaran - membantu seseorang itu sedar akan kesan buruk yang berlaku jika dia tetap melakukan kesalahan itu.

2)Menyampaikan nasihat - memberi nasihat memang perlu sekiranya seseorang itu melihat orang lain melakukan kesalahan.

3)Peringatan keras/kecam - sekiranya nasihat secara lisan tidak berkesan, memberi kecaman hanya jika tiada cara lain dan jika nasihat secara halus tidak dapat mempengaruhi si pelaku kesalahan.

4) Dengan kekuatan/tangan - hukuman secara memukul hanya dilakukan mengikut keperluan dan tidak berlebihan.

5) Doa untuk orang itu - sekiranya menasihati secara lisan, kecaman dan memukul tidak berjaya, cara terakhir adalah dgn mendoa kepada Allah untuk kebaikan orang itu, sesungguhnya Allah s.w.t itu Maha Pengampun.
.
.
.
Credit to : @nrlakmal_cwar @ndhrhmsy @prncssnabila_ @mejuue @hanim_hnr
#ICUniten2017 #klipvideo #videoislamik #LIFE #usrah #ukhuwah #sistersqowiey

Assalamualaikum semua. Esk last day payment ya untuk posting isnin nanti. Ahad close order. Then isnin lepas pos baru open order semula. Jadi kalau korang nak order skrg masih sempat ya. Mcm mana nk order?? Klik je link kat bio tu. Atau kalau nk dm pun boleh je. 😊💜 #bazaarpaknil #korean #swapreviewforfree #bawallabuh #bawal60 #pemborongtudung #giveaway #pemborong #agentsahbynaa #bawalcrepe #bawalglitter #bawalcorak #moca #uia #usim #daie #usrah #bawalsaudia #trending #viral #bidang60 #hijab #runningman #meletop #islam #murah #chiffon55 #throwbacks #chiffon60 #bawalmurahmalaysia

#FedbackSweaterMuslimahQiyla
.
.
.

DARI MEKAH.🔲🔲
.
Anda masih tercari- cari sehelai sweater ?
Kami ada sweater best untuk anda.
🎗➰Potongan labuh dan longgar
🎗️ ➰Kain berkualiti tahan lebih lama
🎗️ ➰Saiz besar sehingga 5XL.
.
❗Harga special untuk anda ❗
.
Normal Price RM179.
Harga Promosi HARI INI : RM129 sehelai
Beli 2 helai cuma RM209 (untuk 2 helai)
.
.
Whatsapp saya sekarang. Just klik link di bawah 👇👇👇
www.wasap.my/60172409416
.
#sweater #sweaterhood #sweatermuslimahhood #sweatermuslimahhoodies #sweatermuslimahqaiyla #sweatermuslimah #tshirtmuslimah #jaketmuslimah #muslimah #muslimahfashion #muslimahcloting #muslimahstyle #hijabmuslimah #muslimahhijab #muslimahwear #bajumuslimah #usrah #usrahsantai #pakaianmuslimah #muslimahmalaysia #menutupaurat #aurat #igshoppingmalaysia #instashopmalaysia #instashopmalaysia

YEAR END SALE !!! 🌹BAWAL TURKEY FANA by LUJINA SCARF🌹
.
✔️ Bidang 60. (140cm x 140cm)
✔️ Tudung Bawal 4 segi.
✔️ Material mudah bentuk, premium cotton turkey.
✔️ Tidak licin.
.
✔️ Tidak jarang seperti bawal biasa (70-80% opacity)
✔️ Tak mudah kedut.
✔️ Minimal Ironing. Tidak Berbulu.
✔️ Cukup Labuh & mudah dipakai pelbagai gaya.
✔️ Sejuk dan amat selesa dipakai.
✔️ Material berkualiti tinggi
.
Beli 3 HELAI, Free gift + free postage
(Boleh Mix Design)
.
RM39 JE 😄
.
whatsapp 013-9869500
.
#lujinascarf #lujinanuin #lujinafana #fanabylujina teamcikgu #teamtudunglabuh #tudunglabuh #tudungikutsyariat #tudungcukupsyarat #tudunglabuhmurah #bawalturki #bawalmurah #bawallabuh #ootd #potd #tudungbest #cikgusekolah #cikgusekolahrendah #ustazah #ustazahpilihan #ustazahtrending #ustazah #comel #niqab #usrah #teamusrah #niqabis #hijabi #hijabsters

🌺 TESTIMONI SWEATER MUSLIMAH 🌺
.
👐 JOM GRAB HARGA PROMO + FREE GIFT 👐
.
💞 SWEATER MUSLIMAH 💞
🍃 Potongan labuh dan longgar
🍃 Kain tebal, selesa dipakai dalam cuaca sejuk
🍃 Pelbagai saiz dari XS - 5XL (tak perlu risau saiz badan anda 😉)
🍃 Sesuai utk wanita bekerjaya, kaki travel, student ke kuliah atau menunggang motosikal mahupun ibu yang dalam tempoh berpantang.
.
🔊 Dapatkan HARI INI JUGA
🍂 Ada ready STOK
🍂 Jaminan 7 hari pemulangan wang.
🍂 Ada 5 pilihan warna untuk dipilih.
👐 Nak tengok warna lain ?
📲 Whatsapp ke 0172189645
http://fatin.sendmsg.me/
.
#sweater #sweaterhood #sweatermuslimahhood #sweatermuslimahhoodies #hoodiemuslimah #sweatermuslimah #tshirtmuslimah #tshirt #jaketmuslimah #muslimah #muslimahfashion #muslimahcloting #muslimahstyle #hijabmuslimah #muslimahhijab #muslimahwear #bajumuslimah #usrah #usrahsantai #pakaianmuslimah #muslimahmalaysia #menutupaurat #aurat #igshoppingmalaysia #instashopmalaysia #instashopmalaysia

_
#assalamualaikum follow @handsockrocksox
@handsockrocksox
@handsockrocksox
_
Bismillahirrahmanirrahim
_
"Ya Allah, aku berlindung pada-Mu dari rasa sedih dan gelisah dan aku berlindung pada-Mu dari sikap pengecut dan bakhil dan aku berlindung pada-Mu dari cengkaman hutang dan penindasan orang"
_
Amiinn
_
#TheNewWarda 💙
_
_
_
_
_
#handsock #handsocks
#handsockpremium #rockhandsock #muslimah #Islam #ustaz #uiam #handsockeksklusif #handsocklycra #daipendakwahnusantara #Usrah #stongan #handsockjejari #borong #KualaLumpur #handsockmuslimah #pintudung #tudungbawal #tudunginstant #innerberdagu #tvalhijrah #handsockmuslimah #RockSox #purdah #jubah

Reset semula tujuan hidup kita untuk dapatkan redha Allah swt. Bukan penghargaan manusia semata-mata. .
.
.
Jangan lupa taq sahabat baik anda 😄
.
.
.
.
.
.
.
.
#mazayaexclusive #quotes #mazayaquotes #tazkirah #usrah

Erina Kurung Syarie

RM139 FREE POSTAGE
COMBO 3PCS RM360 FREE POSTAGE

Material Exclusive Dubai Como Crepe

Hidden Pocket Both Side

7 Colours
Wudhu & BF Friendly

Whatsapp 0137778461.Pls click link in our profile to order

#bajukurung
#sayajual
#hijabista
#ootdmalaysia
#muslimah
#neelofa
#pleatedtop
#blousemuslimah
#jubah
#igersmy
#khimar
#bazarpaknil
#bawalorganza
#kurungsaree
#fathialatiff
#usrah
#cullotes
#kurungmoden
#gengusrah
#bajukurung
#zarainspired
#tudunglabuh
#sareekurung
#peplumsaree
#fazura
#fattahamin
#fattzura

Erina Kurung Syarie

RM139 FREE POSTAGE
COMBO 3PCS RM360 FREE POSTAGE

Material Exclusive Dubai Como Crepe

Hidden Pocket Both Side

7 Colours
Wudhu & BF Friendly

Whatsapp 0137778461.Pls click link in our profile to order

#bajukurung
#sayajual
#hijabista
#ootdmalaysia
#muslimah
#neelofa
#pleatedtop
#blousemuslimah
#jubah
#igersmy
#khimar
#bazarpaknil
#bawalorganza
#kurungsaree
#fathialatiff
#usrah
#cullotes
#kurungmoden
#gengusrah
#bajukurung
#zarainspired
#tudunglabuh
#sareekurung
#peplumsaree
#fazura
#fattahamin
#fattzura

Seronoknya diskusi ilmiah. Walau penat fizikal tetapi ia menjadi jamahan akal yang semakin kehausan #usrah #islamdanmelayu

#Usrah tunjang tarbiah
#Falahiah madrasah tarbiah
#Falahiah destinasi hidayah

Alhamdulillah ramai yg dah tak sabar ..💖
.

Best Niqab hanim ni. Selesa sangat bila pakai..
. .
🌹MADE with LOVE only in MALAYSIA🌹
.

PM kak Bie jika ingin tahu lebih detail 😊
Whatsapp 👇🏻
www.wasap.my/60122697706
.

Click sini Klau nak tengok TESTIMONI BEST #niqabbieempire 👉🏻 #testimoniniqabbieempire
.

#niqab #niqabi #niqabmalaysia #sayajualniqab #niqabbieempire #halfpurdahfarisha #bieempire #usrah #usrahsantai
#terapiinstagram

Most Popular Instagram Hashtags