[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#unsignedsinger

3740 posts

TOP POSTS

My 🎶 song "Forget it in a Day"
Music 📺 video ⬇️
YouTube.com/nicholasmegalis 🍝 🦋💀❤️Download the song on iTunes 👂 ⬇️
Link in bio!! Ahhhh!!!!!
⬇️
PLZ TAG A FRIEND WHO LIKES GOOD MUSIC.

MY DAUGHTER @LADYMEGALIS IS A FLAWLESS INCREDIBLE BEAUTIFUL MINIATURE QUEEN AND IF YOU DISAGREE, BLOCK ME. #singeveryday #day172

"Eastern Body". An original song by me. #day43 of my challenge to #singeveryday for a whole year. Lmk what you think in the comments below! ❤️

Making the music in the studio with my boy Conway Half Rhymes

TGIF! Hope everybody has a blessed weekend

No legend. No story.

MOST RECENT

The bro @portugalboy617 Flexin 💪🏾💪🏾💪🏾🏆🏆On em to the new hit single “CINEMA” that’s BUZZING IN THE STREETS.🔥🔥🔥🔥SEND THEM VIDEOS TO MY DM📥📥 #YH #CINEMA #PANDORA #unsignedhype #unsignedsinger #defjam #qualitycontrol #300records #atlantadjs #indieartist #singersongwriter #pop #newyork #boston #miami #florida #newjersey #detriot #mississippi #georgia #unsignedsinger #repost

There’s a Villa in my mind. I promise you there is peace in mine, and there’s room for you, in my Villa.

I’ve listened to it more than twenty times😂 anyways, Sidelines is out now I hope you all love it!! Let me know what you think about it!❤️❤️❤️ #sidelines #newsong #newsingle #single #song #mysong #myfirstsingle #followme #love #happy #music #musician #maiya #maiya_music #followme #yay #thankyousomuch #upandcomingsinger #unsignedartist #unsignedsinger #undiscoveredsinger #undiscoveredartist #upandcomingartist

Supporting all the way from the Hometown BOSTON the day one broski @dufflebagtrappy GETTIN LIT TO THAT “CINEMA” JOINT... 💪🏾💪🏾💪🏾🔥🔥🔥 it’s going crazy right now‼️‼️‼️‼️ Also go check out brah music.. Trust we like 1995-96 Bulls 🏆🏆🏆 #indieartist #atlantadjs #atlantadj #unsignedhype #boston #unsignedhype #unsignedsinger #defjam #universalstudios #motownrecords #qualitycontrol #islanddefjam #epicrecords #sonyrecords

©copyrightfebroniamikhaeil2017
This is song number 5/5 today I think... Or 5/6...
Every artist, every singer, songwriter has their own way, they tell it in their songs.
This one's called : I'll give you hell
This is like my fifth song to write today..
I'm on a roll writing all these.... #rap #rnb #track #songwriting #songlyrics #lyricst #lyricswriting #songwriter #singersongwriter #newlyrics #newmusic #musicproduction #musicproducer #unsignedtalent #unsignedartist #worldwide #global #international #unsigned #unsignedmusic #djs #musicpromo #unsignedsinger 🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶❤❤❤❤❤❤
Cheers guys 😁😁😁😁😁😁😁😁
@matchupmusic @mikelisanti @machinewulf @jamesmakan @maxx_play_dj @matt_3114 @musicmarketingguru @septiengroup @duke_biggz @djknickg @djkurupt @isjsnmusic @iakopomusic @indienation14 @indienation @indiemusicreviewer @neverland_music_retreats @fiyamusic @fiya_platform @bornsincere.divinenautica @the_real_lil_phantom_ @redlabelrecords @monsterzmusiclab @50djs50states.com_alabama @50djs50states @50djs50states.com_georgia @50djs50states.com_florida @treyrmusic @thegayngster @neoneomusic @jessedanieledwards @officiallyjp_ @shuttlerecords @bentleyrecordsred @bentleyrecords @giftedvoices @singer_songwriter_talents @songwritercity @americansongwritermagazine @singersongwriterblog @songwritingmagazine @songwritersundays @intlsongcomp @songwriting_and_singing @songwritingcomp @songwritersandartists_lounge @thesongwritingschool @berkleeswd

Original Bands, Solo Artists, Cover/Function Bands, Producers, Music Venues, Music Management! Want to attract more FANS and CLIENTS on AUTOPILOT while you work? Start by downloading my ACCLAIMED & FREE 10 min daily strategy.Check the testimonials from other IG’ers here on my profile(you’ll find them further down the page) then click the LINK in my BIO, pop your email in and i will send it to you for FREE! Yes FREE!

©copyrightfebroniamikhaeil2017
Every artist, singer, songwriter has their own way, they tell their stories in the music that they play... Got alot of shit to say.. Brand new shit... Rap that shit..
Write it all about that ex bitch...
Cheers u lil shit... No clue what to call this newbee too..
Soo many songs about old boos...
Cheers to the next new boo... I'mma write songs about you!!! .
Writing more songs.. Coming along the way..
#rap #rnb #track #songwriting #songlyrics #lyricst #lyricswriting #songwriter #singersongwriter #newlyrics #newmusic #musicproduction #musicproducer #unsignedtalent #unsignedartist #worldwide #global #international #unsigned #unsignedmusic #djs #musicpromo #unsignedsinger 🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶❤❤❤❤❤❤
Cheers guys 😁😁😁😁😁😁😁😁
@matchupmusic @mikelisanti @machinewulf @jamesmakan @maxx_play_dj @matt_3114 @musicmarketingguru @septiengroup @duke_biggz @djknickg @djkurupt @isjsnmusic @iakopomusic @indienation14 @indienation @indiemusicreviewer @neverland_music_retreats @fiyamusic @fiya_platform @bornsincere.divinenautica @the_real_lil_phantom_ @redlabelrecords @monsterzmusiclab @50djs50states.com_alabama @50djs50states @50djs50states.com_georgia @50djs50states.com_florida @treyrmusic @thegayngster @neoneomusic @jessedanieledwards @officiallyjp_ @shuttlerecords @bentleyrecordsred @bentleyrecords

Making the music in the studio with my boy Conway Half Rhymes

Happy Birthday, TKellz! ❤️ can’t wait for TK2 •
📀: “Coffee” by @ToriKelly
🎥: Crystal Ng

There's gon' be some stuff you gon' see
that's gon' make it hard to smile in the future.
But through whatever you see,
through all the rain and the pain,
you gotta keep your sense of humor.
You gotta be able to smile through all this bullshit. Remember that. - #Tupac #Tupacquotes

Listen to CYCLE by Ella René #np on #SoundCloud. Link in bio!
https://soundcloud.com/ellarenemusic/sets/cycle-1

That Old Skool Sauce 💦
Pops dripping, deffo get my fashion sense from him 😜 (his shorts aren't purple they're white it's the old ass camera😂) #fashion #90sfashion #90s #music #unsignedsinger #unsignedrapper #unsignedartist #musician

Lyric triggers:Musicians do you sometimes use these? DOUBLE TAP if you do or have had to at some point.Had this onstage with me the other night. It’s one of my biggest dreads getting up onstage and forgetting all my lyrics to my songs-especially if its been a while since i played an originals gig. Didnt want to put these on an ipad that would have been an eyesore...so wrote the first line of each song part that i had trouble remembering that day to trigger my memory and hid it behind the foldback speaker alongside my setlist for only my viewing! Will be fine for next gig as this one came at short notice.Im only human!

Have you downloaded my FREE preview track from my 2018 album “The Promise” yet? Get “Feel Something” HERE: www.alexharrisfreebie.uk

Just bought this bad boy to grow my promo/sales skills! Heard amazing things about this book!

"ill flow freestyle" off "The SwavyEP" on my SoundCloud go listen and repost 🔑🔥 #undergroundhiphop #unsignedrapper #unsignedsinger

"Lesson learned" on my soundcloud @ tay swavy off my upcoming EP "The SwavyEP" go check it out💯💯👂🏾👂🏾👂🏾👂🏾 building a team for a MAJOR push the end of 2017 and all of 2018 time is money and I have no more to waste 💯 #unsignedmusic #undergroundhiphop #unsignedsinger

🔽YOU GOTTA READ THIS🔽
_______________________________________
@zedd #staycover #stay #zeddfans
THANK YOU FOR TAKING TIME OUT OF YOUR BUSY DAY TO CLICK PLAY!

🎤🎹🎼PLEASE FEEL FREE TO TAG YOURSELF DOWN BELOW I LOVE HEARING NEW TALENT👌


1.Check out my description box⛔️Subscribe❤️🙏


🎟LET ME KNOW WHAT YOU THINK IN THE COMMENTS


THANK YOU!!!!
@topvocalist @upvoices @theskillfulvoice @wowmusicians
#socialmedia #marketing #creative #media #entertainment #musicindustry #music #musician #musicislife #follow #like #losangeles #lamusic #atlmusic #graphics #photography #model #brand #singersongwriter #producer #art #media #instagram #instagood #instadaily #instamusic #upvoices #thevoice

Want to grow your online following while you rehearse? Click the Link in my BIO to get started! Remembering back to a 2013 rehearsal with my drummer @phillipgroves

Ayyye everyone 💪🏾💪🏾 this Record is going crazy🔥🎶🎶🎼 “Cinema” is available on the top music sites... @tidal @applemusic @pandora etc... Support the record by streaming and adding to your play list... Also sign up on Mikeanthonii.com to get an exclusive Download... 💯💯💯 #indieartist #unsignedhype #unsignedsinger #model #mtv #singer #songwriter #dancer #model #blackmagic #worldtour #drake #chrisbrown #cardib #migos #joebudden

@theetynishakeli #iwishedyoulovedme #cover #unsignedsinger #songwriter ignore the knocking in the background lol

2 sisters, 2 different personalities 🤣❤️

Look at that grin 😁 Being a big ole smiley dork at this years Ride High charity Christmas market.

Roachford setlist

Setlist from my #Roachford gig

Unsigned musicians...Want FREE value?Download my FREE IG 10 min daily strategy.Look at the testimonials on my insta of people who have already downloaded it.Then CLICK Link in Bio, pop in your email and click SEND.You’ll get an email with the link to download it.😉More shots from the #roachford gig the other night. Shot by Vannin Photos.

Anyone not busy this coming Friday come down and support me for the Glastonbudget audition!!!! Will be a great night! Bring friends✌️ #Glastonbudget #eastmidlands #musicfestival #theshed #musicvenue #leicester #glastonbudget2017 #glastonbudgetaudition #musician #performer #singer #singersongwriter #leicestermusicscene #unsignedartist #unsignedmusic #unsignedtalent #unsignedsinger

STREAM “Cinema” Now on all digital platforms... @spotify @applemusic @itunes @tidal etc.. Trust me This record by Mikeanthonii is going CRAZY right now‼️‼️‼️ Don’t be the last to get on the wave... be the FIRST... #rnbworldwide #mtv #model #unsignedsinger #unsignedhype #spotify #applemusic #tidal #indieartist #indiemusic #RadioPushersTV

#Repost @febronia_feebz_1 (@get_repost)
・・・
This is some fucking lit shit y'all ever heard..
Fellas.. Bit turned up for y'all.. A lil rap for y'all.. Craziest shit to ever write.. Fuck it. I wrote it.. I had to write this shit down.. Had to share it with y'all... Crazy mofos.. Booom Bitches...
I'm on fire.. Lit.. Turnt up.. Writing this shit.. Someone gimme a blunt n lite this shit.. N like my shit.. All up in this bitch.. 🖊🖊🖊🖊🖊🖊🖊🖊🎤 I'm drinking on the henney... Someone gimme a fuckin penny.... #rap #rnb #track #songwriting #songlyrics #lyricst #lyricswriting #songwriter #singersongwriter #newlyrics #newmusic #musicproduction #musicproducer #unsignedtalent #unsignedartist #worldwide #global #international #unsigned #unsignedmusic #djs #musicpromo #unsignedsinger 🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶
Cheers guys 😁😁😁😁😁😁😁😁
@matchupmusic @mikelisanti @machinewulf @jamesmakan @maxx_play_dj @matt_3114 @musicmarketingguru @septiengroup @duke_biggz @djknickg @djkurupt @isjsnmusic @iakopomusic @indienation14 @indienation @indiemusicreviewer @neverland_music_retreats @fiyamusic @fiya_platform @bornsincere.divinenautica @the_real_lil_phantom_ @redlabelrecords @monsterzmusiclab @50djs50states.com_alabama @50djs50states @50djs50states.com_georgia @50djs50states.com_florida @treyrmusic @thegayngster @neoneomusic @jessedanieledwards @officiallyjp_ @shuttlerecords @bentleyrecordsred @bentleyrecords

This is some fucking lit shit y'all ever heard..
Fellas.. Bit turned up for y'all.. A lil rap for y'all.. Craziest shit to ever write.. Fuck it. I wrote it.. I had to write this shit down.. Had to share it with y'all... Crazy mofos.. Booom Bitches...
I'm on fire.. Lit.. Turnt up.. Writing this shit.. Someone gimme a blunt n lite this shit.. N like my shit.. All up in this bitch.. 🖊🖊🖊🖊🖊🖊🖊🖊🎤 I'm drinking on the henney... Someone gimme a fuckin penny....
This one's called up in here... #rap #rnb #track #songwriting #songlyrics #lyricst #lyricswriting #songwriter #singersongwriter #newlyrics #newmusic #musicproduction #musicproducer #unsignedtalent #unsignedartist #worldwide #global #international #unsigned #unsignedmusic #djs #musicpromo #unsignedsinger 🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶❤❤❤❤❤❤
Cheers guys 😁😁😁😁😁😁😁😁
@matchupmusic @mikelisanti @machinewulf @jamesmakan @maxx_play_dj @matt_3114 @musicmarketingguru @septiengroup @duke_biggz @djknickg @djkurupt @isjsnmusic @iakopomusic @indienation14 @indienation @indiemusicreviewer @neverland_music_retreats @fiyamusic @fiya_platform @bornsincere.divinenautica @the_real_lil_phantom_ @redlabelrecords @monsterzmusiclab @50djs50states.com_alabama @50djs50states @50djs50states.com_georgia @50djs50states.com_florida @treyrmusic @thegayngster @neoneomusic @jessedanieledwards @officiallyjp_ @shuttlerecords @bentleyrecordsred @bentleyrecords

Here's a little something something fellas.. Ladies and gents..
It's feebz on the track..
What do you have to say about that..
Yeah.. I'm all that.. Coz I'm cool like that..
So drink up.. Cheer up.. Heads up.. Getcha cake up... And head out.. 🖊🖊🖊🖊🖊🖊🖊
Soo many haters out there.. Over there.. Look at them over there.. Look at me now.. See ya later now... I'm out of this town now.. Catch ya later now.. 🖊🖊🖊🖊🖊🖊🖊🖊🖊🖊🎤
#rap #rnb #track #songwriting #songlyrics #lyricst #lyricswriting #songwriter #singersongwriter #newlyrics #newmusic #musicproduction #musicproducer #unsignedtalent #unsignedartist #worldwide #global #international #unsigned #unsignedmusic #djs #musicpromo #unsignedsinger 🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶
Cheers guys 😁😁😁😁😁😁😁😁
@matchupmusic @mikelisanti @machinewulf @jamesmakan @maxx_play_dj @matt_3114 @musicmarketingguru @septiengroup @duke_biggz @djknickg @djkurupt @isjsnmusic @iakopomusic @indienation14 @indienation @indiemusicreviewer @neverland_music_retreats @fiyamusic @fiya_platform @bornsincere.divinenautica @the_real_lil_phantom_ @redlabelrecords @monsterzmusiclab @50djs50states.com_alabama @50djs50states @50djs50states.com_georgia @50djs50states.com_florida @treyrmusic @thegayngster @neoneomusic @jessedanieledwards @officiallyjp_ @shuttlerecords @bentleyrecordsred @bentleyrecords

DOUBLE TAP & FOLLOW if you like my cake😊🎂-made by our close family friend @butterfingerscakes
Sorry i’ve not been as active on here as much as I normally am...had my 40th birthday🔥🎈🎉 on Saturday-had an excellent time!y

I ain't playin now ... "For my city coming 🔜🔜🔜🔜 #unsignedartist #unsignedrapper #unsignedsinger #talent

•Deep In Thought•

Toasting to the end of a good week🙌🏾 let the good vibes roll into next week😜 #happysunday
#newmusic #unsignedsinger #unsignedrapper #unsignedartist #music

@soulrevivalkc and @shecansing33 put the “soul” in2 “Sunday Soul”. Go 2 their profiles and buy their new single, “Fall in Love” .
.
😊💜🎶
.
.
.
#supportrealmusic #growyourlisteners .
.
.
Repost: @ddotprofessor, “Fall in Love”, produced by myself with @soulrevivalkc. Purchase/stream this record on all digital music outlets today! Will get you dancing fa sho!
#Repost @derickpierre ・・・
“Fall In Love” by @soulrevivalkc ft @shecansing33 #rnb #livemusic #feelgoodmusic #soulrevival #soulful #indie #indiemusic #indieartist #indiesoul #singer #producer #duo
.
.
.
#listentothis #newmusic #newsingle #unsignedsinger #indiesoul

Had such a great time supporting @andrewroachford and @stephenroachford last Thursday. Thanks for letting me be your guest guys! Thanks to @garyvannin of Vannin Photos for the images and to @villagaiety for having me.

Had such a great time supporting @andrewroachford and @stephenroachford last Thursday😎🎤🎸. Here’s a clip of them playing my fave tune of theirs, UK chart hit “Only To Be With You”.💥 Thanks for letting me be your guest guys!😍

We did it friends!!!!! I reached my goal of 500 votes by the end of voting tomorrow! I am so incredibly thankful for everyone’s support, votes, and shares. While it’s no where near the lead, I’m keeping faith that this can help catch the jury’s attention for choosing the rest of the finalists. Please help me hold and amplify this intention, love you all❤️🙌✨🇸🇲 #NeonAnimal #ElectricJungle #TheFinalGrenade #eurovision #eurovision2018 #eurovisionsongcontest2018 #1in360 #1in360sanmarino #eurovisionsanmarino2018 #eurovisionsanmarino #escSanMarino #TheFinalGrenade #singersongwriter #singer #originalsong #aspiringsinger #aspiringartist #songwriter #unsignedsinger #unsignedartist #guitarcover #upcomingsinger #upcomingartist #newsinger #newartist #newartistalert #producer #musicproducer #electronicMusicproducer #lookingForAProducer #ineedaproducer

#Repost @mvndyrose with @instatoolsapp ・・・
Dusk Til Dawn ❤️ cover request by @arixmylonely (if you change username lmk. I get a lot of requests and write down the username at time of request)
.
.
.
.
.
.
#mandyrose #mvndyrose #musicartist #musician #musicproducer #singer #songwriter #unsignedartist #unsignedsinger #unsignedsongwriter #1minutecover

👂🏼 2 That! A real singer!
@ tatianademaria ‘s voice is crazy crisp and strong. Follow, like, support; repeat! .
. 😊💜🎶
.
.
#supportrealmusic #growyourlisteners .
.
From , Part 2: Studio break, I got sucked into some beloved Bragg
.
.
.
#indiesoul #indierock #unsignedsinger #acoustic #accapella #listentothis #womenrule #femalesinger #instamusic

Listen 2 this lovely live performance by @rogiers1 , then head over 2 his Bandcamp account and grab it 4 FREE! Do not sleep on this young man! .
.
😊💜🎶
.
.
#supportrealmusic #growyourlisteners .
. .
.
#repost 🎙📽So excited to share this live recording with you all!! I’ve always wanted to do one of these. My thanks to @cyphasessions @thomaskentwarburtonjr who made this possible & for everyone's love and support. Get thee over to Bandcamp and get your download 🎼🎹🎧🎤 #GRATIS #liverecording #rogiérs #rogiérsfibby #fibbymusic #cyphasessions #soul #jazz #singersongwriter #sade #blackmagic #blackmenmagic #rnb #vocals #barcelona #recordingartist #indieartist #iwanttoopenforlalah .
.
.

#listentothis #indiesoul #unsignedsinger #realmusic #realmusician #newsingle #livemusicrocks

Most Popular Instagram Hashtags