#uitmsabah

18 posts

TOP POSTS

abam2 & kakak2 suksis ๐Ÿ‘ฎ๐Ÿป๐Ÿ‘ฎ๐Ÿผโ€โ™€๏ธ#suksis #uitmsabah #jelajahhutan

Lepas ber'Khidmat'.. kami panjat Tambunan viewing point.. dapat tengok pemandangan seluruh bandar Tambunan.. Baru jumpa jam 7.30 pagi tadi, tapi kami dah macam family.. Tq Guys.. Selamat bercuti 5 bulan.. #SUKHIMM17
#UitmSabah

๐ŸŽณ๐ŸŽณ๐ŸŽณ๐ŸŽณ๐ŸŽณ
#jiwacakoi
#tourdeforce
#uitmsabah

Dinner tonight
#uitmsabah #mkdipac

Congratulation guys๐Ÿ˜Œ see u by next sem๐Ÿ˜Š #hsm223 #taekwondo #uitmsabah

Semua muka2 kegelian kena kacau ikan. kompom dengar suara2 nyaring berteriakan. hahaha
#uitmsabah #uitmjohor #luanti #tagal
#entrepreneurclub

๐ŸŒฟ #uitmjohor #uitmsabah

[SEHARI SAHAJA๐Ÿ˜ฑ]
.
.
Wow! Tahniah Wan dengan sehari sahaja dah dapat income sebanyak RM1475.43๐Ÿ˜ฑ๐Ÿคค. Sape yang nak bagi kat kita duit sebanyak tu dalam masa sehari kan, dengan #GammaNetwork lah korang boleh buat macam ni hehehe. .
.
Korang takkan taknak dapat income macam ni kot dalam masa sehari. Rugi kalau tak ambik tahu.
.
.
Kalau korang nak tahu macam mana nak dapatkan duit sebanyak tu dalam masa sehari korang boleh whatsapp saya. Jangan risau mesti akan dilayan. .
.
For business purpose:
Tengku Ajlanie
๐Ÿ“ž+60124956121 Whatsapp/Call
๐Ÿ“ž+60124956121 Whatsapp/Call
๐Ÿ“ž+60124956121 Whatsapp/Call
#Ajlanie๐Ÿค“
#BusinessSchoolClub
www.otcmarket.com
.

#GammaNetwork #BusinessSchoolClub #OnlineBusiness #JanaPendapatan #Gamma769 #ProRich769
#BusinessAcademy360
#DuitMasuk #UKM #UITm #uitmsabah #uitmpuncakalam #upmserdang

Princess and the bodyguard. ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
#JumaatAgung
#SibLCC
#uitmsabah

MOST RECENT

Latihan luar pelatih HBU (Tempur tanpa senjata-TTS) Semester 2 & semester 3 (degree)

#bukitbotak #komandersabah #batalionII #eaglewithpride #HBU #TTS #2k17 #sabah #forevercommander #uitmsabah

Latihan luar pelatih HBU (Tempur tanpa senjata-TTS) Semester 2 & semester 3 (degree)

#bukitbotak #komandersabah #batalionII #eaglewithpride #HBU #TTS #2k17 #sabah #forevercommander #uitmsabah

Latihan luar pelatih HBU (Tempur tanpa senjata-TTS) Semester 2 & semester 3 (degree)

#bukitbotak #komandersabah #batalionII #eaglewithpride #HBU #TTS #2k17 #sabah #forevercommander #uitmsabah

Latihan luar pelatih HBU (Tempur tanpa senjata-TTS) Semester 2 & semester 3 (degree)

#bukitbotak #komandersabah #batalionII #eaglewithpride #HBU #TTS #2k17 #sabah #forevercommander #uitmsabah

Latihan luar pelatih HBU (Tempur tanpa senjata-TTS) Semester 2 & semester 3 (degree)

#bukitbotak #komandersabah #batalionII #eaglewithpride #HBU #TTS #2k17 #sabah #forevercommander #uitmsabah

Latihan luar pelatih HBU (Tempur tanpa senjata-TTS) Semester 2 & semester 3 (degree)

#bukitbotak #komandersabah #batalionII #eaglewithpride #HBU #TTS #2k17 #sabah #forevercommander #uitmsabah

Nak berhenti merokok untuk hidup yang lebih sihat?

Jom! berhenti dengan Vivix.

Vivix membantu memperbaiki sel sel yang rosak akibat toksin rokok dan sifat antioksidan Vivix yang tinggi mampu memelihara sel sel yang baru supaya terus sihat.

Lebih banyak sel sihat lebih tinggi kualiti kehidupan kita! ๐Ÿ˜

Terdapat beribu-ribu jenis zat beracun di dalam asap rokok.

Rokok bukan setakat memudaratkan kesihatan diri sendiri tapi juga orang sekeliling kita.

Sayangi diri dan keluarga kita.

FEEDBACK_JersiTeamMurah ๐Ÿ”ฅ
Terimakasih memilih Legacy Printing Murah๐Ÿ‘
.
Team Order : SEGAMBUT B
Lebih lanjut watsapp direct : 0173749577

#jersisukan #jersiragbi #jersibajet #jersiborong #jersiteam #jersiteammurah #uitm #jersibola #jersifutsal #jersipasukan #jersithailand #jualonline #sayajual #uitmsabah #uniselians #uniselshahalam #Feedback7sTrading

FEEDBACK_JersiTeamMurah ๐Ÿ”ฅ
Terimakasih memilih Legacy Printing Murah๐Ÿ‘
.
Team Order : SEGAMBUT A
Lebih lanjut watsapp direct : 0173749577

#jersisukan #jersiragbi #jersibajet #jersiborong #jersiteam #jersiteammurah #uitm #jersibola #jersifutsal #jersipasukan #jersithailand #jualonline #sayajual #uitmsabah #uniselians #uniselshahalam #Feedback7sTrading

Sambil sambil mak draf info untuk entri blog hari ini, sempat lagi ajar hubby baca taugeh taugeh ๐ŸŽถ ni. Bolehlah praktis praktis sight reading mak. Okeh! Sambung balik.

Mau detoks? Jom lawat blog mak! Adalah juga info seciput pasal detoks ni. Semoga bermanfaat! ๐Ÿ˜˜

keyestory.blogspot.com

#shakleemalaysia #shakleesabah #shakleesarawak #shakleeranau #shakleekundasang #shakleelabuan #shakleekeningau #shakleetenom
#shakleetelupid #shakleetambunan #shakleskotamarudu #shakleekudat
#shakleepitas #shakleekunak #shakleekotabelud #shakleelawas #shakleesipitang #surirumah #pelajar #penganggur #sideincome #shakleetuaran #shakleebrunei #UMSSabah #UITMSabah #OUM #bazarpaknil #lofattah #tudung

Bagaimana Vivix Membantu Ketagihan Rokok?
.
Vivix mendetoxkan nikotin dari dalam darah, organ, otak, dan tempat lain.
Bila nikotin berkurangan, rasa ketagih pada nikotin pun hilang.
.
WhatsApp untuk order :
014 371 9339 (JacQueline)
.
#shakleemalaysia #shakleesabah #shakleesarawak #shakleeranau #shakleekundasang #shakleelabuan #shakleekeningau #shakleetenom
#shakleetelupid #shakleetambunan #shakleskotamarudu #shakleekudat
#shakleepitas #shakleekunak #shakleepapar #shakleekotabelud #shakleelawas #shakleesipitang #surirumah #pelajar #penganggur #sideincome #shakleetuaran #shakleebrunei #UMSSabah #UITMSabah #OUM #bazarpaknil #lofattah

follow this page in feedly

Most Popular Instagram Hashtags