[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#ubikunyit

14 posts

TOP POSTS

Bahan kedua dlm JAMU VHERB ➡UBI KUNYIT⬅
. 🤗Jom baca khasiat Ubi Kunyit dalam Jamu VHerb Nurraysa
⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵
.
👉 membantu mengurangkan sakit semasa haid 👉mengaktifkan metobalisme lemak dan membantu dalam menurunkan berat badan. 👉 membantu melancarkan aliran darah dalam badan sekaligus membuatkan badan tampil segar 👉 membantu proses penghadaman dan mengurangkan gas di dalam perut. 👉 bertindak sebagai antioksida iaitu melambatkan penuaan

#NurraysaBeauty
#JamuVHerbs
#UbiKunyit

Ubi goreng kunyit + milo temenin samtai sore sama kesayangan 💋


#ijestory#ubikunyit#santaisore

🌼JAMU VHERB🌼
.
Tahukah anda bagi wanita yang dah pernah bersalin ! .
Bila terasa sakit sangat di pinggang, adalah tanda peranakan sedikit turun, dan peranakan sedikit kembang. .
Amalkan 2 biji v herb Nurraysa ni insyaAllah keesokannya sakit hilang, badan rasa ringan . .
http://www.wasap.my/+60134431873
.
#nurraysa #vherb #bersalin #jamu #peranakan #badanringan #kembang #ubikunyit #akarkacipfatimah #sayajualnurraysa #bazarpaknil #bisnessonline #dropship #wanita #kesihatan #perapat

Pesan cemilan sore?
Dumai kota FREEONGKIR min 25rb ya guys.. Order via wa 085271892777. #Popia #popiagoreng #mpekmpek #kapalselam #ubikunyit #escincau #cadbury #anekajusbuah #telatela #telatahu #RMSKR #rumahmakanSKR

Salah satu bahan dalam V Herb adalah ubi kunyit@ ibu kunyit. .
.
Kunyit boleh membantu proses penghadaman dan mengurangkan 'gas' atau angin dalam perut. .
✔️ Juga boleh membantu masalah datang haid bulanan dan juga membantu meningkatkan pengeluaran sel darah merah
Elok digunakan dalam keadaan anemia atau kekurangan darah merah. .
✔️ Bagi masyarakat Melayu kunyit juga dimunum sebagai jamu terutamanya ibu selepas bersalin.
Tujuannya untuk mengecutkan rahim dan mencuci darah.

#rahim #cucidarah #period #angin
#ubikunyit #ibukunyit #Vherb #jamu
#nurraysapasirmas #nurraysakelantan
#nurraysa #tipskecantikannurraysa
#tipkecantikan #wanita #masalahwanita #wanitasihat

MOST RECENT

4BAHAN UTAMA DALAM JAMU VHERB 😍 😍. Betol² mujarab untuk wanita, lelaki TAK DIBENARKAN MAKAN ye.😂😂 #manjakani #akarserapat #ubikunyit #kacipfatimah #jamuherba #jamumoden #jamuwanita #nurraysapasirmas #nurraysakelantan

Salah satu bahan dalam V Herb adalah ubi kunyit@ ibu kunyit. .
.
Kunyit boleh membantu proses penghadaman dan mengurangkan 'gas' atau angin dalam perut. .
✔️ Juga boleh membantu masalah datang haid bulanan dan juga membantu meningkatkan pengeluaran sel darah merah
Elok digunakan dalam keadaan anemia atau kekurangan darah merah. .
✔️ Bagi masyarakat Melayu kunyit juga dimunum sebagai jamu terutamanya ibu selepas bersalin.
Tujuannya untuk mengecutkan rahim dan mencuci darah.

#rahim #cucidarah #period #angin
#ubikunyit #ibukunyit #Vherb #jamu
#nurraysapasirmas #nurraysakelantan
#nurraysa #tipskecantikannurraysa
#tipkecantikan #wanita #masalahwanita #wanitasihat

🌼JAMU VHERB🌼
.
Tahukah anda bagi wanita yang dah pernah bersalin ! .
Bila terasa sakit sangat di pinggang, adalah tanda peranakan sedikit turun, dan peranakan sedikit kembang. .
Amalkan 2 biji v herb Nurraysa ni insyaAllah keesokannya sakit hilang, badan rasa ringan . .
http://www.wasap.my/+60134431873
.
#nurraysa #vherb #bersalin #jamu #peranakan #badanringan #kembang #ubikunyit #akarkacipfatimah #sayajualnurraysa #bazarpaknil #bisnessonline #dropship #wanita #kesihatan #perapat

Bahan kedua dlm JAMU VHERB ➡UBI KUNYIT⬅
. 🤗Jom baca khasiat Ubi Kunyit dalam Jamu VHerb Nurraysa
⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵
.
👉 membantu mengurangkan sakit semasa haid 👉mengaktifkan metobalisme lemak dan membantu dalam menurunkan berat badan. 👉 membantu melancarkan aliran darah dalam badan sekaligus membuatkan badan tampil segar 👉 membantu proses penghadaman dan mengurangkan gas di dalam perut. 👉 bertindak sebagai antioksida iaitu melambatkan penuaan

#NurraysaBeauty
#JamuVHerbs
#UbiKunyit

Update Dari HQ ▶▶
.
JAMU VHERB SAMPAI DI HQ KHAMIS NI!
.
Korang dah order Jamu VHerb?
Cepat tau sebab first batch ni 30,000 botol je.
Kalau tak sempat dapat, jangan cakap sis tak payung 😁
.
Harga Asal: RM99.90 / RM101.90 SS
Harga PROMOSI: RM39.90 / RM41.90
.
1 botol ada 60 kapsul, boleh tahan 1-2 bulan (bergantung cara pengambilan)
#JamuVHerb Memantapkan Kesihatan Wanita
.
Jom follow saya @azlinda192 ok 👌👌😊😊
#sellerNurraysa
#NurraysaBeauty
#NurraysaBeautyConsultant
#jamu #kesihatan
#manjakani #akarserapat
#ubikunyit #kacipfatimah
#supplements

Pesan cemilan sore?
Dumai kota FREEONGKIR min 25rb ya guys.. Order via wa 085271892777. #Popia #popiagoreng #mpekmpek #kapalselam #ubikunyit #escincau #cadbury #anekajusbuah #telatela #telatahu #RMSKR #rumahmakanSKR

Ubi goreng kunyit + milo temenin samtai sore sama kesayangan 💋


#ijestory#ubikunyit#santaisore

Tadaaaa tu dia banyak la plak ubinya....nak buat apa bnyk2 gini...nak guna dalam masakan bukan byak mne pun....haaa sapa nak angkat tangan....kita nak bagi je...
#pokokkunyit #ubikunyit #kunyithidup

Most Popular Instagram Hashtags