[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#ubikunyit

16 posts

TOP POSTS

Ubi goreng kunyit + milo temenin samtai sore sama kesayangan 💋


#ijestory#ubikunyit#santaisore

Salah satu bahan dalam V Herb adalah ubi kunyit@ ibu kunyit. .
.
Kunyit boleh membantu proses penghadaman dan mengurangkan 'gas' atau angin dalam perut. .
✔️ Juga boleh membantu masalah datang haid bulanan dan juga membantu meningkatkan pengeluaran sel darah merah
Elok digunakan dalam keadaan anemia atau kekurangan darah merah. .
✔️ Bagi masyarakat Melayu kunyit juga dimunum sebagai jamu terutamanya ibu selepas bersalin.
Tujuannya untuk mengecutkan rahim dan mencuci darah.

#rahim #cucidarah #period #angin
#ubikunyit #ibukunyit #Vherb #jamu
#nurraysapasirmas #nurraysakelantan
#nurraysa #tipskecantikannurraysa
#tipkecantikan #wanita #masalahwanita #wanitasihat

Bahan kedua dlm JAMU VHERB ➡UBI KUNYIT⬅
. 🤗Jom baca khasiat Ubi Kunyit dalam Jamu VHerb Nurraysa
⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵
.
👉 membantu mengurangkan sakit semasa haid 👉mengaktifkan metobalisme lemak dan membantu dalam menurunkan berat badan. 👉 membantu melancarkan aliran darah dalam badan sekaligus membuatkan badan tampil segar 👉 membantu proses penghadaman dan mengurangkan gas di dalam perut. 👉 bertindak sebagai antioksida iaitu melambatkan penuaan

#NurraysaBeauty
#JamuVHerbs
#UbiKunyit

Pesan cemilan sore?
Dumai kota FREEONGKIR min 25rb ya guys.. Order via wa 085271892777. #Popia #popiagoreng #mpekmpek #kapalselam #ubikunyit #escincau #cadbury #anekajusbuah #telatela #telatahu #RMSKR #rumahmakanSKR

🌼JAMU VHERB🌼
.
Tahukah anda bagi wanita yang dah pernah bersalin ! .
Bila terasa sakit sangat di pinggang, adalah tanda peranakan sedikit turun, dan peranakan sedikit kembang. .
Amalkan 2 biji v herb Nurraysa ni insyaAllah keesokannya sakit hilang, badan rasa ringan . .
http://www.wasap.my/+60134431873
.
#nurraysa #vherb #bersalin #jamu #peranakan #badanringan #kembang #ubikunyit #akarkacipfatimah #sayajualnurraysa #bazarpaknil #bisnessonline #dropship #wanita #kesihatan #perapat

4BAHAN UTAMA DALAM JAMU VHERB 😍 😍. Betol² mujarab untuk wanita, lelaki TAK DIBENARKAN MAKAN ye.😂😂 #manjakani #akarserapat #ubikunyit #kacipfatimah #jamuherba #jamumoden #jamuwanita #nurraysapasirmas #nurraysakelantan

MOST RECENT

#BeratCepatNaik? #SusahTurun? #BadanMudahLenguh? #BadanSakitSakit?

Asal lapar, mesti makan.
Asal makan mesti berat naik.
Asal makan, mesti rasa tak sedap badan.

Meh #akakcutes nak bantu.
Amalkan Jamu Vherbs. Dalam Jamu Nurraysa ada #AkarKacipFatimah #AkarSerapat #BuahManjakani #UbiKunyit dan #HerbaTerpilih

Makan 2,3 hari dah rasa kesannn. Fuhhh. Besttt sangatttt. Keja prottt-prottt. Pastu badan rasa macam kurus. Nak melayang. Yelaaa, bantu lawaskan pembuangan.
Segarkan badan. Kempiskan perut yang one pack tuu. Hehe. Bila angin keluar, angin yang tersesat dalam badannn tu, suma jumpa jalan keluar. Yabedabeduuuuuu.
#mudahdapattenagabaru

4BAHAN UTAMA DALAM JAMU VHERB 😍 😍. Betol² mujarab untuk wanita, lelaki TAK DIBENARKAN MAKAN ye.😂😂 #manjakani #akarserapat #ubikunyit #kacipfatimah #jamuherba #jamumoden #jamuwanita #nurraysapasirmas #nurraysakelantan

Salah satu bahan dalam V Herb adalah ubi kunyit@ ibu kunyit. .
.
Kunyit boleh membantu proses penghadaman dan mengurangkan 'gas' atau angin dalam perut. .
✔️ Juga boleh membantu masalah datang haid bulanan dan juga membantu meningkatkan pengeluaran sel darah merah
Elok digunakan dalam keadaan anemia atau kekurangan darah merah. .
✔️ Bagi masyarakat Melayu kunyit juga dimunum sebagai jamu terutamanya ibu selepas bersalin.
Tujuannya untuk mengecutkan rahim dan mencuci darah.

#rahim #cucidarah #period #angin
#ubikunyit #ibukunyit #Vherb #jamu
#nurraysapasirmas #nurraysakelantan
#nurraysa #tipskecantikannurraysa
#tipkecantikan #wanita #masalahwanita #wanitasihat

🌼JAMU VHERB🌼
.
Tahukah anda bagi wanita yang dah pernah bersalin ! .
Bila terasa sakit sangat di pinggang, adalah tanda peranakan sedikit turun, dan peranakan sedikit kembang. .
Amalkan 2 biji v herb Nurraysa ni insyaAllah keesokannya sakit hilang, badan rasa ringan . .
http://www.wasap.my/+60134431873
.
#nurraysa #vherb #bersalin #jamu #peranakan #badanringan #kembang #ubikunyit #akarkacipfatimah #sayajualnurraysa #bazarpaknil #bisnessonline #dropship #wanita #kesihatan #perapat

Bahan kedua dlm JAMU VHERB ➡UBI KUNYIT⬅
. 🤗Jom baca khasiat Ubi Kunyit dalam Jamu VHerb Nurraysa
⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵
.
👉 membantu mengurangkan sakit semasa haid 👉mengaktifkan metobalisme lemak dan membantu dalam menurunkan berat badan. 👉 membantu melancarkan aliran darah dalam badan sekaligus membuatkan badan tampil segar 👉 membantu proses penghadaman dan mengurangkan gas di dalam perut. 👉 bertindak sebagai antioksida iaitu melambatkan penuaan

#NurraysaBeauty
#JamuVHerbs
#UbiKunyit

Update Dari HQ ▶▶
.
JAMU VHERB SAMPAI DI HQ KHAMIS NI!
.
Korang dah order Jamu VHerb?
Cepat tau sebab first batch ni 30,000 botol je.
Kalau tak sempat dapat, jangan cakap sis tak payung 😁
.
Harga Asal: RM99.90 / RM101.90 SS
Harga PROMOSI: RM39.90 / RM41.90
.
1 botol ada 60 kapsul, boleh tahan 1-2 bulan (bergantung cara pengambilan)
#JamuVHerb Memantapkan Kesihatan Wanita
.
Jom follow saya @azlinda192 ok 👌👌😊😊
#sellerNurraysa
#NurraysaBeauty
#NurraysaBeautyConsultant
#jamu #kesihatan
#manjakani #akarserapat
#ubikunyit #kacipfatimah
#supplements

.
Antara bahan yang terkandung di dalam VHerb Nurraysa.

VHerb Nurraysa adalah JAMU untuk WANITA.

Wanita...Kalau luaran kena jaga, dalaman juga wajib anda jaga.

Jom DM saya 😊 .
#VHerbs #NurraysaBeauty #jamu #wanita #manjakani #akarserapat #ubikunyit #kacipfatimah

V Herb Capsule Nurraysa
Jamu untuk wanita.
Boleh buang lemak-lemak, insyaAllah puas hati bila amalkan jamu ni.
Untuk rawat dalaman wanita, belum kahwin pun boleh makan. Bukan sahaja untuk wanita lepas bersalin.

Kelebihan Vherb
1- Melancarkan peredaran darah dalam badan
2- Mengurangkan sakit senggugut
3- Mengembalikan kesihatan dalaman wanita selepas bersalin
4- Memberikan bentuk badan yang ideal
5- Membantu menurunkan berat badan
6- Membantu merawat masalah keputihan
7- Membantu membuang angin berlebihan dalam badan
8- Melambatkan penuaan
9- Mengetatkan faraj

Jom try sebotol untuk sebulan 😊
. DM saya ya untuk order dan pembelian.
Harga refer gambar sebelah. ➡
.
#VHerb #vherbcapsule
#babybarubynurraysa #NurraysaBeauty
#manjakani #ubikunyit #akarserapat #kacipfatimah

InsyaAllah kita lancarkan minggu akhir bulan ni.. Seminggu lebih je lagi .
.
HARGA ASAL
rm99.90 sm
rm101.90 ss
.
HARGA PROMOSI
RM 39.90 sm
RM 41.90 ss
.
.
Much Love ♡♡
credit
#PuanNurAiniZolkepeli
#founderNurraysa
#NurraysaBeauty
#VHerb
#herba
#wanita
#herbs
#women
#innerbeauty
#beautyconsultant
#manjakani
#ubikunyit
#akarserapat
#kacipfatimah

Pesan cemilan sore?
Dumai kota FREEONGKIR min 25rb ya guys.. Order via wa 085271892777. #Popia #popiagoreng #mpekmpek #kapalselam #ubikunyit #escincau #cadbury #anekajusbuah #telatela #telatahu #RMSKR #rumahmakanSKR

Ubi goreng kunyit + milo temenin samtai sore sama kesayangan 💋


#ijestory#ubikunyit#santaisore

Most Popular Instagram Hashtags