[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#ubatluka

1429 posts

TOP POSTS

Feedback customer yang terkena ekzos motor .... selepas seminggu luka sudah kering dengan menggunakan moisturizer gel by ulfaa beauty ... #moisturizergel #feedbackcustomer #feedbackmg #ekstraktimun #ubatluka

" Seorang lelaki mengimpikan seorang wanita yang sempurna dan seorang wanita mengimpikan seorang lelaki yang sempurna.

Tanpa mereka sedari, bahawa Allah menciptakan mereka untuk menyempurnakan antara satu sama lain "

صباح الخير ⛅️
#pugai #alunanfundamentalis #walkingdead #warrasi #katamsuri #munkumelasingkwny #dramakomsasnegeri2017 #likeforlike #like4like #keyiillicrew #bukangila #ubatluka #begiukjuku

mommy mommy stopp scrool !! NOW NOW !! TOLONG BACA NI KEJAP PENTING UNTUK MOMY N BABY ❤❤. cuba tengok tengok testimoni ni.. baby tu naik ruam kt muka muka .. n now ! tengokk , dh okayy sepenuhnya 👏👏 mesti nk tahu kan , ape yg momy dia buat untuk hilangkan ruam ni ? jawapannya XTREMEZ RADIANCE by MaliaMellia , satu satu nya produk di malaysia , yg memberi khasiat kepada kulit dn kesihatan dn mngandungi makanan sunnah , seperti kurma , delima ,madu dn lain lain tau ... YG BEST NYE ! XR NI UNTUK MAKAN ! N SAPU !! pada luka , ruam , gatal n mcm mcm .. mcm bby ni , momy dia sapu je kt muka tu , and kalau momy mnum xr ni , bby tetap dpt khasiat dr susu ibu tau 😍😍 seriouslyy ?? 100% YES !! walaupun kdang2 ad stengah momy2 ni ckp ruam tu biasa la , ruam susu la ape lah ... tapi BERBEZA pndapat tu dgn momy bby ni 😍 wlaupun ruam tu biasa ke tak , kita mesty nk hilangkn jugak dr bby , kesiankn klau gatal , gatal tkpe lg , skli kesannye kekal je ??? hah ! ayokk ! br sbuk nk cr krim la ape lh kn .. so meh oder XR hrni jugak sblum hbis ok ! **mencegah lagi baik dari mngubati okay ! ** 📞017 4109400
📞017 4109400
📞017 4109400
#xtremezradiance #xr #putihgebu #putihsihat #sayanakputih #ubatruam #ubatluka #makanansunnah #madu #kurma #delima #produkhalal #produkpemutihselamat #vitc

💙Antara kebaikan O2 Max3💙
➰Menggebukan kulit agar kelihatan muda dengan serum bebas minyak ini.
➰Mengimbangi minyak pada kulit,mencegah lembapan hilang dari kulit dan menguatkan fungsi perlindungan kulit.
➰Agen pelembab dalam produk penjagaan kulit.
➰Tonik Penjagaan rambut dan kulit kepala atau berambut perang.
➰Sapuan selepas bercukur. ☄MEH KAMI BAGITAU ANDA TENTANG KEHEBATAN SEBENAR SERUM KECANTIKAB O2MAX3 niii.. 🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
☄O2Max3 Dragon Blood Serum merupakan sebuah keberhasilan dalam teknologi terapi oksigen untuk pemulihan dan penjagaan kulit.
☄O2Max3 Serum dapat mencerahkan kulit dengan menggunakan oksigen sebagai pengantar nutrisi yang masuk kedalam kulit kemudian membersihkan, memperbaiki struktur kulit, mencerahkan dan memutihkan wajah serta membunuh bakteri.
☄O2Max3 dapat merubah tekstur kulit menjadi lebih licin dan cantik, melembabkan dan menambahkan antioksidan pada permukaan kulit.
☄Meningkatkan penampilan kulit, tekstur, cahaya, dan daya hidup sel-sel kulit.
☄O2Max3 Serum menggunakan Teknologi faktor pertumbuhan epidermis (EGP) untuk merangsang regenerasi sel dan pembaharuan kulit.
☄Sebuah kombinasi bahan alami dan antioksidaan yang kuat, dapat membantu mempertahankan kulit agar selalu sehat kemudian melindungi kulit dari radikal bebas yang dapat merosak sel-sel. 🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
💛 SESUAI UTK SEMUA GOLONGAN  DAN PERINGKAT UMUR
💛 Visit @krim.ajaib.firmax3.dahsyattt
💛 TELEGRAM 012 490 1605
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟 #Firmax3
#Firmax3malaysia
#Firmax3Murah
#SoulMax3
#KrimAjaib
#SerumAjaib
#O2Max3
#02max3
#rf3world
#SerumKecantikan
#SerumWajah
#JerawatMalaysia #JeragatMalaysia
#JangkitanKulit
#Kudis
#Kurap
#PenyakitKulit
#Buasir
#EkzemaMalaysia
#SakitKulit
#UbatLuka
#HilangkanParut
#KulitPutih
#KulitTegang
#KulitCantik
#TutupLiangPori
#BazaarPakNil
#InstaFamousMalaysia
#KingCoco
#DiabetesMalaysia

.
🌻TESTIMONI IVMIST ~ SELESEMA & KUTU KUCING🌻
.
Samat tengahari uollz😄
Korang makan apa?🍦🍩🍰🍪🍔🍳🍯🍮🍖🍗🍤🍣🍖🍕🍝🍟🍲🍛🍲
.
Akak kenyang tengok aksi Jebat si kucing kesayangan kak zal yang dok posing manja dapat jumpa IVMIST ni..ish ish ish...😂😂😂😂
.
Rindu naw le tu..ingat dalam besen mandi agaknya😆😆😆
Ikut cite kak zal selalu mandikan Jebat dengan air bersih yang dah dicampo dengan IVMIST.
Memang berenang renang ke tepian lalu gugur bertebaran di dalam besen si kutu2 yang hado di badan Jebat😂😂
.
Kak zal dah cubo menjadik. Sampai kucingnya pun fanatik IVMIST. Korang bila lagi?
Roger akak kat 📲#whatsapp0123934394 😘
.
@Regrann from @_zal_binti_ahmad -Alhamdulillah. Restock ivmist..tq @ivmist_charm semalam order pagi ni dh sampai 🚛🚛🚛🚚🚚
.
Jebat suka 😊💚💕💕

🌟FREE LCCS : PROMO KULIT CANTIK🌟 .
.
FROM AUG 7 - AUG 21 2017 ONLY
.
PROMO KULIT CANTIK⤵️ . ☄
.
. 👍 1DBSP 120g = RM55
.

.
👍 1DBSP = RM70
.

.
👍SET A 👉🏻 2MJ = RM140 FREE LCCS
.

.
👍SET B 👉🏻 3MJ = RM200 FREE LCCS

.
👍 SET C 👉🏻 MJ + LDC = RM80

.
👍SET D 👉🏻 MJ + BBJ / LGM = RM110 FREE LCCS

.
👍 SET E 👉🏻 MJ + LCC + LDC = RM125 FREE LCCS

.
👍SET F 👉🏻 MJ + LCC + BBJ @ LGM = RM150 FREE LCCS
.
.

👍 Couple Set = MJ + MJMen = RM140 FREE LCCS
.
.

.

.
🎉( POSTAGE RM5 SEM // RM8 SS)
.
🎁 FREE RM10 VOUCHER
.
🎁 FREE SAMPLE LOVERA COMPLETE CLEANSER .
.
‼️BAYAR LAMBAT HARGA NORMAL!!
.
.
.
.

.
📝

TO ORDER

1. ✅wa/sms "PromoKulitCantik" (Set Promo Pilihan)" ke +6017 9417121
.

.
🚙👭NAK COD?

COD #MELAKA🚗 :
Tanjung Minyak,
Bukit Rambai,
Sg Udang,
Cheng,
Durian Tunggal,
Klebang,
Bandaraya Melaka,
Batu Berendam,
Malim,
Ayer Keroh,
Bukit Katil,
Bukit Beruang,
Krubong,
Masjid Tanah,
Alor Gajah
dan kawasan sekitarnya. ‼️ALL READY STOCK‼️
.
.
#masalahjerawat #parut #hilangkanparut #parutpudar #paruthilang #sunburn #rawatsunburn #jerawat #jerawatbatu #jerawatnanah #jerawatpasir #jeragat #ekzema #masalahkulit #bibirkering #luka #ubatluka #lukasembuh #salahpakaiproduk #rawatsalahpakaiproduk #ajimaura #terapinstagram #loveramelaka #magicjellymelaka #codmelaka

Jeli Gamat Luxor! Sesuai sangat untuk luka dalam dan luaran. Untuk ibu berpantang sangat digalakkan memulihkan luka2 dengan berkesan! .
Harga RM 50 Sahaja exclude postage .
Protein 86,8 %80% kolagenMucopolysacaridaCondroitin Sulfat dan GlukosaminOmega 3MineralBio Active Element

Manfaat yang telah dirasakan oleh para konsumen Jelly gamat Luxor antara lain membantu :

Mempercepat penutupan luka pada penderita Diabetes serta menghilangkan bau pada luka gangren
Meredakan gangguan sakit lambungMeringankan sakit pada persendian / arthritis
Menghentikan pendarahan pada wasir
Mempercepat penyembuhan pasca operasi maupun bersalin
Memperbaiki tekstur kulit menjadi lebih licin dan kenyal
Menurunkan kadar kolesterol dan trigliserida
Meringankan penderita asma
.
PM atau wassap 012-284 5878

#gamatluxor #jeligamat #gamathealin #untukluka #untuklukaeksiden #berpantang #produkbersalin #ubatluka #gamat #lukajahitan

💙Antara kebaikan O2 Max3💙
➰Menggebukan kulit agar kelihatan muda dengan serum bebas minyak ini.
➰Mengimbangi minyak pada kulit,mencegah lembapan hilang dari kulit dan menguatkan fungsi perlindungan kulit.
➰Agen pelembab dalam produk penjagaan kulit.
➰Tonik Penjagaan rambut dan kulit kepala atau berambut perang.
➰Sapuan selepas bercukur. ☄MEH KAMI BAGITAU ANDA TENTANG KEHEBATAN SEBENAR SERUM KECANTIKAB O2MAX3 niii.. 🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
☄O2Max3 Dragon Blood Serum merupakan sebuah keberhasilan dalam teknologi terapi oksigen untuk pemulihan dan penjagaan kulit.
☄O2Max3 Serum dapat mencerahkan kulit dengan menggunakan oksigen sebagai pengantar nutrisi yang masuk kedalam kulit kemudian membersihkan, memperbaiki struktur kulit, mencerahkan dan memutihkan wajah serta membunuh bakteri.
☄O2Max3 dapat merubah tekstur kulit menjadi lebih licin dan cantik, melembabkan dan menambahkan antioksidan pada permukaan kulit.
☄Meningkatkan penampilan kulit, tekstur, cahaya, dan daya hidup sel-sel kulit.
☄O2Max3 Serum menggunakan Teknologi faktor pertumbuhan epidermis (EGP) untuk merangsang regenerasi sel dan pembaharuan kulit.
☄Sebuah kombinasi bahan alami dan antioksidaan yang kuat, dapat membantu mempertahankan kulit agar selalu sehat kemudian melindungi kulit dari radikal bebas yang dapat merosak sel-sel. 🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
💛 SESUAI UTK SEMUA GOLONGAN  DAN PERINGKAT UMUR
💛 Visit @krim.ajaib.firmax3.dahsyattt
💛 TELEGRAM 012 490 1605
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟 #Firmax3
#Firmax3malaysia
#Firmax3Murah
#SoulMax3
#KrimAjaib
#SerumAjaib
#O2Max3
#02max3
#rf3world
#SerumKecantikan
#SerumWajah
#JerawatMalaysia #JeragatMalaysia
#JangkitanKulit
#Kudis
#Kurap
#PenyakitKulit
#Buasir
#EkzemaMalaysia
#SakitKulit
#UbatLuka
#HilangkanParut
#KulitPutih
#KulitTegang
#KulitCantik
#TutupLiangPori
#BazaarPakNil
#InstaFamousMalaysia
#KingCoco
#DiabetesMalaysia

MOST RECENT

Banyak lagi testimoni uolss boleh baca di @lovera.testimonials .
.
TO ORDER
1. PM/wa produk & quantity ke +6017-9417121
Harga : .
🎈 Magic Jelly = RM 70
🎈 Lovera Complete Cleanser = RM 40.
🎈Day cream = RM 15
2 Botol & above : For special price pls contact us.

#magicjellyoriginal #magicjellymurah #magicjellytestimonials #masalahjerawat #parut #hilangkanparut #parutpudar #paruthilang #rawatsunburn #jerawat #jerawatbatu #jerawatnanah #jerawatpasir #jeragat #ekzema #masalahkulit #bibirkering #luka #ubatluka #lukasembuh #salahpakaiproduk #rawatsalahpakaiproduk #loveramelaka #magicjellymelaka #codmelaka #terapiinstagram #ajimaura

Banyak lagi testimoni uolss boleh baca di @lovera.testimonials .
.
TO ORDER
1. PM/wa produk & quantity ke +6017-9417121
Harga : .
🎈 Magic Jelly = RM 70
🎈 Lovera Complete Cleanser = RM 40.
🎈Day cream = RM 15
2 Botol & above : For special price pls contact us.

#magicjellyoriginal #magicjellymurah #magicjellytestimonials #masalahjerawat #parut #hilangkanparut #parutpudar #paruthilang #rawatsunburn #jerawat #jerawatbatu #jerawatnanah #jerawatpasir #jeragat #ekzema #masalahkulit #bibirkering #luka #ubatluka #lukasembuh #salahpakaiproduk #rawatsalahpakaiproduk #loveramelaka #magicjellymelaka #codmelaka #terapiinstagram #ajimaura

Banyak lagi testimoni uolss boleh baca di @lovera.testimonials .
.
TO ORDER
1. PM/wa produk & quantity ke +6017-9417121
Harga : .
🎈 Magic Jelly = RM 70
🎈 Lovera Complete Cleanser = RM 40.
🎈Day cream = RM 15
2 Botol & above : For special price pls contact us.

#magicjellyoriginal #magicjellymurah #magicjellytestimonials #masalahjerawat #parut #hilangkanparut #parutpudar #paruthilang #rawatsunburn #jerawat #jerawatbatu #jerawatnanah #jerawatpasir #jeragat #ekzema #masalahkulit #bibirkering #luka #ubatluka #lukasembuh #salahpakaiproduk #rawatsalahpakaiproduk #loveramelaka #magicjellymelaka #codmelaka #terapiinstagram #ajimaura

Kisah #eoFrankincense dihujung minggu.. Tadi tengah syok menjahit,
Tiba-tiba jari tengah tu tergarit jarum peniti..
Adududu.. Pedih.
Terus amek eo Frank..
Drop atas luka.. Terus darah stop keluar..
3minit lepas tu dah tak berdenyut-denyut luka tu..
Kena air pun tak rasa pape.. Ok..
tu je nak kabo pasal raja minyak ni..😁😁 Eo frank ada dalam set PSK..
Berminat boleh terus wasap kita ye..
019.7751733

#yleofifi
#yleomalaysia
#essentialoils
#pskoils
#aromaterapi
#eomurah
#sayajualessentialoils
#bspskypark
#bandarsaujanaputra
#bspavenue
#kelanajaya
#putrajaya
#frankincense
#ubatluka
#testimoniyleofifi

💙Antara kebaikan O2 Max3💙
➰Menggebukan kulit agar kelihatan muda dengan serum bebas minyak ini.
➰Mengimbangi minyak pada kulit,mencegah lembapan hilang dari kulit dan menguatkan fungsi perlindungan kulit.
➰Agen pelembab dalam produk penjagaan kulit.
➰Tonik Penjagaan rambut dan kulit kepala atau berambut perang.
➰Sapuan selepas bercukur. ☄MEH KAMI BAGITAU ANDA TENTANG KEHEBATAN SEBENAR SERUM KECANTIKAB O2MAX3 niii.. 🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
☄O2Max3 Dragon Blood Serum merupakan sebuah keberhasilan dalam teknologi terapi oksigen untuk pemulihan dan penjagaan kulit.
☄O2Max3 Serum dapat mencerahkan kulit dengan menggunakan oksigen sebagai pengantar nutrisi yang masuk kedalam kulit kemudian membersihkan, memperbaiki struktur kulit, mencerahkan dan memutihkan wajah serta membunuh bakteri.
☄O2Max3 dapat merubah tekstur kulit menjadi lebih licin dan cantik, melembabkan dan menambahkan antioksidan pada permukaan kulit.
☄Meningkatkan penampilan kulit, tekstur, cahaya, dan daya hidup sel-sel kulit.
☄O2Max3 Serum menggunakan Teknologi faktor pertumbuhan epidermis (EGP) untuk merangsang regenerasi sel dan pembaharuan kulit.
☄Sebuah kombinasi bahan alami dan antioksidaan yang kuat, dapat membantu mempertahankan kulit agar selalu sehat kemudian melindungi kulit dari radikal bebas yang dapat merosak sel-sel. 🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
💛 SESUAI UTK SEMUA GOLONGAN  DAN PERINGKAT UMUR
💛 Visit @krim.ajaib.firmax3.dahsyattt
💛 TELEGRAM 012 490 1605
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟 #Firmax3
#Firmax3malaysia
#Firmax3Murah
#SoulMax3
#KrimAjaib
#SerumAjaib
#O2Max3
#02max3
#rf3world
#SerumKecantikan
#SerumWajah
#JerawatMalaysia #JeragatMalaysia
#JangkitanKulit
#Kudis
#Kurap
#PenyakitKulit
#Buasir
#EkzemaMalaysia
#SakitKulit
#UbatLuka
#HilangkanParut
#KulitPutih
#KulitTegang
#KulitCantik
#TutupLiangPori
#BazaarPakNil
#InstaFamousMalaysia
#KingCoco
#DiabetesMalaysia

💙Antara kebaikan O2 Max3💙
➰Menggebukan kulit agar kelihatan muda dengan serum bebas minyak ini.
➰Mengimbangi minyak pada kulit,mencegah lembapan hilang dari kulit dan menguatkan fungsi perlindungan kulit.
➰Agen pelembab dalam produk penjagaan kulit.
➰Tonik Penjagaan rambut dan kulit kepala atau berambut perang.
➰Sapuan selepas bercukur. ☄MEH KAMI BAGITAU ANDA TENTANG KEHEBATAN SEBENAR SERUM KECANTIKAB O2MAX3 niii.. 🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
☄O2Max3 Dragon Blood Serum merupakan sebuah keberhasilan dalam teknologi terapi oksigen untuk pemulihan dan penjagaan kulit.
☄O2Max3 Serum dapat mencerahkan kulit dengan menggunakan oksigen sebagai pengantar nutrisi yang masuk kedalam kulit kemudian membersihkan, memperbaiki struktur kulit, mencerahkan dan memutihkan wajah serta membunuh bakteri.
☄O2Max3 dapat merubah tekstur kulit menjadi lebih licin dan cantik, melembabkan dan menambahkan antioksidan pada permukaan kulit.
☄Meningkatkan penampilan kulit, tekstur, cahaya, dan daya hidup sel-sel kulit.
☄O2Max3 Serum menggunakan Teknologi faktor pertumbuhan epidermis (EGP) untuk merangsang regenerasi sel dan pembaharuan kulit.
☄Sebuah kombinasi bahan alami dan antioksidaan yang kuat, dapat membantu mempertahankan kulit agar selalu sehat kemudian melindungi kulit dari radikal bebas yang dapat merosak sel-sel. 🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
💛 SESUAI UTK SEMUA GOLONGAN  DAN PERINGKAT UMUR
💛 Visit @krim.ajaib.firmax3.dahsyattt
💛 TELEGRAM 012 490 1605
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟 #Firmax3
#Firmax3malaysia
#Firmax3Murah
#SoulMax3
#KrimAjaib
#SerumAjaib
#O2Max3
#02max3
#rf3world
#SerumKecantikan
#SerumWajah
#JerawatMalaysia #JeragatMalaysia
#JangkitanKulit
#Kudis
#Kurap
#PenyakitKulit
#Buasir
#EkzemaMalaysia
#SakitKulit
#UbatLuka
#HilangkanParut
#KulitPutih
#KulitTegang
#KulitCantik
#TutupLiangPori
#BazaarPakNil
#InstaFamousMalaysia
#KingCoco
#DiabetesMalaysia

☄MEH KAMI BAGITAU ANDA TENTANG KEHEBATAN SEBENAR SERUM KECANTIKAB O2MAX3 niii.. 🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
☄O2Max3 Dragon Blood Serum merupakan sebuah keberhasilan dalam teknologi terapi oksigen untuk pemulihan dan penjagaan kulit.
☄O2Max3 Serum dapat mencerahkan kulit dengan menggunakan oksigen sebagai pengantar nutrisi yang masuk kedalam kulit kemudian membersihkan, memperbaiki struktur kulit, mencerahkan dan memutihkan wajah serta membunuh bakteri.
☄O2Max3 dapat merubah tekstur kulit menjadi lebih licin dan cantik, melembabkan dan menambahkan antioksidan pada permukaan kulit.
☄Meningkatkan penampilan kulit, tekstur, cahaya, dan daya hidup sel-sel kulit.
☄O2Max3 Serum menggunakan Teknologi faktor pertumbuhan epidermis (EGP) untuk merangsang regenerasi sel dan pembaharuan kulit.
☄Sebuah kombinasi bahan alami dan antioksidaan yang kuat, dapat membantu mempertahankan kulit agar selalu sehat kemudian melindungi kulit dari radikal bebas yang dapat merusak sel-sel.
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
💛 SESUAI UTK SEMUA GOLONGAN DAN PERINGKAT UMUR
💛 Visit @krim.ajaib.firmax3.dahsyattt
💛 TELEGRAM 012 490 1605
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
#Firmax3 #Firmax3malaysia #Firmax3Murah #SoulMax3
#KrimAjaib #SerumAjaib
#O2Max3 #02max3 #rf3world
#SerumKecantikan #SerumWajah
#JerawatMalaysia #JeragatMalaysia
#JangkitanKulit
#Kudis #Kurap #PenyakitKulit
#Buasir #EkzemaMalaysia #SakitKulit #UbatLuka #HilangkanParut
#KulitPutih #KulitTegang
#KulitCantik #TutupLiangPori
#BazaarPakNil
#InstaFamousMalaysia
#KingCoco #DiabetesMalaysia

❤❤❤ DI ANTARA KEBAIKAN2X DAN MELEBIHAN2X SERUM WAJAH O2Max3 ❤❤❤
.
➰Menggebukan kulit agar kelihatan muda dengan serum bebas minyak ini.
➰Mengimbangi minyak pada kulit,mencegah lembapan hilang dari kulit dan menguatkan fungsi perlindungan kulit.
➰Agen pelembab dalam produk penjagaan kulit.
➰Tonik Penjagaan rambut dan kulit kepala atau berambut perang.
➰Sapuan selepas bercukur
.
☄MEH KAMI BAGITAU ANDA TENTANG KEHEBATAN SEBENAR SERUM KECANTIKAB O2MAX3 niii..
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
☄O2Max3 Dragon Blood Serum merupakan sebuah keberhasilan dalam teknologi terapi oksigen untuk pemulihan dan penjagaan kulit.
☄O2Max3 Serum dapat mencerahkan kulit dengan menggunakan oksigen sebagai pengantar nutrisi yang masuk kedalam kulit kemudian membersihkan, memperbaiki struktur kulit, mencerahkan dan memutihkan wajah serta membunuh bakteri.
☄O2Max3 dapat merubah tekstur kulit menjadi lebih licin dan cantik, melembabkan dan menambahkan antioksidan pada permukaan kulit.
☄Meningkatkan penampilan kulit, tekstur, cahaya, dan daya hidup sel-sel kulit.
☄O2Max3 Serum menggunakan Teknologi faktor pertumbuhan epidermis (EGP) untuk merangsang regenerasi sel dan pembaharuan kulit.
☄Sebuah kombinasi bahan alami dan antioksidaan yang kuat, dapat membantu mempertahankan kulit agar selalu sehat kemudian melindungi kulit dari radikal bebas yang dapat merosak sel-sel
.
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
💛 SESUAI UTK SEMUA GOLONGAN  DAN PERINGKAT UMUR
💛 Visit @krim.ajaib.firmax3.dahsyattt
💛 TELEGRAM 012 490 1605
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
.
#Firmax3
#Firmax3malaysia
#Firmax3Murah
#SoulMax3
#KrimAjaib
#SerumAjaib
#O2Max3
#02max3
#rf3world
#SerumKecantikan
#SerumWajah
#JerawatMalaysia #JeragatMalaysia
#JangkitanKulit
#Kudis
#Kurap
#PenyakitKulit
#Buasir
#EkzemaMalaysia
#SakitKulit
#UbatLuka
#HilangkanParut
#KulitPutih
#KulitTegang
#KulitCantik
#TutupLiangPori
#BazaarPakNil
#InstaFamousMalaysia
#KingCoco
#DiabetesMalaysia

MagicJellyLovera dah BERJAYA menyelesaikan masalah kulit yang serabut kan minda seperti
😩Jerawat
😩Kulit kering
😩Kulit Berminyak dan
😩Kulit kusam
.
Sekarang mereka semua sudah memiliki kulit idaman mereka
😁Jerawat NO MORE
😁Kulit berminyak NO MORE
😄Kulit kusam NO MORE
😄Kulit makin glowing
😁Kulit makin FLAWLESS!!
.
Tak percaya? CUBA SENDIRI!
.
Harga : RM 70 (Without postage)
.

To Order Whatsapp 👉🏻
+6017 282 8532 (atau click pada link di profile. Terus masuk whatsapp tak payah save )
.
.
#masalahjerawat #parut #hilangkanparut #parutpudar #paruthilang #sunburn #rawatsunburn #jerawat #jerawatbatu #jerawatnanah #jerawatpasir #jeragat #ekzema #masalahkulit #bibirkering #luka #ubatluka #lukasembuh #salahpakaiproduk #rawatsalahpakaiproduk #loveramelaka #magicjellymelaka #codmelaka #terapiinstagram

🌸 HAI-O GARLIC TABLET RM43 🌸
.
.
❤BOUTIQUE OPEN TODAY ❤
⏰From 11a.m - 9p.m
----------------------LOKASI --------------------------
La Promessa Vendor Boutique & Cafe (Ground floor)
No.141 Jalan Tun Ismail, Sri Dagangan 2, 25000 Kuantan, Pahang Darul Makmur
-------------------------------------------------------------
*Deret kedai sebelah giomall
*butik bersebelahan secret recipe & klinik gigi Dr.Ling
------------------------------------------------------------
#bazaaronline #vendorboutique
#vendorbutik #vendorbutikkuantan #vendorboutiquekuantan #callingforvendor #vendorwanted #vendorwantedkuantan #utckuantan #siscuba #kosmetikmurah #vendorboutiquekl #callingforvendor #kuantantv #carbootsalekuantan #bazaaronline #elakkanser #ubatluka #ubatgastrik
.
📌VENDOR WANTED OCTOBER 2017
SLOT SEPTEMBER CLOSED
Whatsapp only 019-5781704

U Ols ade ker masalah sama mcm kastemer yg nie.kuku rosak

Ikhtiar guna Air Akar Kayu Amirna Alhamdulillah dah baik n cantik kukunya

Kuku,anugerah Allah mesti jaga betul2
W.h.a.t.s.a.p.p
🍄 011-2139 8689
🍄 011-2139 8989
🍄 011-2139 8689

Jamu paling laris dapat feedback yang superb daripada kastemer .
Uols nak try boleh wasap Wanie
🍄 011-2139 8689
🍄 011-2139 8689
🍄 011-2139 8689

AMIRNA BEAUTY SKINCARE🌷 🌷WOW CERAH SEMPURNA SEAWAL 7HARI🌷 ✔Anda bermasalah👇
✔Berjeragat
✔Berjerawat
✔Tona kulit tak sekata
✔Kulit kusamm 🌷JOM TUKAR MENJADI🌷 ✔Flawles
✔Gebussss gebass
✔Glowing
✔kulit tegang
✔Cerah tanpa bedakk 🌷TERBABASS GEBUSSS🌷 ✔TAK perlu sapu bedak dah
✔TAK perlu mekap tebal tebal dah
✔TAK perlu nak Edit dah 🌷BIAR CERAHHH SEMULAJADI🌷
1 Set Rm120 SM Free Pos
1 Set Rm132 SS Free Pos

Percuma 1 Botol Amirna Pills😀
Nak Order Sila Whatsapp 🍭 011 2139 8689
🍭 011-2139 8689
🍭 011-2139 8689

Air Ajaib Aka4 Kayu Amirna memang terbaikk
.
.
Uolls ade masalah
✔ kuku Rosak
✔ kuku cagu or Cekam
✔ kulit gatal2
✔ kudis air
✔ luka kencing manis
✔ Resdung
✔ Kayap
✔ Ketuat
✔ Panau
Dan lain2 berkaitan masalah kulit
.
.
Uolls boleh Pm or Wasap wanie
👠 011-2139 8689

MASALAH KEPUTIHAN TIADA KESUDAHAN?

HUBBY COMPLAIN SINI LONGGAR SANA GELEBER?

TERCARI-CARI JAMU YANG SESUAI SELEPAS BERSALIN ?

MACAM-MACAM JAMU DAH CUBA?

IKLAN JE GEMPAK TAPI BILA GUNA LANGSUNG TAK BERKESAN?

HARGA MAHAL?
JOM TRY JAMU MAI KEDAH NI.. MANTAP BAQ HANG!
.
Kini anda boleh tersenyum lebar dengan AMIRNA PLUS TABLET jimat dan berkesan. Aura anak dara kini kembali!

Bagaimana? Dengan hanya amalkan AMIRNA PLUS TABLET herba kesihatan khusus utk para wanita yg mementingkan kesihatan dalaman dan luaran.

32 biji sebotol

Sehari 2-3 biji

Membantu merasai Aura Anak Dara dalam Masa 3 hari!

Membantu Cantik Luar Cantik Dalam Pasti Suami Makin Sayang!

W.h.a.t.s.a.p.p
🍭 011-2139 8689
🍭 011-2139 8689
🍭 011-2139 8689

Ketuat pun boleh sembuh tau,dah bertahun2 bertemankan ketuat tue
Kena sabar & konsisten guna Air Akar Kayu kalau sebotol guna belum sembuh ketuat tue jangan cepat melatah tau
Minimun ape2 produk guna 3 botol lau xde kesan jugak tue bukan rezeki kita kita dah ikhtiar yang sembuhnya Allah
W.h.a.t.s.a.p.p kak Wanie
🍭 011-2139 8689
🍭 011-2139 8689
🍭 011-2139 8689

Sekarang nie memang dah ramai wanita yang takot nak guna skincare yg ade merkuri kann
.
.
Tapi ade lagi yang still gunaa, effect masa akan datang tak mau laa cantik sampai kan mudaratkan diri kite

Kak Wanie nak perkenalkan u Ols Amirna beauty bebas dari bahan bahaya InshaAllah kulit Sihat dan cerahh

Nak oder W.h.a.t.s.a.p.p 🍭 011-2139 8689
🍭 011-2139 8689
🍭 011-2139 8689

Most Popular Instagram Hashtags