[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#ubatgigiherba

3708 posts

TOP POSTS

Hi harini Aishah nak share satu produk yang bole buat gigi putih bersih. Aishah rasa benda ni sesuai untuk yang smoker sebab Aishah try sekali pun dah ada effect dia gigi nampak putih. Kalau tak percaya bole oder beli dekat @ivtbright.hq .

Nampak je bekas dia kecik macam tu, tapi tahan lama and korang nampak kan Aishah ambil sikit je pun buih dia banyak .
😘😘 #gigiputih #ubatgigiherba #ivtbright #skincare

ini anda jangan risau lagi, sebab pemutih gigi
#IVTBRIGHT ini mampu menyelesaikan masalah anda tanpa ke klinik !
_
_
Ramai yang berjumpa doktor gigi untuk atasi masalah Karang/Plak, namun tak semua sanggup belanja tinggi.
_
Anda sangat beruntung kerana kami sudah temukan FORMULA untuk gigi kembali PUTIH BERSINAR dan KEKAL sihat dengan SENYUMAN menawan.
_
Dengan adunan 5 herba TANPA bahan pengawet dan bahan kimia. Sangat SELESA untuk pengguna dan gigi anda.
_
Bukan sahaja menanggalkan Karang TANPA menghakis lapisan gigi, malah MELINDUNGI gigi dari bakteria selama 12 jam. Wowww!
_
Uniknya IVTBright ni :
_
✔ Menanggalkan Plak/karat.
✔ Membuang kesan kuning akibat rokok, kopi dan teh.
✔ Meredakan gigi sensitif .
✔ Mengurangkan nafas berbau.
✔ Mengelakkan air liur rosak.
✔ Meredakan simptom radang gusi dan skurvi (pendarahan pada gusi)

_
Hubungi saya sekarang jika anda sayangkan gigi anda. 📲 Whatsapp 01133895070
📲 Whatsapp 01133895070
📲 Whatsapp 01133895070
_
Bertindak cepat, untuk dapatkan gigi yang lebih putih & senyuman yang menawan ! :) _

Cod - kg Delek sg udang teluk Pulau rantau pjg umur Serta Meru kapar Klang port Klang
#ivtbright
#ubatgigi
#ubatgigiherba
#pemutihgigi
#pemutihgigicepat
#masalahmulutberbau
#pewangimulut
#gusiberdarah
#gigikuning
#nafasberbau
#perokoktegar
#shoppingonlinemalaysia
#igshopmalaysia
#bazaaronline
#bazarpaknil

~ Mari berpantun..😉😀
.
Pergi ke pasar membeli ikan
Buat bekalan dihujung minggu
sakitnya hati bisa ku tahan
sakitnya gigi ohhh no...mana boleh nak tunggu!!
.
😉😁
.
#ubatgigiassakinahfresh
#jomsupportprodukmuslim
#ubatgigi
#ubatgigiplus5bahanterbaik
#ubatgigiherba
#trustonlineseller
#igshop
#instapuanainamalika

[ REAL TESTIMONI ]
Yeyy.. Gigi dah bertukar warna. Dari kuning ke warna PUTIH. Bertukar gituww.. Berseri bak mutiara.
Alhamdulillah seronok bila dapat bantu customer, nak-nak yang tiada keyakinan diri

Ubat gigi #ivtbright memang terbaik. 💯 herba semulajadi.

Produk Bumiputera yang berkualiti tinggi dan ada sijil pengiktirafan daripada KKM dan GMP.
Anda ada masalah karat gigi, karang gigi, gigi kuning dan mulut berbau yang teruk?

HUBUNGI 📲 018 7878726

Untuk memberi keyakinan pada diri anda berkomunikasi dan senyum dikhalayak ramai.
#ivtbright
#ubatgigiherba
#pemutihgigi
#pemutihgigicepat
#produkbumiputera
#gigikuning
#gigikarat
#plakgigi
#karanggigi
#karanggigi
#gusiberdarah
#gusibernanah
#gusibengkak
#pewangimulut
#jomwangi
#Assalamualaikum

TERBUKTI BERKESAN.
.
ISTERI MAKIN SAYANG 😍
.
Wasap lekaih na..
📲012-3563467
📲012-3563467
📲012-3563467

Follow ig: @ivmist_ivbeauty.byzue

Gunalah ivtbright untuk gigi lebih putih dan bau mulut yang segar.wassap 0166604945
#ivtbright
#ubatgigiherba
#ajenivgombak

Sakit gigi memang boleh buat kita hilang sabarkan.. 😢
Mane taknya, serba serbi tak kene. Nak makan sakit , anak bising@member bising jadi bingit telinga, nak tido pun tak boleh, sakit kepala pula menyerang.
Ingat kalau sakit gigi malam, boleh sabar ke nak g klinik pagi tu...seksa tau..orang yang dah kene je tahu. 😢
Pendek kata kita jadi moody, kalau tak sabar orang keliling yang tak faham kita tengah sakit ni pula terasa hati dengan kita.. Haishh... Nasib baik ada ivmist kat rumah,sapu sikit kat kawasan sakit bahagian luar, skali kat gusi yang bengkak tu..
Alhamdulillah.. Sakit beransur hilang, baru boleh tido..esok baru jumpa doctor gigi.. #sakitgigi #ubatgigi #ubatgigiherba

Hilang keyakinan diri disebabkan

_
✔️ Warna gigi anda kuning kunyit dan kusam? .
.
✔️ Gigi anda hodoh kesan minum kopi & teh? .
.
✔️ Anda mempunyai masalah mulut berbau busuk?
_
.
Jaga-jaga ada mata yang memerhati tu. Sebelum anda diperhatikan, hubungi saya segera untuk saya bantu.
_
HUBUNGI 📲 017.375.2748
HUBUNGI 📲 017.375.2748
HUBUNGI 📲 017.375.2748
_
InshaAllah keyakinan anda makin terserlah dengan IvTBright.
_

MOST RECENT

ini anda jangan risau lagi, sebab pemutih gigi
#IVTBRIGHT ini mampu menyelesaikan masalah anda tanpa ke klinik !
_
_
Ramai yang berjumpa doktor gigi untuk atasi masalah Karang/Plak, namun tak semua sanggup belanja tinggi.
_
Anda sangat beruntung kerana kami sudah temukan FORMULA untuk gigi kembali PUTIH BERSINAR dan KEKAL sihat dengan SENYUMAN menawan.
_
Dengan adunan 5 herba TANPA bahan pengawet dan bahan kimia. Sangat SELESA untuk pengguna dan gigi anda.
_
Bukan sahaja menanggalkan Karang TANPA menghakis lapisan gigi, malah MELINDUNGI gigi dari bakteria selama 12 jam. Wowww!
_
Uniknya IVTBright ni :
_
✔ Menanggalkan Plak/karat.
✔ Membuang kesan kuning akibat rokok, kopi dan teh.
✔ Meredakan gigi sensitif .
✔ Mengurangkan nafas berbau.
✔ Mengelakkan air liur rosak.
✔ Meredakan simptom radang gusi dan skurvi (pendarahan pada gusi)

_
Hubungi saya sekarang jika anda sayangkan gigi anda. 📲 Whatsapp 01133895070
📲 Whatsapp 01133895070
📲 Whatsapp 01133895070
_
Bertindak cepat, untuk dapatkan gigi yang lebih putih & senyuman yang menawan ! :) _

Cod - kg Delek sg udang teluk Pulau rantau pjg umur Serta Meru kapar Klang port Klang
#ivtbright
#ubatgigi
#ubatgigiherba
#pemutihgigi
#pemutihgigicepat
#masalahmulutberbau
#pewangimulut
#gusiberdarah
#gigikuning
#nafasberbau
#perokoktegar
#shoppingonlinemalaysia
#igshopmalaysia
#bazaaronline
#bazarpaknil

Hilang keyakinan diri disebabkan

_
✔️ Warna gigi anda kuning kunyit dan kusam? .
.
✔️ Gigi anda hodoh kesan minum kopi & teh? .
.
✔️ Anda mempunyai masalah mulut berbau busuk?
_
.
Jaga-jaga ada mata yang memerhati tu. Sebelum anda diperhatikan, hubungi saya segera untuk saya bantu.
_
HUBUNGI 📲 017.375.2748
HUBUNGI 📲 017.375.2748
HUBUNGI 📲 017.375.2748
_
InshaAllah keyakinan anda makin terserlah dengan IvTBright.
_

👉Anda alami GIGI KARAT sebab merokok ?
👉KARANG/PLAK tebal pada gigi ?
👉GIGI KUNING sebab kopi & teh ?
👉MULUT & NAFAS BERBAU ?
.
Kini jangan risau lagi, sebab ubat gigi IVTBRIGHT ini mampu selesaikan masalah anda tanpa ke klinik !
.
IVTBright ~ Sikit je dah berbuih dan berkesan.
.
MEMANG JIMAT.
GIGI PUN DAH NAMPAK PUTIH😀😁
.
IVTBRIGHT ubat gigi herba dicipta khusus untuk :
.
💋Menanggalkan Plak/Karat
💋Membuang kesan kuning akibat rokok, kopi & teh
💋Meredakan gigi sensitif
💋Mengurangkan nafas berbau
💋Mengelakkan air liur rosak
💋Meredakan simptom radang gusi dan skurvi (pendarahan pada gusi)
.
💯 Bahan Semulajadi 🌿
🌿Cengkih
🌿Garam
🌿Kayu manis
🌿Pudina
🌿Streblus asper
.
.
Harga Asal 👉 RM45.90
.
.
💕💕💕HARGA PROMOSI💕💕💕
1 kotak cuma RM42
.
.
Nak lebih detail? .
📲WhatsApp "IVTBRIGHT" ke 017-3752748
AYIE | TRUSTED SELLER IVTBRIGHT

SELAMAT TINGGAL KARANG GIGI!
.
KARANG GIGI TERTANGGAL?
GIGI MAKIN PUTIH.
MAKIN BERSERI
.
INILAH MASA TUKAR JENAMA UBAT GIGI.
.
Kenapa IV TBright di syorkan?
.
.
✔ Menanggalkan Plak/karat.
✔ Membuang kesan kuning akibat rokok, kopi dan teh.
✔ Meredakan gigi sensitif .
✔Mengurangkan nafas berbau.
✔ Mengelakkan air liur rosak.
✔ Meredakan simptom radang gusi dan skurvi (pendarahan pada gusi)
.
.
Bahan 100% herba dalam ubat gigi:
1. cengkih
2. kayu manis
3. Salt
4. Pudina
5. Streblus asper
.
.
Jadilah orang terawal Dengan Harga Promosi
whatsapp 0197237965 noreen #ivtbright
#ubatgigi
#ubatgigiherba
#nafasberbau
#nafasbusuk
#gigirosak
#gigiberlubang #masalahmulutberbau
#gusibernanah
#gigikarat
#plakgigi
#perokoktegar
#gigiberlubang
#gusiberdarah
#gigikarat
#perokoktegar
#pemutihgigi
#pemutihgigiasli
#pemutihgigicepat
#gigicantik

Anda mencari ubat gigi yg terbaik? Iv TBright didatangkan untuk anda jika anda ingin menyelesaikan masalah berikut: ✔Mengurangkan nafas berbau.
✔ Mengelakkan air liur rosak.
✔ Menanggalkan Plak/kerak.
✔ Membuang kesan kuning akibat rokok, kopi dan teh.
✔ Meredakan gigi sensitif ✔ Meredakan simptom radang gusi dan skurvi (pendarahan pada gusi)

Whatsapp 019-723 7965
.
.
.
#ubatgigi #ivtbright #ubatgigiherba #stokisjohor #stokispasirgudang #pemutihgigi #semulajadi

Nak gigi putih? Tukarlah ubat gigi biasa anda kepada IVTBRIGHT.. Hasil pasti memuaskan

#ivtbright #ivtbrightkuantan #gigiputih #karanggigi #gusiberdarah #ubatgigiuntukperokok #ubatgigiherba #Assalamualaikum
#shimayusuf0123779759

Bakal pengantin bole guna Ivtbright.. Barulah senyum menawan atas pelamin

#ivtbright #gigiputih#gigibersih #ivtbrightkuantan #ubatgigiherba

Mahu senyuman sepertiku? Gunalah IVTBRIGHT
#ivtbright #ivtbrightkuantan#gigiputih #ivtbright pemutih gigi
#ubatgigiherba #ubatgigisemulajadi

Nak gigi putih? Tukarlah ubat gigi biasa anda kepada IVTBRIGHT.. Hasil pasti memuaskan
#ivtbright #ivtbrightkuantan #gigiputih #karanggigi #gusiberdarah #ubatgigiuntukperokok #ubatgigiherba

Nak gigi putih? Tukarlah ubat gigi biasa anda kepada IVTBRIGHT.. Hasil pasti memuaskan
#ivtbright #ivtbrightkuantan #gigiputih #karanggigi #gusiberdarah #ubatgigiuntukperokok #ubatgigiherba

Gigi anda kuning? Ramai tegur bila anda senyum? SENTAP kejap kan. Tukarlah ubat gigi biasa anda kepada IVTBRIGHT.. Hasil pasti memuaskan
#ivtbright #ivtbrightkuantan #gigiputih #karanggigi #gusiberdarah #ubatgigiuntukperokok #ubatgigiherba

Nak gigi putih? Tukarlah ubat gigi biasa anda kepada IVTBRIGHT.. Hasil pasti memuaskan
#ivtbright #ivtbrightkuantan #gigiputih #karanggigi #gusiberdarah #ubatgigiuntukperokok #ubatgigiherba

Nak gigi putih? Tukarlah ubat gigi biasa anda kepada IVTBRIGHT.. Hasil pasti memuaskan
#ivtbright #ivtbrightkuantan #gigiputih #karanggigi #gusiberdarah #ubatgigiuntukperokok #ubatgigiherba

SEBAB GIGI KUNING, BERKARAT
============================
.
1. Kerap Minum Kopi atau Teh.
2. Merokok
3. Faktor Umur
4. Makanan Tinggi Asid, etc: minuman ringan/soda dan gula-gula.
5. Keadaan Mulut Kering.
6. Pengambilan Fluorida Yang Berlebihan.
7. Faktor Keturunan .
.
"... Aduhaiiii.. Macam-macam produk pemutih dah cuba. Pergi scaling dah habis beratus ringgit tapi masalah datang semula..." 😣
.
.
Anda tak perlu risau lagi!! Sudah ramai yang mencuba dan menggunakan produk UBAT GIGI HERBA PEMUTIH; IV TBRIGHT serta mendapat manfaatnya. Nak cuba wasap 0136896777

#ivtbright
#radanggusi
#plakgigi
#karanggigi
#ubatgigiherba
#pemutihgigi
#nafasbusuk
#nafasberbau
#gusiberdarah
#gusibernanah
#gusibengkak
#gigiberlubang
#gigikuning
#gigisensitif
#gigikarat
#perokoktegar
#pemutihgigicepat
#Assalamualaikum - #regrann

TESTIMONI PENGGUNA IVTBRIGHT.
.
.
'Alhamdulillah, gigi dah kelihatan putih. Nafas mulut lebih segar'. .
Yang masih belum cuba, boleh terus order sekarang!
.
.
[APA KELEBIHAN DARI UBAT GIGI IV TBRIGHT INI?]
✔ Menanggalkan Plak/karat.
✔ Membuang kesan kuning akibat rokok, kopi dan teh.
✔ Meredakan gigi sensitif .
✔Mengurangkan nafas berbau.
✔ Mengelakkan air liur rosak.
✔ Meredakan simptom radang gusi dan skurvi (pendarahan pada gusi)
.
Semua orang boleh guna ivtbright tanpa was².Memang selamat & terbukti berkesan.
.
.
Nak order?
Whatsapp ke 017-3752748

- [ REAL TESTIMONI ]
_
Yeyy.. Gigi dah bertukar warna. Dari kuning ke warna PUTIH. Bertukar githu.
_
Alhamdulillah seronok bila dapat bantu kasteme, nak-nak yang tiada keyakinan diri

_
Ubat gigi #ivtbright memang terbaik. 💯 herba semulajadi dan free CHEMICAL.
_
Produk Bumiputera yang berkualiti tinggi dan ada sijil pengiktirafan daripada KKM dan GMP.
_
Anda ada masalah karat gigi, karang gigi, gigi kuning dan mulut berbau yang teruk

_
HUBUNGI 📲 0136896777
_
Untuk saya bantu sekaligus memberi keyakinan pada diri anda untuk berkomunikasi dan senyum dikhalayak ramai.
_
#ivtbright
#ubatgigiherba
#pemutihgigi
#pemutihgigicepat
#produkbumiputera
#gigikuning
#gigikarat
#plakgigi
#karanggigi
#karanggigi
#gusiberdarah
#gusibernanah
#gusibengkak
#pewangimulut
#jomwangi
#Assalamualaikum
#terapiinstagram - #regrann

GIGI LEBIH PUTIH DENGAN #IVTBRIGHT

IV TBright dihasilkan daripada 100% herba semulajadi :
🌿Cengkih
🌿Kayu Manis
🌿Garam
🌿Pudina
🌿Streblus asper

Cara Penggunaan:
💠Calit skit pada hujung berus gigi, jangan basahkan TBright, (pastikan berus dalam keadaan kering semasa calit)
💠Berus gigi seperti biasa.
💠Amalkan 2 @ 3 kali sehari untuk kesan yang terbaik.

Berapa lama boleh tahan: sebulan ke dua bulan
Kanak-kanak boleh pakai.

Buih lebih halus dari ubat gigi biasa dan kurang manis. 👉 Berat 25g .

Whatsapp 0132568818 untuk dapatkan IV TBRIGHT dengan harga PROMOSI dan jimat berganda-ganda

#ivtbright
#ivbright
#ivmistbanting
#ivmistteamrahimah
#stokisbanting
#Wassap0132568818
#ivbeautyrai
#pemutihgigiasli
#gigiputihberseri
#plakgigi
#ubatgigiherba

Jika abg-abg seorang perokok, meh baca nie…

Abg ada gigi kuning & berkarat mcm besi lama… dah cuba mcm2 produk masih x bersih… bau nafas sampai org nak dekat pun takut… .
Apa kata Abg-abg guna IVTBright nie.

KELEBIHAN IVTBRIGHT

1. Memutihkan gigi bersinar-sinar sprit baru di polish
2. Menanggalkan plak dan karang yang tinggi mengunung
3. Mengharumkan nafas seharum kasturi.
4. Meredakan radang gusi
5. Tidak menghakis gigi.

Wasap kami skrg utk tips dan harga promosi 👇👇 https://wasap.my/60132568818

Whatsapp 0132568818
#ivtbright
#ivbright
#ivmist_online_store
#majidee
#kuartersklia
#banting
#ivmistteamrahimah
#ivmist #pemutihgigi
#ivbeautyrai
#terapiinstagram
#surirumah
#eusahawan
#bantingselangor
#malaysia
#perokok
#gigi #gigisensitif
#ubatgigiherba
#ubatgigi

- Jom putihkan gigi dengan ivtbright.Pasti diri akan rasa lebih yakin..wassap akk yer 0136896777

#ivtbright
#ubatgigiherba
#pemutihgigiherba #Assalamualaikum - #regrann

[ REAL TESTIMONI ]
_
Yeyy.. Gigi dah bertukar warna. Dari kuning ke warna PUTIH. Bertukar githu.
_
Alhamdulillah seronok bila dapat bantu kasteme, nak-nak yang tiada keyakinan diri

_
Ubat gigi #ivtbright memang terbaik. 💯 herba semulajadi dan free CHEMICAL.
_
Produk Bumiputera yang berkualiti tinggi dan ada sijil pengiktirafan daripada KKM dan GMP.
_
Anda ada masalah karat gigi, karang gigi, gigi kuning dan mulut berbau yang teruk

_
HUBUNGI 📲 0123779759
_
Untuk saya bantu sekaligus memberi keyakinan pada diri anda untuk berkomunikasi dan senyum dikhalayak ramai.
_
#ivtbright
#ubatgigiherba
#pemutihgigi
#pemutihgigicepat
#produkbumiputera
#gigikuning
#gigikarat
#plakgigi
#karanggigi
#karanggigi
#gusiberdarah
#gusibernanah
#gusibengkak
#pewangimulut
#jomwangi
#Assalamualaikum
#terapiinstagram

PERLINDUNGAN MENYELURUH⚠⚠ Penggunaan IV TBRIGHT secara berterusan dan konsisten membantu 5 FAKTOR ini: ✔Nafas segar
✔Plak
✔Gigi lebih cerah
✔Gusi berdarah
✔Gigi sensitif
.
. "GIGI LEBIH SIHAT, BERSIH, DAN KUAT DENGAN IV TBRIGHT"
.
.
.

anda berminat??anda nak cuba?? whatapp azie 0172115632

#ivtbright #testimoniivtbright #teethwhitening #plakgigi #gigikuning #karanggigijadibersih #smoker #sakitgigi #nafassegar #naturalproduct #ubatgigi #pemutihgigi #pemutihgigisemulajadi #ubatgigiherba #gigiputih #gigi #dentist #doktorgigi #rawatangigi #teethtreatment #toothpaste #sakitgigi #plak

Tips hilangkan bau mulut.
.
.
Sediakan :
.
Cengkih & Daun pudina. Blendkan dan gosok pada gigi selama satu minit.
.
Atau nak lebih mudah, guna iv tbright dan gosok gigi macam biasa.

TESTIMONI PENGGUNA IVTBRIGHT.
.
.
Ivtbright terbaik! "Memang menjadi bro.Kuning & karat² gigi pun dah kurang".
.
Alhamdulillah.😊
.
.
[APA KELEBIHAN DARI UBAT GIGI IV TBRIGHT INI?]
✔ Menanggalkan Plak/karat.
✔ Membuang kesan kuning akibat rokok, kopi dan teh.
✔ Meredakan gigi sensitif .
✔Mengurangkan nafas berbau.
✔ Mengelakkan air liur rosak.
✔ Meredakan simptom radang gusi dan skurvi (pendarahan pada gusi)
.
Semua orang boleh guna ivtbright tanpa was².Memang selamat & terbukti berkesan.
.
.
Nak order?
Whatsapp ke 017-3752748

Jom putihkan gigi dengan ivtbright.Pasti diri akan rasa lebih yakin..wassap akk yer 0193069412

#ivtbright
#ubatgigiherba
#pemutihgigiherba #Assalamualaikum

.
[100% BAHAN HERBA DALAM UBAT GIGI]

1. Cengkih
2. Kayu Manis
3. Garam
4. Pudina
5. Streblus Asper
.
Berat : 25 gram
Tahan : 45 hari
Harga : RM 43 (TERMASUK POS)
.
Nak Order Whatsapp
☎017-9458575

.
[100% BAHAN HERBA DALAM UBAT GIGI]
1. Cengkih
2. Kayu Manis
3. Garam
4. Pudina
5. Streblus Asper
.
Berat : 25 gram
Tahan : 45 hari
Harga : RM 43 (TERMASUK POS)
.
Nak Order Whatsapp
☎017-9458575

.
[100% BAHAN HERBA DALAM UBAT GIGI]

1. Cengkih
2. Kayu Manis
3. Garam
4. Pudina
5. Streblus Asper
.
Berat : 25 gram
Tahan : 45 hari
Harga : RM 43 (TERMASUK POS)
.
Nak Order Whatsapp
☎017-9458575

Sangat berbaloi anda guna ubat gigi ivtbright.
Sebekas tahan 1 bulan lebih.
.
.
1 Rumah 1 IvTbright
.
Sesuai digunakan oleh kanak-kanak bermula usia 8 tahun hingga dewasa.
.
Siapa lagi nak gigi putih?
.
Harga Ubat Gigi IvTbright
1 kotak cuma RM35.00
Postage RM7(sm) / RM11(ss)
.
Info lebih lanjut,
.
WhAtsApp < IVTB > ke 017-3752748
.

TESTIMONI PENGGUNA IVTBRIGHT.
.
.
Mula² pakai tu rasa lain je sebab mungkin kerana herbanya. Lama² pakai dah jadi makin serasi. Mulut pun dah tak berbau dan lebih selesa.Makanan pun tak lekat kat gigi.
.
Alhamdulillah.😊
.
.
[APA KELEBIHAN DARI UBAT GIGI IV TBRIGHT INI?]
✔ Menanggalkan Plak/karat.
✔ Membuang kesan kuning akibat rokok, kopi dan teh.
✔ Meredakan gigi sensitif .
✔Mengurangkan nafas berbau.
✔ Mengelakkan air liur rosak.
✔ Meredakan simptom radang gusi dan skurvi (pendarahan pada gusi)
.
Semua orang boleh guna ivtbright tanpa was².Memang selamat & terbukti berkesan.
.
.
Nak order?
Whatsapp ke 017-3752748

TESTIMONI PENGGUNA TEGAR #MEROKOK
.
.
Alhamdulillah.. gigi yang dulunya karat dan kuning dah kurang hasil guna ubat gigi herba ivtbright. Mujur ada ubat gigi ni,memang berkesan.Hilang terus karat pada gigi. Kini lebih yakin nak ukir senyuman.. 😁😀💕
.
.
👉Anda alami GIGI KARAT sebab merokok ?
👉KARANG/PLAK tebal pada gigi ?
👉GIGI KUNING sebab kopi & teh ?
👉MULUT & NAFAS BERBAU ?
.
Kini jangan risau lagi, sebab ubat gigi IVTBRIGHT ni mampu selesaikan masalah anda tanpa ke klinik !
.
IVTBright ~ Sikit je dah berbuih dan berkesan.
.
MEMANG JIMAT.
GIGI PUN DAH NAMPAK PUTIH😀😁
.
IVTBRIGHT ubat gigi herba dicipta khusus untuk :
.
💋Menanggalkan Plak/Karat
💋Membuang kesan kuning akibat rokok, kopi & teh
💋Meredakan gigi sensitif
💋Mengurangkan nafas berbau
💋Mengelakkan air liur rosak
💋Meredakan simptom radang gusi dan skurvi (pendarahan pada gusi)
.
💯 Bahan Semulajadi 🌿
🌿Cengkih
🌿Garam
🌿Kayu manis
🌿Pudina
🌿Streblus asper
.
.
Harga Asal 👉 RM45.90
*Tidak termasuk pos
.
.
💕💕💕HARGA PROMOSI💕💕💕
1 kotak cuma RM42 sahaja. (siap pos) .
.
Nak lebih detail? .
.
📲WhatsApp "IVTBRIGHT" ke 017-3752748
AYIE | TRUSTED SELLER IVTBRIGHT

Kulit oren adalah petua hilangkan gigi kuning.Ambil beberapa kulit oren,kemudian gosok gigi anda menggunakan kulit oren tersebut.Sebaiknya dilakukan setiap malam sblm tidur.
.
Vitamin C yg terkandung dlm kulit oren dikatakan dpt menghilangkan kuman dan sisa2 makanan yg melekat pada gigi.Lakukan secara teratur selama seminggu utk melihat perubahan.
.
Selamat mencuba.
.
Berat : 25 gram
Harga : RM 43 (TERMASUK POS)
.
Dapatkan Sekarang!
☎014 - 921 7275
☎014 - 921 7275
☎014 - 921 7275

🐋🐳🐬Baby shark dududu.
Pun Nak putih bersih awak.

🐄Gigi lebih putih.
Bersoh dan sihat.

🐃Jangan terkejut tau.
Gigi putih sengih selalu.

FUNGSI CENGKIH BERTINDAK SEBAGAI ANTI BAKTERIA.
.
Orang tua dulu-dulu guna cengkih je untuk rawat gusi berdarah/bernanah.
.
Sebab itulah bahan utama dalam ivtbright ni dimasukkan cengkih yang sememangnya sangat aktif utk masalah gusi.
.
Bila dah pakai ivtbright ni. Sayang dah nak tukar yang lain.
.

Jangan Biarkan GIGI KUNING dan BERKARAT anda begitu saja. PLAK gigi belakang itu pun kena buang juga.
_

TAPI kewangan membatasi untuk membuat rawatan dengan pakar.
_
Meh kita pakat senyum panjang nampak gigi dengan penuh keyakinan. Nak berhadapan dengan orang ramai pun dah tak malu.
_
Tak mahal pun, tapi khasiatnya banyak tau.
_
Antara yang berkesan sangat, mulut tak berbau, warna gigi pun semakin cantik fan berseri-seri , gusi sihat dan plak gigi yang tebal pun boleh tercabaut.
_
Harga sangat-sangat berpatutan. Berbaloi dengan result yang akan anda dapat dari IvTBright ni. Jimat la duit tu.
_
Dibuat daripada herba yang terpilih dan ada kelulusan yang diiktiraf dari GMP dan KKM.
_
NAK MEMILIKI SENYUM YANG PENUH KEYAKINAN DAN MENARIK?
_
WA 📲 017.375.2748
WA 📲 017.375.2748
WA 📲 017.375.2748
_
Senyuman MENAWAN itu bakal menjadi milikmu. Sungguh!! .
_

.
IVTBRIGHT ubat gigi herba dicipta khusus untuk :
.
💋Menanggalkan Plak/Karat
💋Membuang kesan kuning akibat rokok, kopi & teh
💋Meredakan gigi sensitif
💋Mengurangkan nafas berbau
💋Mengelakkan air liur rosak
💋Meredakan simptom radang gusi dan skurvi (pendarahan pada gusi)
.
💯 Bahan Semulajadi
🌿Cengkih
🌿Garam
🌿Kayu manis
🌿Pudina
🌿Streblus asper
.
Cara guna : calit sikit pada hujung berus gigi, jangan basahkan TBright, (pastikan berus dalam keadaan
kering semasa calit) gosok gigi seperti biasa, 2 atau 3 kali sehari.

Tahan selama 1 - 2 bulan (bergantung pada penggunaan)

Harga sekotak RM45.90. Harga promosi RM35.00, caj pos RM7 (Semenanjung Malaysia) dan RM10 (Sabah Sarawak).
.
Berminat?
📲WhatsApp/tele "IVTBRIGHT" ke 0173995554

#IVTBright ialah Ubat Gigi Pemutih Herba yang berfungsi untuk :
Meninggalkan plak/karat embuang kesan kuning akibat rokok kopi& teh
Meredakan gigi sensitif Mengurangkan nafas berbau Mengelakkan air liur rosak Meredakan simptom radang gusi& skurvi(pendarahan pada gusi) Jom putihkan gigi.. whatsapp 0124599850 Ayu.

#IVTbright Hivtbright
#ubatgigi
#ubatgigipemutih
#ubatgigiherba
#ubatgigisemulajadi

Plak gigi bukan untuk di simpan😀

Dengan ivtbright kerak gigi tiada lagi.🐛🐊

Jangan tunggu sampai jadi macam ni.
IVtbright kan adoo.

~ Mari berpantun..😉😀
.
Pergi ke pasar membeli ikan
Buat bekalan dihujung minggu
sakitnya hati bisa ku tahan
sakitnya gigi ohhh no...mana boleh nak tunggu!!
.
😉😁
.
#ubatgigiassakinahfresh
#jomsupportprodukmuslim
#ubatgigi
#ubatgigiplus5bahanterbaik
#ubatgigiherba
#trustonlineseller
#igshop
#instapuanainamalika

GEMBIRA SANGAT SEBAB NAFAS LEBIH BERSIH DAN SEGAR "Just nak share dengan gembiranya dapat guba ivtbright. Gigi lebih nersih nafas lebih segar. Anak akak suka sangat sebab tengok giginya putih bersih. Sebab gigi dia baru tumbuh gigi kekal ada tanda hitam di gigi barunya yang tak boleh hilang bila berus dengan ubat gigi biasa. Tapi sekali je guna ov tbright terus hilang kesan hitam tu. Memang terkejut gembira. #
.
Happy sangat customer ni, panjang komennya. Anda bila lagi nak cuba ivtbright? 😉
.
Whatsapp 📲0192753051 untuk sebarang pertanyaan dan pembelian.

#ivtbright
#ivtbrightpulauindah
#ivtbrightterbaik
#ivtbrightubatgigiherba
#ubatgigiherba
#gigiberlubang
#gigisensitif
#gigikuning
#gigikuning
#gusiberdarah
#nyahbaumulut
#mulutsegar
#nafassegar
#pemutihgigi
#terapiinstagram
#bazarpaknil
#bazaronline
#trustedseller
#sayagunasayajual
#instashopmalaysia
#baranglakukeras
#kedaionlimemalaysia

Jangan Biarkan GIGI KUNING dan BERKARAT anda begitu saja. PLAK gigi belakang itu pun kena buang juga.
_

TAPI kewangan membatasi untuk membuat rawatan dengan pakar.
_
Meh kita pakat senyum panjang nampak gigi dengan penuh keyakinan. Nak berhadapan dengan orang ramai pun dah tak malu.
_
Tak mahal pun, tapi khasiatnya banyak tau.
_
Antara yang berkesan sangat, mulut tak berbau, warna gigi pun semakin cantik fan berseri-seri , gusi sihat dan plak gigi yang tebal pun boleh tercabaut.
_
Harga sangat-sangat berpatutan. Berbaloi dengan result yang akan anda dapat dari IvTBright ni. Jimat la duit tu.
_
Dibuat daripada herba yang terpilih dan ada kelulusan yang diiktiraf dari GMP dan KKM.
_
NAK MEMILIKI SENYUM YANG PENUH KEYAKINAN DAN MENARIK?
_
WA 📲 017.375.2748
WA 📲 017.375.2748
WA 📲 017.375.2748
_
Senyuman MENAWAN itu bakal menjadi milikmu. Sungguh!! .
_

Hi semua!

ini jawapan kepada soalan2 anda mengenai #IvTbright ya!

Soalan :
Kenapa texture IvTbright macam serbuk?

Jawapan : Kami masih mengekalkan penggunaan tradisi turun temurun. 5 bahan dalam IvTbright dikisar sebati untuk maksimumkan kualiti penjagaan mulut dan gigi setiap kali penggunaan.
Jenis serbuk lebih baik kerana ia lebih cepat dan berkesan sampai di celah-celah gigi sebelah dalam.
#ivtbright
#ivbright
#ubatgigipemutih
#ubatgigiherba
#wassup0132568818
#stokisbanting
#info
#majidee
#ikbndusuntua
#ivbeautyrai

Masih belum cuba ivtbright?
Jangan risau..ivtbright;
.
✔Tanpa bahan kimia merbahaya..
✔Berasaskan herba semulajadi..
✔Lulus kkm.
.
.
IVTBRIGHT ubat gigi herba dicipta khusus untuk :
.
💋Menanggalkan Plak/Karat
💋Membuang kesan kuning akibat rokok, kopi & teh
💋Meredakan gigi sensitif
💋Mengurangkan nafas berbau
💋Mengelakkan air liur rosak
💋Meredakan simptom radang gusi dan skurvi (pendarahan pada gusi)
.
💯 Bahan Semulajadi 🌿
🌿Cengkih
🌿Garam
🌿Kayu manis
🌿Pudina
🌿Streblus asper
.
Nak lebih detail?
.
.
📲WhatsApp "IVTBRIGHT" ke 017.375.2748

Seunit ivtbright cuma RM42 sahaja. Dah termasuk pos.
.
Ubat gigi 100% Herba.
Terbukti berkesan & selamat digunakan.
.
.
TO ORDER
📲 wa/sms ke 017-3752748

Ubat Gigi IvTBright dihasilkan daripada 💯% herba semulajadi. Antara bahan-bahanya ialah :
.
.
1) Cengkih
2) Kayu Manis
3) Garam
4) Pudina
5) Streblus asper
.
.
KELEBIHAN UBAT GIGI IVTBRIGHT :
💖 Menanggalkan Plak/Karat
💖 Membuang kesan kuning akibat rokok, kopi dan teh
💖 Meredakan gigi sensitif
💖 Mengurangkan nafas berbau
💖 Mengelakkan air liur rosak
💖 Meredakan simptom radang gusi dan skurvi (pendarahan pada gusi)
.
.
CARA PENGGUNAAN :
🔹Calitkan ubat gigi pada berus gigi
🔹Berus gigi seperti biasa
🔹Amalkan 2 atau 3 kali sehari untuk kesan yang terbaik.
.
.
HARGA :
1 Kotak cuma RM42(sm)/RM46(ss)
**Harga dah termasuk poslaju
.
.
Info lebih lanjut..
📲 WhatsApp < IVTBRIGHT > ke 017.375.2748
AYIE | TRUSTED SELLER IVTBRIGHT

Most Popular Instagram Hashtags