#twicedancecover

MOST RECENT

Twice ~ Yes or Yes
Full cover on IGTV
why am i so emotionless 😂. this was a rushed cover so i wasnt really happy with it . but here it is.





#kpop #twice #트와이스 #dance #nayeon #dahyun #tzuyu #jeongyeon #momo #jihyo #sana #mina #chaeyoung #once #bts #blackpink #jisoo #lisa #jennie #twicecomeback #yesoryestwice #yesoryes #dancecover #twicedancecover #yesoryesdancecover #yesoryesdance #kdance #kcover #kpopdance #kpopcover

yes or yes - twice!🎀💞😛👌🏼ig is rood and flippity floppin made me change the speed of the vid -_- and lmAo look at me makin’ sucky transitions tbH I made this in a hurry and it’s reallyyyy sloppy so I’ll probably do a redo of it but for now yall get this lol sorry. But y’all like it right?? Yes or yes? ;)





#twice #yesoryes #once #twicedancecover #dance #dancer #dancecover #kpopdance #girlgroup #kpop #kpopdancecover #mina #momo #nayeon #chaeyoung #jeongyeon #jihyo #tzuyu #dahyun #sana

Sorry we haven’t been posting. The weather has been awful so we can’t ever record. We promise once it gets better outside will post more often
.
.
.
#twice #kpopdancecover #dance #kpop #kpopcover #girlgroup #kpopdance #jypentertainment #twicecover #twicedancecover

• TWICE • YES OR YES 🎲✨•
°
EYOOO I'M BACK WITH TWO TIMES!!! Honestly I LOVE all of Twice's title tracks and yes or yes is no exception!! And yes my belt was doing it's own thing so don't mind it lol
Also yes the music during the chorus is behind T.T
Keep an eye out for another cover this week 😉😉 °
#dance#kcover#kcoverist#kpopdancecover#dancecover#kdancecover#kpop#kpopcover#cover#kpopfff#kpoplfl#kpopf4f#kpopl4l#kdance#kpopexlikes#twice#once#bts#exo#twicemomo#idol#likeforlikes#comeback#followforfollow#twicedancecover#yesoryes#트와이스#yesoryesdancecover

#TWICE - #YESORYES
Al fin el comeback de mis bebés, estoy bien in love con la canción 😭😭😭 y estoy muy feliz de que el hayan dado partes a Jungyeon, al fiiiin. 💖
A ustedes, les gusto este comeback? O cual ha sido su favorito?

Ahh love this song - gives me major summer vibes ~
Anyways I’m hoping to learn a couple dances this week since I don’t have work this weekend, fingers crossed’

Twice-Yes or Yes?? Comment your fav twice comebacks!!❤️Love their comeback the song is still on my head playing every day💛
.
.
#dance #dancecover #kpop #kpopdancecover #kpopdance #twicesana #twice #tzuyu #momo #sana #mina #chaeyoung #nayeon #jihyo #jeongyeon #dahyun #twiceland #twicemomo #twicedancecover #yesoryes @susiemeoww

#yesoryes #twice 💘
.
.
.
Lately I've been so busy, I learned this today e filmed it right away, so don't expect anything perfect or accurate cuz it's not 😪 ps: i chose tzuyu because some of you told me I kinda look like her💕
.
.
.
#twiceyesoryes #yesoryestwice #twicecover #twicedancecover #yesoryescover #tzuyu #jihyo #nayeon #jungyeon #momo #sana #mina #dahyun #chaeyoung #jyp #jypent #kpopcoverdance #dancevideo #kpopidol #sweet #kpopfff #kpoplfl #kpopmusic #kpopper #kpop #music #dancer

[ TWICE - YES OR YES ]
I hope you enjoy this cover 💕 Actually I covered Chaeyoung but I couldn‘t spin down with the skirt... so I made the Momo Part
Btw who is your Bias in Twice? 😊💕 - Mine is Chaeyoung, because she is so cute and I just love her voice

Yes or Yes (2/2)
I love you all ❤️ Feeling super thankful everyday~

Most Popular Instagram Hashtags