[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#tudungsekolah

MOST RECENT

TQ DEAR GRAB☺☺ 💝AWNING STARCH BY ANIL 💝

Tudung anda susah dibentuk???
.
Jangan risau syg2 sume...
.
Pengeras tudung AWNING STARCH BY ANIL adalah penyelamatnya..🤗🤗🤗
.
Kini anda tampil lebih kemas dan bergaya🙌🙌🙌
.
Fungsi/Kelebihan :
👉Mengeraskan Tudung & Awning tudung agar mudah dibentuk dengan kemas
👉Mengelakkan Tudung & Awning tudung daripada Berkedut, Berkelepet , Berlipat
👉Memastikan Tudung terletak cantik sepanjang hari
👉Berbau wangi & tidak meninggalkan kesan pada fabrik (hilang selepas dibasuh)
👉💯Produk muslim & keluaran bumiputera
👉Isian 120+-ml..tahan lebih 3 bulan bergantung kepada penggunaan
👔👖👕👗👚
Sesuai untuk semua jenis Tudung & Material fabrik : ✔Tudung Bawal & Shawl
✔kain Kapas/Cotton & Denim
✔Tudung Awning Keras ✔Tudung Sekolah
✔Kemeja & uniform
Jom2 dapatkan skrg..boleh pm/whatsapp sy..0124511856 atau
Klik link ini
http://www.wasap.my/60124511856
untuk Details-Order 💌
.

#awningstarchbyanil #awningstarchmurah #sayapakaisayajual #starchbyme #spraypengerastudung #spraypengerastudungmurah #terlajakmurahterlajaklaris #bazaarpakniltudung #bazarpaknilmurah #bebaskedutan #instantshawl #tudungsekolah #tudungawning #tudungmurah #tudunglabuh #fashasandha #aimantino #mirafilzah #bawalpucci #bawalmurah #politeknikkotabharu #uitmpuncakperdana #cikgucikgi#galeriariani#agenwantedmalaysia#neelofa #bokitta#produkviral2017
#igmonsta

*TUDUNG SEKOLAH REJEK KILANG GRADE AAA(ORIGINAL) HANYA RM9.90 SAHAJA - STOK TERHAD* 📢

Kita faham, sebagai *seorang ibu* dan *yang bekerja* terutamanya, *membasuh tudung sekolah* Si Comel *setiap hari* adalah satu perkara yang *memenatkan*. Jadi bagi mengurangkan bebanan tersebut, kita ingin *membantu* puan dengan tudung sekolah Rejek Kilang Grade AAA.

Tudung Branded yang masih elok dan cantik, namun mungkin ada sedikit kecacatan semasa proses jahit di kilang. Antaranya sedikit kesan kotor, jahitan yang kurang kemas dan beberapa lagi kecacatan biasa namun masih elok apabila dipakai 😃

Kita cadangkan cukupkan 5 helai dan *basuh hanya seminggu sekali.* *Jimat* masa, jimat air, jimat eletrik dan yang paling penting puan pasti gembira dengan *kualiti rehat yang cukup* dan *lebihan masa bersama anak-anak* 😃

Sehelai cuma RM9.90. Tempah 5 helai cuma RM49.50 sahaja dan puan akan memiliki lebih masa bersama anak-anak tercinta 👨‍👩‍👧‍👦 Nota: Stok Rejek Kilang grade AAA tak banyak.
PM KAMI SEKARANG ⏬ SEMENTARA STOK MASIH ADA... KITA UTAMAKAN TEMPAHAN TERAWAL 😃

MEH WASAP KAK INA😊 just klik👇👇
➡ www.wasap.my/60129672505

#tudungsekolah #tudungsekolahsoftawning #tudungsekolahbudak #tudungsekolahmurah #tudungsekolahawninglembut #tudungsekolahhitam #tudungsekolahlycra #tudungsekolahrendah #tudungsekolahagama #tudungsekolahputih #tudungsekolahroyalblue #tudungsekolahborong #tudungsekolahanak #tudungsekolahbiru #tudungsekolahnasuheart #tudungsekolahreject #tudungsekolahpink #tudungsekolahsukan #tudungsekolahwarna #tudungsekolahdualapis #tudungsekolahsarung #tudungsekolahmenengah #tudungsekolahinstant #tudungsekolahkanakkanak #tudungsekolahkoshibo #tudungsekolahsicomel #tudungsekolahawninglembut #tudungsekolahkanak2 #tudungsekolahhijau #tudungsekolahsarungsiap

*TUDUNG SEKOLAH REJEK KILANG GRADE AAA(ORIGINAL) HANYA RM9.90 SAHAJA - STOK TERHAD* 📢

Kita faham, sebagai *seorang ibu* dan *yang bekerja* terutamanya, *membasuh tudung sekolah* Si Comel *setiap hari* adalah satu perkara yang *memenatkan*. Jadi bagi mengurangkan bebanan tersebut, kita ingin *membantu* puan dengan tudung sekolah Rejek Kilang Grade AAA.

Tudung Branded yang masih elok dan cantik, namun mungkin ada sedikit kecacatan semasa proses jahit di kilang. Antaranya sedikit kesan kotor, jahitan yang kurang kemas dan beberapa lagi kecacatan biasa namun masih elok apabila dipakai 😃

Kita cadangkan cukupkan 5 helai dan *basuh hanya seminggu sekali.* *Jimat* masa, jimat air, jimat eletrik dan yang paling penting puan pasti gembira dengan *kualiti rehat yang cukup* dan *lebihan masa bersama anak-anak* 😃

Sehelai cuma RM9.90. Tempah 5 helai cuma RM49.50 sahaja dan puan akan memiliki lebih masa bersama anak-anak tercinta 👨‍👩‍👧‍👦 Nota: Stok Rejek Kilang grade AAA tak banyak.
PM KAMI SEKARANG ⏬ SEMENTARA STOK MASIH ADA... KITA UTAMAKAN TEMPAHAN TERAWAL 😃

MEH WASAP KAK INA😊 just klik👇👇
➡ www.wasap.my/60129672505

#tudungsekolah #tudungsekolahsoftawning #tudungsekolahbudak #tudungsekolahmurah #tudungsekolahawninglembut #tudungsekolahhitam #tudungsekolahlycra #tudungsekolahrendah #tudungsekolahagama #tudungsekolahputih #tudungsekolahroyalblue #tudungsekolahborong #tudungsekolahanak #tudungsekolahbiru #tudungsekolahnasuheart #tudungsekolahreject #tudungsekolahpink #tudungsekolahsukan #tudungsekolahwarna #tudungsekolahdualapis #tudungsekolahsarung #tudungsekolahmenengah #tudungsekolahinstant #tudungsekolahkanakkanak #tudungsekolahkoshibo #tudungsekolahsicomel #tudungsekolahawninglembut #tudungsekolahkanak2 #tudungsekolahhijau #tudungsekolahsarungsiap

*TUDUNG SEKOLAH REJEK KILANG GRADE AAA(ORIGINAL) HANYA RM9.90 SAHAJA - STOK TERHAD* 📢

Kita faham, sebagai *seorang ibu* dan *yang bekerja* terutamanya, *membasuh tudung sekolah* Si Comel *setiap hari* adalah satu perkara yang *memenatkan*. Jadi bagi mengurangkan bebanan tersebut, kita ingin *membantu* puan dengan tudung sekolah Rejek Kilang Grade AAA.

Tudung Branded yang masih elok dan cantik, namun mungkin ada sedikit kecacatan semasa proses jahit di kilang. Antaranya sedikit kesan kotor, jahitan yang kurang kemas dan beberapa lagi kecacatan biasa namun masih elok apabila dipakai 😃

Kita cadangkan cukupkan 5 helai dan *basuh hanya seminggu sekali.* *Jimat* masa, jimat air, jimat eletrik dan yang paling penting puan pasti gembira dengan *kualiti rehat yang cukup* dan *lebihan masa bersama anak-anak* 😃

Sehelai cuma RM9.90. Tempah 5 helai cuma RM49.50 sahaja dan puan akan memiliki lebih masa bersama anak-anak tercinta 👨‍👩‍👧‍👦 Nota: Stok Rejek Kilang grade AAA tak banyak.
PM KAMI SEKARANG ⏬ SEMENTARA STOK MASIH ADA... KITA UTAMAKAN TEMPAHAN TERAWAL 😃

*TUDUNG SEKOLAH REJEK KILANG GRADE AAA(ORIGINAL) HANYA RM9.90 SAHAJA - STOK TERHAD* 📢

Kita faham, sebagai *seorang ibu* dan *yang bekerja* terutamanya, *membasuh tudung sekolah* Si Comel *setiap hari* adalah satu perkara yang *memenatkan*. Jadi bagi mengurangkan bebanan tersebut, kita ingin *membantu* puan dengan tudung sekolah Rejek Kilang Grade AAA.

Tudung Branded yang masih elok dan cantik, namun mungkin ada sedikit kecacatan semasa proses jahit di kilang. Antaranya sedikit kesan kotor, jahitan yang kurang kemas dan beberapa lagi kecacatan biasa namun masih elok apabila dipakai 😃

Kita cadangkan cukupkan 5 helai dan *basuh hanya seminggu sekali.* *Jimat* masa, jimat air, jimat eletrik dan yang paling penting puan pasti gembira dengan *kualiti rehat yang cukup* dan *lebihan masa bersama anak-anak* 😃

Sehelai cuma RM9.90. Tempah 5 helai cuma RM49.50 sahaja dan puan akan memiliki lebih masa bersama anak-anak tercinta 👨‍👩‍👧‍👦 Nota: Stok Rejek Kilang grade AAA tak banyak.
PM KAMI SEKARANG ⏬ SEMENTARA STOK MASIH ADA... KITA UTAMAKAN TEMPAHAN TERAWAL 😃

Sareema Bubble Jelita for WHOLESALE ONLY 10 & 20 PCS.

Kami bawakan tudung sarung trend terkinii. Pemakaian yg sangat mudah dan selesa kat muka.

Material: awning cotton denim dan tudung bubble

JUGA DIJUAL 10 PCS YA.

PROMO PRICE: 20 pcs RM195 SM RM200 SS

Whatsapp: 0127932691.
Email: syazaffira@gmail.com.

#tudungsekolah #tudungsekolahborong #tudungsekolahmurah #backtoschool #tudungsarung #tudungsarungsekolah #tudungindon #tudungsoftawning #tudunghardawning #softawning #hardawning #tudungsarungmurah #tudungsarungborong #tudungsarungborongmurah #tudungsoftawningmurah #tudungsoftawningborong #softawningmurah #softawningborong

Kids scarf biasa pun boleh tambah riben tau. Add Rm3 je 😘.
.
🌈Kids Scarf🌈

1) 0-1yrs-rm10
2) 1-2yrs-RM12
3) 3-4yrs-rm14
4) 5-6yrs-rm16
5) 7-10yrs-rm18
6) 11-12yrs-rm20 .
.
~material cotton lycra
~PREORDER 3-5 hari
~warna pilihan sendiri, boleh mix n match
.
WhatsApp⏩012-7617852 WhatsApp⏩012-7617852
WhatsApp⏩012-7617852

#tudungbudak
#tudungbaby
#tudungbawal
#jubahibuanak
#jubahbaby
#jubahbudak
#jubahperempuan
#jubahmurah
#tudungmurah
#tudunglabuh
#tudunglabuhmurah #tudungmurah
#jubahmuslimah #jubahmurahmalaysia #tudunglabuhmalaysia #tudunglabuhmurah
#tudungmurah
#tudungkanak2
#tudungkanakkanak
#tudungbayi
#tudungkids
#bajukurungbaby
#bajukurungbudak
#bajubudak
#bajubudakmurah
#tudungsarungbudak
#tudungsarung
#tudungsekolah
#tudungsekolahbudak
#Bajuraya
#tadika
#sabah

Kids scarf biasa pun boleh tambah riben tau. Add Rm3 je 😘.
.
🌈Kids Scarf🌈

1) 0-1yrs-rm10
2) 1-2yrs-RM12
3) 3-4yrs-rm14
4) 5-6yrs-rm16
5) 7-10yrs-rm18
6) 11-12yrs-rm20 .
.
~material cotton lycra
~PREORDER 3-5 hari
~warna pilihan sendiri, boleh mix n match
.
WhatsApp⏩012-7617852 WhatsApp⏩012-7617852
WhatsApp⏩012-7617852

#tudungbudak
#tudungbaby
#tudungbawal
#jubahibuanak
#jubahbaby
#jubahbudak
#jubahperempuan
#jubahmurah
#tudungmurah
#tudunglabuh
#tudunglabuhmurah #tudungmurah
#jubahmuslimah #jubahmurahmalaysia #tudunglabuhmalaysia #tudunglabuhmurah
#tudungmurah
#tudungkanak2
#tudungkanakkanak
#tudungbayi
#tudungkids
#bajukurungbaby
#bajukurungbudak
#bajubudak
#bajubudakmurah
#tudungsarungbudak
#tudungsarung
#tudungsekolah
#tudungsekolahbudak
#Bajuraya
#tadika
#sabah

Kids scarf biasa pun boleh tambah riben tau. Add Rm3 je 😘.
.
🌈Kids Scarf🌈

1) 0-1yrs-rm10
2) 1-2yrs-RM12
3) 3-4yrs-rm14
4) 5-6yrs-rm16
5) 7-10yrs-rm18
6) 11-12yrs-rm20 .
.
~material cotton lycra
~PREORDER 3-5 hari
~warna pilihan sendiri, boleh mix n match
.
WhatsApp⏩012-7617852 WhatsApp⏩012-7617852
WhatsApp⏩012-7617852

#tudungbudak
#tudungbaby
#tudungbawal
#jubahibuanak
#jubahbaby
#jubahbudak
#jubahperempuan
#jubahmurah
#tudungmurah
#tudunglabuh
#tudunglabuhmurah #tudungmurah
#jubahmuslimah #jubahmurahmalaysia #tudunglabuhmalaysia #tudunglabuhmurah
#tudungmurah
#tudungkanak2
#tudungkanakkanak
#tudungbayi
#tudungkids
#bajukurungbaby
#bajukurungbudak
#bajubudak
#bajubudakmurah
#tudungsarungbudak
#tudungsarung
#tudungsekolah
#tudungsekolahbudak
#Bajuraya
#tadika
#sabah

*TUDUNG SEKOLAH REJEK KILANG GRADE AAA(ORIGINAL) HANYA RM9.90 SAHAJA - STOK TERHAD* 📢
.
Kita faham, sebagai *seorang ibu* dan *yang bekerja* terutamanya, *membasuh tudung sekolah* Si Comel *setiap hari* adalah satu perkara yang *memenatkan*.
.
Jadi bagi mengurangkan bebanan tersebut, kita ingin *membantu* puan dengan tudung sekolah Rejek Kilang Grade AAA.
.
Tudung Branded yang masih elok dan cantik, namun mungkin ada sedikit kecacatan semasa proses jahit di kilang. Antaranya sedikit kesan kotor, jahitan yang kurang kemas dan beberapa lagi kecacatan biasa namun masih elok apabila dipakai 😃
.
Kita cadangkan cukupkan 5 helai dan *basuh hanya seminggu sekali.* .
*Jimat* masa, jimat air, jimat eletrik dan yang paling penting puan pasti gembira dengan *kualiti rehat yang cukup* dan *lebihan masa bersama anak-anak* 😃
.
Sehelai cuma RM9.90. Tempah 5 helai cuma RM49.50 sahaja dan puan akan memiliki lebih masa bersama anak-anak tercinta 👨‍👩‍👧‍👦
.
Nota: Stok Rejek Kilang grade AAA tak banyak. .
PM KAMI SEKARANG ⏬ SEMENTARA STOK MASIH ADA... KITA UTAMAKAN TEMPAHAN TERAWAL 😃
.
Cara Pembelian Pantas;
DM @ WASSAP
# www.wassap.my/60124272745
# www.wassap.my/60185992745
.
#teamtudungaljoofre #tudungsicomel #tudungbudak2017 #tudungbudak #tudungbudakonline #tudunganak #tudungsekolah #tudungraya2018 #shawlduamukabudak #shawlmudah #shawlanak #shawlbudak2018 #shawlaljoofre #shawlombre #tudungombre #adijuma #terapiinspirasi #tudung2017 #shawl2017 #projekstg #aljoofre #tudungsicomel #tudungblingbling #tudungsyriabling #tudungreject #telekungbudakcomel #telekungbudakmudah #handsockskids

​TUDUNG SEKOLAH REJEK KILANG GRADE AAA(ORIGINAL) HANYA RM9.90 SAHAJA - STOK TERHAD​ 📢

Kita faham, sebagai ​seorang ibu​ dan ​yang bekerja​ terutamanya, ​membasuh tudung sekolah​ Si Comel ​setiap hari​ adalah satu perkara yang ​memenatkan​. Jadi bagi mengurangkan bebanan tersebut, kita ingin ​membantu​ puan dengan tudung sekolah Rejek Kilang Grade AAA.

Tudung Branded yang masih elok dan cantik, namun mungkin ada sedikit kecacatan semasa proses jahit di kilang. Antaranya sedikit kesan kotor, jahitan yang kurang kemas dan beberapa lagi kecacatan biasa namun masih elok apabila dipakai 😃

Kita cadangkan cukupkan 5 helai dan ​basuh hanya seminggu sekali.​ ​Jimat​ masa, jimat air, jimat eletrik dan yang paling penting puan pasti gembira dengan ​kualiti rehat yang cukup​ dan ​lebihan masa bersama anak-anak​ 😃

Sehelai cuma RM9.90. Tempah 5 helai cuma RM49.50 sahaja dan puan akan memiliki lebih masa bersama anak-anak tercinta 👨‍👩‍👧‍👦 Nota: Stok Rejek Kilang grade AAA tak banyak.
PM KAMI SEKARANG ⏬ SEMENTARA STOK MASIH ADA... KITA UTAMAKAN TEMPAHAN TERAWAL 😃

Size SS sesuai untuk Si Comel berusia 4 - 8 tahun(bersaiz badan kecil).
Labuh dari dagu 12 inci +/- 1 inci
Lilit muka 18 inci.
Size S sesuai untuk Si Comel berusia 8 - 10 tahun(bersaiz badan kecil).
Labuh dari dagu 14 inci +/- 1 inci
Lilit muka 20 inci.
Size M sesuai untuk Si Comel berusia 10-12 tahun.
Labuh dari dagu 17 inci +/- 1 inci
Lilit muka 21 inci.
Size L (Labuh dari dagu 20inci) sesuai untuk Si Comel berusia 11-15 tahun. (Tudung Labuh).
Labuh dari dagu 20 inci +/- 1 inci
Lilit muka 22 inci.

WhatsApp 0132540003 untuk tempahan
WhatsApp 0132540003 untuk tempahan
WhatsApp 0132540003 untuk tempahan

#tudungsekolah
#cybershopperz
#tudungsekolahbudak
#tudungsekolahmurah

*TUDUNG SEKOLAH REJEK KILANG GRADE AAA(ORIGINAL) HANYA RM9.90 SAHAJA - STOK TERHAD* 📢
.
Kita faham, sebagai *seorang ibu* dan *yang bekerja* terutamanya, *membasuh tudung sekolah* Si Comel *setiap hari* adalah satu perkara yang *memenatkan*.
.
Jadi bagi mengurangkan bebanan tersebut, kita ingin *membantu* puan dengan tudung sekolah Rejek Kilang Grade AAA.
.
Tudung Branded yang masih elok dan cantik, namun mungkin ada sedikit kecacatan semasa proses jahit di kilang.
.
Antaranya sedikit kesan kotor, jahitan yang kurang kemas dan beberapa lagi kecacatan biasa namun masih elok apabila dipakai 😃
.
Kita cadangkan cukupkan 5 helai dan *basuh hanya seminggu sekali.* .
*Jimat* masa, jimat air, jimat eletrik dan yang paling penting puan pasti gembira dengan *kualiti rehat yang cukup* dan *lebihan masa bersama anak-anak* 😃
.
Sehelai cuma RM9.90. Tempah 5 helai cuma RM49.50 sahaja dan puan akan memiliki lebih masa bersama anak-anak tercinta 👨‍👩‍👧‍👦
.
Nota: Stok Rejek Kilang grade AAA tak banyak. .
PM CIKLIN SEKARANG ⏬
01133798003
01133798003
01133798003
.
SEMENTARA STOK MASIH ADA... KITA UTAMAKAN TEMPAHAN TERAWAL 😃

*TUDUNG SEKOLAH REJEK KILANG GRADE AAA(ORIGINAL) HANYA RM9.90 SAHAJA - STOK TERHAD* 📢
.
Kita faham, sebagai *seorang ibu* dan *yang bekerja* terutamanya, *membasuh tudung sekolah* Si Comel *setiap hari* adalah satu perkara yang *memenatkan*.
.
Jadi bagi mengurangkan bebanan tersebut, kita ingin *membantu* puan dengan tudung sekolah Rejek Kilang Grade AAA.
.
Tudung Branded yang masih elok dan cantik, namun mungkin ada sedikit kecacatan semasa proses jahit di kilang.
.
Antaranya sedikit kesan kotor, jahitan yang kurang kemas dan beberapa lagi kecacatan biasa namun masih elok apabila dipakai 😃
.
Kita cadangkan cukupkan 5 helai dan *basuh hanya seminggu sekali.* .
*Jimat* masa, jimat air, jimat eletrik dan yang paling penting puan pasti gembira dengan *kualiti rehat yang cukup* dan *lebihan masa bersama anak-anak* 😃
.
Sehelai cuma RM9.90. Tempah 5 helai cuma RM49.50 sahaja dan puan akan memiliki lebih masa bersama anak-anak tercinta 👨‍👩‍👧‍👦
.
Nota: Stok Rejek Kilang grade AAA tak banyak. .
PM CIKLIN SEKARANG ⏬
01133798003
01133798003
01133798003
.
SEMENTARA STOK MASIH ADA... KITA UTAMAKAN TEMPAHAN TERAWAL 😃

TESTIMONI THE RIBBONS

TESTIMONI THE RIBBONS

Comel betul budak2 ni pakai tudung.😘tapi nampak je warna merah bersilang kat kepala tu dah tahu LD CLARA rupanya😄.. patut la lagi comel dan kemas.
.
Nak risik CLARA untuk si comel kat rumah jangan segan 📲 0193384324
.
.
#tudungbudak #tudungkanakanakcomel #bazarpaknil #tudungbudakmurah #innerbudak #tudungsekolah #tudungraya2018 #shawlkanak2 #tudungtrendy #tudungmuslimah #tudungrayabudak #bazartudungraya #kidshijab #unisza #umt #terengganuequestrianresort #shawlcomel #tudungawning #instantshawl #tudungtrendterkini #taska #tudungonline #tudungterengganu #tudungkanak2 #kidshijab #kidsfashion

Most Popular Instagram Hashtags