#ttj

MOST RECENT

Semalam.
.
Masa nak balik, budak ini asik cakap dia nak main lg dgn Nasuha. Alhamdulillah lepas amik gambar, dah masuk dalam keta xde drama2 air mata mcm Kakak (Kakak mmg setiap kali nak tinggalkan umah Uwan Atok mmg banjir)
.
Tapi bila Mamy cerita pasal adik Kayla dan Harith main scooter dia dan Nasuha, dia start sedih
.
Asik ulang nk Nasuha 😩
.
Nangis dari Segamat sampai hampir exit Ayer Hitam. Pening Ayah dan Mamy. Takpe. Nangis lah. Keluarkan emosi sedih tu .
Dia stop bile kitorg detour masuk Ayer Hitam. Dpt putu bambu power, dan Pinky Pie sekor diam lah 😂
.
Tp ingatan kat Nasuha ttp tak hilang.. Hihi.. insyaallah nanti kita blk umah Uwan Atok lg k. Boleh Laila main2, tidur ngan Nasuha .
.
#LailaHumairaIsmail #cousins #TTJ

Pubg is life
#pubg #trolljagathu #ttj

https://www.betternutrition.com/recipes/matcha-tea-coconut-latte

#抹茶#茶道#茶筅#maccha#sado#greentea#chasen#japan#ttj

https://www.pakutaso.com/20180713185post-16702.html

日光東照宮

#日光東照宮#陽明門#世界遺産#worldheritage#magnificent#japan#ttj

Dapatkan harga kombo sekarang...jarang2 berlaku ok.. 🌷 serum + serum = RM 125
🌷 serum + cleanser = RM 140
🌷 cleanser + cleanser = RM 160
🌷 serum + cleanser + cosmetics = RM 215

#ainaacosmetics #ainaaserum #ainaacleanser #seremban #seremban2 #senawang #paroi #ttj #rembau #negerisembilan #n9 #syafiqahaina #nsabeauty #worldcup2018

Thanks to Ijaz Hussain for the hospitality. #TTJ

http://japaneseokrecipe.blogspot.com/2011/09/onigiri.html?m=1

#おにぎり#onigiri#おむすび#omusubi#米#rice#riceball#japan#ttj

http://21seikinokadai.blog15.fc2.com/blog-category-0.html

#浦島太郎#urasimataro#玉手箱#tamatebako#浮世絵#ukiyoe#ukiyoeart#japan#ttj

Most Popular Instagram Hashtags