[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#trustedig

9706 posts

TOP POSTS

Allahu knp lah baju ni pling menawan pada pndngn ku 😭 rekaan yang unik , yang cantik memnggil manggil di otak ku 😭😍 actually tak pernah nmpk bju selawa and seindah ni 😌 hehhehe tringin wehh 😔 cita cita memng nk jdi disigner yg terkenal tpi tu lah family tak suka 😌 nak buat macam mne rezeki takda, tpi knp kli ni rezeki dtng nak bgi bju secntik ni🙉🙉 meh follow ig bju ni series menggoda gila 😱 @siera.collection
#trustedig
#bajuviral2017
#adarezekiinsyaAllah

Ristina basic blouse

1 PCS RM40
2 PCS RM70
3 PCS RM100

Postage :
SEM - Free postage
SS - Add RM3

Material :
Crepe

Other :
With button at the back
Bubble sleeve

Measurement :
Length 60, shoulder 38CM, sleeve 54CM, bust 102CM, armhole 46CM, hip 110CM
.
Ws 0129530777

Ristina basic blouse

1 PCS RM40
2 PCS RM70
3 PCS RM100

Postage :
SEM - Free postage
SS - Add RM3

Material :
Crepe

Other :
With button at the back
Bubble sleeve

Measurement :
Length 60, shoulder 38CM, sleeve 54CM, bust 102CM, armhole 46CM, hip 110CM
.
Ws 0129530777

PENANGAN BASIC H!! lps dah basuh tak la nmpk bersih sgt..tp lps jemur..dah kering..mmg nmpk bersih sgt..mcm dah kapur!!! Berminat blh wassap 0137443003 utk info lanjut #shaklee #shakleejb #shakleekl #shakleeeffect #shakleeskudai #shakleejohorbahru #shakleejohor #shakleemalaysia #maharajalawakmega #ctdk #followmyig #baazarmalaysia #baazarpaknil #trustedig #igsaya #igiklan #codshakleejb #codshakleeskudai #basich #basichshaklee #pencuciserbaguna #samtilla

Ristina basic blouse

1 PCS RM40
2 PCS RM70
3 PCS RM100

Postage :
SEM - Free postage
SS - Add RM3

Material :
Crepe

Other :
With button at the back
Bubble sleeve

Measurement :
Length 60, shoulder 38CM, sleeve 54CM, bust 102CM, armhole 46CM, hip 110CM
.
Ws 0129530777

Quicksilver saiz 8uk.. Condition 9/10 tapak masih cantik.. Rm80.00 siap pos s/m + rm10.00 s/s.. Whatsaap 0177088876
#quicksilver #kasutquicksilver #quicksilversneakers #kasutbundle #bundlekasut #bundlepontian #bundlejohor #trustedseller #igshop #trustedig #vsco #vscocam #bundlemurah #bundlemalaysia

Ristina basic blouse

1 PCS RM40
2 PCS RM70
3 PCS RM100

Postage :
SEM - Free postage
SS - Add RM3

Material :
Crepe

Other :
With button at the back
Bubble sleeve

Measurement :
Length 60, shoulder 38CM, sleeve 54CM, bust 102CM, armhole 46CM, hip 110CM
.
Ws 0129530777

dah dinner ke korang?

lps dinner jgn lupe ye ambil 2-3 biji omega guard...bkn apa..utk bakar segala lemak yg ada dlm makanan yg korang mkn td tu...ye la lemak..buat apa nak simpan..bkn bleh gadai pun..ehhh

ada ke kat sini yg suka simpan lemak?😄#shaklee #shakleejb #shakleeffect #shakleejohor #trustedig #trustedseller #instaiklan #igiklan #followmyig #fahrinelena #omegaguard #jomkurus #jelita #jomsihat #bazarig #baazarinsta #nakkurus #ctdk #cantik#mentormilenia#shakleejohorbahru

angin dah smpi kepala?
perut dan buncit?
bdn dah lemau?

toxin dan membiak la tuuu... ni gara2 3 ari dah tak membuang apa yg patut... mmg ada tau org yg merana sbb ni.. jgn biar je tau..bahaya..nnt dpt penyakit lain.. jom try julap moden @herb lax ni..sebotol tahan 2-3 bln..berbaloi sgt.. pssttt..
dpt bonus lg tau..perut leh kempis..bdn leh ramping..
jemput baca testimoni ye😍wassap 0137443003 utk info lanjut #shaklee #shakleejb #shakleekl #shakleeeffect #shakleemurah #codshakleeskudai #codshakleejb #herblaxshaklee #herblax #baazarinsta #gegarvaganza #shakleeskudai #trustedig #sembelit #detox #shakleemalaysia #shakleepalingmurah #shakleejohorbahru#shakleeutm#codshakleejohor #igiklan #baazarmalaysia

MOST RECENT

Ristina basic blouse

1 PCS RM40
2 PCS RM70
3 PCS RM100

Postage :
SEM - Free postage
SS - Add RM3

Material :
Crepe

Other :
With button at the back
Bubble sleeve

Measurement :
Length 60, shoulder 38CM, sleeve 54CM, bust 102CM, armhole 46CM, hip 110CM
.
Ws 0129530777

Ristina basic blouse

1 PCS RM40
2 PCS RM70
3 PCS RM100

Postage :
SEM - Free postage
SS - Add RM3

Material :
Crepe

Other :
With button at the back
Bubble sleeve

Measurement :
Length 60, shoulder 38CM, sleeve 54CM, bust 102CM, armhole 46CM, hip 110CM
.
Ws 0129530777

Ristina basic blouse

1 PCS RM40
2 PCS RM70
3 PCS RM100

Postage :
SEM - Free postage
SS - Add RM3

Material :
Crepe

Other :
With button at the back
Bubble sleeve

Measurement :
Length 60, shoulder 38CM, sleeve 54CM, bust 102CM, armhole 46CM, hip 110CM
.
Ws 0129530777

Ristina basic blouse

1 PCS RM40
2 PCS RM70
3 PCS RM100

Postage :
SEM - Free postage
SS - Add RM3

Material :
Crepe

Other :
With button at the back
Bubble sleeve

Measurement :
Length 60, shoulder 38CM, sleeve 54CM, bust 102CM, armhole 46CM, hip 110CM
.
Ws 0129530777

Ristina basic blouse

1 PCS RM40
2 PCS RM70
3 PCS RM100

Postage :
SEM - Free postage
SS - Add RM3

Material :
Crepe

Other :
With button at the back
Bubble sleeve

Measurement :
Length 60, shoulder 38CM, sleeve 54CM, bust 102CM, armhole 46CM, hip 110CM
.
Ws 0129530777

Ristina basic blouse

1 PCS RM40
2 PCS RM70
3 PCS RM100

Postage :
SEM - Free postage
SS - Add RM3

Material :
Crepe

Other :
With button at the back
Bubble sleeve

Measurement :
Length 60, shoulder 38CM, sleeve 54CM, bust 102CM, armhole 46CM, hip 110CM
.
Ws 0129530777

Apa effect nya Ostematrix Shaklee ? Kebaikan ? .
Tiada Lagi Masalah Cramp @ Kejang Kaki
Amazingly, saya tak kena cramp langsung! Ajaib juga. Tidur malam saya tidak lagi di ganggu. Macam pelik pun ada, sebab tertunggu tunggu ia tiba tapi tak kunjung jelma.. Ewah !

Bertenaga
Lagi satu bangun pagi pun terasa segar bugar. Ia seolah olah memberi tenaga kepada saya. Pada usia kandungan 9 bulan saya masih lagi aktif buat kerja kerja rumah. Basuh bilik air, mop lantai hampir setiap hari, ulang alik ambil dan hantar anak ke sekolah dan memandu jauh untuk ke seminar. Itu belum di campur lagi usung anak anak kecil pergi ke pejabat pos dengan perut memboyot, dengan seorang dukung, sorang pegang tangan dan beg jinjit berisi barang pelanggan. Boleh lagi tu pergi shopping berjam jam dan pusing serata alam ! Fuhh nasib tak terberanak tengah jalan ! Ni yang saya kata “bahaya” tadi nih.
Masalah Sembelit Hilang
Yang paling saya suka ialah masalah sembelit yang biasa menghantui saya waktu mengandung dan juga bersalin sebelum ini, kini selesai! Saya dapat rasa urusan di bilik air berjalan lancar yang dulunya kalau saya masuk berjam jam lamanya. Alhamdulillah. Rasa satu beban telah terangkat !

Mudah
Dan pastinya saya lebih suka Ostematrix sebab ianya dalam bentuk pil jadi tak adalah rasanya susu itu 😉. Nak bawa kemana mana pun lebih mudah

Inilah kisahnya bagaimana saya mula terpikat dengan Ostematrix Shaklee #shakleeeffect semasa hamil. Dan saya teruskan juga pengambilan selepas bersalin waktu berpantang. Nanti saya kongsi pulak pengalaman dengan Ostematrix semasa berpantang.
.
Whatsapp untuk lebih details
012-7485657

Apa effect nya Ostematrix Shaklee ? Kebaikan ? .
Tiada Lagi Masalah Cramp @ Kejang Kaki
Amazingly, saya tak kena cramp langsung! Ajaib juga. Tidur malam saya tidak lagi di ganggu. Macam pelik pun ada, sebab tertunggu tunggu ia tiba tapi tak kunjung jelma.. Ewah !

Bertenaga
Lagi satu bangun pagi pun terasa segar bugar. Ia seolah olah memberi tenaga kepada saya. Pada usia kandungan 9 bulan saya masih lagi aktif buat kerja kerja rumah. Basuh bilik air, mop lantai hampir setiap hari, ulang alik ambil dan hantar anak ke sekolah dan memandu jauh untuk ke seminar. Itu belum di campur lagi usung anak anak kecil pergi ke pejabat pos dengan perut memboyot, dengan seorang dukung, sorang pegang tangan dan beg jinjit berisi barang pelanggan. Boleh lagi tu pergi shopping berjam jam dan pusing serata alam ! Fuhh nasib tak terberanak tengah jalan ! Ni yang saya kata “bahaya” tadi nih.
Masalah Sembelit Hilang
Yang paling saya suka ialah masalah sembelit yang biasa menghantui saya waktu mengandung dan juga bersalin sebelum ini, kini selesai! Saya dapat rasa urusan di bilik air berjalan lancar yang dulunya kalau saya masuk berjam jam lamanya. Alhamdulillah. Rasa satu beban telah terangkat !

Mudah
Dan pastinya saya lebih suka Ostematrix sebab ianya dalam bentuk pil jadi tak adalah rasanya susu itu 😉. Nak bawa kemana mana pun lebih mudah

Inilah kisahnya bagaimana saya mula terpikat dengan Ostematrix Shaklee #shakleeeffect semasa hamil. Dan saya teruskan juga pengambilan selepas bersalin waktu berpantang. Nanti saya kongsi pulak pengalaman dengan Ostematrix semasa berpantang.
.
Whatsapp untuk lebih details
012-7485657

KULIT FLAWLESS DENGAN SET KECANTIKAN TERLAJAK LARIS 🔊🔊🔊
.
SET KECANTIKAN SHAKLEE yg terdiri daripada:
➡Vitamin C
➡Vitamin E
.
.
Kesan pengambilan Set Kecantikan Shaklee ialah...
👍Mengurangkan kedutan dan pembentukan garis-garis halus
👍Mencegah penuaan
👍Menjadikan kulit lebih kenyal
👍Mencerahkan kulit
👍Menjaga kulit dari sinaran UV
👍Mengurangkan parut jerawat
👍Menjadikan wajah bersinar dan bermaya
👍Menjadikan kulit wajah lebih cerah dan kemerahan
👍Menjadikan wajah lebih berseri
.
.
.
Uolls jgn lupa ambil setiap hari yea... kulit cantik idaman setiap wanita.. ade yg nk try set kecantikan Shaklee ni? Wassap 012-7485657

Vitamin Vita lea dari Shaklee merupakan vitamin penting untuk ibu hamil. Terutamanya jika anda mengalami HB rendah, kurang bertenaga atau cepat letih. Saya juga mengamalkan vita lea shaklee sepanjang kehamilan kerana masalah HB rendah dan selalu semput.

Berikut merupakan info vitamin penting untuk ibu hamil iaitu Vita Lea :

Kebaikan Multivitamin Vita-Lea Shaklee
Multivitamin terbaik Vita-Lea Shaklee juga menggunakan Sistem Penyerapan Bioaktif berpaten eksklusif untuk Shaklee untuk meningkatkan penyerapan asid folik iaitu nutrien penting untuk kesihatan keseluruhan sel.

Whatsapp saya untuk lebih info.
012-7485657

Assalamualaikum dan selamat pagi 😊

ESP Shaklee adalah sumber PROTEIN SEMULAJADI yang LENGKAP dengan KALSIUM dan 9 ASID AMINO PENTING,ianya PENTING bagi ibu hamil kerana : » Bantu kesihatan jantung ibu yang bekerja 2 kali ganda.
» Memelihara dan membina otot ibu.
» Penting untuk PERKEMBANGAN otak bayi yang sihat.
» Tingkatkan sistem imun ibu melawan penyakit.
» Mengurangkan loya dengan rasa kenyang yang tahan lama.
» Membantu tingkatkan penyerapan vitamin daripada makanan/supplement.

012-7485657
Hanani

Assalamualaikum dan selamat pagi 😊

ESP Shaklee adalah sumber PROTEIN SEMULAJADI yang LENGKAP dengan KALSIUM dan 9 ASID AMINO PENTING,ianya PENTING bagi ibu hamil kerana : » Bantu kesihatan jantung ibu yang bekerja 2 kali ganda.
» Memelihara dan membina otot ibu.
» Penting untuk PERKEMBANGAN otak bayi yang sihat.
» Tingkatkan sistem imun ibu melawan penyakit.
» Mengurangkan loya dengan rasa kenyang yang tahan lama.
» Membantu tingkatkan penyerapan vitamin daripada makanan/supplement.

012-7485657
Hanani

1 BOTOL PELBAGAI KHASIAT !
.
Jom tengok ckit fungsi/khasiat omega guard shaklee👇🏻
.
KEISTIMEWAAN OMEGA GUARD😍
- mencegah salur darah dari tersumbat
- merendahkan kolestrol
- mengawal masalah obesiti
- menguatkan daya ingatan minda dan tumbesaran
- memberi rasa kurang lapar
- membakar lemak dengan cepat
- meningkatkan metabolisma
- omega lengkap dengan asid lemak omega 3, DHA dan EPA
- mengelakkan strok
- menyihatkan paru-paru
- sesuai utk mereka yang menghidap penyakit tiga serangkai : hati, jantung, buah pinggang
- melicinkan kulit dan kelihatan pinkish
.
Berminat?Jom whatsapp 0113-7458808 now !
#omegaguardshakleetermurah#shakleehargastudent#shakleemurah#shakleekuching#shakleeeffect#shakleekuching#sayajualshaklee#trustedig#shakleesarawak#kolestrol#kurus#sihat

Quicksilver saiz 8uk.. Condition 9/10 tapak masih cantik.. Rm80.00 siap pos s/m + rm10.00 s/s.. Whatsaap 0177088876
#quicksilver #kasutquicksilver #quicksilversneakers #kasutbundle #bundlekasut #bundlepontian #bundlejohor #trustedseller #igshop #trustedig #vsco #vscocam #bundlemurah #bundlemalaysia

1 BOTOL PELBAGAI KHASIAT !
.
Jom tengok ckit fungsi/khasiat omega guard shaklee👇🏻
.
KEISTIMEWAAN OMEGA GUARD😍
- mencegah salur darah dari tersumbat
- merendahkan kolestrol
- mengawal masalah obesiti
- menguatkan daya ingatan minda dan tumbesaran
- memberi rasa kurang lapar
- membakar lemak dengan cepat
- meningkatkan metabolisma
- omega lengkap dengan asid lemak omega 3, DHA dan EPA
- mengelakkan strok
- menyihatkan paru-paru
- sesuai utk mereka yang menghidap penyakit tiga serangkai : hati, jantung, buah pinggang
- melicinkan kulit dan kelihatan pinkish
.
Berminat?Jom whatsapp 0113-7458808 now !
#omegaguardshakleetermurah#shakleehargastudent#shakleemurah#shakleekuching#shakleeeffect#shakleekuching#sayajualshaklee#trustedig#shakleesarawak#kolestrol#kurus#sihat

1 BOTOL PELBAGAI KHASIAT !
.
Jom tengok ckit fungsi/khasiat omega guard shaklee👇🏻
.
KEISTIMEWAAN OMEGA GUARD😍
- mencegah salur darah dari tersumbat
- merendahkan kolestrol
- mengawal masalah obesiti
- menguatkan daya ingatan minda dan tumbesaran
- memberi rasa kurang lapar
- membakar lemak dengan cepat
- meningkatkan metabolisma
- omega lengkap dengan asid lemak omega 3, DHA dan EPA
- mengelakkan strok
- menyihatkan paru-paru
- sesuai utk mereka yang menghidap penyakit tiga serangkai : hati, jantung, buah pinggang
- melicinkan kulit dan kelihatan pinkish
.
Berminat?Jom whatsapp 0113-7458808 now !
#omegaguardshakleetermurah#shakleehargastudent#shakleemurah#shakleekuching#shakleeeffect#shakleekuching#sayajualshaklee#trustedig#shakleesarawak#kolestrol#kurus#sihat

1 BOTOL PELBAGAI KHASIAT !
.
Jom tengok ckit fungsi/khasiat omega guard shaklee👇🏻
.
KEISTIMEWAAN OMEGA GUARD😍
- mencegah salur darah dari tersumbat
- merendahkan kolestrol
- mengawal masalah obesiti
- menguatkan daya ingatan minda dan tumbesaran
- memberi rasa kurang lapar
- membakar lemak dengan cepat
- meningkatkan metabolisma
- omega lengkap dengan asid lemak omega 3, DHA dan EPA
- mengelakkan strok
- menyihatkan paru-paru
- sesuai utk mereka yang menghidap penyakit tiga serangkai : hati, jantung, buah pinggang
- melicinkan kulit dan kelihatan pinkish
.
Berminat?Jom whatsapp 0113-7458808 now !
#omegaguardshakleetermurah#shakleehargastudent#shakleemurah#shakleekuching#shakleeeffect#shakleekuching#sayajualshaklee#trustedig#shakleesarawak#kolestrol#kurus#sihat

KEISTIMEWAAN OMEGA GUARD😍
- mencegah salur darah dari tersumbat
- merendahkan kolestrol
- mengawal masalah obesiti
- menguatkan daya ingatan minda dan tumbesaran
- memberi rasa kurang lapar
- membakar lemak dengan cepat
- meningkatkan metabolisma
- omega lengkap dengan asid lemak omega 3, DHA dan EPA
- mengelakkan strok
- menyihatkan paru-paru
- sesuai utk mereka yang menghidap penyakit tiga serangkai : hati, jantung, buah pinggang
- melicinkan kulit dan kelihatan pinkish
.
Berminat?Jom whatsapp 017-8173591 now🤗
#omegaguardshakleetermurah#shakleehargastudent#shakleemurah#shakleeeffect#sayajualshaklee#trustedig#kolestrol#kurus#sihat

Most Popular Instagram Hashtags