[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#tripofwonders2017

558 posts

TOP POSTS

Foto ini diambil saat @ubudfoodfest pertama kali dilangsungkan. Saya dengan kedua guru besar saya: Oom @williamwongso dan Pak Bondan Winarno @maknyusbw.
.
Pertemanan saya dan Pak Bondan bukan yang amat sangat akrab. Tapi pada setiap pertemuan, selalu ada percakapan yang mengesankan. Nyaris tanpa basa-basi, tapi informatif, dan tetap hangat. Beberapa bulan lalu, Pak Bondan sempat mengundang untuk mampir ke rumah beliau di Ubud saat saya sedang dalam perjalanan #tripofwonders2017 yang salah satu destinasinya memang ke Bali. Sayangnya, saat saya di Ubud, beliau justru sedang harus ke Jakarta. Gagal deh bersantap lawar sambil bincang-bincang dengannya. Tapi seringkali Pak Bondan masih mengawasi linimasa saya di Instagram sembari terus memberi komentar berjejal ilmu.
.
Terima kasih atas segala ilmu yang telah dibagi, serta pertemanan yang berkesan. Selamat jalan, Pak Bondan Winarno. Doa saya selalu menyertai Bapak. Beristirahatlah dengan tenang. Big respect to you - always.
.
#RestInPeace #RIPPakBondan

When the sand match the swimsuit.. oh and here goes my 2017 Halloween.. Happy Halloween my loves xx #pinkbeach#labuanbajo#wonderfulindonesia#tripofwonders2017 ๐Ÿ’•โœจ

To the sleepless night, early morning hike, and in between โœจ happy weekend guys!
.
#wonderfulindonesia #tripofwonders2017

Never enough of this beautiful sand bar 'pasir timbul' at Raja Ampat
.
.
Lovely drone shot from @jackson.groves check his feed for more amazing pics ๐Ÿ™Œ๐Ÿผ
.
#TripOfWonders2017 #tripofwonders #wonderfulindonesia @indtravel

Some of #Orangutan shots
-
Shot by using #Nikon D750 + Nikkor AFS 80-400mm VR from @nikonindonesia
-
#tripofwonders2017 #tripofwonders #wonderfulindonesia @indtravel

Can't wait to be back underwater ๐Ÿ˜˜
#tripofwonders2017 #alor

Memaksa yang tidak bisa dipaksakan ๐Ÿ˜…
.
.
#bali #sofitelhotel #tripofwonders2017

Green view ๐Ÿ’š๐Ÿ’š๐Ÿ’š #wonderfulindonesia
#tripofwonders2017
#ubud
#Bali ๐Ÿ“ท@fraintesa

MOST RECENT

Sunshine to brighten your day from @dotzsoh๐ŸŒ„I would love to stay in a tree house. Anyone ever stay in one? Very cool pic @dotzsoh @Regranned from @dotzsoh -โœจ๐ŸŒ…๐ŸŒ…๐ŸŒ…๐ŸŒดโœจ tag a friend #nusapenida #bali #treehouse #sunrise #wonderfulindonesia .
happy belated birthday to @nala_rinaldo .
photo by @dotzsoh @dotzsoh2
hanging out with @nikk_la .
#tripofwonders2017 #indonesia - #regrann

#detouristaGoals 9: EAST JAVA
๐Ÿ‘‡
Comment "YES" if this is on your bucketlist. "ACHIEVED" if you've already crossed it off. Follow @detouristaHQ โฌ… for more.
โค
Flashback to that time I grew out my hair, on a trip to the edge of an active volcano! This is Mount Bromo in East Java, Indonesia.
โœˆ๏ธ
Touchdown at Surabaya Airport. You can fly from Bali or Jakarta on @garuda.indonesia @airasia_indo @airasia @citilink @lionairgroup @sriwijayaair. Or, go by land from Yogyakarta via Probolinggo or Ngadas.

#ronanusantara from @billydjokosetio - Hahaha... jadi ketagihan pake ini @anak_bebek ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ
.

@indtravel
#wonderfulindonesia #tripofwonders #tripofwonders2017 #batanta #waterfall #sonya7rii #sonyindonesia #sonyalpha #a7rii #plotagraph -

#detouristaGoals 06: YOGYAKARTA
๐Ÿ‘‡
Comment "YES" if this is on your bucketlist. "ACHIEVED" if you've already crossed it off. I'm counting down my most memorable trips. For more, follow โžก๏ธ @detouristaHQ.
โค
This is the sublime sunrise from Borobudur Temple in Yogyakarta. It's the world's largest Buddhist temple! Don't skip if you love exploring ancient heritage sites.
โœˆ
Touchdown at Yogyakarta Airport. From Bali/Jakarta, you can fly with @airasia_indo @batikair @citilink @garuda.indonesia @batikair @lionairgroup @fly.namair @sriwijayaair. From the PH to Indonesia, check the best fares on @airasia @cebupacific @flypal.
Follow @indtravel for more inspiration on where to go in Indonesia.

@caracarainn @lovebonito @bluetulip82
#lovebonito #lbcelebratesmallwins #lovebonitoxcaracarabali
I have not been exercising so I'm not sure if I can reach the peak of Glli Laba island before the sun rise
But the moment I reach the peak I felt like a champion #tripofwonders2017 #wonderfulindonesia

I remember this day in Papua Indonesia like it was yesterday. Being greeted by the children in traditional costume, listening to them sing traditional songs of their region, touring the island where they live. Such a moving experience. The beauty of the island was mesmerizing. The people in this area, honestly, have very little, yet they are happy. I hope to go back again. It was truly one of the greatest travel experiences of my life so far. @indtravel #wonderfulindonesia #tripofwonders #tripofwonders2017.
.
.
.
.
#tourtheplanet #vacaymode #tlpicks #buzzfeedtravel #afar #indonesiaparadise #wonderfulday #travelworld #travelislife #instatravel #ilovetravel #jetsetter
#earth_deluxe #travelingpost #livetoexplore #travellove
#letsgoeverywhere #travelandlife #livetravelchannel #travelingtheworld #travelwriter #wanderlust #worldtraveller #worldcaptures #passionpassport #tripstagram

#detouristaGoals 0๏ธโƒฃ3๏ธโƒฃ: KOMODO ISLANDS
๐Ÿ‘‡
Home of the Komodo Dragon, rare pink-sand beaches and gorgeous viewpoints like this!
โค
Comment "YES" if this is one of your travel goals. "ACHIEVED" if you've already crossed it off your bucketlist.
๐Ÿ›ซ
Touchdown at Labuan Bajo-Komodo Airport in Flores Island, Indonesia. From Bali/Jakarta, check the best fares on @garuda.indonesia @batikair @fly.namair @wingsairlines. From Manila, the best way to Bali is to fly with @cebupacificair @flypal or @airasia.

#throwback my beautiful sunset in Raja Ampat.. what a lovely evening โคโค .
.
Kalo mendengar cuaca di gunung lg ekstrim begini, bawaannya pengen melipir ke pantai/pulau eh tapi-tapi hujan dan angin keceng di laut juga lagi gak nyantai banget.. Cuaca berubah gak bisa di prediksi.. Jadi gue urungkan lagi deh mantai, apalagi gue tipikal mabok laut ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜† .
.
Jadi enaknya liburan kemana dong? ๐Ÿ˜

Stay safe everyone! Stay safe.. ๐Ÿ˜Š๐Ÿ™
.
.
๐Ÿ“ธ by Dedy
Loc : Raja Ampat Dive Lodge
#RajaAmpat #RajaAmpatDiveLodge #sunsetlovers #sunset #WonderfulIndonesia #TripofWonders2017 #tripofwonders

GIVING AWAY online shopping GIFT CARDS TO YOU and a friend! (P1,000 each or a total of P2,000)
โ™ฅ
Here's how you can win:
1. Follow @detouristaHQ
2. Like my latest 3 photos
3. Comment on this post and tag your closest travel buddy. Answer the question: Where's your next travel goal?
Giveaway is until Dec 16 โ™ฅ
.
e-Gift Cards is for PH stores. Terms & conditions apply. See my LinkInBio @detouristaHQ for more info.

Memaksa yang tidak bisa dipaksakan ๐Ÿ˜…
.
.
#bali #sofitelhotel #tripofwonders2017

Foto ini diambil saat @ubudfoodfest pertama kali dilangsungkan. Saya dengan kedua guru besar saya: Oom @williamwongso dan Pak Bondan Winarno @maknyusbw.
.
Pertemanan saya dan Pak Bondan bukan yang amat sangat akrab. Tapi pada setiap pertemuan, selalu ada percakapan yang mengesankan. Nyaris tanpa basa-basi, tapi informatif, dan tetap hangat. Beberapa bulan lalu, Pak Bondan sempat mengundang untuk mampir ke rumah beliau di Ubud saat saya sedang dalam perjalanan #tripofwonders2017 yang salah satu destinasinya memang ke Bali. Sayangnya, saat saya di Ubud, beliau justru sedang harus ke Jakarta. Gagal deh bersantap lawar sambil bincang-bincang dengannya. Tapi seringkali Pak Bondan masih mengawasi linimasa saya di Instagram sembari terus memberi komentar berjejal ilmu.
.
Terima kasih atas segala ilmu yang telah dibagi, serta pertemanan yang berkesan. Selamat jalan, Pak Bondan Winarno. Doa saya selalu menyertai Bapak. Beristirahatlah dengan tenang. Big respect to you - always.
.
#RestInPeace #RIPPakBondan

Hellow Yellow! My name is Duckey and I love traveling ๐Ÿ˜

Kenalin, Ini anak bebek, temen jalan gue selain Koh Bill.
Gue sempet dapat pertanyaan, ngapain sih bawa boneka? Gak ribet apah? Belum lg alay bgt foto-foto dgn boneka kumel itu ๐Ÿคฆ๐Ÿป๐Ÿ™ˆ .
.
Let me tell you something yah, gue bawa boneka yah buat kenang-kenangan, buat nyenengin diri sendiri ajah. Lagupula gak ribet kok karena ini sebenernya kaya gantungan kunci, sekecil itu.
Alay? Hahahahaha.. Alay apaan sih? Apa-apa alay, kalo orang beda dikit sama elu, terus lu katain alay? ๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚
Kalo kotor? Yaahh artinya udah diajak jalan-jalan si duckey ๐Ÿ˜‹.. Kalo gak mau kotor balikin lg ke emoll taro di etalase ๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚ *tp ini karna gue ajah males nyucinya sih hahahaha.. .
.
Anyway, gue gak tau sih kenapa selalu bawa nih anak, tp dari dulu seneng ajah ngajak dia jalan-jalan. Bosen juga kan yah daripada muka gue terus yg di pajang jd objek foto ๐Ÿ˜œ๐Ÿ˜† .
.
Serius amat bacanya ๐Ÿ˜†๐Ÿ˜„
Selamat siang, selamat beraktivitas!
.
.
#bromo #WonderfulIndonesia #TripofWonders2017 #tripofwonders #nationalpark #bducklovers

ู„ุง ุชุฒุงู„ ุฌุฒูŠุฑุฉ ุจุงู„ูŠ ุขู…ู†ุฉ ุจุนูŠุฏุงู‹ ุนู† ู…ู†ุทู‚ุฉ ุงู„ุฎุทุฑ 6 ูƒู… ุงู„ู…ุญูŠุทุฉ ุจุฌุจู„ ุฃุบูˆู†ุบ. ูˆูŠู†ุตุญ ุงู„ู…ุณุงูุฑูŠู† ู„ุชุฌู†ุจ ุชู„ูƒ ุงู„ู…ู†ุทู‚ุฉ ูˆู„ูƒู† ุจู‚ูŠุฉ ุงู„ู…ู†ุงุทู‚ ููŠ ุฌุฒูŠุฑุฉ ุจุงู„ูŠ ู…ูุชูˆุญุฉ ูƒุงู„ู…ุนุชุงุฏ. ูˆูŠู…ูƒู† ุงู„ุงุชุทู„ุงุน ุนู„ู‰ ู…ุฒูŠุฏ ู…ู† ุงู„ุชุญุฏูŠุซุงุช ููŠ ุงู„ู…ูˆู‚ุน ุงู„ุฑุณู…ูŠ ู„ูˆุฒุงุฑุฉ ุงู„ุณูŠุงุญุฉ: kemenpar.go.id
.
.
.
ุงู„ู…ุตุฏุฑ: Wonderful Indonesia AR

Hoje รฉ dia de casa na รกrvore #treehouse #Repost @dotzsoh #nusapenida #bali #treehouse #sunrise #wonderfulindonesia .
happy belated birthday to @nala_rinaldo .
photo by @dotzsoh @dotzsoh2
hanging out with @nikk_la .
#tripofwonders2017 #indonesia

#Repost @dotzsoh (@get_repost)
ใƒปใƒปใƒป
sending you a whole lot of sunshine to brighten your day as you always brighten mine โœจ๐ŸŒ…๐ŸŒ…๐ŸŒ…๐ŸŒดโœจ tag a friend #nusapenida #bali #treehouse #sunrise #wonderfulindonesia .
happy belated birthday to @nala_rinaldo .
photo by @dotzsoh @dotzsoh2
hanging out with @nikk_la .
#tripofwonders2017 #indonesia

regram @dotzsoh ๐Ÿ˜๐Ÿ’—๐Ÿ’—๐Ÿ’—๐ŸŒท sending you a whole lot of sunshine to brighten your day as you always brighten mine โœจ๐ŸŒ…๐ŸŒ…๐ŸŒ…๐ŸŒดโœจ tag a friend #nusapenida #bali #treehouse #sunrise #wonderfulindonesia .
happy belated birthday to @nala_rinaldo .
photo by @dotzsoh @dotzsoh2
hanging out with @nikk_la .
#tripofwonders2017 #indonesia

A little #chilling By the #pool before heading off to the next #destination
#wonderfulindonesia
#tripofwonders2017

Last day of #tripofwonders2017 in #Labuan #Bajo - #Melo #Village
Slefie with all the #beautiful #people of this amazing #trip..
#wonderfulindonesia

I am not the adventure kind of girl but.. the effort was so damn worth it.. #gililawadarat#wonderfulindonesia#tripofwonders2017#komodonationalparkindonesia#eastnusatenggara#beautifuldestinations#luxurytravel โœจ๐Ÿ’•

#tripofwonders2017 day 4 - #Melo #Village. Welcomed in and presented with the local #Caci #Dance.
#wonderfulindonesia

#tripofwonders2017 day 3 - #Komodo #Island
Going to see some Komodos #chilling by the #beach
#wonderfulindonesia

I found this in a supermarket in Bali ๐Ÿ‘ป Happy Halloween ๐ŸŽƒ
.
#bali #indonesia #tripofwonders2017 #wonderfulindonesia #halloween #trip #asia #travel #tourism #market #traditional

#tripofwonders2017 #wonderfulindonesia
Diving time
#oasiacelebrates live life to the max go diving

When the sand match the swimsuit.. oh and here goes my 2017 Halloween.. Happy Halloween my loves xx #pinkbeach#labuanbajo#wonderfulindonesia#tripofwonders2017 ๐Ÿ’•โœจ

Probably the most "dangerous" thing in my trip to Bali ๐Ÿ˜‚
.
#bali #indonesia #tripofwonders2017 #wonderfulindonesia #love #instagood #travel #tourism #monkey #forest #temple

#tripofwonders2017 #wonderfulindonesia
Beautiful sun set at Labuan Bajo
#oasiacelebrates love life love yourself
Explore nature

Most Popular Instagram Hashtags