[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#trainergreen

2691 posts

TOP POSTS

#PBubsChallenge day twenty six & seven: best friendship in the manga & best squad.

Best friends come in threes, gonna do a 2 in 1 post for today and tomorrow as I believe both categories are interchangeable, at least for me. I was always gonna pick the original trio and my Johto babies, I feel like they're the best friends one could wish for and their friendships, interactions and chemistry are so good. They're all so different but that only adds new dynamics to their friendships, plus they work best when they're together and that's why I'm not really interested in shipping any of them together as it would make one a third wheel.

Art by LILLINhuang from Twitter
#trainerred #trainergreen #trainerblue #trainergold #trainercrystal #trainersilver #pokemonultrasun #pokemonultramoon #kanto #hoenn #unova #johto #sinnoh #kalos #alola #pokemon20 #pokeshipping #pokemon #pokemonblackandwhite #pokespe #pokemonheartgoldsoulsilver #pokemonxy #pokemonxyz #pokemonoras #pokemonsilverandgold #pokemonsunandmoon #pokemonmanga #pokemonadventures #credittotheartist

Trainer Green/Blue acts like he's tough and cool, but actually...👎
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
#pokemoncosplay #pokemonsunandmooncosplay #trainergreen #trainerblue #heisactuallytrainergreeninjapansothatiswhaticallhim

A big thanks to @radieuxyz for this sweet picture+edit! My favorite picture of @t_modd and I from this weekends #svcc 😁

#cosplay #pokemon #pokemonsunandmoon #alola #trainerred #trainergreen #alolanred #alolangreen #sunandmoon #pokemontrainer

Red's dumb guide on how to play Pokémon (which you really shouldn't follow)
1. Turn on the game and start playing it in any position you feel comfortable with
2. Battle and stuff in the game: move positions if you're uncomfortable
3. If someone interrupts you while playing the game, kick the door in their face and continue to play (Green I was in a middle of a battle smh)
4. Continue playing in whatever way is comfortable
5. If you get tired, save the game and continue to play
6. Just play until you pass out. Can't be that bad
( I know this was sorta stupid but it's gr8 lmao, what even is my Red cosplay tho. I can lowkey relate to a lot of it tho haha but yeah. Don't follow Red's way of playing Pokémon on a gameboy or DS. )
{ #pokemon #pokemoncosplay #redcosplay #trainerredcosplay #trainerred #gameboy #DS #videogames #pixivred #pokemonyellow #trainergreen #kanto #johto #red }

No tengo ninguna foto de Blue aquí 😅 así que dejare esta 😌

Foto: @spiderjaru

💚👋💚
"Only amateurs show off their Pokémon! If I were gonna show something off, it'd be my personal fan club!"
Alright this is kinda oldish but I jut realized I never showed y'all my Green/Gary costest🤔🤔
I'll have him done soon bc he's really simple & I'm suPER excited since he's been a fav of mine for as long as I can remember👏👏💚💚💚
💚
Tags:
#greenoak #garyoak #greenoakcosplay #pokespe #pokespecosplay #pokespegreen #pokemongreen #trainergreen #trainerblue #garyoakcosplay #cosplay #cosplayer #makeup #makeupartist #pokemoncosplay #costest #wig #anime #manga #pokemon #pokemonspecial

MOST RECENT

Red's dumb guide on how to play Pokémon (which you really shouldn't follow)
1. Turn on the game and start playing it in any position you feel comfortable with
2. Battle and stuff in the game: move positions if you're uncomfortable
3. If someone interrupts you while playing the game, kick the door in their face and continue to play (Green I was in a middle of a battle smh)
4. Continue playing in whatever way is comfortable
5. If you get tired, save the game and continue to play
6. Just play until you pass out. Can't be that bad
( I know this was sorta stupid but it's gr8 lmao, what even is my Red cosplay tho. I can lowkey relate to a lot of it tho haha but yeah. Don't follow Red's way of playing Pokémon on a gameboy or DS. )
{ #pokemon #pokemoncosplay #redcosplay #trainerredcosplay #trainerred #gameboy #DS #videogames #pixivred #pokemonyellow #trainergreen #kanto #johto #red }

(Art creds tagged) sobs because Red and Green are just pure smols and I like to see Red happy in Alola { #originalshipping #namelessshipping #alola #femred #femgreen #trainerred #trainergreen #pokemon #alolaregion #redxgreen #greenxred }

Day 26 of #PBubsChallenge
Best friendship?
This one is really unoriginal, but I like Red and Green/Blue's friendship.
They started out as rivals, but eventually grew to appreciate one another. A rival should push you to do things you wouldn't normally do and motivate you to be the best you can be.
I think they do that for one another, so that's why I like them. They also have a good dynamic. Always a plus.
BROTP?? Perhaps 🤔
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Credit to artist: sagarasora on Twitter

#PBubsChallenge day twenty six & seven: best friendship in the manga & best squad.

Best friends come in threes, gonna do a 2 in 1 post for today and tomorrow as I believe both categories are interchangeable, at least for me. I was always gonna pick the original trio and my Johto babies, I feel like they're the best friends one could wish for and their friendships, interactions and chemistry are so good. They're all so different but that only adds new dynamics to their friendships, plus they work best when they're together and that's why I'm not really interested in shipping any of them together as it would make one a third wheel.

Art by LILLINhuang from Twitter
#trainerred #trainergreen #trainerblue #trainergold #trainercrystal #trainersilver #pokemonultrasun #pokemonultramoon #kanto #hoenn #unova #johto #sinnoh #kalos #alola #pokemon20 #pokeshipping #pokemon #pokemonblackandwhite #pokespe #pokemonheartgoldsoulsilver #pokemonxy #pokemonxyz #pokemonoras #pokemonsilverandgold #pokemonsunandmoon #pokemonmanga #pokemonadventures #credittotheartist

Blue + nail polish is a scary prospect for me, I'm heading out now bae bye 🏃 🙈

Hope everyone is having a good day, I don't have to work today so I'm gonna chill 😎

Art by marutoko12 from Twitter
#trainerblue #trainergreen #trainerleaf #pokemonultrasun #pokemonultramoon #kanto #hoenn #unova #johto #sinnoh #kalos #alola #pokemon20 #pokeshipping #pokemon #pokemonblackandwhite #pokespe #pokemonheartgoldsoulsilver #pokemonxy #pokemonxyz #pokemonoras #pokemonsilverandgold #pokemonsunandmoon #pokemonanime #pokemonmanga #pokemonadventures #credittotheartist

☀️An Alolan Summer☀️
Out of their native Japan, this time from Kanto, a group of people have arrived in the Alola region for sun, fun, and sand. With them, a precious and powerful Pikachu. 💛💛
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Credit to artist: OHLAND

Nope ;3
Btw what happen with your pupils ?! XD
•__________________________•
✍Credits: ???
🔐Tags: #pokemonred #pokemonfirered #trainerred #red #pokemon #pokémon #pikachu #eevee #kawaii #pokemontrainer #friends #bestfriends #green #trainergreen #pokemongreen #pokemonleafgreen

Gotta get up in <5 hours but also wanna finish this ;; Polaroid parodies are cute, I've always wanted to try drawing one!
.
.
.
I've sunk back into Pokemon hell, even though I'm still on the second island in Moon....... I blame @chloroplasm
Also, gonna be my first time going to pride, I'm excited (even though I'm gonna be 100% sleep deprived)! Was sorta a last minute choice so I don't have a fancy outfit or anything but I guess this means I can dress as masculine as I want without too many second judgey looks....? #art #wip #fanart #illustration #painting #digitalart #digitalpainting #digitalportrait #pokemon #pokemonsunandmoon #trainerred #trainergreen #trainerblue #originalshipping #namelessshipping #greenoak #blueoak #clipstudio #clipstudiopaint #alola

/have some doodle I made/ heyo, srry I'm not as active as I used to be on here. I'm more or so on my art account @xxemoshitxx and my Red account @xxtrainerredxx , I've just been rather busy lately and I got back into an old fandom I used to be in, so hope you guys understand :v { #femred #femgreen #trainerred #trainergreen #redxgreen #greenxred #originalshipping #namelessshipping #pokemon #gsc #hgss #johto #kanto #pixivred #trainerblue }

Time is like a river. You cannot touch the same water twice, because the flow that has passed will never pass again. Enjoy ever moment of your life.

Best quote for best waifu💙

Art by yellowking_hiro from Twitter
#trainerblue #trainergreen #naturequotes #pokemonultrasun #pokemonultramoon #kanto #hoenn #unova #johto #sinnoh #kalos #alola #pokemon20 #pokeshipping #pokemon #pokemonblackandwhite #pokespe #pokemonheartgoldsoulsilver #pokemonxy #pokemonxyz #pokemonoras #pokemonsilverandgold #pokemonsunandmoon #pokemonanime #pokemonmanga #pokemonadventures #credittotheartist

😎you do Green!

Hmmm.... i think today is a special day but idk..😅
•__________________________•
✍Credits: ???
🔐Tags: #trainerred #trainergreen #pokemontrainer #pokemonleafgreen #pokemonfirered #red #green #pokémon #pokemongreen #pokemonred #pikachu #mimikyu

#PBubsChallenge day twenty two: favourite hometown.
This is were it all started, this is were children in the mid 90's had to make that all important choice; Bulbasaur, Squirtle or Charmander. The simple town of Pallet, it's were some of my favourite characters, and Ash, originate from. 😂

#pallettown #professoroak #ashketchum #trainerred #trainerblue #trainergreen #pokemonultrasun #pokemonultramoon #kanto #hoenn #unova #johto #sinnoh #kalos #alola #pokemon20 #pokeshipping #pokemon #pokemonblackandwhite #pokespe #pokemonheartgoldsoulsilver #pokemonxy #pokemonoras #pokemonsilverandgold #pokemonsunandmoon #pokemonanime #pokemonmanga #pokemonadventures #credittotheartist

Most Popular Instagram Hashtags