[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#topspeedituindah

54 posts

TOP POSTS

Moto kapcaiku😍😍... #motostandard
#janjiada
#topspeedituindah

tiada kata - kata yang dapat diucapkan,ku bersujud kepada ilahi diatas kenikmatan yang telah diberikan
#topspeedituindah #pickupitukejam #gengpedang

It's been a long day....all the roads we rode,good and bad things we been through #avatar #125zr #tupai #kapcai #jenterapejuang #topspeedituindah #ridesafe #realmanride2stroke

"Ada orang takkan tenang dan senang tengok kita bahagia . Ada orang bahagia tengok kita tak tenang dan senang"💙 #saiatakkuat #ngam❌ngam
#jarang❌ngam👍 #jarang❌fullthrottle #afqhsfrh #pecintaduaroda #topspeedituindah

Tak perlu takut untk trus bangun walaupon jatuh itu menyakitkan,
#akuadalahaku
#topspeedituindah

tiada erti putus asa bagiku selagi aku tak dapat selagi tu aku akan mengejarmu #topspeedituindah

MOST RECENT

Zaman kegemilangan😍
Top speed sampai..haa moto pon kena bye²😆 tp skrg dh x mcm dulu..bisa nya dah hilang..dh tua dh👴
#topspeedituindah #oranglama

Rindu Sayang di kampung...first time bawak jenuh gakk...baru nak up bawak clutch kann...by the way Yamaha125zR kapcai terbaekk sepanjang zaman..dekat 20 tahun dah berkhidmat kepada rider² kat Malaysia...tahniah Yamaha!kerana mencipta sebuah jentera hanya 125cc tapi top speed macam syaitan😂😂😂...
#Yamaha125zR
#Yamaha125z
#Standard170KmH
#OpenUpto200KmH
#TopSpeedItuIndah
#JanganTakut²
#OwnerXKayatapiOwnerXSombong

"Ada orang takkan tenang dan senang tengok kita bahagia . Ada orang bahagia tengok kita tak tenang dan senang"💙 #saiatakkuat #ngam❌ngam
#jarang❌ngam👍 #jarang❌fullthrottle #afqhsfrh #pecintaduaroda #topspeedituindah

tiada erti putus asa bagiku selagi aku tak dapat selagi tu aku akan mengejarmu #topspeedituindah

Moto kapcaiku😍😍... #motostandard
#janjiada
#topspeedituindah

Most Popular Instagram Hashtags