[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#tiber

55414 posts

TOP POSTS

Kecut dah Bichepp Kittew Sis . Huwaaa !

Memang payah nak carik kawan yang ada waktu kita susah, tapi juga bukan senang nak cari kawan yang ikhlas gembira tengok kita bahagia / berjaya.
/
Thank you for always being with me, from the days of my university struggles, till the night they awarded me with Duta Alumni UiTM Johor. You guys went all the way to Segamat to witness me receiving the honour. (Yang kemudiannya buat kita plan nak bercuti bersama. Yang kengkononnya nak pergi pulau. Yang akhirnya sekadar tidur rumahku 😂). Alhamdulillah for friends like these ❤️ I am so happy we did this sleepover! Thanks to our husbands also lah hor. #SleepoverBesarBesaran #Club10 #PrincessDiana #Tiber #YusufPunTiber

MOST RECENT

L’autunno a casa mia: nuvole grigie, cupole dorate, alberi color arancio e cielo turchino.#colori#autunno#roma#lungotevere#fiume#cupole#nuvole#today clouds#tiber#river#autumn

Holiday is over😰 Rachel is off on her travels❤ Amazing time together come back soon 😘 time to get back to work and project making #travel #romesweetrome #roma #rome #tourist #relax #autumn #sightseeing #tiber #island #spritz #campari #italy #holiday #familytime

Rezeki datang dalam banyak bentuk tapi ketahuilah tangan yang memberi itu sesungguhnya lebih baik dari yang menerima.
Terima kasih @nuex_rosli dan team @nrcosmetics_my pilih @nrcosmetics_seremban sebagai salah seorang agent terbaik. Malu sebenarnya 😂😂 tak sangka pulak dapat hadiah banyak macam ni. Lagi semangat nak melebarkan empayar. Hihi
.
.
.
.
Saya doakan @nrcosmetics_my akan terus sukses dan menjadi pilihan semua. Rasa macam menang award. Doakan saya jadi hebat macam @nuex_rosli dan Neelofa #tiber 😂😘 Kepada yang pernah berurusniaga dengan saya, terima kasih atas sokongan. Teruskan membeli. Stay pretty
.
.
.
.
P/S : 🦍 ini maskot rasmi saya. Jangan tiru 😂 dan jangan lupa beli NRC. Follow @nrcosmetics_seremban ok
.
.
.
.

#thankyouNuexRosliandteam
#bestagents
#nakkenamaintainni
#belidengansaya
#sayajualnrc
#proudagent
#teruskanpersainganyangsihat
#jauhikontroversi
#dekatipositiviti

Klu tgk pada rupe 🧐🧐 cam mesti tawar n tak manis kan 🤨🤔 tetapi sangkaan sis sgt meleset 😜😅 #lazatrupenya😋#bolerepeatbeli #dontjudgebookbyitscover #lemakmanismerdu🤣 #tiber🤪 #jackfruit

Rom
Kaum aus der Toskana zurück, ging es ein Wochenende nach Rom. Dazu gibt es ziemlich wenige Analoge Fotos, da ich meistens nur die digitale Kamera dabei hatte.
Dieses Bild entstand Freitag Abends bei einem Verdauungsspaziergang. Stehend auf der #Engelsbrücke mit Sicht auf den #Petersdom mit seiner imposanten #Kuppel.

#rom #roma #vatican #tiber #sundown #sonnenuntergang
#analog #film #35mm #35mmfilm #ishootfilm #analogue #analogphotography #canonae1 #ae1
#holiday #travel #urlaub #reise #nowork

Rome, the city that stoles my heart time after time ❤️ Three wonderful days in this city behind, next stop Sicily ✨#rome #roma #travelling #traveller #cityscape #passionpassport #wanderlust #johannalehtinen #byjohannalehtinen #tiber #autumn #river #holiday #italy #italia #travelphotography

A ti única, Un poco de rio un poco de cielo y un poco de lago donde pescas estrellas #roma #santangelo #momtrip #picoftheday #beardmen #venezuelan #italy #castillo #tiber

Most Popular Instagram Hashtags