#throwbacktime

MOST RECENT

the day when i say i do. to start a new beginning-new adventure, to be my lifetime partner, my ups and downs, my everything, the day when i thought soon you’ll be my imaam, daddy to my son & daughter. and it’s happens now!
#throwbacktime

#ThrowbackTime #3yearsago

Found this picture again... and suddenly my heart filled with warm feeling.. So proud of you my son @andrevivaldipratama

#throwbacktime That's me taking a ride around the Avon river in a tiny boat in Christchurch, New Zealand during our magical Honeymoon 😊😍💃🛶
#honeymoon #nz #avonriver #christchurh #gooddays #memories #memorylane

😄😄😄ada yg pernah nonton ini😆😆berarti kita seumuran😁😁 #PESTA @indosiar
#ThrowbackTime !
Performance Westlife di acara Pesta Indosiar 😱😱😱
Ada yg inget gak ini tahun berapa ?
Btw kalian kangen gak sih sama acara2 tipi ikan terbang jaman baheula ?
Kayaknya jaman dulu acaranya bagus2 yaa 😥😥😥
Via @jadulovers
#Westlife #Performance #2000s #throwback #Jadul

#repost from @rowena_fortin
Way way back before he was #aquaman #hawaiisown #baywatchhawaii #jasonmomoa
Thank you so much for sharing this oldie but goodie with us! ❤️😊
It reminds me a little bit of his “burrito” commercial (we’ve found a few months ago) 😉😉😉
_____
#jasonmomoa #momoa #prideofgypsies #tbt #throwback #throwbacktime #earlydays #aquaman #actor #manwithlonghair #lei #hawaiian #aloha #mahalo #cuteboy #babyjason #fanpic

Comenta tu mejor recuerdo de Miss Chocozuela ! 😂😂😂👯
.
.
Volvió tu #Rochela preferida con videos cada día ! Comenta cualquier sketch que quieras ver de tu #RadioRochela ! .
.
@yordihumor @Cayitoaponteoficial @actorhenryrodriguez @bettyhass @emilioloveraof @nellypujols @rctvdigital .
.
#throwbacktime #thursdayfun #thursdaymood #tbthursday #tbts #throwbacks #throwbackthursdays #thursdaynight #tbf #Clasico #Rochela #RadioRochela #RCTV

👯‍♀️🧡

Memorable night😘
วิญญาณยังอยู่ในอิมแพคค่าา

#throwbacktime #วันกลับด้อม #cassieopeia #tvxq #tvxqcircleinbkk #동방신기 #selfie #셀카

Look back at where you came from and let yourself feel proud about your progress. 😊💪🏻🙊 #throwbacktime #weightloss #sevenyearsago #runninggirl #sportislife #staystrong #progress #fightforwhatyoubelievein #warriorineverything #proud #loveit #instafit #instagood 💌

I'm probably saying this for the first time "I miss your food" !! I miss your egg puddings 😏
#mom #homefood #throwbacktime

Bangun tidur gelagepan karena janjian sama Bapak supir taksi utk ke Baiyun jam 3 pagi, tapi kita baru bangun jam 3.30..
Telat? Udah pasti! Tapi alhamdulillah Bapak supir taksinya gak pergi meninggalkan (karena ditinggal pas lagi sayang itu pedih, pak!)
.
.
Kendala bahasa lagi2 jadi temen paling akrab, susah bgt nanya si Bapak ada di mana, atau sekedar ngabarin posisi kita udah keluar apartemen karena emang si Bapak cuma bisa mandarin doang. Tapi di slide kedua, (mungkin) bisa buat referensi elu Kalo mau ke negara Xi Jinping ini dgn pinter2 manfaatin Google translate atau sebelum berangkat bisa install Pleco atau mungkin Lu jago bahasa isyarat? Manpaatin! Dan slide ketiga adalah Bapak supir taksi itu. Unyu Kan? Pokoknya ntar gua salamin! 😅
.
.
.
#bukanklubkodekode
#kebanyakanmonologsamatembok
#semuaterjadisetelahnegaraapimenyerang .
.
.
#throwbacktime #travel #tianhe #district #guangzhou #dawn #photography #igers #youth #adventure #like4like #adventureisoutthere #fun #yolo #leftbehind #goexplore #godiscover #gocengramerame

Most Popular Instagram Hashtags