#thosewerethedays

MOST RECENT

A little bit of nostalgia for GAP Auto! This is Douglas our first account way back in 1979! As Douglas and Bill reminisced #thosewerethedays #gapauto #gap #wynns #gapprofessional #canada #history #first #gourleys

.⠀
——⠀
Hmmm ice pops (or whatever they’re called where you live 🤣) ⠀
——⠀
Tag a friend that likes these 😋⠀
——⠀
#IcedLolly #IcePop #Munchies #Yum #AmIRightOrAmIRight #GoOnAdmitIt #GotToDoItProperly #ItsTheLittleThings #Natch #OneForTheKids #SoTempting #ThoseWereTheDays #SoTrue💯 #Instructions #HowTo

We can still handle a few Prosecco’s 😍 @xnatalietordoffx #mumlife #thosewerethedays

Found this little beauty in the loft today. 20 years old this month. Half the price of today's magazine, double the amount of content and a shit load of legends. @mbukmagazine @stevepeat @robwarner970 @willlongden @martynashton @hawziee #theolddays #thosewerethedays #mountainbike #retromagazine

Mom & I -Ireland summer a long, long time ago. Think I was 12 and based on this picture definitely awkward. Still marvel at how beautiful Mom was. #irelandwithmomanddad #thosewerethedays #momandme #missmomeveryday #patreilly #worldtravelers #vinegarhillenniscorthy #irishheritage #lovemymom

What you thought you looked like when you used to do dances at school and think you was the nuts!!🤦🏼‍♀️
.
.
.
#wtf #embarrassing #memories #oops #whatwaswethinking #oldschool #takemeback #thosewerethedays

When you’re unpacking “treasures” for your kid to sell at his yard sale and you see your dear old friends smiling back at you 🌟❤️🤗 @dorfmandance @dan.scheffey @susanmarshallandcompany #hellyeah #thosewerethedays #moderndance #moderndancer #chutzpah #thenewyorktimes #beatrizschiller#youmakemefeellikedancing #gottadance NYT Feb 16, 1997

There was a time when each seat got its own ash tray and lighter. #thosewerethedays

#Repost @jruinb
・・・
Did you know that cigarettes used to be good for you? They made you harder, better, faster, stronger.. Lmao on the real tho camel cigarette used to be the main sponser of supercross along side of coors light. Back b4 video games and energy drinks were a thing (more so energy drinks) I tell you what tho. I sure do miss #camelsupercross #thosewerethedays #2stroke #90smoto #80smoto #myfirstheros #2smoke #supercross #motocross #dirtbike #camelcigarrettes

Just found the garter I wore on my wedding day, 34 years ago. Flip, I was skinny. I don’t think this would fit around one leg now, never mind my waist.
.
.
.
#garter #garterbelt #wedding #middleagespread #needtodiet #dietstartstomorrow #onceuponatime #tinywaist #thosewerethedays #threechildrenlater

Most Popular Instagram Hashtags