[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#thingtoponder

262 posts

TOP POSTS

Zaman fitnah mcm sekarang ni, takde siapa yang kita boleh percaya dan bergantung kecuali pada kuasa Tuhan dan kemampuan diri sendiri.
.
.
Ahli politik sentiasa dgn putar-belit dan percaturan yang kita sendiri susah nak jangka. Ahli agama yg sebenar disibukkan dgn kerja menangkis tohmahan agamawan lain yang suka melabel, memburukkan sesama mereka dan menjadi agen Syiah yg bertopengkan Sunni. Belum masuk lagi dengan percaturan Illuminati dan Freemason pada negara kita, serta gerak kerja dan strategi yang dilaksanakan badut-badut mereka di negara kita.
.
.
Pokok pangkalnya, for us to move forward, we gotta have a strong faith in Islam 🌙, educate and up skill ourselves for the highly challenging real life scenario 🎓 , think of great ways to make money 💰 and always remember, always give sadaqah to the needy, as the more we give, the more we will get back. ✌
.
.
Self-empowerment, bro. ✋

#selfreminder #thingtoponder

The second most hardest question:
"Why do you want to be a Doctor?"
#thingtoponder #mayAllaheaseus #hom16

Self-reminder!
Kalau andaian terbukti sekadar andaian..
Bagaimana cara agaknya memohon keampunan drpd empunya badan😔
#thingtoponder
#thinkpositive
#doayangbaikbaik

me time~noun~informal~ means
time spent relaxing on one's own as opposed to working or doing things for others, seen as an opportunity to reduce stress or restore energy. Everyone has their own favorites and durations. #dictionary

This is one of my favorite one .. "traveling alone" with backpacker style and watching people around me....it does not to be far but just enjoy it without someone's company #metime #travelingalone #devotion #simplicity
#thingtoponder #memyselfandi #alonetime #solitudetime #jalanjalan

последнее время снимают так мало качественного кино, что особенно ценишь нечто стоящее📽🎞. "Идеальные незнакомцы" - это что-то непередаваемое, острое, актуальное для КАЖДОГО, шедевральное🔥. гарантирую, что ты улыбнёшься, от души посмеёшься, прослезишься и 100% сильно задумаешься после просмотра💭. просто задай себе вопрос: что будет, если твои близкие прочтут твои сообщения на телефоне, включая соц.сети и вотсап?📲🤔

MOST RECENT

A classy woman understands that looks can be deceiving, buying expensive clothing does not make up for classy. However, it is her thoughts and heart that separate her.
#inpirationforsome #lessonformany #thingtoponder #classylady #agelikewine #gracefulwoman #shoppingcompanion #personalstylist #wardrobist #fashionblogger #SUBLIMESASS🍷

Batman n Cat women.. 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
Imagination and believe.. .
Jom pasang impian.. Kehidupan yang bagaimana kita mahukan??
Lifestyle bagaimana yang kita inginkan?
Rumah manakah impian hati kita?
.
Kehidupan kita adalah percaturan dari Nya.. tapi usaha dan Doa Boleh menjadikannya lebih baik.. .
Wajib tau kita usaha yang terbaik untuk masa depan yang lebih baik..
Wajib tau bayar segala hutang2 walau tak Di tuntut..
Wajib tau kita percaya Allah swt Maha Pengasih lagi Maha Penyayang.. .
Jadi kenapa beralasan untuk mengubah masa hadapan?? .
Anda harapan anak2 anda.. Jom kita berusaha bersama2..
.
Seronok je dengar anak kecik dan impian.. Tak sikit n Penuh kepercayaan.. Sebab diaorg yakin diaorg Boleh capai.. Yang penting ikat tepi alasan dan start bertindak.. insyaallah kejayaan tu pasti untuk semua yang berusaha..
.
Tq @myaatilla for this shawl.. best sgt2 pakai.. sejuk n senang bentuk.. 💋💋🌸🌸
.
#miadailydairy #sensibleswan #marykay #wonder #thingtoponder #tudungHOJ #hoj

Most Popular Instagram Hashtags