[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#teringinpunyapasal

973 posts

TOP POSTS

Rasa mcm awal sgt buat minum petang..sbb dah terasa2 kat tekak niπŸ˜‹πŸ˜‹
#ondeonde
#teringinpunyapasal
#kuihtradisionalmelayu

nasi lemak telur & cendawan...🍽️
#teringinpunyapasal

Dr mula pregnant teringin sngt nk mkn ramen samyang ni..dh hujung2 boleh la makan..masa makan ok lagi boleh tahan..abis je 1 cup. oh hoiii senyum la senyum laaaa, bapak pedas giler!! menjerit baby dlm perut.. #teringinpunyapasal 😜

Hari ini dalam sejarah. .
Ibu terrr-rajin buat cheese tart untuk makan2, ni bukan lebihan dari orang order tau πŸ˜…
.
Buncit tak cheese tart ni? 😁
.
#teringinpunyapasal
#blueberrycheesetart
#homemade #makanpetang

Malam tadi punya cter...kasi lenjan ini kereta...abis letup2 kepala lutut dennnπŸ˜‚πŸ˜‚...nak pasang laguu...Fon pulak battery abis...adoiii...nasib ada back up fone..tq Nur ain Bambam...tolong layan drift semalam...hakhakhak πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ #teringinpunyapasal
#stadiumkajang
#santaitime
#bukanselalu

Gigih membaking puding roti bersos kastard pagi2 hari... #teringinpunyapasal #bukanselalu #sahur #alhamdulillah

MOST RECENT

#lunch
sambal petai utk hari yg ke 2
berturut2
#teringinpunyapasal

konon2 nk bli kek coklat je pastu msuk je Kak Kiah bby dlm perut nak ni dgn lasagna plak. so ibu beli je lah 3 terus. masuk kereta ayhnya jeling2 πŸ˜‚
ok jgn salahkn ibu ye anak yg nak 😜

TQ @kak_kiahcakehouse putatan. sentiasa memuaskan tekak akk klo teringin kek n segala tu πŸ˜˜πŸ€— #janganmarah #teringinpunyapasal #sekalisekalaje #memangsedap #cukupsemuarasa #belipakaiduitsendiri #taksusahkansuamipon #janganriso #17weekspregnant

Arini kita masak kuah sardin ja...
#teringinpunyapasal
#masaksendiri

Most Popular Instagram Hashtags