#temangaduhtemanbaik

9 posts

TOP POSTS

semua koleksi aku dirembat hak tengah tu, koleksi dibelah kiri tu dirembat oleh aku plak.. πŸ˜‚πŸ˜ #3ofus #temangaduhtemanbaik

Bila muka kita nampak lagi muda dari muka dia..😜😜
#badankenacover #inisoalmuka #perasanmuda #kami #temangaduhtemanbaik #shoppinganddinner

Bdk tecik melayan mama selpii.
#temangaduhtemanbaik
#syedzillqayyim

Terasa rindu pulak dgn budak kecik ni.. Dia la peneman waktu berpantang, dia la budak yg banyak cakap tak berhenti cerita itu ini.. Dan dia juga la budak yg tolong ambil kan barang,buangkan pampers nabila, dan temankan nabila mandi.. Teringat setiap malam mesti ketuk pintu cari kak nadia dia.. Walaupun kadang2 geram dgn perangai dia tapi nak buat mcmana budak tgh membesar.. Kakak rindu syazril... #missmylilbrother #syazrilaqashah #temangaduhtemanbaik #budakbanyakcakap #rayatakbalikkg

Throwback Kek Birthday Aniq
Simple2 je yg penting permintaan Aniq tertunai.
Kek Didi & MickeyMouse.
Lalalalala.! #colourfulbites
#kekdidiandfriends
#mickeymouse
#birthdayboy
#birthdaycake
#2yearsold
#minicake
#belovedson
#temangaduhtemanbaik
#anakibuayah

MOST RECENT

Throwback Kek Birthday Aniq
Simple2 je yg penting permintaan Aniq tertunai.
Kek Didi & MickeyMouse.
Lalalalala.! #colourfulbites
#kekdidiandfriends
#mickeymouse
#birthdayboy
#birthdaycake
#2yearsold
#minicake
#belovedson
#temangaduhtemanbaik
#anakibuayah

Bila muka kita nampak lagi muda dari muka dia..😜😜
#badankenacover #inisoalmuka #perasanmuda #kami #temangaduhtemanbaik #shoppinganddinner

Late dinner after movie with @ekan_shah ..Teman tengok citer Power Rangers..minggu depan sila teman makcik tengok Beauty and The Beast plak yer..jangan nak mengelat..Pakcik ni tutup mata sebab mata dia bengkak..mengendap orang mandi agaknya..
#jangansentapmakcikguraujer #powerrangers #pinkrangerisme #temangaduhtemanbaik #kami #movienight

Bdk tecik melayan mama selpii.
#temangaduhtemanbaik
#syedzillqayyim

semua koleksi aku dirembat hak tengah tu, koleksi dibelah kiri tu dirembat oleh aku plak.. πŸ˜‚πŸ˜ #3ofus #temangaduhtemanbaik

Most Popular Instagram Hashtags