#telurseparuhmasak

1974 posts

TOP POSTS

Morning guys! Bekpes dulu.. #telurseparuhmasak Thanks @nhakims curi2 ambil pic kite!!!

Selamat Pagi! Oh last day #sparatingforspabusiness sarapan dulu #telurseparuhmasak #halfboiledegg

Ni la kerje die skrg ni..
Asalkn g giant jer jom la singgah mkn..
Sedap sgt agaknye telur setgah msk tue..
Layan kan jela sofea ni..
#pakli
#giant
#telurseparuhmasak
#layankanajerr

Onsen eggs? Good morning! Enjoy your #breakfast ! #telurseparuhmasak

Sedapnya telur ๐Ÿ˜‹๐Ÿ˜‹๐Ÿ˜‹ #hanturaya #telurseparuhmasak

MOST RECENT

LAST DAY...
hari last kami buka pastu kami cuti sebulan sempena bulan puasa... tapi kami ada jual kuih kapit so sape nak boleh dm kami or ws kami ye...
.
Apa2 pun kami ucap terima kasih sudi datang ke pondok makan kecil kami dan mintak maaf kalau layanan tak baik.. kami masih kekurangan pekerja..
.
๐Ÿ’šAlamat: Kampung Cheng Melaka bersebelahan Masjid Kampung Cheng... #melaka #kampungcheng #warongabaschengcorner #masjidkampungcheng #warong #sarapanpagi #melaka #roticanai #meegorengbodo #nasigorengbodo #nasilemak #kuahtiewgorengbodo #roticanaibantal #roticanaijantan #telurseparuhmasak

Tengahari tadi di Daily Lila (Lila Wadi IM).Esok,Jumaat adalah hari terakhir kami buka dan kami akan beroperasi semula selepas Raya.Datanglah beramai-ramai esok dari seawal jam 7pagi utk menikmati hidangan kedai kopi kami.Follow @dailykuantan utk maklumat lanjut ๐Ÿ“ท by Emelda
#kedaikopi
#dailylila
#lilawadi
#inderamahkota
#sarapan
#sarapankuantan
#lunchkuantan
#minumpetang
#nasilemak
#nasiberlauk
#nasidagang
#nasikapit
#nasikerabu
#rotibakar
#rotititab
#rotikacangpool
#rotikacangpanggang
#rotikapit
#rotikahwin
#kopipeng
#tehpeng
#kopivietnam
#telurseparuhmasak

This picture was capture yesterday at 7.30am.Our outlet in Indera Mahkota is open from 7am-6pm.Terima kasih for the support and if u have any enquiries about our products or room for improvements on our service do get in touch with us through our branch manager En Busyairy at 013 940 2794 ๐Ÿ“ท by Emelda
#kedaikopi
#dailylila
#lilawadi
#inderamahkota
#sarapan
#sarapankuantan
#lunchkuantan
#minumpetang
#nasilemak
#nasiberlauk
#nasidagang
#nasikapit
#nasikerabu
#rotibakar
#rotititab
#rotikacangpool
#rotikacangpanggang
#rotikapit
#rotikahwin
#kopipeng
#tehpeng
#kopivietnam
#telurseparuhmasak

Sarapan pagi duluss... Katanya Choomareyyy kt cnie.. Kito tgok menunggeng nyor ko dop?? Paduu beb miloo dier.. #milotunggengpokloh #telurseparuhmasak #breakfast #foodporn #foodhunter #chooomareyyy #jejakabayangan #romeokota #jengkreng #jengpalemembe

Sarapan paling mudah dan cepat..
#telurseparuhmasak
#telurtigasuku

Selamat Pagi! Oh last day #sparatingforspabusiness sarapan dulu #telurseparuhmasak #halfboiledegg

Ni la kerje die skrg ni..
Asalkn g giant jer jom la singgah mkn..
Sedap sgt agaknye telur setgah msk tue..
Layan kan jela sofea ni..
#pakli
#giant
#telurseparuhmasak
#layankanajerr

WARONG ABAS CHENG CORNER
.
Apa2 pun kami ucap terima kasih sudi datang ke pondok makan kecil kami dan mintak maaf kalau layanan tak baik.. kami masih kekurangan pekerja..
.
๐Ÿ’šAlamat: Kampung Cheng Melaka bersebelahan Masjid Kampung Cheng... #melaka #kampungcheng #warongabaschengcorner #masjidkampungcheng #warong #sarapanpagi #melaka #roticanai #meegorengbodo #nasigorengbodo #nasilemak #kuahtiewgorengbodo #roticanaibantal #roticanaijantan #telurseparuhmasak

~muka ada iras. Selera pun sama. Dua2 ni peminat tegar telur. Teruk2!!! Papa dah ada teman makan telur separuh masak tu. Tekak mommy tak tertelan telur cair2 camtu๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…~
#myputrikhayla #putripapa #mukaseiras #selerasama #telur #telurseparuhmasak

Most Popular Instagram Hashtags