[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#teamairaneishaonly

3039 posts

TOP POSTS

Ya Allah,
Once kak aida dapat feedback terbaik ni dari adik pengguna yang bernama Julia,rasa macam nak menangis sangat.Itulah bila kita dah berumahtangga ujian takkan pernah berhenti untuk menguji rasa kasih sayang, saling menghargai dan penjagaan antara satu sama lain macam mana.Jangan sesekali kalah dengan ujian ini,sentiasa bangkit untuk kebahagiaan rumahtangga kita.
.
Ujian keguguran,
Juga merupakan salah satu ujian paling terbesar diantara kedudukan suami isteri. Rahmat Allah yang paling dinanti,akhirnya pergi jua tanpa sempat kita melihatnya. Tapi itulah namanya ujian,janganlah terlampau bersedih terlalu lama atas setiap ujian kerana itu hanyalah melemahkan kita.Semangat hilang entah kemana.Bersedih terlalu lama membuatkan "syaitan" suka dan lebih mudah untuk memecahbelahkan rumahtangga kita.
.
Sebenarnya ujian itu adalah permulaan, permulaan untuk kita bangkit daripada hidup kita.Dan kalau kak aida fikir balik Allah Taala temukan adik pada kak aida juga bersebab. Mungkin memang untuk kak aida bantu dengan sebaik mungkin.Alhamdulillah kak aida sendiri rasa bersyukur sangat kerana pertemuan kita nyata sangat memberi manfaat yang baik buat adik.Baik dari segi berpantang dalaman,kesihatan keseluruhan dan juga emosi sudah berjaya dibaikpulih dengan sangat-sangat baik sehingga macam ni sekali feedback yang telah dikongsi.
.
Yang penting adik sendiri tekad untuk cuci dalaman selepas keguguran dan kuatkan rahim dulu.Buat persediaan yang betul-betul baik dulu untuk dalaman kita,untuk rumah anak kita yang bakal didiaminya nanti agar perkara yang sama tidak terulang lagi.Kita pun lagi semangat untuk perbaiki dalaman kita bila dapat sokongan yang sangat baik dari suami kita sendiri kan.Kita buang segala benda negativ dan punca sebenar yang memberi kesan buruk pada dalaman kita sehingga boleh menganggu kehamilan tersebut untuk matang. Kak aida doakan yang terbaik buat pasangan suami isteri ini. Semoga penghuni rahim kembali cepat hadir buat kali kedua dengan lebih baik dan sihat! Amin Ya Allah,❤.
*Dilarang C&P jika anda bertujuan untuk bisnes produk lain. #teamairaneishaonly thankyou✌🏻.
.
WHATSAPP 013 965 8715
WHATSAPP 013 965 8715
WHATSAPP 013 965 8715
.

Itulah sebenarnya yang adik-adik kena tahu apakah kepentingan kesedaran awal dalam memulakan penjagaan dalaman kita ini sebenarnya.Buka minda kita dengan lebih meluas,baru kita mudah faham.Dan tidak hanya menfokuskan yang penjagaan ini hanya perlu kepada mereka yang dah berkahwin sahaja.
.
Sebabnya penjagaan paling terbaik perlu bermula dari seawal dara lagi.Yang dah kahwin memang tak perlu kupas panjang lebar dah sebab diorang ni memang dah termasuk dalam golongan wajib kena ada penjagaan dalaman.Dan kebiasaan selepas kahwin baru ada sesetengah individu ini baru nak mulakan penjagaan dalaman.
.
Salah satu sebabnya malu nak bersama suami sebab berlendir.Yang ni real punya masalah dari isteri ya,kalau tak percaya nanti kaksha screenshots conversation sebagai bukti.Kadang-kadang benda ini bukan kak sha nak kata dah terlambat,tapi agak sedikit terlambat je.Sebab dah kahwin means dah terbawa masalah dara sehingga ke alam perkahwinan.Dan risikonya adalah ianya akan menjadi lebih teruk.
.
Dengan pengalihan hormon selepas kahwin dan sebagainya.Lagi menyokong masalah menjadi lebih teruk.Kalau awak tak percaya apa yang kaksha katakan,awak lalui sendiri nanti.Sebab apa yang kaksha katakan adalah kisah benar belaka.Semua pengadu yang ada boleh dikatakan mereka yang lepas berkahwin mendapat masalah yang lebih besar daripada awal sebelum kahwin.
.
Sebab itu adik-adik kena ingat,paling tidak ambil masa 6bulan sebelum hari bahagia anda untuk merawat diri anda dulu. Itulah yang kaksha katakan persediaan awal sebelum perkahwinan. .
Benda ini dah jadi kewajipan kena buat,sebab nak jadi isteri kebersihan dalaman untuk suami dah jadi tanggungjawab.Bukankah kita memang diminta untuk menjaga kebersihan diri kita? Berwangi-wangian untuk suami kita?
.
Jangan nak fikir KETAT sahaja tapi bab kebersihan pada miss v KELAUT.Semoga awak faham apa yang kaksha tegaskan, cakna bab kebersihan dulu InshaAllah automatik ketat tu akan ada dengan sendiri bila mana gerigi pangkal rahim dah kembali bersih...
*Dilarang C&P jika anda bertujuan untuk bisnes produk lain. #teamairaneishaonly thankyou✌🏻.
.
WHATSAPP 018 912 1251
WHATSAPP 018 912 1251
WHATSAPP 018 912 1251
.
#manjakaniasli

3hari selepas itu keluar macam daging.Ini gambarnya untuk setiap hari yang berbeza itu kak aida.Punyalah hati ini rasa terdetik Ya Allah,nikmat apa lagi yang mesti aku dustakan setelah begini baiknya ianya telah membantu masalah dari penggunaku Ya Allah.Sungguh hanya kepadaMu aku meletakkan rasa syukur ini.Ini bukan sekecil masalah yang kak aida boleh kongsi pada anda.Ini adalah pengajaran paling terbaik yang boleh kita pelajari.Apakah itu radang rahim?
.
Sebenarnya kalau baca pasal radang rahim ni memang rasa takut sangat.Minta jauh dari kita agar tak alami benda sama dalam tidak sedar.Tapi pernahkah awak juga ambil tahu dan membacanya?Sebab itulah cara untuk pastikan kita terhindar daripada penyakit rahim ialah sentiasa kena "alert".Seperti makluman daripada pengguna ini mengatakan bahawa ciri-ciri pertama dari peradangan mulut rahim ini dikesan setelah keputihan yang dia alami mula menjadi gatal dan pedih.Buat checkup terus suspek sebagai "radang rahim".Terus kena refer dengan hospital tapi cuba ambil inisiatif natural dulu sebelum sampai tarikh appointment.
.
Tapi yang buat kak aida rasa sangat hebat dari perkongsian ini 3hari berturut-turut keluar kotoran dari dalaman yang sangat berbeza-beza.Hari pertama seperti lemak daging,hari kedua cebisan darah lama dan hari ketiga ketulan darah beku yang agak besar.Sekarang jelas dan nyata kita sendiri boleh lihat kesan buruk daripada keputihan (kuman dan bakteria) bergabung dengan masalah period tersumbat (kuman dan toksin) sarat didalam rahim kita.
.
Jadi bagaimana rahim kita tak menjadi radang setelah bakteria kuman dan toksin membiak terlalu cepat dan aktif?Sering kali kita sebagai wanita selalu melupakan untuk menjaga organ penting ini sehingga akan menyebabkan mudah terserang virus mahupun bakteria jahat yang dapat melindungi bahagian ini.Kalau kita dapat lihat keadaan didalam vagina kita memang amat menakutkan kemerahan seperti terbakar.Dinding vagina menipis terhakis akibat keputihan yang melampau.
.
👇🏻

MOST RECENT

Senggugut teruk. 2x keguguran akibat rahim tak kuat.😭
.
Punca rahim menjadi tidak kuat dan setiap kali kandungan yang baru menjadi akan berisiko kepada keguguran adalah salah satunya punca toksin (darah beku/mendap) tersebut yg ada pada rahim anda.Darah beku yg terhasil akibat daripada masalah senggugut yg dialami sebelum ini yang tidak dicuci keluar dulu.Sebab itulah betapa pentingnya buat pembersihan rahim dahulu sebelum kita merancang kehamilan iaitu memastikan rumah bayi kita bersih terlebih dahulu sebelum diduduki agar ianya terjamin sihat tanpa sebarang masalah.
.
Diharap wanita jangan sesekali pandang rendah tentang senggugut,tidak kira anda anak dara atau pun wanita berkahwin.Kebanyakan gadis mengalami senggugut ketika period.Perkara ini tentu membuatkan anda benar² tidak rasa selesa,perkara ini akan lebih teruk semasa 2 hari pertama.Jangan sesekali bawa masalah ini sehingga ke alam perkahwinan.Tahukah anda sebenarnya senggugut ini mampu menjadi endometriosis yang menyukarkan anda untuk hamil dan akan kerap keguguran?
.
Bila mana daripada masalah senggugut sudah bertukar kepada penyakit endometriosis memang peluang awak akan bertambah sukar!Tengok sajalah pada darah beku yg berjaya dicuci keluar kalau berterusan tinggal didalam rahim semuanya tidak mustahil akan berlaku penyakit endometriosis merosakan organ² peranakan kita sebab itu bagi pesakit endo ini kesukaran kehamilan akan berlaku berkali ganda kepada mereka.Bila mana ovari kita sudah rosak akibat dari reaksi inflammation/radagan timbul lagi masalah adhesion dan scarring yg boleh melanda kilang ovari dan saluran fallopian dan dinding belakang rahim. .
WhatsApp 0169326622 @rieny_ismail
.
#sayangirahimkita
#manjakaniasli
#sabunmanjakani
#maskermanjakani
#manjakaniasliairaniesha
#manjakaniaslibyairanieshabeauty
#testimonioriginal
#feedbackmanjakaniasliviarieny
#feedbackqaseherynie_onlineshop #teamairaneishaonly
#TeamAIRANIESHABEAUTY
#terlajaklaris
#bazarpaknil
#stokisterengganu
#codkualaterengganu
#freecod
#trustedseller
#trustedsellermalaysia
#visitmyig
#visitmyigmalaysia

Punca rahim menjadi tidak kuat dan setiap kali kandungan yang baru menjadi akan berisiko kepada keguguran adalah salah satunya punca toksin (darah beku/mendap) tersebut yang ada pada rahim anda.Darah beku yang terhasil akibat daripada masalah sengugut yang dialami sebelum ini yang tidak dicuci keluar dulu. Sebab itulah betapa pentingnya buat pembersihan rahim dahulu sebelum kita merancang kehamilan iaitu memastikan rumah bayi kita bersih terlebih dahulu sebelum diduduki agar ianya terjamin sihat tanpa sebarang masalah.
.
Diharap Wanita sesekali pandang rendah tentang penyakit yang bernama sengugut,tidak kira anda anak dara atau pun wanita berkahwin.Kebanyakan gadis mengalami senggugut ketika period, perkara ini tentu membuatkan anda benar benar tidak rasa selesa,perkara ini akan lebih teruk semasa dua hari pertama. Jangan sesekali bawa masalah ini sehingga ke alam perkahwinan.Tahukah anda sebenarnya senggugut ini mampu menjadi endometriosis yang menyukarkan anda untuk hamil dan akan kerap keguguran?
.
Bila mana daripada masalah sengugut sudah bertukar kepada penyakit endometriosis memang peluang awak akan bertambah sukar!Tengok sajalah pada darah beku yang berjaya dicuci keluar kalau berterusan tinggal didalam rahim semuanya tidak mustahil akan berlaku.Penyakit endometriosis merosakan organ2 peranakan kita sebab itu bagi pesakit endo ini kesukaran kehamilan akan berlaku berkali ganda kepada mereka.Bila mana ovari kita sudah rosak akibat dari reaksi inflammation/radagan timbul lagi masalah adhesion dan scarring yang boleh melanda kilang ovari dan saluran fallopian dan dinding belakang rahim. .
Seringkali juga saluran benih/fallopian kita akan menjadi tersumbat atau sempit dan ini meyukarkan peroses percantuman benih lelaki dan telur perempuan.Dalam situasi yang teruk lagi rahim menjadi rosak dan tumbuhan adenomyosis timbul menyebabkan senggugut yang amat sangat.Jadi awak nampak tak apa kaitan keduanya setelah kak aida perjelaskan disini.Pucuk pangkalnya yang pertama once kita detect masalah sengugut terus sahaja ambil langkah pencegahan.Jangan biarkan dari satu keadaan bertukar kepada satu masalah besar.
.
👇🏻

Punca rahim menjadi tidak kuat dan setiap kali kandungan yang baru menjadi akan berisiko kepada keguguran adalah salah satunya punca toksin (darah beku/mendap) tersebut yang ada pada rahim anda.Darah beku yang terhasil akibat daripada masalah sengugut yang dialami sebelum ini yang tidak dicuci keluar dulu. Sebab itulah betapa pentingnya buat pembersihan rahim dahulu sebelum kita merancang kehamilan iaitu memastikan rumah bayi kita bersih terlebih dahulu sebelum diduduki agar ianya terjamin sihat tanpa sebarang masalah.
.
Diharap Wanita sesekali pandang rendah tentang penyakit yang bernama sengugut,tidak kira anda anak dara atau pun wanita berkahwin.Kebanyakan gadis mengalami senggugut ketika period, perkara ini tentu membuatkan anda benar benar tidak rasa selesa,perkara ini akan lebih teruk semasa dua hari pertama. Jangan sesekali bawa masalah ini sehingga ke alam perkahwinan.Tahukah anda sebenarnya senggugut ini mampu menjadi endometriosis yang menyukarkan anda untuk hamil dan akan kerap keguguran?
.
Bila mana daripada masalah sengugut sudah bertukar kepada penyakit endometriosis memang peluang awak akan bertambah sukar!Tengok sajalah pada darah beku yang berjaya dicuci keluar kalau berterusan tinggal didalam rahim semuanya tidak mustahil akan berlaku.Penyakit endometriosis merosakan organ2 peranakan kita sebab itu bagi pesakit endo ini kesukaran kehamilan akan berlaku berkali ganda kepada mereka.Bila mana ovari kita sudah rosak akibat dari reaksi inflammation/radagan timbul lagi masalah adhesion dan scarring yang boleh melanda kilang ovari dan saluran fallopian dan dinding belakang rahim. .
Seringkali juga saluran benih/fallopian kita akan menjadi tersumbat atau sempit dan ini meyukarkan peroses percantuman benih lelaki dan telur perempuan.Dalam situasi yang teruk lagi rahim menjadi rosak dan tumbuhan adenomyosis timbul menyebabkan senggugut yang amat sangat.Jadi awak nampak tak apa kaitan keduanya setelah kak aida perjelaskan disini.Pucuk pangkalnya yang pertama once kita detect masalah sengugut terus sahaja ambil langkah pencegahan.Jangan biarkan dari satu keadaan bertukar kepada satu masalah besar.
.
👇🏻

Walaikummussalam alhamdulillah akak, sukanya dengar bila period dah kembali teratur pekat dan banyak sehingga ke tempoh 9hari.Dan yang paling penting darah coklat dah tak ada,terus keluar darah berwarna merah.Darah yang sihat dan kitaran pun yang sangat cemerlang. Darah coklat tiada seorang pun yang menginginkannya.Ini kerana darah yang berwarna coklat adalah darah yang berpenyakit.
.
Ianya biasa akan keluar pada hari pertama atau terakhir menstruasi dan dikatakan berasal daripada darah lama yang berada didalam rahim.Jika berlarutan sehingga ke beberapa hari dan minggu ini sama sekali bukan perkara yang normal.Darah coklat juga amat berpotensi kepada 3penyakit berangkai iaitu endometriosis,fibroid dan cyst dan amat berisiko kepada masalah keguguran juga ya.
.
Oleh itu sentiasa lah alert pada perubahan diri anda,kadang kala ianya memang dianggap normal tetapi pada akhirnya amat memberi kesan buruk yang teramat sangat.Usaha kita buat adalah untuk memastikan keadaan period agar benar-benar sihat iaitu berwarna merah terang seperti buah ceri yang segar.
.
Itu tandanya aliran dalam badan anda berjalan dengan baik,jadi daripada 8 warna period yang ada berebutlah agar kita mendapat period begitu juga.Salah satu cara untuk mendapatkan period yang sihat sudah pastinya dengan memulakan penjagaan dalaman bersama ManjakaniasliAiraniesha yang akan sentiasa memastikan rahim anda sentiasa kuat dan sihat setiap kali menstruasi.💖.
*Dilarang C&P jika anda bertujuan untuk bisnes produk lain. #teamairaneishaonly thankyou✌🏻.
.
WHATSAPP 013 965 8715
WHATSAPP 013 965 8715
WHATSAPP 013 965 8715
.
#manjakaniasli
#manjakani
#manjakanibyairaniesha
#buahajaib
#produkwanita
#rahsiasuami
#rahsiaisteri
#keputihan
#senggugut
#cyst
#fibroid
#tombong
#haidberlanjutan
#haid
#bersalin
#madu
#sabunmanjakani
#borong
#sabunhomemade
#manjakanihomade
#terengganu
#johor
#kualalumpur
#online
#produk

Pengguna lain yang nak ikhtiar hamil juga perlu ambil ikhtibar sama!Contoh sudah diberi namun akan menjadi lebih jelas setelah kita sendiri berusaha untuk mencubanya.Baru kita faham kenapa dan apa yang menjadi punca kesukaran kehamilan daripada diri kita sendiri.Masalah period tidak baik memang menjadi penganggu utama kalau awak sedang ikhtiar hamil.
.
Ini kerana kitaran period adalah penyumbang utama kepada telur awak yang nak dihasilkan itu.Kalau period bermasalah automatik telur juga akan bermasalah.Kita sebagai wanita harus tahu kitaran period kita sebab kitaran period kita tak sama,mungkin normal atau mungkin tak normal.Bila kita tahu kitaran period,baru kita boleh tahu waktu subur dan merancang.Seeloknya kita catat waktu period kita setiap bulan. .
Masalah kesuburan amat berkait rapat dengan kitaran period kita.Dan jika anda memang mengalami benda yang sama bermakna anda juga mengalami masalah kesuburan iaitu kesukaran kehamilan yang agak tinggi.Mengalami period yang tidak teratur/tidak period dalam tempoh yang lama menyebabkan ovulasi (pengeluaran telur wanita) tidak akan berlaku setiap kali period.
.
Kalaupun ada ianya amat terlalu rendah dan sukar untuk kita detect dalam erti kata lain akan mengambil masa yang lama.Namun begitu seperti kak aida bagitahu jika kandungan itu berlaku sudah pastinya kandungan itu akan berisiko.Jadi fikirlah sejenak mengapa pentingnya persiapan sebelum merancang kehamilan yang sering kak aida bagitahu.Yang baik kita ambil,semoga terus memberi manfaat kepada anda semua..
*Dilarang C&P jika anda bertujuan untuk bisnes produk lain. #teamairaneishaonly thankyou✌🏻.
.
WHATSAPP 013 965 8715
WHATSAPP 013 965 8715
WHATSAPP 013 965 8715
.
#manjakaniasli
#manjakani
#manjakanibyairaniesha
#buahajaib
#produkwanita
#rahsiasuami
#rahsiaisteri
#keputihan
#senggugut
#cyst
#fibroid
#tombong
#haidberlanjutan
#haid
#bersalin
#madu
#sabunmanjakani
#borong
#sabunhomemade
#manjakanihomade
#terengganu
#johor
#kualalumpur
#online
#produk

Period tak lawas buatkan anda rasa stress ke tidak?Kalau awak cuba amalkan satu bantuan kepada rahim tiba-tiba keluar darah macam ni sekali apa rasanya?Takut atau excited?Atau lebih bersyukur akhirnya secepat ini darah ini berjaya dikeluarkan. Kalau anda adalah pengguna yang tahu tujuan sebenar tindakan anda semestinya anda amat bersyukur mendapat period begini.
.
Mana ada perempuan normal didunia ini yang nak kitaran period dia tidak lawas. Tak ada punya walaupun dia itu sendiri tidak pernah memulakan apa-apa penjagaan pun.Bunyi macam kelakar sebab keinginan itu lebih tinggi daripada persediaanya namun begitulah sifat sesetengah manusia yang sukar diramal. Adakala nakkan sesuatu tanpa ingin berusaha,susah untuk mendapat keputusan baiknya.
.
Cubalah mulakan dahulu,inshaAllah yang baik pada perlakuan akan baik pada kesannya.Darah begini sikit hari lagi tidak mustahil akan menjadi penyakit kepada rahim kita.Walaupun awak rasa tak mungkin secepat itu akan memberi penyakit namun yang tak mungkin itulah yang akan menjadi penyumbang paling cepat.
.
Awak bantu diri awak, kaksha pun akan bantu awak. Sama2 kita berusaha dan berdoa.. Allah Taala tidak pernah tidur, Dia akan melihat segala usaha kita walaupun sebesar kumit.Jadi jangan kita merasa letih dan berputus asa.. Sampai masanya yang sudah tertulis akan tetap sampai pada kita.
Berani buat berani tanggung!😊.
*Dilarang C&P jika anda bertujuan untuk bisnes produk lain. #teamairaneishaonly thankyou✌🏻.
.
WHATSAPP  018 912 1251
WHATSAPP  018 912 1251
WHATSAPP  018 912 1251
.
#manjakaniasli
#manjakanibyairaniesha
#manjakani
#buahajaib
#produkwanita
#rahsiasuami
#keputihan
#senggugut
#tombong
#haidberlanjutan
#haid
#bersalin
#madu
#sabunmanjakani
#borong
#cyst
#fibroid
#kanserrahim
#sabunhomemade
#manjakanihomade
#terengganu
#johor
#kualalumpur
#online
#produk

Alhamdulillah kaksha ingat pada saat kaksha baca feedback daripada pengguna ini
pertama gembira sangat sebab bila dah kesan positiv terus buat repeat order (bermaksud pengguna sudah mula konsisten).Ini kesan sebulan pertama yang telah berjaya dikongsi.Jika terus konsisten begini bagaimana pada bulan-bulan seterusnya?Sudah pasti masalah sengugut ini akan dapat diatasi sebaiknya.Biar hilang terus dari kehidupan kita itu lagi bagus bukan.
.
Boleh ke begitu kaksha?Sememangnya boleh jika benar awak sendiri yang berkehendakkannya.Keinginan awak kuat untuk membantu diri awak kembali pulih, tekad awak seiring dengan konsisten,dan juga awak tetapkan penjagaan ini agar berkekalan selamanya.Lihatlah pada mereka yang telah berjaya,tidakkah awak juga terinspirasi?
.
Bukan setakat sengugut berkurangan dan semakin menghilang tetapi bonus period juga menjadi lancar sehingga ke 7-8 hari kitarannya.Darah berwarna merah-merah seperti buah ceri yang segar,kita sendiri tengok darah period kita begitu aura kita juga terasa segar,tenang dan sudah pastinya tampak jelas aliran dalam badan kita sedang berjalan dengan baik.
.
Fuhh,sangat sempurna bukan?Kaksha yang sedang menaip pun terasa ketenangan tersebut.Gembiranya kalau kaksha dapat membantu awak semua mencapai kitaran yang baik sebegini.Sama-samalah awak mengejar peluang yang telah diberi ini dan ingat peluang hanya datang sekali sahaja.😊.
*Dilarang C&P jika anda bertujuan untuk bisnes produk lain. #teamairaneishaonly thankyou✌🏻.
.
WHATSAPP  018 912 1251
WHATSAPP  018 912 1251
WHATSAPP  018 912 1251
.
#manjakaniasli
#manjakanibyairaniesha
#manjakani
#buahajaib
#produkwanita
#rahsiasuami
#keputihan
#senggugut
#tombong
#haidberlanjutan
#haid
#bersalin
#madu
#sabunmanjakani
#borong
#cyst
#fibroid
#kanserrahim
#sabunhomemade
#manjakanihomade
#terengganu
#johor
#kualalumpur
#online
#produk

Walaikummussalam alhamdulillah terima kasih banyak-banyak satu perkongsian yang sangat padat dan lengkap adik.Terima kasih adik berkongsi satu gambaran jelas bagaimana kotoran keputihan yang telah berjaya dicuci keluar.Bagaimana rasanya perubahan tubuh badan selepas kotoran dan toksin ini telah dicuci pada sebahagiannya.
.
Badan menjadi ringan,tidur menjadi lebih lena,badan dah mula mengeluarkan peluh yang berbau nampak tak bagaimana toksin dibuang tapi dalam masa yang sama juga memberi keselesaan demi keselesaan kepada kita.Cewahh gitu...Jadi fair la kan kita lalui dahulu proses demi proses dengan sepenuh hati dan hasilnya akan kita nikmati terus nanti.
.
Produk kaksha berfungsi utama mengesan punca masalah dan sudah pasti nya akan segera menyahtoksin segala kotoran awak keluar.Tengok bagaimana sekali kerja dibuat keputihannya dicuci keluar,peluh dan bau disertakan sekali tunggu lepas ini apa pula yang akan dicuci. Adakah pula darah period juga menjadi lancar?Sama-sama kita nantikan setiap update perkongsian daripada pengguna.
.
Ambil lah sedikit panduan yang telah kami kongsikan kepada anda.Takutlah pada penyakit itu kerana ianya akan memberi kesedaran kepada supaya lebih alert tentang kesihatan dan kebersihan dalaman kita.Jangan sampai keputihan bertukar kepada jangkitan yang membahaya, berjaga-jaga itu tidak merugikan kita.Buat lah keputusan yang lebih bijak...
*Dilarang C&P jika anda bertujuan untuk bisnes produk lain. #teamairaneishaonly thankyou✌🏻.
.
WHATSAPP  018 912 1251
WHATSAPP  018 912 1251
WHATSAPP  018 912 1251
.
#manjakaniasli
#manjakanibyairaniesha
#manjakani
#buahajaib
#produkwanita
#rahsiasuami
#keputihan
#senggugut
#tombong
#haidberlanjutan
#haid
#bersalin
#madu
#sabunmanjakani
#borong
#cyst
#fibroid
#kanserrahim
#sabunhomemade
#manjakanihomade
#terengganu
#johor
#kualalumpur
#online
#produk

KEPUTIHAN ! KEPUTIHAN!
.
Ramai antara wanita memang mempunyai masalah keputihan.Ada yg kronik,sehingga keputihan menjadi likat pekat,berbau busuk dan meloyakan,gatal² miss v sampai melecet apabila digaru.
.
Warna semula jadi miss v pon bertukar menjadi lebam dan kehitaman.X berseri lagi.Ramai yg alami masalah ni,tp masih ramai yg duduk diam dan x berusaha utk merawatnya.Sadis kn?
.
Adik kakak,keputihan takkan hilang dengan sendirinya..KEPUTIHAN.. simpan sikit²,lama² jadi PENYAKIT!!!
.
MESTI RAWAT!
.
Bila kak rieny share produk utk hilangkan keputihan ramai yang senyap cakap nantilah fikir².Tapi bila share suppliment cerah putih gebu laju je beli. Huhu..
.
Jom adik kakak,kita ambil langkah pertama..
.
Beli dan guna dahulu..
.
Tak cuba takkan tahu
.
👉🏻SET COMBO MANJAKANI AIRANIESHA
.
WhatsApp 0169326622 @rieny_ismail
.
#sayangirahimkita
#manjakaniasli
#sabunmanjakani
#maskermanjakani
#manjakaniasliairaniesha
#manjakaniaslibyairanieshabeauty
#testimonioriginal
#feedbackmanjakaniasliviarieny
#feedbackqaseherynie_onlineshop #teamairaneishaonly
#TeamAIRANIESHABEAUTY
#terlajaklaris
#bazarpaknil
#stokisterengganu
#codkualaterengganu
#freecod
#trustedseller
#trustedsellermalaysia
#visitmyig
#visitmyigmalaysia

Walaikummussalam,jangan takut untuk buat insert kerana ianya adalah sebaik-baik kaedah yang akan membantu masalah kita.Direct pada pangkal rahim laluan terakhir kitaran dalaman kita yang mana jika tidak ada sebarang inisiatif diambil untuk mencuci tidak mustahil laluan tersebut menjadi berkerak sekaligus tersumbat.
.
Sebab itu bila sahaja awak alami masalah keputihan yang teruk lama-kelamaan terus awak detect masalah pada kitaran period awak pula.Tiba-tiba nak keluar malu-malu (dalam kuantiti yang sangat sedikit).Tahu tak kenapa?Tak tahu cubalah ambil tahu sedikit,keputihan yang teruk dan berkerak pada laluan juga boleh menyebabkan kitaran haid tersumbat.Sebab itu proses ManjakaniasliAiraniesha dia akan detect satu persatu masalah pengguna.
.
Kalau keputihan abnormal penyebabnya maka akan dibawa keluar keputihan dahulu.Cuci semuanya keluar bersih-sebersihnya.Bila dah rahim/pangkal rahim bebas daripada masalah keputihan inshaAllah bukan janji tapi atas izin Allah berlaku pula kembali kitaran period awak secara semulajadi balik.Mana yang berketul pekat likat dan berbuih semuanya akan dibawa cuci keluar.
.
Bila awak dapat bantu diri awak,bantu rahim awak,bantu dalaman awak kembali pulih sebegini inshaAllah awak akan mampu bebaskan diri awak daripada sebarang penyakit dalaman.Masalah keputihan tiada lagi,period kembali lancar setiap bulan.Yang penting jaga pemakanan, konsisten dengan penjagaan dalaman dan jaga kebersihan vagina.Dapat laksanakan pucuk pangkalnya ini maka kesihatan dan kebersihan dalaman akan menjadi milik kita selamanya.InshaAllah...
*Dilarang C&P jika anda bertujuan untuk bisnes produk lain. #teamairaneishaonly thankyou✌🏻.
.
WHATSAPP 013 965 8715
WHATSAPP 013 965 8715
WHATSAPP 013 965 8715
.
#manjakaniasli
#manjakani
#manjakanibyairaniesha
#buahajaib
#produkwanita
#rahsiasuami
#rahsiaisteri
#keputihan
#senggugut
#cyst
#fibroid
#tombong
#haidberlanjutan
#haid
#bersalin
#madu
#sabunmanjakani
#borong
#sabunhomemade
#manjakanihomade
#terengganu
#johor
#kualalumpur
#online
#produk

Kalau tengok pada perkongsian feedback adik ini nampak dengan jelas tak rupa keputihan plus lendir yang berwarna kuning gelap sudah berjaya dibawa keluar. Untunglah kita walaupun ini yang sempat diambil namun tetap dapat memberi contoh kepada kita.Cuba zoom dekat sikit kalau kata nak nampak dengan jelas lagi.
.
Keputihan yang dah bertukar warna bercampur pula dengan lendir ini adalah keputihan yang dah tidak normal dalam erti kata lain berisiko memberi penyakit selain menganggu keselesaan kita.Jadi tolonglah alert dengan perubahan pada diri awak jika kata awak mengalami benda sama memang wajib untuk awak segerakan penjagaan pada tubuh badan awak.
.
Keputihan tidak normal adalah bukan satu isu yang main-main.Ianya adalah satu isu yang perlu dipandang serius.Masalah ini mungkin tanpa disedari boleh menimbulkan kerumitan dan implikasinya boleh menghadirkan tekanan dalam kehidupan seseorang wanita selain perasaan rendah diri dan impak terbesar sekali ialah ‘gangguan hubungan suami isteri’.
.
Punca-punca abnormal yang perlu diberi perhatian lazimnya apabila anda mula mendapati ada keluar cecair yang berbau dari faraj anda samada gatal ataupun tidak namun tetap merupakan simptom jangkitan kuman,sama ada pada permukaan faraj atau pintu rahim ataupun dari bahagian organ pelvis yang lebih dalam.
.
Kumpulan kuman yang sering menyerang ialah bakteria jahat dan selalunya rungutan wanita yang mengalami masalah ini adalah keluar cecair atau lendir yang berbau busuk (fishy seperti hanyir ikan) dan kegatalan yang teruk.Serta ada lagi penyebab lain yang menjadi penyumbang kepada masalah keputihan berbau ini.
.
Perkara yang perlu difahami sekarang adalah faraj berbau disebabkan masalah keputihan boleh dirawat dengan mudah namun kelewatan merawatnya yang boleh mengakibatkan komplikasi-komplikasi yang tidak di ingini.Tindakan pencegahan awal adalah salah satu cara yang paling terbaik untuk menghidarkan kita daripada masalah bertukar kepada penyakit.Anda nilai,fikir dan selebihnya buat dengan tindakan.😊.
*Dilarang C&P jika anda bertujuan untuk bisnes produk lain. #teamairaneishaonly thankyou✌🏻.
.
WHATSAPP  018 912 1251
WHATSAPP  018 912 1251
WHATSAPP  018 912 1251
.
#manjakani

Tudia feedback pengguna daripada agent-agent kaksha lagi hebat rupanya.Sekali keluar meremang tengok!Patutlah kalau dia bagitahu keputihan yang keluar sangat sudah berbau busuk.Kalau beginilah punca dari dalam bukan setakat risau pada bau nya tetapi risaunya pada penyakit yang akan datang nanti.😌
.
Sebab itu kaksha amat sarankan mulakan lah tindakan penjagaan dalaman dari sekarang.Setidaknya ianya amat membantu mengelakkan anda daripada pelbagai masalah menjadi teruk sekaligus menjadi penyumbang utama kepada penyakit dalaman.Dan sudah pastinya penjagaan dalaman yang terbaik bermula daripada amalan berherba.
.
Herba ibu segala herba diimport khas sebaik herba ManjakaniasliAiraniesha sudah pastinya akan menjadi penjagaan dalaman paling terbaik.Khasiat alam yang penuh nilainya,menjadi pakar segala pakar untuk mencari apakah punca masalah anda lalu terus dibawa keluar agar kita sendiri jelas bagaimanakah rupa yang menjadi penganggu kepada keselesaan dan kesihatan kita.
.
Sekarang pilihannya ada pada kita,mahu atau tidak.Tekad dan konsisten akan jadi penyelamat yang terbaik.Kepada mereka yang telah berjaya diantara ribuan pengguna ManjakaniasliAiraniesha teruskan usaha anda bersama kami.InshaAllah kaksha tidak akan jemu memberikan tips-tips terbaik buat kalian semua.Semoga segala usaha kita diterima baik disisi Allah Taala...
*Dilarang C&P jika anda bertujuan untuk bisnes produk lain. #teamairaneishaonly thankyou✌🏻.
.
WHATSAPP  018 912 1251
WHATSAPP  018 912 1251
WHATSAPP  018 912 1251
.
#manjakaniasli
#manjakanibyairaniesha
#manjakani
#buahajaib
#produkwanita
#rahsiasuami
#keputihan
#senggugut
#tombong
#haidberlanjutan
#haid
#bersalin
#madu
#sabunmanjakani
#borong
#cyst
#fibroid
#kanserrahim
#sabunhomemade
#manjakanihomade
#terengganu
#johor
#kualalumpur
#online
#produk

Mohon menyesal lah kalau dah tahap mcmni,kuman keputihan terlampau aktif dan gatal merenyam setiap masa.Kalau x rawat dan terus simpan,mmg jadi kanser dalam rahim😭
.
Maaf sangat sbb terpaksa tunjuk lagi perkongsian ini.Tapi,rasa bersalah sangat kalau tak tunjuk.Ini bukan biasa² punya feedback.Banyak ilmu dan gambaran jelas yang kita boleh belajar daripadanya.Memang sangat teruk tapi kalau tidak menjaga dan berusaha untuk membawa keluar itu lagi teruk rasanya.
.
At least pengguna ini walaupun pada awalnya dia bagitahu dia tak apa² masalah tapi dia tekad untuk membuat sportcek.Nah tudia🤗sekali keluar Ya Allah,nauzubillahminzalik.Keputihan teruk jelas dah nampak dekat situ.Betapa teruknya sekali keluar.Memang puashati sangat².
.
Ini feedback daripada pengguna yang masih berstatus anak dara ya.Jangan main² anak dara sekarang masalah semua teruk².Kalau silap langkah tak mahu jaga bawa dan terus bawa merasa lah akibatnya nanti adik.Tengok ini pun tak tahu nak cakap apa dah.Keputihan yang sering dialami gadis remaja merupakan perkara yang biasa berlaku pada usia muda. .
Namun,ungkapan biasa itu jika disalah erti akan membawa kesan yang negatif apabila jangkitan biasa menjadi pemangkin kepada jangkitan yang luarbiasa pula.Anggapan keputihan adalah sejenis penyakit yang normal dan tidak memerlukan rawatan khusus untuk menangganinya adalah sesuatu yang tidak benar.
.
Apabila remaja mula berfikiran sedemikian dan mula mengambil sambil lewa tentang gejalanya,hanya akan membawa padah kesan berpanjangan sehingga mereka meningkat dewasa kelak.Realitinya sehingga kini masih terdapat ramai dikalangan remaja yang sedang bergelut dengan masalah keputihan ini walaupun telah meningkat dewasa dan bakal memasuki alam perkahwinan.
.
WhatsApp 0169326622 @rieny_ismail
.
#sayangirahimkita
#manjakaniasli
#sabunmanjakani
#maskermanjakani
#manjakaniasliairaniesha
#manjakaniaslibyairanieshabeauty
#testimonioriginal
#feedbackmanjakaniasliviarieny
#feedbackqaseherynie_onlineshop #teamairaneishaonly
#TeamAIRANIESHABEAUTY
#terlajaklaris
#bazarpaknil
#stokisterengganu
#codkualaterengganu
#freecod
#trustedseller
#trustedsellermalaysia
#visitmyig
#visitmyigmalaysia

3hari selepas itu keluar macam daging.Ini gambarnya untuk setiap hari yang berbeza itu kak aida.Punyalah hati ini rasa terdetik Ya Allah,nikmat apa lagi yang mesti aku dustakan setelah begini baiknya ianya telah membantu masalah dari penggunaku Ya Allah.Sungguh hanya kepadaMu aku meletakkan rasa syukur ini.Ini bukan sekecil masalah yang kak aida boleh kongsi pada anda.Ini adalah pengajaran paling terbaik yang boleh kita pelajari.Apakah itu radang rahim?
.
Sebenarnya kalau baca pasal radang rahim ni memang rasa takut sangat.Minta jauh dari kita agar tak alami benda sama dalam tidak sedar.Tapi pernahkah awak juga ambil tahu dan membacanya?Sebab itulah cara untuk pastikan kita terhindar daripada penyakit rahim ialah sentiasa kena "alert".Seperti makluman daripada pengguna ini mengatakan bahawa ciri-ciri pertama dari peradangan mulut rahim ini dikesan setelah keputihan yang dia alami mula menjadi gatal dan pedih.Buat checkup terus suspek sebagai "radang rahim".Terus kena refer dengan hospital tapi cuba ambil inisiatif natural dulu sebelum sampai tarikh appointment.
.
Tapi yang buat kak aida rasa sangat hebat dari perkongsian ini 3hari berturut-turut keluar kotoran dari dalaman yang sangat berbeza-beza.Hari pertama seperti lemak daging,hari kedua cebisan darah lama dan hari ketiga ketulan darah beku yang agak besar.Sekarang jelas dan nyata kita sendiri boleh lihat kesan buruk daripada keputihan (kuman dan bakteria) bergabung dengan masalah period tersumbat (kuman dan toksin) sarat didalam rahim kita.
.
Jadi bagaimana rahim kita tak menjadi radang setelah bakteria kuman dan toksin membiak terlalu cepat dan aktif?Sering kali kita sebagai wanita selalu melupakan untuk menjaga organ penting ini sehingga akan menyebabkan mudah terserang virus mahupun bakteria jahat yang dapat melindungi bahagian ini.Kalau kita dapat lihat keadaan didalam vagina kita memang amat menakutkan kemerahan seperti terbakar.Dinding vagina menipis terhakis akibat keputihan yang melampau.
.
👇🏻

Most Popular Instagram Hashtags