#teamAnnona

MOST RECENT

Thank you #HQ_Annona
Thank you kak ila 😍
.
.
#alhamdulillah baru join #teamannona berjaya kejar Sale, dapat Top 3, bulan ni kita kejar untuk No1 pulak ya! 😘

Feedback customer👍
Kita seronok bila orang yang kita Bantu sembuh Dari penyakit yang membelenggu diri mereka... Jadi apa salahnya kita Bantu diri kita sendiri atau keluarga kita yang memerlukankan bantuan..? Kalau berminat... Boleh tinggal no dekat komen👇 atau boleh kita chit chat dekat no www.wasap.my/60132867980/annona

#jusannona
#teamannona

😱 Ya Allah... Kuasa Allah kan... Brain tumor pun boleh sembuh... Inshaallah dengan konsisten Amalkan soursop green tea... Bagi orang-orang yang ada masalah kanser... Saya suggest... Try Cuba test green tea ni.... Kita cari penawar... Allah yang sembuhkan... 😇💖 Kepada tuan / puan yang berminat sangat dengan produk ni... Sila tinggalkan no fon dekat komen atau WhatsApp athilah dekat no 👉www. Wasap. My/60134867980/annona

Banyak sangat promotion Dan harga discount menanti anda🤓!!! #teamannona
#soursopgreentea

Katakan YA pada Jus Annona, Jus Annona sekarang sudah menjadi pilihan utama untuk suppliment dan Jus Annona ini untuk memulihkan masalah yang dihadapi, jangan kesal di kemudian hari . JOM pilih Jus Annona untuk permulaan harian.
#teamannona #MOS #jusannona #produkkesihatan #durianbelanda #durianbelandapiiauu #antikanser #sakitlutut #masalahwanita #darahtinggi #kencingmanis #naturalpainkiller #migrain #produkhalal #sakitlutut #kakibengkak #cantikdansihat

Assalamualaikum.. Alhamdulillah.. Ramai Yang sudah percaya dengan keberkesanan Jus Annona... Ramai customer repeat order... Bila benda elok... Ramailah yang suka... Jangan lupa sebarkan kepada orang.. Sebab x salah kita Bantu orang yang memerlukan.... 😊

Stay tune... Banyak lagi promotion Dan harga Discount yang boleh awak-awak semua dapat... 😉

Teruskan support Jus annona😇 ❤100% Jus Durian Belanda
#teamannona
#jusdurianbelandaoriginal
#halalantoyyiban
#tiadakeraguan
#produkahlifarmasi
#dijaminterbaik

.
Ada RM90 tak?
.

Takla bukan bagi kak lini😅
.

Nak ajak uollss jadi sebahagian dari #TeamAnnona. .

Kak lini nak 10 orang jer.
Kak lini ajar sampai RM90 tu beranak pinak 0 kat belakang dia.
.

Tak payah simpan stok.
Tak payah pos barang.
Hanya perlu promot dan share kebaikan VCS Annona dimana mana social media.
.

Tools marketing semua disediakan.
disediakan. Cuma perlu copy & paste. .

Komisyen korang amek.
.

Whatsapp no ni 👇
60183542529
.

Kita buat sampai jadi .

#TeamKakLini
#sipencantikwanita

.
Ada RM90 tak?
.

Takla bukan bagi kak lini😅
.

Nak ajak uollss jadi sebahagian dari #TeamAnnona. .

Kak lini nak 10 orang jer.
Kak lini ajar sampai RM90 tu beranak pinak 0 kat belakang dia.
.

Tak payah simpan stok.
Tak payah pos barang.
Hanya perlu promot dan share kebaikan VCS Annona dimana mana social media.
.

Tools marketing semua disediakan.
disediakan. Cuma perlu copy & paste. .

Komisyen korang amek.
.

Whatsapp no ni 👇
60183542529
.

Kita buat sampai jadi .

#TeamKakLini
#sipencantikwanita

.
Ada RM90 tak?
.

Takla bukan bagi kak lini😅
.

Nak ajak uollss jadi sebahagian dari #TeamAnnona. .

Kak lini nak 10 orang jer.
Kak lini ajar sampai RM90 tu beranak pinak 0 kat belakang dia.
.

Tak payah simpan stok.
Tak payah pos barang.
Hanya perlu promot dan share kebaikan VCS Annona dimana mana social media.
.

Tools marketing semua disediakan.
disediakan. Cuma perlu copy & paste. .

Komisyen korang amek.
.

Whatsapp no ni 👇
60183542529
.

Kita buat sampai jadi .

#TeamKakLini
#sipencantikwanita

.
Ada RM90 tak?
.

Takla bukan bagi kak lini😅
.

Nak ajak uollss jadi sebahagian dari #TeamAnnona. .

Kak lini nak 10 orang jer.
Kak lini ajar sampai RM90 tu beranak pinak 0 kat belakang dia.
.

Tak payah simpan stok.
Tak payah pos barang.
Hanya perlu promot dan share kebaikan VCS Annona dimana mana social media.
.

Tools marketing semua disediakan.
disediakan. Cuma perlu copy & paste. .

Komisyen korang amek.
.

Whatsapp no ni 👇
60183542529
.

Kita buat sampai jadi .

#TeamKakLini
#sipencantikwanita

.
Ada RM90 tak?
.

Takla bukan bagi kak lini😅
.

Nak ajak uollss jadi sebahagian dari #TeamAnnona. .

Kak lini nak 10 orang jer.
Kak lini ajar sampai RM90 tu beranak pinak 0 kat belakang dia.
.

Tak payah simpan stok.
Tak payah pos barang.
Hanya perlu promot dan share kebaikan VCS Annona dimana mana social media.
.

Tools marketing semua disediakan.
disediakan. Cuma perlu copy & paste. .

Komisyen korang amek.
.

Whatsapp no ni 👇
60183542529
.

Kita buat sampai jadi .

#TeamKakLini
#sipencantikwanita

.
Ada RM90 tak?
.

Takla bukan bagi kak lini😅
.

Nak ajak uollss jadi sebahagian dari #TeamAnnona. .

Kak lini nak 10 orang jer.
Kak lini ajar sampai RM90 tu beranak pinak 0 kat belakang dia.
.

Tak payah simpan stok.
Tak payah pos barang.
Hanya perlu promot dan share kebaikan VCS Annona dimana mana social media.
.

Tools marketing semua disediakan.
disediakan. Cuma perlu copy & paste. .

Komisyen korang amek.
.

Whatsapp no ni 👇
60183542529
.

Kita buat sampai jadi .

#TeamKakLini
#sipencantikwanita

KHASIAT JUS ANNONA👨‍👩‍👧‍👦
==================== 💕Kajian mendapati, kandungan NOCICEPTIVE yang terdapat dalam Durian Belanda mampu meredakan atau menghilangkan kesakitan sendi tanpa menggunakan ubat. ===================== 💕Mengikut kajian dari Dr Roslida, iaitu seorang penyelidik Durian Belanda dari UPM mengatakan hasil kajian beliau mendapati banyak aktiviti farmakologi(aktiviti pembaikan dalam sistem badan) yang di tunjukkan seperti dapat mengurangkan dan merencat aktiviti inframasi(merosakkan,merencatkan)
saraf. pinggang. kaki.urat dan juga radang sendi/sakit lutut,atau Arthritis.

#100%jusdurianbelanda #kurma #madu #buahdelima #sakitlutut #sakiturat #migraine #sengugutteruk #baikuntukkesihatandalaman #baikuntuksemua #teamannona #jusannona #milikahlifarmasi #cubatrytest #mestiokay

1.Membunuh Sel Kanser ☝Daun buah Durian Belanda telah terbukti sangat berkesan untuk membunuh 12 jenis sel kanser sebagaimana membunuh sel kolon, payu dara, prostat, paru – paru serta pankreas. Tidak sepert rawatan kimoterapi, daun buah Durian Belanda ini telah terbukti berkesan dalam membunuh 12 jenis sel kenser sekaligus mencegah penyakit kenser kolon, payu dara, prostat, paru paru dan pankreas. 👌Tidak seperti kimoterapi, daun ini boleh menyerang sel kenser tanpa meninggalkan apa – apa kesan sampingan seperti ketidak selesaan perut, kehilangan berat badan, keguguran rambut dan sebagainya. Tambahan pula, dengan daun Buah Durian Belanda ini, 10 000 kali lebih berkesan daripada rawatan kimoterapi dan adriamicin dalam melambatkan pertumbuhan sel kenser. 👍Untuk tujuan ini, 10 helai daun buah Durian Belanda tua perlu direbus dalam tiga cawan air. Air ini perlu diberikan kepada pesakit kanser sebanyak dua kali sehari dalam tempoh dua minggu sehinggalah tanda-tanda perubahan jelas kelihatan. Buahnya pula mengandungi sejenis bahan kimia iaitu acetogenin annonacinyang akan memberhentikan pertumbuhan sel-sel yang rosak sebelum menjadi kanser dan juga sangat berguna untuk melawan kenser payu dara. Daun buah ini bukan sahaja dapat membunuh sel-sel yang tidak normal malah juga membantu pertumbuhan sel secara sihat
. .
@jannanick
@sitinordiana
@ctdk
@yatthamzah_suci .
#100%jusdurianbelandaasli #buahdelima #kurma #halalantoyyiban #produkahlifarmasi #teamannona #cantik😍 #janganlupaannona

Perantis Usahawan Online Wanita Diperlukan!
.
Di bawah bimbingan;
.
Puan Ony Nurhusni Datuk Mahad Nor
Founder Annona, VCS by Annona & XO Cosmetics
Ikon Usahawan Kosmetik Kedah 2018
.
TERHAD 100 orang utk TEAM EVEREST
.
Yuran Pendaftaran :
RM300 (Termasuk stok - boleh pilih)
.
FREE Tshirt #teamAnnona
FREE Bahan Marketing
.
Latihan & bimbingan diberikan.
Ada group support online. .
.
Syarat-syarat kelayakan :
.
1. Ada smartphone (ofcoz dgn data). 2. Minat bersosial media (Ig & Fb). 3. Mata duitan.
4. Sanggup belajar.
5. Rajin.
6. Boleh ikut arahan.
7. Boleh bisnes berpasukan. .
Betul betul berminat? .
Whatsapp www.wasap.my/60134450205/AgenVCS

JOM KITA MEROKET BERSAMA 🚀🚀🚀 #agentwantedmalaysia
#agentwanted
#dropshipwanted

Perantis Usahawan Online Wanita Diperlukan!
.
Di bawah bimbingan;
.
Puan Ony Nurhusni Datuk Mahad Nor
Founder Annona, VCS by Annona & XO Cosmetics
Ikon Usahawan Kosmetik Kedah 2018
.
TERHAD 100 orang utk TEAM EVEREST
.
Yuran Pendaftaran :
RM300 (Termasuk stok - boleh pilih)
.
FREE Tshirt #teamAnnona
FREE Bahan Marketing
.
Latihan & bimbingan diberikan.
Ada group support online. .
.
Syarat-syarat kelayakan :
.
1. Ada smartphone (ofcoz dgn data). 2. Minat bersosial media (Ig & Fb). 3. Mata duitan.
4. Sanggup belajar.
5. Rajin.
6. Boleh ikut arahan.
7. Boleh bisnes berpasukan. .
Betul betul berminat? .
Whatsapp www.wasap.my/60134450205/AgenVCS

JOM KITA MEROKET BERSAMA 🚀🚀🚀 #agentwantedmalaysia
#agentwanted
#dropshipwanted

Open house Leader Sabah
#TeamAnnona
#vcsannona
@annona_vcs

ANNONA (SILICON VIBRATE)
===================== Www.wasap.my/60194422471/annonasilikonvibrate

#annona #annonasilikon #annonasilikonvibrate #silikon #silikonvibrate #vibratw #vibrate #teamannona #teamrayakedah #teamkampung

SALAM RAMADHAN DAY 4 💕
.
jgn lupa guna vcs by annona untuk kulit kekal cantik dan sihat 😘
.
.
#teamannona
#sihatselalu
#cantik
#skincareterbaik

Most Popular Instagram Hashtags