#tapaipulut

MOST RECENT

Febret mama harraz 😋😋😋 nmpknya mama sorgla tukang perabis #tapaipulut #tapaipuluthitam #sallyskitchen👸

Siap dah tempahan utk open house raya... Tunggu nak g deliver jer later...🤗🤗 #tapaipulut #tapaipulutmanis #tempahanuntukkenduri #tempahanuntukraya #tempahanuntukgathering #tempahanuntukwedding

Menu wajib tiap kali beraya..hmm sedapnyer air tangan dari mak..😍😍😍
Bismillah..jemput makan..
Pasni pi ziarah kubur lak.. #nasidagang
#tapaipulut
#rayake5

Tapai pulut tersedap dr air tgn bonda... #syawal2018 #tapaipulut #airtgnbonda #madeinkelantan

Baru sempat nak upload haha busy la kononnya.. Main menu open house hari ni; #nasidagang #meekari #laksapenang #lontong #spagettibolognese #tapaipulut 😋😋 #aidilfitri2018 #aidilfitri1439h #instafood #foodstagram #foodlover

Namanya #tapaipulut *, makanan (ada kuahnya dikit) berasa manis. Terbuat dari beras ketan dan ragi.

Alhamdulillah #lebaran kali ini bisa tersaji di #rumah .. Sajian lebaran juga kita bikin makanan khas sulawesi.. *dibuat oleh temannya zaujaty..

Hari ni beraya di opis
.
Krik krik krik
.
#menuraya #tapaipulut

Feberet..tapai pulut daun getah,daun pisang
#tapir
#tapaipulut

3rd Syawal
.
.
.
Im not sooo ready lr hubb 💙
#notmachingatall
#teamrayaklate
#rayaraya #ketupat #tapaipulut

3 syawal

Uittt tapai ni manis mcm saya.. 😋😃
#tapaipulut #syawal2018 #p20pro

.
160618
#throwbackpictures
#1stand2ndsyawal1439h
.
.
Our way of celebrating raya and feasting ourselves 💃💃💃 #alhamdulillah #colek #colekmangga #colekkepok #tapaipulut etc...etc...
.
.
Menjamu colek untuk para tetamu yg datang beraya!! 👍
#mengunjungi #dikunjungi #hariraya2018

Selalunya buat guna daun pisang atau daun getah..ni guna bekas plastik je..ok sedap maniss sangat..cara makan pun mudah..tak melekit kena tangan
#tapaipulut
#selamathariraya

Tapai Pulut.. Menu tetap hari raya.. tapi pulut bungkus dengan daun getah.. #menuraya #tapaipulut #tapaibungkusdaungetah

Most Popular Instagram Hashtags