#tabungharapanmalaysia

MOST RECENT

Just bought one at MYR 160 ☘
MYR 30 from each purchase of the Gold Note of Hope would be donated to #tabungharapanmalaysia #pohkong #cherasleisuremall

As a truly Malaysia brand, Poh Kong Holdings Berhad is proud to pledge an initial donation of RM 1,000,000 to the Tabung Harapan Malaysia as part of its solidarity towards building the country's status as a debt free nation again.
.
.
#pohkongmy #MYTokenofHope #goldnote #memoir #souvenirs #tunmahathir #launching #goldnoteofhope #fightingspirit #tabungharapanmalaysia #donation #harapan #malaysia #tanahairku

So this happened yesterday. Praise the Lord! Good job gals! We washed 34 cars in total. Total revenue: RM1xxx .
All proceeds will be donated to Tabung Harapan. 🤗😍 The girls have put in great effort in contributing to the country. 
#1stklgb #gbmalaysia #tabungharapanmalaysia

Tabung Harapan ditutup 31 Disember - Guan Eng

Mesyuarat Jemaah Menteri bersetuju untuk menutup Akaun Amanah Tabung Harapan Malaysia (Tabung Harapan) pada 31 Disember ini, selepas tujuh bulan ditubuhkan.

Menteri Kewangan, Lim Guan Eng berkata, sehubungan itu, Jabatan Audit Negara akan mengaudit Penyata Terimaan dan Bayaran Akaun Amanah Tabung Harapan bagi memastikan pengurusan tabung dibuat secara teratur dan berintegriti. “Pelantikan firma audit luaran oleh Kementerian Kewangan bagi tujuan mengaudit akaun Tabung Harapan juga dibuat selaras dengan Seksyen 7 Akta Audit 1957.

Beliau berkata, jumlah terkumpul Tabung Harapan sehingga jam 3 petang semalam sebanyak RM196.3 juta yang merangkumi sumbangan daripada mana-mana orang, organisasi atau badan serta faedah daripada pelaburan simpanan tetap yang ditadbir oleh Jabatan Akauntan Negara.

Tabung Harapan ditubuhkan oleh kerajaan PH pada 30 Mei lalu untuk menerima wang derma dan sumbangan daripada mana-mana orang perseorangan dan syarikat bagi membantu kerajaan menangani isu hutang negara.

Selaras itu, Mesyuarat Jemaah Menteri pada 30 Mei lalu bersetuju dengan penubuhan Tabung Harapan mengikut peruntukan subseksyen 9(1), Akta Tatacara Kewangan 1957 (Akta 61). Berita Harian

#TabungHarapanMalaysia
#MalaysiaBaru
#PakatanHarapan
#KomunitiJohor

Despite only getting about 1 hour and 30 mins of sleep last night, working with a team whom I just met and suffering from motion sickness in the car. I am so proud of myself and my team today. We went on a treasure hunt that took us around PJ, Bandar Utama, TTDI, Ara Damansara and KL from 7am to 6pm today. We recorded over 90km on the odometer. Although we didn't win anything, it was fun trying to get into Pava's head and trying to figure out his clues. FYI, from the hunt, the organizers were able to raise over RM20k for the #tabungharapanmalaysia and ALL proceeds will go to a cause that unites us here - hope to see a better Malaysia. #malaysia #thehopehunt #treasurehunters #whatididtoday #adventure #kl #kualalumpur

Team 20 because we're twice as good as Team 10. Wish us luck for #thehopehunt A treasure hunt around #petalingjaya to contribute to the #tabungharapanmalaysia

The Pearl Kuala Lumpur was delighted to welcome Yang Berhormat Tan Kok Wai, Malaysia Special Envoy To China to the hotel.
It was a memorable moment for the management to hand over the mock cheque of RM235,940 by Aikbee Group Managing Director, Dato’ Sri Tan Aik Kiong and The Pearl Kuala Lumpur General Manager, Mr. Dylen Gan to Yang Berhormat Tan Kok Wai who received the cheque on behalf of the Ministry of Finance.
An initiative by The Pearl Kuala Lumpur, the campaign started from June 1 and ended in August 31, 2018 donated RM10 for every room night stay for 3 consecutive months.

吉隆坡珍苑国际酒店很荣幸迎接马来西亚对华特使YB 陈国伟的光临。

益美集团董事经理拿督斯里陈奕强在酒店总经理颜立能的陪同下,以简单隆重的捐款仪式把RM235,940的模拟支票转交于代表我国财政部的马来西亚对华特使YB 陈国伟。 #tabungharapanmalaysia #malaysiabaru #thepearlkualalumpur

thank u @kinamandyoga for buying us the #calottery tickets!! if we win, ima move to california haha!! what would u guys do with USD1Billion? definitely not putting it in #TabungHarapanMalaysia lah!!dont be stupid!!

KEYAKINAN MERUDUM BILA DATING ? .
.
🤯Takut pasangan bau yang tak menyenangkan dari anda ?
🤯Miss V berbau ?
🤯Kulit Kusam macam tak mandi setahun ?
🤯Badan pula gemok macam doraemon ?
🤯Perut pulakk boroii
🤯 Asyik laparr jerrr ? Sampai bila pun x kurus
🤯Time nii laa Jerawat nak buat pesta kat muka😫
🤯Parut² pula tiberrr nak melawat badan 😰
.
Arhhhh stresss nya, kalaulah ada jus yang boleh bantu rawat semua ni😫😨😰
.
Akak², adik², kakchik², jangan risau, Kami boleh bantu anda untuk dapatkan kembali keyakinan anda😍😍😍 .
.
Jus Seri Lady Pasti ada jawapannya🤗 X percaya ?? Haaa tengok lah feedback kat atas👆🏻 kompom merechikkk hawauu😚🔥🔥🔥
.
.
So, nak Dapatkan keyakinan anda sekarang ? Jom whatsapp 0135396339 Sekarang📲📲
.
.
#seriladyeira #serilady #b #malaysia #bruneionlineshop #missvketat #bazarpaknilonline #bestcombo #seriladyserumspore #bazarpaknill #malaypretty
#m #seriladypenang #icsyvmy #tabungharapanmalaysia #seriladyserum #k #produkkurus #paska #paskal #penang #icsyv #pinkladyofhollywood #tabunghaji

KEYAKINAN MERUDUM BILA DATING ? .
.
🤯Takut pasangan bau yang tak menyenangkan dari anda ?
🤯Miss V berbau ?
🤯Kulit Kusam macam tak mandi setahun ?
🤯Badan pula gemok macam doraemon ?
🤯Perut pulakk boroii
🤯 Asyik laparr jerrr ? Sampai bila pun x kurus
🤯Time nii laa Jerawat nak buat pesta kat muka😫
🤯Parut² pula tiberrr nak melawat badan 😰
.
Arhhhh stresss nya, kalaulah ada jus yang boleh bantu rawat semua ni😫😨😰
.
Akak², adik², kakchik², jangan risau, Kami boleh bantu anda untuk dapatkan kembali keyakinan anda😍😍😍 .
.
Jus Seri Lady Pasti ada jawapannya🤗 X percaya ?? Haaa tengok lah video kat atas👆🏻 kompom merechikkk hawauu😚🔥🔥🔥
.
.
So, nak Dapatkan keyakinan anda sekarang ? Jom whatsapp 0135396339 Sekarang📲📲
.
.
#seriladyeira #serilady #b #malaysia #bruneionlineshop #missvketat #bazarpaknilonline #bestcombo #seriladyserumspore #bazarpaknill #malaypretty
#m #seriladypenang #icsyvmy #tabungharapanmalaysia #seriladyserum #k #produkkurus #paska #paskal #penang #icsyv #pinkladyofhollywood #tabunghaji

KEYAKINAN MERUDUM BILA DATING ? .
🤯Takut pasangan bau yang tak menyenangkan dari anda ?
🤯Miss V berbau ?
🤯Kulit Kusam macam tak mandi setahun ?
🤯Badan pula gemok macam doraemon ?
🤯Perut pulakk boroii
🤯 Asyik laparr jerrr ? Sampai bila pun x kurus
🤯Time nii laa Jerawat nak buat pesta kat muka😫
🤯Parut² pula tiberrr nak melawat badan 😰
.
Arhhhh stresss nya, kalaulah ada jus yang boleh bantu rawat semua ni😫😨😰
.
Akak², adik², kakchik², jangan risau, Kami boleh bantu anda untuk dapatkan kembali keyakinan anda😍😍😍 .
.
Jus Seri Lady Pasti ada jawapannya🤗 X percaya ?? Haaa tengok lah feedback kat atas👆🏻 kompom merechikkk hawauu😚🔥🔥🔥
.
.
So, nak Dapatkan keyakinan anda sekarang ? Jom whatsapp 0135396339 Sekarang📲📲
.
.
#seriladyeira #serilady #b #malaysia #bruneionlineshop #missvketat #bazarpaknilonline #bestcombo #seriladyserumspore #bazarpaknill #malaypretty
#m #seriladypenang #icsyvmy #tabungharapanmalaysia #seriladyserum #k #produkkurus #paska #paskal #penang #icsyv #pinkladyofhollywood #tabunghaji

90 juta wang Tabung Harapan Hilang???
Lagi 5 tahun jaga negara berapa byj pulam duit negara lesap!!!! #malaysiabaru
#malaysiaharu
#tabungharapanmalaysia

🤩 New Hyundai Grand Starex 🤩
EARLY BIRD 🐦 SPECIAL PRICE😱
BOOK NOW only 👉【 RM 148,888.00 】 👇 Call / Whatsapp sekarang 👇
Simon 010-982 3236
#hyundaistarex #hyundaistarexturbo #hyundaistarexroyale #hyundaistarexpremium #hyundaistarexdeluxe #starex #0gst #nogst #gst #hyundaimalaysia #tabungharapanmalaysia #nosst #sst #mpv #11seater #dieselturbo #hyundaistarexnewfacelift #onlinecarsales

Most Popular Instagram Hashtags