#syaitan

2122 posts

TOP POSTS

Hey guys, I just collaborated with Dato Bomoh & did a ritual to get more subscribers on Youtube. It really works! You guys should totally hire him for your needs as well! Use the promo code TANESHH to get a Buy 1 Free 1 promo on the magic coconuts! #DatoBomoh #Coconut #Jampi #Syaitan #Bodoh

@Regrann from @dakwah_insan - Kita merancang,
#Syaitan merancang..
°
Perlawanan ini berlaku...Sekarang.
°
Tapi yang istimewanya, الله memihak pada kita.
°
Kalau kita rasa putus asa dalam tarbiyah diri,

Jangan lupa bahawa #Syaitan tidak pernah berputus asa menyesatkan kita..
°
Come on!
°
Menangi perlawanan ini, dengan merancang!

#LukisanDakwah #DoodleDakwah #DakwahInsan #apis313Dakwah

"Dikejar dicintai bak bayangan tak bertepi, tiada sudahnya dunia yang dicari..."
#syaitan #fatamorgana #hijjaz #gemagegarvaganza #final

Sebahagian ulama berdalil bahawa bangkai merupakan makanan syaitan kerana bangkai itu berasal dari haiwan yang disembelih tanpa disebutkan dengan nama Allah. #matamulong #sirah #jin #syaitan #misteri #dakwah

Baca ini, agar syaitan semakin kecil. (Al Habib Muhammad Bagir bin Yahya). _
_
_
#syaitan #setan #kecil

Kejadian berlaku di POS LAJU SHAH ALAM pagi tadi.Pekerja pos laju nampak bungkusan BERGERAK-GERAK.Diorang buka jumpa BENDA NI.Nasib ada Ustaz kat situ.Terkejut kami tengok benda apa la ni. .
.
.
#jenglot #syaitan #dahpostadi

Setan & Begadang part 1
.
#apratama #hell #syaitan #demon

MOST RECENT

Part 1 dari 2:
Tidurnya di mesjid. Sekitar jam 03.30 semua dibangunkan utk 'qiyamul lail'. Bacaan surahnya panjang2!
Aku catat ceramah pak ustadz Rozali:
◎ Setan punya 4 tugas:
1. Agar umat Islam murtad, jadi kafir.
2. Kalau tidak mau murtad, berbuat dosa besar.
3. Kalau tidak mau berbuat dosa besar, membiasakan dosa-dosa kecil.
4. Kalau tidak mau melakukan dosa kecil, suka menunda-bunda ibadah
~~~~
#subuh #subuhberjamaah #subuhjamaah #jamaahsubuh #qiyamullail #tahajjud #witir #witri #fajar #sholatfajar #salatsubuh #sholatsubuh #setan #iblis #godaansetan #syaithon #syaitan #syaithan

@indonesiabertauhidofficial - Bismillah,
.
Ini fakta.. bukan editan dan bukan dugaan.. Meski LGBT dilaknat Allah dan tidak sesuai dengan jati diri, kepribadian bangsa serta bertentangan dengan Pancasila: "AKANKAH ADA AKSI LILIN BELA 141 BPJS*?"
.
note: *BPJS = Badan Padat Jiwa Sekong
.
Pemilik PT Atlantis Jaya, tempat pesta sex homoseksual adalah seorang AHOKER bernama Christian Daniel Kaihatu (hanya seorang SATPAM) *pemilik sesungguhnya siapa? ( https://www.facebook.com/christian.danielkaihatu )
.
Yang tertangkap kali ini homo lokal berjumlah 136 (80% keturunan Cina) dan 4 warga negara asing (WNA) Malaysia, Singapura dan Hongkong
.
Sesungguhnya perbuatan keji itu hewan pun tidak mau melakukannya (kecuali babi)
Tidak ada anggota ormas islam atau yang selama ini disebut radikal menjadi homoseks!
Tuhan menciptakan Adam dan Hawa bukan Adam dan Homo
.
Pelangi itu indah karena berbeda warnanya bukan sejenis.. Demikian pula Bhinneka Tunggal Ika.. Laki dan Perempuan berduaan gelap - gelapan yang ketiganya setan... tapi Laki dan Laki berduaan gelap - gelapan setannya heran
.
Mengapa kamu mendatangi jenis lelaki di antara manusia, dan kamu tinggalkan isteri-isteri yang dijadikan oleh Tuhanmu untukmu, bahkan kamu adalah orang-orang yang melampaui batas. (QS. Asy Syura 165 -166)
.
Sesungguhnya kalian mendatangi laki-laki untuk melepaskan nafsumu (kepada mereka), bukan kepada wanita, malah kamu ini adalah kaum yang melampaui batas. (QS. Al A’raf 81)
.
Rasulullah Shallallahu ‘alaihi wa sallam melaknat pelaku homoseks sebanyak tiga kali sedangkan pezina hanya sekali !
.
Allah melaknat siapa saja yang berbuat seperti perbuatan kaum Luth.
Allah melaknat siapa saja yang berbuat seperti perbuatan kaum Luth.
Allah melaknat siapa saja yang berbuat seperti perbuatan kaum Luth. HR Nasa’i
.
Homoseks dan LGBT itu menodai HAM dan Agama.
Jika tidak bertaubat sungguh - sungguh berhenti dari perbuatannya maka hukuman yang layak bagi homoseks adalah dirajam sampai mati
.
.
Hanny Kristianto - #regrann #islam#muslim#muslimah#ikhwan#akhwat#sholeh#sholehah#manusia#otak#waras#tolak#lgbt#homo#lesbian#sakitjiwa#banci#syaitan#laknat#cepat#taubat#azab#perih#rajam#mati#siksakubur#neraka

@Regrann from @ayusukmawati_ksa - Itulah syaitan yang slalu mengoda Manusia .
. "Dan ingatlah ketika kami berfirman kepada para malaikat sujud-lah kamu kepada Adam maka sujudlah mereka kecuali Iblis ia enggan dan takabur dan adalah ia termasuk golongan orang-orang yang Kafir "
( QS : AL - BAQARAH 34) .
.
Salam ukhuwah fillah Bunda
@ayusukmawati_ksa
@ayusukmawati_ksa
#muhasabah #buatkita
#syaitan#iblis#pengoda#manusia - #regrann

Itulah syaitan yang slalu mengoda Manusia .
. "Dan ingatlah ketika kami berfirman kepada para malaikat sujud-lah kamu kepada Adam maka sujudlah mereka kecuali Iblis ia enggan dan takabur dan adalah ia termasuk golongan orang-orang yang Kafir "
( QS : AL - BAQARAH 34) .
.
Salam ukhuwah fillah Bunda
@ayusukmawati_ksa
@ayusukmawati_ksa
#muhasabah #buatkita
#syaitan#iblis#pengoda#manusia

Mimpi buruk itu datangnya dari syaitan 😈
.
#syaitan #dream #mimpi

وَمَن يَعۡمَلۡ سُوٓءًا أَوۡ يَظۡلِمۡ نَفۡسَهُ ۥ ثُمَّ يَسۡتَغۡفِرِ ٱللَّهَ يَجِدِ ٱللَّهَ غَفُورً۬ا رَّحِيمً۬ا
Dan barangsiapa yang mengerjakan kejahatan dan menganiaya dirinya, kemudian ia mohon ampun kepada Allah, niscaya ia mendapati Allah Maha Pengampun lagi Maha Penyayang... @berrielmakky
.
#1minutebooster #riilhijrah #pemudahijrah #renungan #hidup #taubat #kematian #ilmu #amal #motivationalquotes #motivation #ulama #instagram #pesantren #hati #tipu #daya #syaitan #dakawah #simponikata

Contoh sifat Syaitan itu bawaan nya pengen tidur kalau subuh males bangun.*buat diri sendiri 😊 yok isi shof2 yang masih kosong dgn akhi akhi remaja bukan sama aqi aqi yg udah berumur. Heheh .
.
.
.
#dakwahposter #dakwahsunnah #iman #syaitan #subuh

"Dikejar dicintai bak bayangan tak bertepi, tiada sudahnya dunia yang dicari..."
#syaitan #fatamorgana #hijjaz #gemagegarvaganza #final

hadis ini mengingatkan kita untuk menghindari bahaya dan perbuatan setan. Dan kita tidak mungkin bisa menghindarinya kecuali dengan memahami keterangan syariat tentang apa saja yang diperbuat setan terhadap kaum muslimin. #syaitan#iblis#ilmu#hadistshahih#hadithbukhari#muslim#islam#iman#ihsan#sunnah#sunnahrasul#peace#dawah#islam4_life#islamicquote#streetdawah#straightpath#sampaikanlahwalausatuayat

KERANA #MU
#AKU BERDIRI DI SINI

ADA DI ANTARA #MEREKA
YANG MENGORBANKAN
#DIRI NYA SEMATA MATA
MENCARI REDHA #ALLAH
KATAKAN LAH WAHAI #MUHAMMAD
#SYAITAN ITU MUSUH #KAMU YANG #JELAS DAN #NYATA

#TOPPOP....#TOPpopolur

SELAMAT BERKUNJUNG
KE TOP POP classic pasti
Damai menenangkan hati

Sejauh apapun kita melangkah pergi, namun #Tuhan tak pernah sekalipun jauh dari hati. Bahkan Tuhan pun tak pernah meninggalkan kita dalam kesesatan, kitalah yang memilih kesenangan fana bersama sang #syaitan. Aku bersyukur #Allah selalu ada dalam setiap hela nafas, dalam #setiap #detak #nadi dan dalam setiap tangisanku. Hanya saja, hanya saja #dunia yang penuh #rona dan #warna yang membuatku acapkali #lupa.
Sejauh apapun aku lari, Tuhan selalu memanggilku kembali. Itulah nikmat hidup yang sangat berarti.

Ya Allah ya Tuhan kami, #sembahan #semesta #alam. Terima kasih atas segala kasih sayang, segala #keajaiban, dan segala #cobaan yang membuat kami senantiasa bertumbuh untuk menjadi #manusia yang sesungguhnya. Kami mohon ampun apabila kami sering lupa, dan kembali bermandikan #dosa. Tuntun hamba untuk selalu berada di jalan yang Engkau Ridhai..
Ya Allah ya Tuhan kami, ampuni pula dosa dosa Bapak dan Ibu kami. Sayangilah sebagaimana Beliau menyayangi kami sejak kecil. Angkatlah derajatnya setinggi tingginya, dan berilah Beliau kemuliaan di dunia maupun di akhirat.
Amin... #pray #shalat #god #godbless #goinghome #muslim #islam #religion #alone #cry #lost

Jangan heran jika mendapatiku sedang bicara sendirian atau tertawa tanpa seorang pun terlihat bersamaku. Saat itu, mungkin saja aku sedang bersama salah satu dari 5 sahabatku. .
Kalian mungkin tak melihatnya. Wajar. Mereka memang tak kasat mata dan sering disebut... hantu-- jiwa-jiwa panasaran atas kehidupan yang dianggap mereka tidak adil.
.
Kelebihanku dapat melihat mereka dalam anugerah sekaligus kutukan. Kelebihan ini membawaku ke dalam persahabatan unik dengan 5 anak hantu Belanda. Hari-hariku dilewati dengan canda Peter, pertengkaran Hans dan Hendrik 2 sahabat yg sering berkelahi, alunan lirih biola William, dan tak lupa; rengekan si Bungsu Johnsen.
.
Jauh dari kehidupan "normal" adalah harga yg harus dibayar atas kebahagiaankh bersama mereka. Dan semua itu harus berubah ketika persahabatan kami meminta lebih, iaitu bersama selamanya. Aku tak bisa memberi itu. Aku mula menyadari.. hidup ini bukan hanya milikku seorang. .
Namaku Risa. Aku bisa melihat mereka.
.
👻Tajuk: Gerbang Dialog Danur
👻Harga: RM 30
👻Buku ini juga telah diadaptasi sebahagi sebuah filem yg box office di Indonesia.
.
.
Interested? Just DM me, your friendly seller with your Name, Cellphone, Address, Item to purchase. .
.
Postage: RM 10 semenanjung, RM 12 Sabah/ Sarawak. Ship to Singapore and Brunei too.
.
.
COD to KLCC, Avenue K, Bandar Tun Hussein Onn, Cheras Perdana, Alam Damai, Mahkota Cheras, Balakong, TTDI Grove Kajang, Saujana Impian, Kajang Perdana, Sg Jelok, Sg Chua. Minimal delivery charge from RM 1 to RM 5 (depends on location). .
.
#ilovebuku #danur #filem #hantu #syaitan #setan #angker #horror #thriller #ghost #buku #suspen #sayajualbuku #bukuindonesia #instabuku #ulatbuku.

#syaitan purple#

follow this page in feedly

Most Popular Instagram Hashtags