#sweetsexysavage

35563 posts

TOP POSTS

so I'm bored here lol
#kehlani #tsunamimob #sweetsexysavage

#issawrap on the amazing #ssstour for an amazing album! It's crazy it feels like the album was released just yesterday lol. But we did the countdown, singles were released, rehearsal for the tour album signings release, release parties and then my favorite damn tour this year is now coming to an end! I'm excited to see what's in store for everybody involved after the tour is over! (If you think I been waiting on this day so I could make this speech you're right.) Have an amazing last show @kehlani @yanimami5 @heartbreakjayr @heartbreakrobb @kachi____ @jahkoy @jahaansweet @davedrake @noodz @kahhspence @ellamai @businessbenji @davidcamarena @marteenestevez πŸ’πŸ’„πŸ”« ( I also included favorite moments with one of my faves @hennessyjay_ ) also it's too many names to include but y'all get the picture lol! #sweetsexysavage no lie I'm sad this tour is over 😭

β€’ GUYS PRAY FOR ME THAT I MEET SZA AND SEE PLAYBOI CARTI LIVEβ˜ΉοΈβ€’ #kehlani #tsunamimob #sweetsexysavage

I WAS NOT READY

just a lil sum' sum' i did the other night. ya boy is 15 y'all!!!
-
-
-
-s/o to @kilisitinab for filming
-song// everything is yours by kehlani
- #dance #dancer #freestyle #millenniumdancecomplex #slc #utah #kehlani #sweetsexysavage #tsnmimob

Todays the last day of tour 😭😭😭 #kehlani #sss #tsunamimob #ssstour #sweetsexysavage

I feel like I don't really care about impressing other people.
I thoroughly enjoy impressing myself.

#Kehlani
#SWEETSEXYSAVAGE

MOST RECENT

ISSA WRAP for the SSS TOUR πŸŽ¬πŸ’πŸ’„πŸ”« Very thankful I was able to experience meeting #Kehlani and going to a show of hers this year. β™₯️ I'd do it all over again! 😘 #sweetsexysavage #ssstour #issawrap🎬

#sweetsexysavage πŸ”₯πŸ’‹

Kehlani came to rock with me for my bday!! ⚑️⚑️⚑️ #SweetSexySavage

Supporting my bro @quasidrums last night. He came to PLAY! Much love bro ✊🏾#kehlani #ssstour #sweetsexysavage #orlando #quasidrums #plazalive

LOVE HER #sweetsexysavage

My loves 😭. Officially the last night! Fuck it up you guys. @noodz @kahhspence @iamdebbiegonzales @kachi____ @yanimami5 Tampa turn tf UP for the team one last time!! πŸ˜πŸ˜‚ #kehlani #ssstour #tsunamimob #tsnmimob #SWEETSEXYSAVAGE

Something I noticed I didn't do at any of the shows I attended on the #ssstour was Snapchat any of it!!!! I was extra hype for that filter πŸ˜‚ and didn't think to snap any of it lol. Anyways #lastshow #sweetsexysavage #issawrap 😭 #besttour

I saw bae a few weeks ago πŸ’• #sweetsexysavage

Lmao, y'all she hit dem folks in the right city ( #Atlanta ) we got hella lit after that πŸ˜‚πŸ˜‚ majority of the crowd stop singing the lyrics and was like "ayyeeee" πŸ’€ #kehlani Im going back down memory lane bare with me πŸ˜”

oMG I've been searching for this video EVERYWHERE!! 😩😭Kehlani in Atlanta serving looks & being a bad bish. Take me back to this dayyy 😍#kehlani #ssstour #tsunamimob #tsnmimob #sweetsexysavage #atlanta via: @jhaneb22 πŸ™πŸ½ *My soul juss left my body 🀀*

Kehlani Concert πŸ”«πŸ˜œπŸŽΆ I really enjoyed her energy βœ¨πŸ€™πŸ½ 7β€’19
.
.
.
#andherfineass
.
.
.
.
#godblessher
.
.
.
.
#akaBaelani #Kehlani #SSSTour #SweetSexySavage #Orlando #PlazaLiveOrlando #Florida #gemsfromthenight #butyouwerewithmethough #concert

I had to repost it cause the audio was all fucked up #kehlani #kehlaniparrish #sweetsexysavage #likeforlike

Most Popular Instagram Hashtags