#sulamnama

MOST RECENT

#tbVideoAJ >> Babynest Bersulam untukmu sayang..๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜˜ ๐ŸŒธ๐ŸŒธ๐ŸŒธ๐ŸŒธ๐ŸŒธ๐ŸŒธ๐ŸŒธ๐ŸŒธ๐ŸŒธ๐ŸŒธ๐ŸŒธ๐ŸŒธ๐ŸŒธ๐ŸŒธ
Mencari keperluan ibu, bakal bayi dan isi rumah anda secara handmade..Disini ada segala yang anda cari untuk keperluan ๐Ÿคฐ๐Ÿ‘ถ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿ‘งโ€๐Ÿ‘ฆ๐Ÿ‘จโ€๐Ÿ‘จโ€๐Ÿ‘ฆ.Buatan halus, kemas dan hasil yang memuaskan itu adalah pasti๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜..Jom masuk preorder๐Ÿ˜„

Nk order ws ajra:
https://api.whatsapp.com/send?phone=60199885158

#ajmommybabyhandmadeย  #ajhandmade #bantalkekabu #barangbayi #tungkubayi #settilamkekabu #comforterbayi #babynest #barutbedung #nursingpillow #sulamaj #minipurse #pouchbag #handmade #sleepingbag #sulamnama #bajubudakmurah #barangberpantang #usahawanrisda
Mari jenguk page AJ Mommy Baby Handmade>>Like
https://www.facebook.com/ajrahandmade/ย 
untuk pelbagai koleksi produk.

#tbProsesAJ sarung bantal & bolster in progress..kain cun dh kena potong..sedeyhh๐Ÿ˜ง

Mencari keperluan ibu, bakal bayi dan isi rumah anda secara handmade..Disini ada segala yang anda cari untuk keperluan ๐Ÿคฐ๐Ÿ‘ถ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿ‘งโ€๐Ÿ‘ฆ๐Ÿ‘จโ€๐Ÿ‘จโ€๐Ÿ‘ฆ.Buatan halus, kemas dan hasil yang memuaskan itu adalah pasti๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜..Jom masuk preorder๐Ÿ˜„

Nk order ws ajra:
https://api.whatsapp.com/send?phone=60199885158

#ajmommybabyhandmadeย  #ajhandmade #bantalkekabu #barangbayi #tungkubayi #settilamkekabu #comforterbayi #babynest #barutbedung #nursingpillow #sulamaj #minipurse #pouchbag #handmade #sleepingbag #sulamnama #bajubudakmurah #usahawanrisda
Mari jenguk page AJ Mommy Baby Handmade>>Like
https://www.facebook.com/ajrahandmade/ย 
untuk pelbagai koleksi produk.

Getah Lapik Lutut Untuk Pengangkat Tapak Jahitan

Sesuai untuk mesin jahit lurus industri sahaja.
Untuk pelbagai jenama yang bersesuaian.
1 Pc - RM20
Harga untuk satu unit.
Harga tidak termasuk postage.
Untuk pesanan atau sebarang pertanyaan sila hubungi 010-8832082.
#mesinjahit #juki #jukihighspeed #singer #brother #sulamnama #handmade #fog #servismesinjahit #embroidery #zipsorok #adidas #jahitpukal #juita #genome #jack #mesinindustri #craft #ykk #repairmesinjahit #tapakjahit #presserfoot #zipsorokmurah #zipsorok #invisiblezipper

Marilah โ€˜menenyehโ€™, silap tenyeh makan tak habis la jawabnya.. ๐Ÿ˜…

#sulamnama
#sayaambiltempahan

Pemutar Skru AllenKey Untuk Skru Jarum Mesin Jahit Tepi Industri Sahaja

Kuning - Diameter 1.6
Merah - Diameter 1.5

1 Pc - RM6
Harga untuk satu unit.
Harga tidak termasuk postage.
Untuk pesanan atau sebarang pertanyaan sila hubungi 010-8832082.
#mesinjahit #juki #jukihighspeed #singer #brother #sulamnama #handmade #fog #servismesinjahit #embroidery #zipsorok #adidas #jahitpukal #juita #genome #jack #mesinindustri #craft #ykk #repairmesinjahit #tapakjahit #presserfoot #zipsorokmurah #zipsorok #invisiblezipper #capacitor

Utk ibunya yg akan mengerjakan Haji pd 31hb ni.. Beliau memilih set bath & hand towel.. Utk kegunaan ibunya di sana... Tq customer! *promosi masih lg berjalan ya... 10 warna utk dipilih.. #wawiemultishop #tualasulam #sulamnama #tualanama #towelnama #personalisedtowel #hadiah #haji #

Ramai yg order nametag warna ni~ famous! yellowgold giteww~
#nametag #nametagmurah #nametagsekolah #sulamnama

Mood malam ni siapkan tempahan telekung utk jemaah Haji. ๐Ÿค—
Alhamdulilah antara permintaan yg tinggi utk jemaah Haji telekung cotton paris saiz telekung Ziarah dan berpoket di depan utk mudah simpan pasport atau barang berharga hp or duit.

Lebih exclusive permintaan nakkan sulam nama MALAYSIA di bahagian kepala. ๐Ÿ˜Š๐Ÿ‘ Coz biasa jemaah yg ramai memang kita nak mencari org payah kecuali ada tanda dari belakang kepala.. dan jika tgk jemaah indonesia mereka cukup keretif dan akan pinkan reben warna warni di belakang kepala ๐Ÿ˜…sekali pandang kita nak gelak tgk gelagat mereka dgn macam2 gaya.. tapi bila dah berhari di sana rupanya sgt bagus ideanya nak cari rakan kita memang dari belakang semuanya hampir sama je.. ๐Ÿ˜‚ so tak lah susah nak cari kalau ada tanda di kepala.
Next nak sulam nama so siapkan 1 persatu so mlm ni maraton siapkan mana yg dah tempah.

#telekungziarah #telekunghaji #telekungumrah #tempahan #custommadetelekung #sulamnama #hadiahorgtersayang

*FULL SET RM390*

1 x tilam playpen 30"x40"
1 x comforter 34"x40"
1 x babynest 28"x37"
1 x bantal karipap
2 x bolster 7"x18"
2 x bantal petak 10"x14"
*FREE* cloud pillow
Pos include semenanjung shj .
To purchase:
๐Ÿ“ฑ Screenshot
๐Ÿ’Œ Dm/Whatsapp: +60173818138
.
#royalset #royalbeddingset #comforterbaby #babyquilt #tilamkekabubaby #bantalbaby #bantalkekabu #settilamkekabubayi #settilambaby #babymanja #babystuff #babywear #instashop #sayajual #settilambaby #babynest #setcomforterbaby #bantalbaby #bantalkekabu #kekabuasli #babynestpetak#tilamkekabukuantan #babycomel #settilamkekabu #cloudpillow #crownpillow #laraalana
#settilambaby #tilambaby #kekabuasli #beddingset #beddingsetbaby #babycot #bantalbaby #sulamnama #bantalbabybersulam

*FULL SET RM390*

1 x tilam playpen 30"x40"
1 x comforter 34"x40"
1 x babynest 28"x37"
1 x bantal karipap
2 x bolster 7"x18"
2 x bantal petak 10"x14"
*FREE* cloud pillow
Pos include semenanjung shj .
To purchase:
๐Ÿ“ฑ Screenshot
๐Ÿ’Œ Dm/Whatsapp: +60173818138
.
#royalset #royalbeddingset #comforterbaby #babyquilt #tilamkekabubaby #bantalbaby #bantalkekabu #settilamkekabubayi #settilambaby #babymanja #babystuff #babywear #instashop #sayajual #settilambaby #babynest #setcomforterbaby #bantalbaby #bantalkekabu #kekabuasli #babynestpetak#tilamkekabukuantan #babycomel #settilamkekabu #cloudpillow #crownpillow #laraalana
#settilambaby #tilambaby #kekabuasli #beddingset #beddingsetbaby #babycot #bantalbaby #sulamnama #bantalbabybersulam

*FULL SET RM390*

1 x tilam playpen 30"x40"
1 x comforter 34"x40"
1 x babynest 28"x37"
1 x bantal karipap
2 x bolster 7"x18"
2 x bantal petak 10"x14"
*FREE* cloud pillow
Pos include semenanjung shj .
To purchase:
๐Ÿ“ฑ Screenshot
๐Ÿ’Œ Dm/Whatsapp: +60173818138
.
#royalset #royalbeddingset #comforterbaby #babyquilt #tilamkekabubaby #bantalbaby #bantalkekabu #settilamkekabubayi #settilambaby #babymanja #babystuff #babywear #instashop #sayajual #settilambaby #babynest #setcomforterbaby #bantalbaby #bantalkekabu #kekabuasli #babynestpetak#tilamkekabukuantan #babycomel #settilamkekabu #cloudpillow #crownpillow #laraalana
#settilambaby #tilambaby #kekabuasli #beddingset #beddingsetbaby #babycot #bantalbaby #sulamnama #bantalbabybersulam

Manfaatkan comforter baby hasil anak murid dulu kpd yg memerlukan..rindu pulak nk mengajar..tq atas testimoni dari ibunya๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜ #hasilanakmurid #cuti

Nk order ws ajra:
https://api.whatsapp.com/send?phone=60199885158

#ajmommybabyhandmadeย  #ajhandmade #bantalkekabu #barangbayi #tungkubayi #settilamkekabu #comforterbayi #babynest #barutbedung #nursingpillow #sulamaj #minipurse #pouchbag #handmade #sleepingbag #sulamnama #bajubudakmurah #usahawanrisda
Mari jenguk page AJ Mommy Baby Handmade>>Like
https://www.facebook.com/ajrahandmade/ย 
untuk pelbagai koleksi produk.

Manfaatkan comforter baby hasil anak murid dulu kpd yg memerlukan..rindu pulak nk mengajar..tq atas testimoni dari ibunya๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜ #hasilanakmurid #cuti

Nk order ws ajra:
https://api.whatsapp.com/send?phone=60199885158

#ajmommybabyhandmadeย  #ajhandmade #bantalkekabu #barangbayi #tungkubayi #settilamkekabu #comforterbayi #babynest #barutbedung #nursingpillow #sulamaj #minipurse #pouchbag #handmade #sleepingbag #sulamnama #bajubudakmurah #usahawanrisda
Mari jenguk page AJ Mommy Baby Handmade>>Like
https://www.facebook.com/ajrahandmade/ย 
untuk pelbagai koleksi produk.

Hi Hello Kitty Lovers๐Ÿ™‹

Hello Kitty icons is back๐Ÿ˜‰
.
.
.
.
only rm10
.
Do your order order now!
.
.
WhatsApp 0134422117

#telekungajraaXhellokitty
#hellokittyicon
#sulamnama
#hellokitty
#hklover #telekungsulamnama
#sayajual #telekungkids
#telekungbudak
#jb #ipoh #kedah #kl #seremban

Siap! hijau nametag kite hari ni๐Ÿค— cakap je nak warna apa,selagi warna kain itu wujud di kedai kain,boleh je kami buatkan๐Ÿ˜Ž

#sulamanberkomputer #nametagmurah #nametag #sulamnama

Simple totebag with embroideries & lace
Fabric jeans.. #sentuhankasih #totebag #sulamnama #sulamkemaman #sulamlawa #begtelekung #rose

Most Popular Instagram Hashtags